Molt maco, osti tu, la veritat, us dic una cosa, els darrers logotips que heu anat fent, tenen molta qualitat eh?.BCN2008 wrote:I un altre.
Apa, altre més.
http://i743.photobucket.com/albums/xx77 ... /b2022.png
Molt maco, osti tu, la veritat, us dic una cosa, els darrers logotips que heu anat fent, tenen molta qualitat eh?.BCN2008 wrote:I un altre.
No, no, que aquest era de veritat.Lluita1714 wrote:Molt maco, osti tu, la veritat, us dic una cosa, els darrers logotips que heu anat fent, tenen molta qualitat eh?.
, renoi! doncs mira reconec que m'agrada, aquest, però la R... la veig sosa. Dic jo que podrien haver-ho treballat posant un element característic ferroviari, com ara el tall d'un rail o potser un pantògraf.BCN2008 wrote: No, no, que aquest era de veritat.
En lo referente a distinguir entre rombos y cuadrados, estoy de acuerdo. No en lo demás. Hay ciudades como París donde para el metro se utilizan números sin "L's" ni caracteres innecesarios, a la vez que para las líneas de cercanías se utilizan letras sin "C's" ó "R's" también innecesarias y la gente tanto nacionales como extranjeros se entiende a las mil maravillas. Para mi este es un sistema ideal, simple y sin lugar a confusiones: letras y números. Uno de estos códigos simples para el metro y el otro para las cercanías.rogermelcior wrote:Per tant, i seguint amb el criteri que va fixar l'ATM al 2000, cal posar la R a tot arreu. No posar res també crea confusions i fins i tot en algun cas RENFE ha arribat a posar L-1 (per referir-se en alguna incidència de la R1 a la web ja fa temps).
Això útlim de posar davant de la destinació el número de línia que és ho haurien d'aplicar ja mateix, sobretot ara que la Generalitat teòricament ja té poder per començar a decidir coses. No costaria res posar encara que sigui una mena de llibreta gran a la cabina amb el número de línia i el color identificatiu si no hi cap als teleindicadors per longitud. Segur que ajudaria bastant la cosa.Miquel wrote:Una cosa que es podria fer per ajudar, és posar la nomenclatura al costat de la destinació com a FGC, ja que costa de creure, veure entrar 2 trens per les 2 vies a Plaça Catalunya amb direcció Martorell per exemple.
aquestam.h.t. wrote:Al Facebook de la PTP han penjat diverses fotos del Civia on s'aprecïen bé els detalls de la nova imatge. L'estética recorda als FGC (portes taronges, etc.). Potser unifiquin les imatges corporatives i les unitats d'FGC assignades a línies Sx i Rx (no L6,L7,L8) duïn també la R gegant.