Procés de Selecció, Formació i treballar al metro

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Post Reply
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: Procés de Selecció, Formació i treballar al metro

Post by victorcasta »

Lluita1714 wrote:Què passa, que no hi ha resultats després de pagar tot aquell pastón? :)
Les proves són per poder-te matricular perquè sempre hi ha més gent que es presenta que matrícules que s'oferten. Qui se n'havia d'enterar dels resultats ja ho va fer fa un any.
Lluita1714 wrote:I FGC no dona classes? Més econòmiques...
No.
esther
N1
N1
Posts: 6
Joined: Sunday 15/02/2009 22:48

Re: Procés de Selecció, Formació i treballar al metro

Post by esther »

Per treballar a tmb no et demanen ninguna titulacio en concret, et formen ells, pero primer s´ ha de passar el proces selectiu. Psicotecnics, entrevista personal...
Pero es una feina que val la pena tant per horaris com sou..
User avatar
Lluita1714
N9
N9
Posts: 1964
Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
Location: Aigüestoses

Re: Procés de Selecció, Formació i treballar al metro

Post by Lluita1714 »

victorcasta wrote:
Lluita1714 wrote:I FGC no dona classes? Més econòmiques...
No.
Una llàstima, potser hauria d'haver una mica competència en aquest tema per millorar la qualitat, el preu, i la quantitat de matrícules... Tot i que podria també crear un excés de gent formada... no sé... em sembla més interessant la forma de TMB com bé diu Esther, que et formen ells mateixos.
Bé en tot cas, a mi no em molestaria cap de les opcions, ben bé, millor dit, seria un plaer!
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: Procés de Selecció, Formació i treballar al metro

Post by victorcasta »

Per a qui li interessi, s'ha obert una convocatòria fins al 5 de març per a treballar per a la L9. És una categoria creada per a aquesta línia que engloba la feina d'un AAC i d'un CTO, que es dirà Tecnic d'Operació de Línies Automàtiques (TOLA). També es demanen operaris de manteniment. És imprescindible tenir titulació tècnica de FP2/CFGS.

Detalls de l'oferta
MZA_1600
N7
N7
Posts: 500
Joined: Saturday 30/08/2008 13:22

Re: Procés de Selecció, Formació i treballar al metro

Post by MZA_1600 »

Qué ha passat amb la convocatoria d'ACC com a vancant d'aquest any? No ha sortit encara? Normalment era fins al 30 de juny :|

Salutacions,
User avatar
Denisuko
N7
N7
Posts: 487
Joined: Sunday 23/07/2006 10:07
Location: Buscant codis ATP
Contact:

Convocatoria 2009 finalitzada

Post by Denisuko »

La convocatoria d'aquest any va finalitzar el 15 d'abril (no recordo exactament el dia que va començar) i ja han seleccionat a la gent nova per a aquest any (no moltes degut a tota la borsa de treball que hi ha del 2008)
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Procés de Selecció, Formació i treballar al metro

Post by metring »

MZA_1600 wrote:Qué ha passat amb la convocatoria d'ACC com a vancant d'aquest any? No ha sortit encara? Normalment era fins al 30 de juny :|

Salutacions,
ACC o AAC?
MZA_1600
N7
N7
Posts: 500
Joined: Saturday 30/08/2008 13:22

Re: Procés de Selecció, Formació i treballar al metro

Post by MZA_1600 »

AAC, perdò.

He mirat la pàgina de TMB i la convocatoria va ser fins al 15 d'abril :'( aquest any l'han escurçat...
fcuevas27

Re: Procés de Selecció, Formació i treballar al metro

Post by fcuevas27 »

Els psicotecnics es varen fer al hotel barcelo sants, 2h i mitja de tests, els de sempre... jo no se res de res, ningu m'ha trucat :) jajaja, almenys s'ha intentat...
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Procés de Selecció, Formació i treballar al metro

Post by metring »

He sentit a Catalunya Informació que a TMB contractaran 1000 nous empleats, de cara a l'obertura de la nova línia, estic buscant més informació.
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Re: Procés de Selecció, Formació i treballar al metro

Post by Platanito »

metring wrote:He sentit a Catalunya Informació que a TMB contractaran 1000 nous empleats, de cara a l'obertura de la nova línia, estic buscant més informació.
Segur que no han dit cent?
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Procés de Selecció, Formació i treballar al metro

Post by metring »

A mi també m'estranya, tenint en compte que ja de principi, la L9 anirà sense conductor. A veure si surt alguna informació més per internet :nose
BCN2008
N8
N8
Posts: 738
Joined: Monday 18/02/2008 20:31

Re: Procés de Selecció, Formació i treballar al metro

Post by BCN2008 »

Segons el 3/24 serán 1000 durant 5 anys.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Procés de Selecció, Formació i treballar al metro

Post by metring »

Ara ja surt informació a la web de TMB. I atenció, perquè una mica d'amagatotis, anuncien un blog: http://www.elblocdetmb.net

TMB aplica els acords que van posar fi a la vaga del 2008, cosa que permetrà crear 600 llocs de treball

● L’empresa ha plantejat a l’Autoritat Laboral que els treballadors i autònoms de sectors afins a l’activitat de TMB que travessen dificultats per la crisi tinguin prioritat per cobrir 1.000 nous llocs de treball: 600 a Bus i 400 a la L9 de metro.

La situació de conflicte permanent i el bloqueig en la negociació del conveni d’Autobusos, després de més d’un any de negociacions i 45 reunions celebrades, ha portat TMB a decidir aplicar de forma efectiva els compromisos derivats de l’acord del final de la vaga de 14 d’abril de 2008, cosa que fins ara no havia estat possible per l’oposició dels sindicats, amb l’objectiu de poder portar a terme una gestió eficient de l’empresa.


Els acords assolits en aquell moment amb els sindicats per posar fi a la vaga eren bàsicament dos: aplicar dos dies efectius de descans setmanal a tot el col·lectiu de conductors i aplicar el RD 902/07 que comporta la reducció d’hores extres i facilitar 30 minuts de descans als conductors que superin les sis hores de treball diari.

TMB necessita posar en marxa totes aquestes mesures, que afecten el col·lectiu de conducció, per evitar el col·lapse de l’empresa d’Autobusos, que durant els propers mesos ha de planificar el nou calendari de descansos anual, definir el model i nombre de serveis a cobrir, preveure els recursos necessaris per portar a terme l’oferta, fer front a la nova contractació de personal derivada de la reducció de jornada, portar a terme l’escollida de serveis que correspon segons normativa durant l’últim trimestre d’enguany i prestar el servei amb la qualitat necessària en cada moment.

Mil noves contractacions entre Bus i Metro

L’execució d’aquestes mesures organitzatives comportarà la creació de 600 nous llocs de treball i la prestació d’una jornada real de treball mitjana de 35 h 25’ a la setmana, es a dir 7h i 5’ diaris de mitjana. Això representa una reducció de 25 minuts de la jornada real de treball diària.

Per a la cobertura d’aquests 600 nous llocs de treball, més uns altres 400 que es crearan vinculats a l’explotació de la L9 de metro, durant els propers 5 anys, TMB ha proposat a l’Autoritat Laboral que en els processos de selecció tinguin prioritat els col·lectius de treballadors i autònoms de sectors afins a la nostra activitat que travessen especials dificultats per mantenir els seus llocs de treball. Amb aquesta proposta es vol aprofitar l’experiència i el coneixement d’aquestes persones, i alhora facilitar-los una sortida laboral. Ja s’han iniciat els primers passos per elaborar i signar un conveni que reguli els procediments de selecció i contractació que s’hauran de seguir.
esther
N1
N1
Posts: 6
Joined: Sunday 15/02/2009 22:48

Re: Procés de Selecció, Formació i treballar al metro

Post by esther »

Que pasarà amb la gent d´estiu???
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Re: Procés de Selecció, Formació i treballar al metro

Post by El LLOP »

en principi no estan inclossos en aquest programa.
esther
N1
N1
Posts: 6
Joined: Sunday 15/02/2009 22:48

Re: Procés de Selecció, Formació i treballar al metro

Post by esther »

Doncs si no estàn inclosos a aquest programa que passarà?
Passaràn primers que els que ja han treballat a l´empresa? No te cap llogica que contractin primer a gent del carrer que a gent que està a les bosses
User avatar
Denisuko
N7
N7
Posts: 487
Joined: Sunday 23/07/2006 10:07
Location: Buscant codis ATP
Contact:

Re: Procés de Selecció, Formació i treballar al metro

Post by Denisuko »

esther wrote:Que pasarà amb la gent d´estiu???
Fa uns dies vaig preguntar sobre aquest tema a personal de sindicats i em van dir que aquest acord es per a Linies Automàtiques (L9, L10 i L11), amb el que al 2010 tornaria a haber-hi una nova convocatoria per a AAC i els agents que hagin treballat durant l'any 2009 (i 2008) segueixen en borsa de treball i els trucaran per a les clàssiques substitucions d'estiu ;)
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
User avatar
calisay
N7
N7
Posts: 321
Joined: Friday 05/06/2009 14:14
Location: LLacuna L4

Re: Procés de Selecció, Formació i treballar al metro

Post by calisay »

Aquest matí he omplert la fitxa a l'apartat "Treballa amb nosaltres" a la web de TMB!!!!!
El licor Calisay no se bebe, se saborea
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Ofertes de treball a TMB

Post by wefer »

Acabo de rebre aquest anunci a través d'Infojobs:
Jefes de equipo.
Fecha de la oferta: 25-01-2010
Nombre de la empresa: UTE Mantenimiento Comunicaciones L9
Numero de trabajadores: 1
Sede central en: Barcelona
Descripción de la empresa: Unión Temporal de Empresas para realizar tareas de mantenimiento de los sistemas de telecomunicaciones de la línea 9 del Metro de Barcelona.

Población: Barcelona
Provincia: Barcelona
País: España

Descripción
Puesto vacante: Jefes de equipo.
Categorías: Informática y telecomunicaciones - Telecomunicaciones
Nivel: Especialista
Personal a cargo: 1 - 5
Número de vacantes: 1
Descripción de la oferta: Se necesitan 5 jefes de equipo con el siguiente perfil:

- Formación profesional I o II con experiencia en el sector de las telecomunicaciones.
- Experiencia en mantenimiento o instalación y puesta en marcha de equipos de comunicaciones (radio, redes IP, sistemas de megafonía, sistemas de telefonía, interfonía, CCTV, etc.)
- Disponibilidad para trabajar en fin de semana y horario nocturno.
- Iniciativa y capacidad de análisis en la resolución de averías.
- Carnet de conducir

Requisitos
Estudios mínimos: Formación Profesional Grado Medio - (Seleccionar)
Experiencia mínima: Al menos 2 años

Contrato
Tipo de contrato: De duración determinada
Jornada laboral: Intensiva - Indiferente

Salario
Salario: 21.000 € - 24.000 € Bruto/año
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”