Passos forjats sortida Virrei Amat
Passos forjats sortida Virrei Amat
Petita pregunta d'una observació d'en wefer, sobre els forjats de sortida de l'estació de Virrei Amat, que deuen ser de l'inici de l'estació, son els únics en funcionament a la xarxa de metro? Perquè a Vilapicina n'hi havien, fins a la seva reforma. Se sap si es guardaran per a preservar-los?
Re: Passos forjats sortida Virrei Amat
Recupero el tema, perquè avui m'hi he passat de nou i he aprofitat per fer unes fotografies. Diria que ja no en queden a cap altre estació de la L5, després de les obres de Vilapicina:
- Attachments
-
- sortida v amat.jpg (110.88 KiB) Viewed 3554 times
-
- sortida v amat 2.jpg (76.41 KiB) Viewed 3554 times
Hola Veïna
Jo cada dia paso per aquestos forjats i sempre penso que ho tinc que pujar al forum. Pero veig que ja t'em has adelantat.
I llastima que el anuncis del Sear, uns grans magatzem que hi havia on ara es l'Hipercor, esta mig esborrats pero no del tot, a les escales de l'estació.
Jo cada dia paso per aquestos forjats i sempre penso que ho tinc que pujar al forum. Pero veig que ja t'em has adelantat.
I llastima que el anuncis del Sear, uns grans magatzem que hi havia on ara es l'Hipercor, esta mig esborrats pero no del tot, a les escales de l'estació.
Si, fa alguns anys, es veien entre esglaó i esglaó, quina pèrdua!!!
- wefer
- Administrador
Sí, però en cara se'n veuen les restes a sota dels graons, cose única a tota la xarxa (crec)metring wrote:Si, fa alguns anys, es veien entre esglaó i esglaó, quina pèrdua!!!
Aquestes portes, abans que arribi la inevitable col·locació de portes automàtiques de vidre, seria bo que fossin retirades i desades per al futur museu.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
si voleu fer fotos d'aquestes baranes afanyeu-vos perquè em sembla que no els hi queda gaire (per no dir res). Aquesta nit han estat retirades les portes de fusta i vidre (on posava sortida/salida) que separaven el vestíbul i les escales d'accés al carrer.
Moltes gràcies per l'avís!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Comencen obres de reforma a Virrei, o només retiren aquests elements?
Avui quan he agafat el <m> a Virrei Amat he vist un cartell que no he tingut temps a llegir de acces tancat per obres.
Bones notícies!!!!
Des del Consell de Patrimoni Històric de TMB, ens han dit que han fet les gestions per preservar les tanques de l’interior del vestíbul (costat Cornellà) de l'interior de l'estació, les han identificat i passaran a conservar-se i formar part de Patrimoni Històric!! :festa
Des del Consell de Patrimoni Històric de TMB, ens han dit que han fet les gestions per preservar les tanques de l’interior del vestíbul (costat Cornellà) de l'interior de l'estació, les han identificat i passaran a conservar-se i formar part de Patrimoni Històric!! :festa
Vinga doncs!!! Més material pel museu.
-
- N10
Osti, aquestes fotos són recents? Em pensava que ja no en quedaven, d'aquestes màquines expenedores de bitllets!!
No, són de fa dos anys.victorcasta wrote:Osti, aquestes fotos són recents? Em pensava que ja no en quedaven, d'aquestes màquines expenedores de bitllets!!
ha caigut a les meves mans el projecte de modificació del vestíbul secundari de Virrei Amat on es troben els passos forjats. En el citat informe, es preveu l'el.liminació dels citats passos per fer una nova línia de peatge, nova cabina cap d'estació i l'afegiment de nous torniquets de pas. Caldrà estar al tanto de que no acabin al carro dels xatarrers del carrer.
Aquest dies ja es veuen obres menor a la Sortida costat Cornellà de Virrei Amat. Als forjats li queden els dies comptats.
Jo acabo a diari el metro en aquest acces i ja avisaré quan les obres comencin de veritat.
Jo acabo a diari el metro en aquest acces i ja avisaré quan les obres comencin de veritat.
Home, jo crec que si el Consell Assessor va dir que estan catalogats i se'ls quedaran...El LLOP wrote:ha caigut a les meves mans el projecte de modificació del vestíbul secundari de Virrei Amat on es troben els passos forjats. En el citat informe, es preveu l'el.liminació dels citats passos per fer una nova línia de peatge, nova cabina cap d'estació i l'afegiment de nous torniquets de pas. Caldrà estar al tanto de que no acabin al carro dels xatarrers del carrer.
Ahir a la nit hi vaig passar pel vestíbul i vaig veure que encara eren presents. Tot i així, estan acabant d'enllestir el nou centre de control de l'estació, que és com un gran caixa de fusta al bell mig.
El licor Calisay no se bebe, se saborea