Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
jordigt2008
N6
N6

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Post by jordigt2008 »

metring wrote:A mí tampoc, de fet, la gent parlàvem al tren de si haviem entés be la megafonia :x
Jo també ho vaig rebre per sms i em va estranyar.
Guigui
Administrador

Pixada fora de test

Post by Guigui »

Convergència i Unió vol que l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú demani al govern compensacions per als usuaris de rodalies de Renfe per les molèsties generades en els darrers anys.
Mesura purament efectista. Si s'ho prenen seriosament, és una befa: un viatge de franc per cada any de maldecaps; en canvi, la despesa administrativa que això causaria no guarda cap relació amb la compensació que suposaria per a cada usuari.

Ja fa un cert temps que CiU, en matèria de tranport, està pixant fora de test.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
rogermelcior
N5
N5

Post by rogermelcior »

Avui hi han hagut incidències per una "inferència" o quelcom diferent que han dit per megafonia (no sé que vol dir, només em sona d'estadística) entre L'Hospitalet i Molins!
La informació més ben donada amb millora a la megafonia que ha repetit el missatge de manera contínua en català i castellà.
D'altra banda, també s'informava d'incidència en els teleindicadors i dels retards de cada tren en concret per mitjà de la megafonia típica automàtica!
jordigt2008
N6
N6

Post by jordigt2008 »

I també sembla que totes les incidències, també s'avisen per SMS!
Alex_C4
N6
N6

Post by Alex_C4 »

Al tren de les 23.33 per sant joan despi hi ha hagut un retard de 15 minuts la megafonia sa referit per primera vegada a la R4 (antigament C4)
Pere
N9
N9

Post by Pere »

TransMet wrote:Advertir als usuaris del servei de Rodalia que, a causa d'una incidència tècnica, els trens de la R1 (antiga C1 de Rodalies) porten uns retards aproximats de 15 minuts a la sortida de Barcelona en direcció Mataró- Blanes. Les línies R3, R4 i R7 també registren demores de 15 minuts en tots dos sentits. La resta de línies del servei de Rodalia, Metro, Autobusos, Tramvia i FGC circulen amb normalitat.
Més informació
metring
Administrador

Post by metring »

Cap a dos quarts de 5, a SAA anunciaven per megafonia que s'havia sol·lucionat una incidència tècnica a l'estació, i que els trens podrien portar un retard de fins a 20 minuts. Dins el tren que he agafat cap a Sants, també ho anunciaven, i apart, s'ha quedat aturat uns 10 minuts entre Catalunya i Sants.
canalcole
N9
N9
Facebook: XavierMartinezVidal

Post by canalcole »

metring wrote:Dins el tren que he agafat cap a Sants, també ho anunciaven.
:eyes :eyes :eyes
Mako448
N10
N10

Post by Mako448 »

A l'estació de Martorell i al rodalies que he agafat(amb 22 minuts de retard),tant a l'estació com al tren per megafonia informaven de manera bastant continuada de la incidència,i de la següent manera:

"Senyors viatgers,per culpa d'una averia d'instal.lació a Sant Andreu Arenal(o una cosa semblant),els trens de les líneis R3,R4,R7 i R1 circulen fora del seu horari habitual,amb retards que poden superar els 15 minuts"

En en castellà també deien R3,R4,R7 i R1(en aquest ordre),i dient la R!
Altaria_Trianilla
N7
N7

Post by Altaria_Trianilla »

Mako448 wrote:A l'estació de Martorell i al rodalies que he agafat(amb 22 minuts de retard),tant a l'estació com al tren per megafonia informaven de manera bastant continuada de la incidència,i de la següent manera:

"Senyors viatgers,per culpa d'una averia d'instal.lació a Sant Andreu Arenal(o una cosa semblant),els trens de les líneis R3,R4,R7 i R1 circulen fora del seu horari habitual,amb retards que poden superar els 15 minuts"

En en castellà també deien R3,R4,R7 i R1(en aquest ordre),i dient la R!
A Cerdanyola del Vallès, sobre les 14:30 més o menys igual, el missatge era quelcom similar a això:
"Senyors viatgers, a causa d'una avaria a l'estació de Sant Andreu Arenal, els trens de les línies R3, R4 i R7 poden patir esperes de 10 a 15 minuts a mesura que s'apropin a la zona de l'avaria"

;)
Image
Guigui
Administrador

R, ja fa temps

Post by Guigui »

TransMet wrote:[...] els trens de la R1 (antiga C1 de Rodalies) [...]
Antiga C-x, només en nomenclatura de Renfomentadif. Per l'ATM, ja fa anys que és R.

Almenys, el traspàs haurà servit per acabar d'una vegada amb aquesta anomalia extemporània.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
metring
Administrador

Post by metring »

http://www.lamalla.cat/infolocal/comarq ... ?id=325818

Retards de 15 minuts a la C4 de Renfe

Un tren de mercaderies s'ha avariat a l'estació de Sabadell-sud

LAMALLA.CAT

Els trens de la línia C-4 en direcció a Sabadell circulen amb retards d'entre 20 i 25 minuts. Les demores s'acumulen des de les 9.00 hores a causa d'una avaria d'un tren de mercaderies, que s'ha quedat parat a l'estació de Sabadell-sud.

La companyia ferroviària ha informat que els combois circulen per aquesta mateixa raó per via única entre Cerdanyola i Sabadell-sud. El servei en aquesta línia de tren recuperarà la normalitat quan es retiri el tren avariat.
josep_serre
N9
N9

Post by josep_serre »

M'inform en 437.001 que hi ha hagut un atropellament entre Cabrera i Mataró, circulant els trens en via única i tot el que us podeu imaginar que deu suposar.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
oscar440
N8
N8
Location: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Post by oscar440 »

Pel que fa a la incidencia del passat divendres 15 de gener a Sant Andreu Arenal cap al migdia, jo vaig agafar el tren a Cerdanyola-Universitat a les 14.01, una unitat 447 en simple, que venia de Martorell amb puntualitat, però vam estar aturats a Cerdanyola-Universitat fins a les 14.08. Després durant tot el viatge anavem molt lents, suposo que portariem el rodalies provinent de Terrassa o Manresa al davant, ja que a les estacions hi havia poques persones. Ja arribavem amb retard, perquè eren les 14.32 quan la unitat va començar a entrar al túnel de Sant Andreu Arenal. Jo això de l´hora exacta ho controlo molt pel tema de la devolució expres. De sobte la unitat va frenar al túnel i ens vam quedar aturats gairebé vint minuts. Per megafonia avisaven que hi havia una incidencia tècnica a les senyals de Sant Andreu Arenal, i que no es podia passar. A més es van apagar els llums de la unitat i la climatització, i només es va quedar amb els llums d´emergència. La gent estava una mica nerviosa. Finalment va encendre els llums i va poder arribar fins a l´estació de Sant Andreu Arenal, a les 14.49. Allà la unitat es va quedar, ja que estaven tots els semàfors en vermell. Per sort aquesta estació era la meva destinació, al pujar a les taquilles estaven tancades i no vaig poder fer la devolució exprés (hora d´arribada prevista d´aquest tren: 14.21, amb un retard de 28 minuts).

Salutacions.
437.001
N10
N10

Post by 437.001 »

josep_serre wrote:M'inform en 437.001 que hi ha hagut un atropellament entre Cabrera i Mataró, circulant els trens en via única i tot el que us podeu imaginar que deu suposar.

Gràcies per posar-ho josep, fins ahir no tenia internet, se m´havia espatllat el router.
Quant a l´accident, va ser a la via direcció Mataró (costat mar), a mig camí entre Cabrera i Mataró.
Crec que en aquella zona hi ha un caminet perillós a la vora de la via entre la via i el mar.
Es va fer pas alternatiu de trens a tongades de dos/tres (crec), p'er la via costat muntanya entre Vilassar i Mataró.
Es va fer també marxa a la vista.
uooo17
N1
N1

Post by uooo17 »

oscar440 wrote:Pel que fa a la incidencia del passat divendres 15 de gener a Sant Andreu Arenal cap al migdia, jo vaig agafar el tren a Cerdanyola-Universitat a les 14.01, una unitat 447 en simple, que venia de Martorell amb puntualitat, però vam estar aturats a Cerdanyola-Universitat fins a les 14.08. Després durant tot el viatge anavem molt lents, suposo que portariem el rodalies provinent de Terrassa o Manresa al davant, ja que a les estacions hi havia poques persones. Ja arribavem amb retard, perquè eren les 14.32 quan la unitat va començar a entrar al túnel de Sant Andreu Arenal. Jo això de l´hora exacta ho controlo molt pel tema de la devolució expres. De sobte la unitat va frenar al túnel i ens vam quedar aturats gairebé vint minuts. Per megafonia avisaven que hi havia una incidencia tècnica a les senyals de Sant Andreu Arenal, i que no es podia passar. A més es van apagar els llums de la unitat i la climatització, i només es va quedar amb els llums d´emergència. La gent estava una mica nerviosa. Finalment va encendre els llums i va poder arribar fins a l´estació de Sant Andreu Arenal, a les 14.49. Allà la unitat es va quedar, ja que estaven tots els semàfors en vermell. Per sort aquesta estació era la meva destinació, al pujar a les taquilles estaven tancades i no vaig poder fer la devolució exprés (hora d´arribada prevista d´aquest tren: 14.21, amb un retard de 28 minuts).

Salutacions.
Els has d'enviar un e-mail amb les teves dades personals, i el trajecte, número de bitllet... i al cap d'1 o dos mesos, t'envien un bitllet a casa.
canalcole
N9
N9
Facebook: XavierMartinezVidal

Post by canalcole »

De Transmet:

Advertir als usuaris del servei de Rodalia, que a causa d'una incidència tècnica, la circulació de trens a la línia R2 (antiga C2 de Rodalies) s'ha vist modificada en totes dues direccions. Les afectacions fan que només hi hagi dos trens per cada sentit de Barcelona ciutat a St. Vicenç de Calders i de l'Aeroport a St. Celoni.
metring
Administrador

Post by metring »

Avui, cacau gros a la C2:

Una avaria a Sants, ha fet suspendre la circulació de trens de EdF fins a Vilanova, havent de fer els trens destinació Sant Vicenç de Calders totes les parades, i tenint retards de fins a 20 minuts. Quan arribava a Sants, m'ha estranyat sentir des de la megafonia que un tren cap a Sant Celoni, passava per la via 10, i és que hi ha hagut un canvi de vies estrany: els trens destinació SVC sortien de la via 13, i els de la C2 Nord, de la 10, però sembla que aquesta via l'han "banalitzat", perquè als pocs minuts, arribava un tren cap a l'aeroport. A la 13, hi havia personal d'Adif i de Renfe-Impulsa, informant del cacau, i el cas és que a la pantalla de l'escala, es deia que era fora de servei aquella via :x Un cop al tren, una senyora que venia de PdG, m'ha dit que els havien fet baixar del rodalies allà, i agafar un tren cap a Lleida, per a que baixessin a Sants i agafessin el tren de la via 13.

Hi ha algú que sàpiga en què ha consistit l'avaria tècnica de Sants?
UT440_132M
N10
N10
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152

Causa

Post by UT440_132M »

Això és el que diu la secció última hora de la web de RENFE
Des de les 16.30h

Barcelona, 22/01/10- Retards de 15 minuts a la línia 2 de Rodalies a causa d'una incidència a la infraestructura que ha provocat l'avaria a un tren amb destinació Granollers Centre.

A les 16.30h un element metàl·lic de la infraestructura ha provocat l'avaria d'un tren amb destinació Granollers Centre entre Barcelona Sants i Passeig de Gràcia. A les 17. 00h el tren ha estat retrocedit fins a l'estació de Barcelona Sants on els viatgers han pogut baixar i continuar el seu viatge amb altres trens de Rodalies.

A causa d'aquesta incidència es registren retards de 15 minuts a la línia 2 de Rodalies (St.Vicenç/Vilanova-Aeroport/Maçanet). Personal de Rodalies s'ha desplaçat per informar els viatgers i s'estan emetent missatges d'informació als usuaris tant per megafonia de trens i estacions, serveis SMS i Transmet.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
MZA_1600
N7
N7

Post by MZA_1600 »

M'informen que resta tallada la circulació entre Terrassa i Manresa a causa del despreniment de catenària a l'estació de Castellbell i el Vilar. S'han enviat personal de Circulació a Castellvell per tal d'efectuar circulació en via única.
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”