Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Al Diari de Vilanova d'avui, hi ha un ampli article sobre la propera remodelació de l'estació de Vilanova i la Geltrú, que costarà uns 22 mil·lions.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Suposo que serà una remodelació principalment de l'edifici de l'estació?Per qué vaja pel que fa a les andanes,estan prou bé i són allargades,i l'estació està adaptada i disposa d'ascensors,no crec que toquin res fora de l'edifici de l'estació,que si que estar en un mal estat i necessita una reforma,el mateix amb el vestíbul de l'estació que no és propia d'una estació com la de Vilanova en la meva opinió.metring wrote:Al Diari de Vilanova d'avui, hi ha un ampli article sobre la propera remodelació de l'estació de Vilanova i la Geltrú, que costarà uns 22 mil·lions.
Sembla també que algunes estacions de la C2 els estàn creixent l'altura de l'andana,i allargar-la per qué capiguin dobles de 465:
Foment inverteix 577.000 euros a ampliar les andanes de l'estació de tren
22/01/10 02:00 - Viladecans - el punt email protegit
El Ministeri de Foment, a través d'Adif, ha començat aquesta setmana els treballs per elevar i allargar les andanes de l'estació de Viladecans, unes obres que costaran 577.000 euros. L'actuació principal consisteix a elevar les andanes 10 centímetres, fins a arribar als 68 centímetres, i facilitar l'accés als nous trens Civia. A més, com que Renfe vol treballar habitualment amb trens de doble capacitat, les andanes s'allargaran 30 metres per arribar als 200 que necessiten els dos trens units. A l'extrem de les andanes prolongades s'instal·laran rampes que guiaran fins a un nou pas per a vianants amb cautxú antilliscant que permetrà travessar les vies fàcilment en cas que l'ascensor no funcioni.S'executaran altres millores, com per exemple la col·locació d'un paviment amb relleu per facilitar la circulació de persones invidents i la instal·lació de tanques per impedir el pas a les vies. Les obres duraran tres mesos.
http://www.elpunt.cat/noticia/article/1 ... -tren.html
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
A l'estació de Badalona deuen estar a punt de començar les obres dels nous passos soterrats, ahir vaig veure que han posat tanques metàl·liques d'obra a l'andana de muntanya, han tancat la via amb topall que dona a l'estació.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
A l'estació de Sant Feliu fa cosa de 5 o 6 dies estàn fent algunes cosetes; pintant bancs, papereres, canviant rajoles, etc.
I per fer una cosa tan senzilla, ja se les han apanyat per fotre una mica als viatgers; Dimecres a les vuit del matí, (l'estació a petar) estaven tots els bancs amb la pintura fresca, podent-ho haver fet 2h més tard...
[Bueno, això de "remodelació" no en te gaire, però ho poso com a curiositat]
I per fer una cosa tan senzilla, ja se les han apanyat per fotre una mica als viatgers; Dimecres a les vuit del matí, (l'estació a petar) estaven tots els bancs amb la pintura fresca, podent-ho haver fet 2h més tard...
[Bueno, això de "remodelació" no en te gaire, però ho poso com a curiositat]
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
I a Sitges, als voltants de les tapes metàl·liques hi ha una mena de fletxetes de color fucsia i un petit forat a l'andana direcció Sant Vicenç
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
A Badalona s'ha aixecat completament la via 4, s'han puntejat els circuïts de via, embridats els escapes corresponents i anul·lades les senyals que afecten. Segons consigna CTO, aquesta tornarà a estar operativa a finas d'abril. Ja veurem...
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
http://www.lamalla.cat/infolocal/girona ... ?id=327527
Adjudicades les obres de remodelació de l'estació Maçanet-Massanes
El pressupost ascendeix a 1,23 milions d'euros i també inclou obres a l'aparcament de l'estació
LAMALLA.CAT
El Ministeri de Foment, a través de la Societat Estatal d'Infraestructures del Transport Terrestre (SEITT), ha adjudicat a Arción, SA. Construccions les obres de remodelació de l'edifici i d'adequació de l'accessibilitat de l'estació i l'aparcament de l'Estació de Maçanet-Massanes. El pressupost d'adjudicació ascendeix a 1.231.970,13 euros i el termini marcat per l'execució de les obres és de 5 mesos.
L'objecte de l'actuació consisteix en realitzar una remodelació de l'edifici i una adequació de l'accessibilitat en l'estació i l'aparcament de l'Estació de Maçanet-Massanes pertanyent a la xarxa de rodalia de Barcelona. Aquesta actuació s'emmarca dins del Pla de rodalia de Barcelona 2008-2015, segons l'Acord entre el Ministeri de Foment i el Departament de Política Territorial i Obres Públiques de la Generalitat de Catalunya per ala realització d'actuacions per a la millora de la xarxa ferroviària de rodalia a Catalunya.
Adequar les infraestructures per permetre l'accessibilitat a les persones amb discapacitat, remodelar l'edifici de l'estació i construcció d'un edifici de viatgers en la zona d'accés, dotar de marquesines la zona d'accés a les andanes i la construcció de passos a nivell per vianants són algunes de les modificacions més destacades d'aquest pla.
Adjudicades les obres de remodelació de l'estació Maçanet-Massanes
El pressupost ascendeix a 1,23 milions d'euros i també inclou obres a l'aparcament de l'estació
LAMALLA.CAT
El Ministeri de Foment, a través de la Societat Estatal d'Infraestructures del Transport Terrestre (SEITT), ha adjudicat a Arción, SA. Construccions les obres de remodelació de l'edifici i d'adequació de l'accessibilitat de l'estació i l'aparcament de l'Estació de Maçanet-Massanes. El pressupost d'adjudicació ascendeix a 1.231.970,13 euros i el termini marcat per l'execució de les obres és de 5 mesos.
L'objecte de l'actuació consisteix en realitzar una remodelació de l'edifici i una adequació de l'accessibilitat en l'estació i l'aparcament de l'Estació de Maçanet-Massanes pertanyent a la xarxa de rodalia de Barcelona. Aquesta actuació s'emmarca dins del Pla de rodalia de Barcelona 2008-2015, segons l'Acord entre el Ministeri de Foment i el Departament de Política Territorial i Obres Públiques de la Generalitat de Catalunya per ala realització d'actuacions per a la millora de la xarxa ferroviària de rodalia a Catalunya.
Adequar les infraestructures per permetre l'accessibilitat a les persones amb discapacitat, remodelar l'edifici de l'estació i construcció d'un edifici de viatgers en la zona d'accés, dotar de marquesines la zona d'accés a les andanes i la construcció de passos a nivell per vianants són algunes de les modificacions més destacades d'aquest pla.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Comentar que dijous passat vaig passar per Montcada Sta.maria,i l'edifici de viatgers ja va prenent forma,i ja li queda poc per posar-ho en servei.Em recorda una mica als que hi han a la C7(Rubí i St.Cugat),tindrà taquilla-bar.
A veure quan entri en servei.I a veure si els senyors de renfe,adif o qui sigui és preocpen més de la C4,i anuncien reformes integres(i no pintar marquesines)d'algunes estacions d'aquesta línia,i especialment els baixadors entre Terrassa i Sant Vicenç de Castellet,fets una porqueria,peró també d'altres estacions que ho necessiten com L'Arboç,Sant Sadurní,Montcada Birfucació o inclùs Molins,Sant Feliu,Sant Just que necessitarien allargar andanes i posar-hi ascensors.Peró em fa la sensació que per renfe la C4 no existeix,i els hi recordo als senyors d'aquesta companyia que la C4 és la segona línia de rodalies amb més demanda,per darrere de la C2,i per tant els usuaris de la C4 tenim dret a gaudir d'estacions en condicions.
I dit aixó,el meu missatge 2000
A veure quan entri en servei.I a veure si els senyors de renfe,adif o qui sigui és preocpen més de la C4,i anuncien reformes integres(i no pintar marquesines)d'algunes estacions d'aquesta línia,i especialment els baixadors entre Terrassa i Sant Vicenç de Castellet,fets una porqueria,peró també d'altres estacions que ho necessiten com L'Arboç,Sant Sadurní,Montcada Birfucació o inclùs Molins,Sant Feliu,Sant Just que necessitarien allargar andanes i posar-hi ascensors.Peró em fa la sensació que per renfe la C4 no existeix,i els hi recordo als senyors d'aquesta companyia que la C4 és la segona línia de rodalies amb més demanda,per darrere de la C2,i per tant els usuaris de la C4 tenim dret a gaudir d'estacions en condicions.
I dit aixó,el meu missatge 2000
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Avui a Sitges he vist que la cosa va agafant més cos. L'andana de la via 2, al costat de la 4, tota vallada i foradada, i un altre forat també a la de la via 1. Després pujo fotografies.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Obres a Llavaneres
A l'estació de Llavaneres també s'han començat les obres previstes (que ara no recordo en què consistien ), ho vaig veure ahir al matí des de la N-II.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Sant JoanMako448 wrote:Molins,Sant Feliu,Sant Just
- Tony M. Nyphot
- N6
- Posts: 221
- Joined: Friday 18/09/2009 21:21
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
El cas dels passos entre vies de l'estació de Maçanet és ben curiós, en primer lloc hi havia el típic pas amb travesses de fusta fins que es va construir un pas inferior que, per deixadesa, va anar acumulant flora diversa fins que era del tot intransitable, forçant a recuperar el pas entre vies. Fa uns anys es va netejar el pas per tal de poder-lo usar de nou i es va retirar un dels passos entre vies coincidint amb l'aixecament de l'andana, deixant només el més proper al pont metàlic, però ara el pla d'adaptació parla de construir nous passos a nivell.metring wrote:i la construcció de passos a nivell per vianants són algunes de les modificacions més destacades d'aquest pla.
And now for something completely different...
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Aquí teniu les fotos d'avui:
- Attachments
-
- sitges1.jpg
- (99.88 KiB) Downloaded 449 times
-
- sitges2.jpg
- (104.55 KiB) Downloaded 449 times
-
- sitges3.jpg
- (92.13 KiB) Downloaded 449 times
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Ara dic jo... aquestes obres suposaran una verdadera putada en el tema de Carnaval...
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
I avui l'andana de la via 2 estava més foradada, i la de la via 1, entre el Civia que he agafat, i els xurrets de ciment al damunt d'una franja primeta que han fet a la de la via 1...
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
http://www.elperiodico.com/default.asp? ... io_PK=1022
Adif inicia la reforma de la estación de Badalona
EL PERIÓDICO
BADALONA
Adif ha iniciado las obras de adaptación de las instalaciones ferroviarias de la estación de Badalona con el objetivo de optimizar las prestaciones y operatividad de la infraestructura y la gestión del tráfico con motivo de la construcción de la futura estación de cercanías de Sagrera-Meridiana.
Con estos trabajos de adecuación, Adif pretende incrementar la disponibilidad de la infraestructura en esta estación para su mayor explotación durante la interrupción del servicio ferroviario que se producirá por la construcción del futuro intercambiador de Sagrera-Meridiana.
Las actuaciones en la estación de Badalona consisten en la prolongación del andén de la vía 4, situado en el lado montaña, que alcanzará los 200 metros, y el aumento de la altura hasta los 68 centímetros respecto a la cota del carril. Para ello se modificará el trazado de las vías 2 y 4 y se adecuarán los aparatos de vía , los sistemas de electrificación y las instalaciones de seguridad y comunicaciones.
Adif inicia la reforma de la estación de Badalona
EL PERIÓDICO
BADALONA
Adif ha iniciado las obras de adaptación de las instalaciones ferroviarias de la estación de Badalona con el objetivo de optimizar las prestaciones y operatividad de la infraestructura y la gestión del tráfico con motivo de la construcción de la futura estación de cercanías de Sagrera-Meridiana.
Con estos trabajos de adecuación, Adif pretende incrementar la disponibilidad de la infraestructura en esta estación para su mayor explotación durante la interrupción del servicio ferroviario que se producirá por la construcción del futuro intercambiador de Sagrera-Meridiana.
Las actuaciones en la estación de Badalona consisten en la prolongación del andén de la vía 4, situado en el lado montaña, que alcanzará los 200 metros, y el aumento de la altura hasta los 68 centímetros respecto a la cota del carril. Para ello se modificará el trazado de las vías 2 y 4 y se adecuarán los aparatos de vía , los sistemas de electrificación y las instalaciones de seguridad y comunicaciones.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Amb aquesta notícia ja és confirma que la C4 sud durant les obres de Sagrera-Meridiana acabarà a Badalona.metring wrote:http://www.elperiodico.com/default.asp? ... io_PK=1022
Adif inicia la reforma de la estación de Badalona
EL PERIÓDICO
BADALONA
Adif ha iniciado las obras de adaptación de las instalaciones ferroviarias de la estación de Badalona con el objetivo de optimizar las prestaciones y operatividad de la infraestructura y la gestión del tráfico con motivo de la construcción de la futura estación de cercanías de Sagrera-Meridiana.
Con estos trabajos de adecuación, Adif pretende incrementar la disponibilidad de la infraestructura en esta estación para su mayor explotación durante la interrupción del servicio ferroviario que se producirá por la construcción del futuro intercambiador de Sagrera-Meridiana.
Las actuaciones en la estación de Badalona consisten en la prolongación del andén de la vía 4, situado en el lado montaña, que alcanzará los 200 metros, y el aumento de la altura hasta los 68 centímetros respecto a la cota del carril. Para ello se modificará el trazado de las vías 2 y 4 y se adecuarán los aparatos de vía , los sistemas de electrificación y las instalaciones de seguridad y comunicaciones.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Això ja pertany a les obres de remodelació que havien de començar al març?
Vox
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Pel que expliquen a http://www.elpunt.cat/noticia/article/1 ... alona.html , sembla que si.Vox wrote:Això ja pertany a les obres de remodelació que havien de començar al març?
Vox
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Gràcies metring. Doncs sembla ser que si, que es l'inici de la remodelació anunciada a finals de l'any passat. Potser es al març quan començaran les obres de l'estil escales, accesos i demés i ara comencen amb lo necessari pel tema de Meridiana.metring wrote:Pel que expliquen a http://www.elpunt.cat/noticia/article/1 ... alona.html , sembla que si.Vox wrote:Això ja pertany a les obres de remodelació que havien de començar al març?
Vox
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.