Jo també ho vaig rebre per sms i em va estranyar.metring wrote:A mí tampoc, de fet, la gent parlàvem al tren de si haviem entés be la megafonia
Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
-
- N6
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
- Guigui
- Administrador
Pixada fora de test
Mesura purament efectista. Si s'ho prenen seriosament, és una befa: un viatge de franc per cada any de maldecaps; en canvi, la despesa administrativa que això causaria no guarda cap relació amb la compensació que suposaria per a cada usuari.Convergència i Unió vol que l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú demani al govern compensacions per als usuaris de rodalies de Renfe per les molèsties generades en els darrers anys.
Ja fa un cert temps que CiU, en matèria de tranport, està pixant fora de test.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- rogermelcior
- N5
Avui hi han hagut incidències per una "inferència" o quelcom diferent que han dit per megafonia (no sé que vol dir, només em sona d'estadística) entre L'Hospitalet i Molins!
La informació més ben donada amb millora a la megafonia que ha repetit el missatge de manera contínua en català i castellà.
D'altra banda, també s'informava d'incidència en els teleindicadors i dels retards de cada tren en concret per mitjà de la megafonia típica automàtica!
La informació més ben donada amb millora a la megafonia que ha repetit el missatge de manera contínua en català i castellà.
D'altra banda, també s'informava d'incidència en els teleindicadors i dels retards de cada tren en concret per mitjà de la megafonia típica automàtica!
-
- N6
I també sembla que totes les incidències, també s'avisen per SMS!
Al tren de les 23.33 per sant joan despi hi ha hagut un retard de 15 minuts la megafonia sa referit per primera vegada a la R4 (antigament C4)
- Pere
- N9
TransMet wrote:Advertir als usuaris del servei de Rodalia que, a causa d'una incidència tècnica, els trens de la R1 (antiga C1 de Rodalies) porten uns retards aproximats de 15 minuts a la sortida de Barcelona en direcció Mataró- Blanes. Les línies R3, R4 i R7 també registren demores de 15 minuts en tots dos sentits. La resta de línies del servei de Rodalia, Metro, Autobusos, Tramvia i FGC circulen amb normalitat.
Més informació
Cap a dos quarts de 5, a SAA anunciaven per megafonia que s'havia sol·lucionat una incidència tècnica a l'estació, i que els trens podrien portar un retard de fins a 20 minuts. Dins el tren que he agafat cap a Sants, també ho anunciaven, i apart, s'ha quedat aturat uns 10 minuts entre Catalunya i Sants.
- canalcole
- N9
- Facebook: XavierMartinezVidal
metring wrote:Dins el tren que he agafat cap a Sants, també ho anunciaven.
A l'estació de Martorell i al rodalies que he agafat(amb 22 minuts de retard),tant a l'estació com al tren per megafonia informaven de manera bastant continuada de la incidència,i de la següent manera:
"Senyors viatgers,per culpa d'una averia d'instal.lació a Sant Andreu Arenal(o una cosa semblant),els trens de les líneis R3,R4,R7 i R1 circulen fora del seu horari habitual,amb retards que poden superar els 15 minuts"
En en castellà també deien R3,R4,R7 i R1(en aquest ordre),i dient la R!
"Senyors viatgers,per culpa d'una averia d'instal.lació a Sant Andreu Arenal(o una cosa semblant),els trens de les líneis R3,R4,R7 i R1 circulen fora del seu horari habitual,amb retards que poden superar els 15 minuts"
-
- N7
A Cerdanyola del Vallès, sobre les 14:30 més o menys igual, el missatge era quelcom similar a això:Mako448 wrote:A l'estació de Martorell i al rodalies que he agafat(amb 22 minuts de retard),tant a l'estació com al tren per megafonia informaven de manera bastant continuada de la incidència,i de la següent manera:
"Senyors viatgers, a causa d'una avaria a l'estació de Sant Andreu Arenal, els trens de les línies R3, R4 i R7 poden patir esperes de 10 a 15 minuts a mesura que s'apropin a la zona de l'avaria"
- Guigui
- Administrador
R, ja fa temps
Antiga C-x, només en nomenclatura de Renfomentadif. Per l'ATM, ja fa anys que és R.TransMet wrote:[...] els trens de la R1 (antiga C1 de Rodalies) [...]
Almenys, el traspàs haurà servit per acabar d'una vegada amb aquesta anomalia extemporània.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
http://www.lamalla.cat/infolocal/comarq ... ?id=325818
Retards de 15 minuts a la C4 de Renfe
Un tren de mercaderies s'ha avariat a l'estació de Sabadell-sud
LAMALLA.CAT
Els trens de la línia C-4 en direcció a Sabadell circulen amb retards d'entre 20 i 25 minuts. Les demores s'acumulen des de les 9.00 hores a causa d'una avaria d'un tren de mercaderies, que s'ha quedat parat a l'estació de Sabadell-sud.
La companyia ferroviària ha informat que els combois circulen per aquesta mateixa raó per via única entre Cerdanyola i Sabadell-sud. El servei en aquesta línia de tren recuperarà la normalitat quan es retiri el tren avariat.
Retards de 15 minuts a la C4 de Renfe
Un tren de mercaderies s'ha avariat a l'estació de Sabadell-sud
LAMALLA.CAT
Els trens de la línia C-4 en direcció a Sabadell circulen amb retards d'entre 20 i 25 minuts. Les demores s'acumulen des de les 9.00 hores a causa d'una avaria d'un tren de mercaderies, que s'ha quedat parat a l'estació de Sabadell-sud.
La companyia ferroviària ha informat que els combois circulen per aquesta mateixa raó per via única entre Cerdanyola i Sabadell-sud. El servei en aquesta línia de tren recuperarà la normalitat quan es retiri el tren avariat.
-
- N9
M'inform en 437.001 que hi ha hagut un atropellament entre Cabrera i Mataró, circulant els trens en via única i tot el que us podeu imaginar que deu suposar.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
- oscar440
- N8
- Location: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)
Pel que fa a la incidencia del passat divendres 15 de gener a Sant Andreu Arenal cap al migdia, jo vaig agafar el tren a Cerdanyola-Universitat a les 14.01, una unitat 447 en simple, que venia de Martorell amb puntualitat, però vam estar aturats a Cerdanyola-Universitat fins a les 14.08. Després durant tot el viatge anavem molt lents, suposo que portariem el rodalies provinent de Terrassa o Manresa al davant, ja que a les estacions hi havia poques persones. Ja arribavem amb retard, perquè eren les 14.32 quan la unitat va començar a entrar al túnel de Sant Andreu Arenal. Jo això de l´hora exacta ho controlo molt pel tema de la devolució expres. De sobte la unitat va frenar al túnel i ens vam quedar aturats gairebé vint minuts. Per megafonia avisaven que hi havia una incidencia tècnica a les senyals de Sant Andreu Arenal, i que no es podia passar. A més es van apagar els llums de la unitat i la climatització, i només es va quedar amb els llums d´emergència. La gent estava una mica nerviosa. Finalment va encendre els llums i va poder arribar fins a l´estació de Sant Andreu Arenal, a les 14.49. Allà la unitat es va quedar, ja que estaven tots els semàfors en vermell. Per sort aquesta estació era la meva destinació, al pujar a les taquilles estaven tancades i no vaig poder fer la devolució exprés (hora d´arribada prevista d´aquest tren: 14.21, amb un retard de 28 minuts).
Salutacions.
Salutacions.
Visita el meu flickr:
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
josep_serre wrote:M'inform en 437.001 que hi ha hagut un atropellament entre Cabrera i Mataró, circulant els trens en via única i tot el que us podeu imaginar que deu suposar.
Gràcies per posar-ho josep, fins ahir no tenia internet, se m´havia espatllat el router.
Quant a l´accident, va ser a la via direcció Mataró (costat mar), a mig camí entre Cabrera i Mataró.
Crec que en aquella zona hi ha un caminet perillós a la vora de la via entre la via i el mar.
Es va fer pas alternatiu de trens a tongades de dos/tres (crec), p'er la via costat muntanya entre Vilassar i Mataró.
Es va fer també marxa a la vista.
Els has d'enviar un e-mail amb les teves dades personals, i el trajecte, número de bitllet... i al cap d'1 o dos mesos, t'envien un bitllet a casa.oscar440 wrote:Pel que fa a la incidencia del passat divendres 15 de gener a Sant Andreu Arenal cap al migdia, jo vaig agafar el tren a Cerdanyola-Universitat a les 14.01, una unitat 447 en simple, que venia de Martorell amb puntualitat, però vam estar aturats a Cerdanyola-Universitat fins a les 14.08. Després durant tot el viatge anavem molt lents, suposo que portariem el rodalies provinent de Terrassa o Manresa al davant, ja que a les estacions hi havia poques persones. Ja arribavem amb retard, perquè eren les 14.32 quan la unitat va començar a entrar al túnel de Sant Andreu Arenal. Jo això de l´hora exacta ho controlo molt pel tema de la devolució expres. De sobte la unitat va frenar al túnel i ens vam quedar aturats gairebé vint minuts. Per megafonia avisaven que hi havia una incidencia tècnica a les senyals de Sant Andreu Arenal, i que no es podia passar. A més es van apagar els llums de la unitat i la climatització, i només es va quedar amb els llums d´emergència. La gent estava una mica nerviosa. Finalment va encendre els llums i va poder arribar fins a l´estació de Sant Andreu Arenal, a les 14.49. Allà la unitat es va quedar, ja que estaven tots els semàfors en vermell. Per sort aquesta estació era la meva destinació, al pujar a les taquilles estaven tancades i no vaig poder fer la devolució exprés (hora d´arribada prevista d´aquest tren: 14.21, amb un retard de 28 minuts).
Salutacions.
- canalcole
- N9
- Facebook: XavierMartinezVidal
De Transmet:
Advertir als usuaris del servei de Rodalia, que a causa d'una incidència tècnica, la circulació de trens a la línia R2 (antiga C2 de Rodalies) s'ha vist modificada en totes dues direccions. Les afectacions fan que només hi hagi dos trens per cada sentit de Barcelona ciutat a St. Vicenç de Calders i de l'Aeroport a St. Celoni.
Advertir als usuaris del servei de Rodalia, que a causa d'una incidència tècnica, la circulació de trens a la línia R2 (antiga C2 de Rodalies) s'ha vist modificada en totes dues direccions. Les afectacions fan que només hi hagi dos trens per cada sentit de Barcelona ciutat a St. Vicenç de Calders i de l'Aeroport a St. Celoni.
Avui, cacau gros a la C2:
Una avaria a Sants, ha fet suspendre la circulació de trens de EdF fins a Vilanova, havent de fer els trens destinació Sant Vicenç de Calders totes les parades, i tenint retards de fins a 20 minuts. Quan arribava a Sants, m'ha estranyat sentir des de la megafonia que un tren cap a Sant Celoni, passava per la via 10, i és que hi ha hagut un canvi de vies estrany: els trens destinació SVC sortien de la via 13, i els de la C2 Nord, de la 10, però sembla que aquesta via l'han "banalitzat", perquè als pocs minuts, arribava un tren cap a l'aeroport. A la 13, hi havia personal d'Adif i de Renfe-Impulsa, informant del cacau, i el cas és que a la pantalla de l'escala, es deia que era fora de servei aquella via Un cop al tren, una senyora que venia de PdG, m'ha dit que els havien fet baixar del rodalies allà, i agafar un tren cap a Lleida, per a que baixessin a Sants i agafessin el tren de la via 13.
Hi ha algú que sàpiga en què ha consistit l'avaria tècnica de Sants?
Una avaria a Sants, ha fet suspendre la circulació de trens de EdF fins a Vilanova, havent de fer els trens destinació Sant Vicenç de Calders totes les parades, i tenint retards de fins a 20 minuts. Quan arribava a Sants, m'ha estranyat sentir des de la megafonia que un tren cap a Sant Celoni, passava per la via 10, i és que hi ha hagut un canvi de vies estrany: els trens destinació SVC sortien de la via 13, i els de la C2 Nord, de la 10, però sembla que aquesta via l'han "banalitzat", perquè als pocs minuts, arribava un tren cap a l'aeroport. A la 13, hi havia personal d'Adif i de Renfe-Impulsa, informant del cacau, i el cas és que a la pantalla de l'escala, es deia que era fora de servei aquella via Un cop al tren, una senyora que venia de PdG, m'ha dit que els havien fet baixar del rodalies allà, i agafar un tren cap a Lleida, per a que baixessin a Sants i agafessin el tren de la via 13.
Hi ha algú que sàpiga en què ha consistit l'avaria tècnica de Sants?
- UT440_132M
- N10
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Causa
Això és el que diu la secció última hora de la web de RENFE
Des de les 16.30h
Barcelona, 22/01/10- Retards de 15 minuts a la línia 2 de Rodalies a causa d'una incidència a la infraestructura que ha provocat l'avaria a un tren amb destinació Granollers Centre.
A les 16.30h un element metàl·lic de la infraestructura ha provocat l'avaria d'un tren amb destinació Granollers Centre entre Barcelona Sants i Passeig de Gràcia. A les 17. 00h el tren ha estat retrocedit fins a l'estació de Barcelona Sants on els viatgers han pogut baixar i continuar el seu viatge amb altres trens de Rodalies.
A causa d'aquesta incidència es registren retards de 15 minuts a la línia 2 de Rodalies (St.Vicenç/Vilanova-Aeroport/Maçanet). Personal de Rodalies s'ha desplaçat per informar els viatgers i s'estan emetent missatges d'informació als usuaris tant per megafonia de trens i estacions, serveis SMS i Transmet.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
M'informen que resta tallada la circulació entre Terrassa i Manresa a causa del despreniment de catenària a l'estació de Castellbell i el Vilar. S'han enviat personal de Circulació a Castellvell per tal d'efectuar circulació en via única.