Un 1100 per la Barceloneta!

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Re: Un 1100 per la Barceloneta!

Post by El LLOP »

Image
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Un 1100 per la Barceloneta!

Post by metring »

Ens diuen des del C.A. que no passa res, que el 1.100 està preservat, i que estem tranquils.
User avatar
Javi M
N9
N9
Posts: 1618
Joined: Wednesday 18/11/2009 16:49
Location: Sant Feliu

Re: Un 1100 per la Barceloneta!

Post by Javi M »

Uff... Menys mal... :|
Però a mí encara em queda el dubte de a on el portaven.
El 1100 es pot moure perfectament per si sol, no? O sigui qué el portaven a un lloc no hi arriba el metro... ¿No t'han dit res els del C.A.?
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Un 1100 per la Barceloneta!

Post by metring »

No, d'on el portaven, no n'han dit res.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Un 1100 per la Barceloneta!

Post by Miquel »

Suposo que amb el que dieu, la posibilitat de tornar a veure aquest tren que està en bon estat, circular pel metro son reduides oi?

No ens poden fer una circulació especial com van fer amb les 211?
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Circulació especial

Post by Guigui »

Miquel wrote:No ens poden fer una circulació especial com van fer amb les 211?
L'únic que TMB sembla entendre per "circulació especial" és el viatge a desballestament.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
sigfrid440s
N6
N6
Posts: 292
Joined: Sunday 03/09/2006 2:35
Facebook: ssygger
Location: Barcelona
Contact:

Re: Un 1100 per la Barceloneta!

Post by sigfrid440s »

Personalment considero que ja ens podem oblidar de tornar a veure un 1100 en funcionament... Per començar, nomes conservan una composició M-R-M, algo força absurt desde el meu criteri... ja ho vaig comentar fa molt temps... per no voler buscar 17 metres mes no tenim una doble unitat M-M, que aniria de perles en el cas de acabar prestan serveis eventuals ja que en cas d'alguna averia, una unitat podria remolcar a l'altra i no es quedaria tirada, ja que si aixo passes (rembember the 300) l'unic que faria metro seria acabar prohibint rotundament la circulacio de la unitat. Altra questió es que segurament la vulguin pel museo del transport. Deixant el tren com a peça estatica... grrñññ...

Sento ser tan desagradable amb els meus comentaris... pero em fa sentir molt malament el veure com finalment, la empresa no es pren la molestia de conservarne una unitat Motor-Motor mes ni que sigui. Ja que tant a can boixeres com a trinitat nova i hauria espai (a triangle n'hi ha pero ja son temes burocratics la rao de que no es pugui aprofitar, en el cas de les altres cotxeres, es la falta d'interés en moure un tros de ferralla i deixarlo escampat per la xarxa).

Ja no es que no puguin, es que no volen possar els medis.

En fi... adeu a l'ultima formació comercial sencera de 1100...
User avatar
Javi M
N9
N9
Posts: 1618
Joined: Wednesday 18/11/2009 16:49
Location: Sant Feliu

Re: Un 1100 per la Barceloneta!

Post by Javi M »

Una unitat M-R-M no és capaç de moure's si s'avaria un motor (M-R-R')?
User avatar
sigfrid440s
N6
N6
Posts: 292
Joined: Sunday 03/09/2006 2:35
Facebook: ssygger
Location: Barcelona
Contact:

Re: Un 1100 per la Barceloneta!

Post by sigfrid440s »

Si, i no le faltaria potencia. De fet lo bo que tenien els 1000 i 1100 es que era imposible quedar-se tirat, si feia falta podias circular fins i tot amb un sol motor de tracció. El cas es que per rendiment i fiabilitat es millor 4 que 2... a part de que conservar un 1400 ho trobo ineccesari.
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Re: Un 1100 per la Barceloneta!

Post by El LLOP »

esteu confonent motors amb unitats de tren. Els circuit de tracció dels dos cotxes motors d'una unitat de tren es únic per als dos cotxes motors; es a dir, si un motor d'un sol cotxe motor té una derivació a terra, l'unitat no podrà moure´s encara que tingui 3 motors en bon estas ja que els quatre motors que formen el circuit de tracció comprateixen un únic disjuntor que actua quan falla qualsevol dels motors de l'unitat de tren.
User avatar
sigfrid440s
N6
N6
Posts: 292
Joined: Sunday 03/09/2006 2:35
Facebook: ssygger
Location: Barcelona
Contact:

Re: Un 1100 per la Barceloneta!

Post by sigfrid440s »

El LLOP wrote:esteu confonent motors amb unitats de tren. Els circuit de tracció dels dos cotxes motors d'una unitat de tren es únic per als dos cotxes motors; es a dir, si un motor d'un sol cotxe motor té una derivació a terra, l'unitat no podrà moure´s encara que tingui 3 motors en bon estas ja que els quatre motors que formen el circuit de tracció comprateixen un únic disjuntor que actua quan falla qualsevol dels motors de l'unitat de tren.
M'he expressat malament amb els termes ''cotxe motor'' i ''motor de tracció'' que clarament no es lo mateix.
El cas es que els 1000/1100 portaven circuits auxiliars que permitian aillar un motor o mes d'un. Per lo que fins i tot en cas d'extrema urgencia podia moure's l'automotor amb un sol bogie traccionant i fins i tot, amb un unic motor de tracció. Jo en una ocasió vaig viatjar en una formació (de 5 cotxes) amb un bogie sense traccionar, es a dir, amb 14 motors en comtes de 16. El problema es va solucionar i no va caldre retirar de circulació el tren.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Un 1100 per la Barceloneta!

Post by metring »

En Javi M m'ha fet arribar les seves fotos del mòbil, per tal que les edités i es poguessin pujar al fòrum. Moltes gràcies per fer-les!!!
Attachments
1000plapalau1.jpg
(107.99 KiB) Downloaded 856 times
1000plapalau2.jpg
(102.94 KiB) Downloaded 855 times
1000plapalau3.jpg
(106.03 KiB) Downloaded 848 times
User avatar
Proastiakos
N5
N5
Posts: 147
Joined: Wednesday 31/01/2007 4:10
Location: Badalona

Re: Un 1100 per la Barceloneta!

Post by Proastiakos »

sigfrid440s wrote:
El LLOP wrote:esteu confonent motors amb unitats de tren. Els circuit de tracció dels dos cotxes motors d'una unitat de tren es únic per als dos cotxes motors; es a dir, si un motor d'un sol cotxe motor té una derivació a terra, l'unitat no podrà moure´s encara que tingui 3 motors en bon estas ja que els quatre motors que formen el circuit de tracció comprateixen un únic disjuntor que actua quan falla qualsevol dels motors de l'unitat de tren.
M'he expressat malament amb els termes ''cotxe motor'' i ''motor de tracció'' que clarament no es lo mateix.
El cas es que els 1000/1100 portaven circuits auxiliars que permitian aillar un motor o mes d'un. Per lo que fins i tot en cas d'extrema urgencia podia moure's l'automotor amb un sol bogie traccionant i fins i tot, amb un unic motor de tracció. Jo en una ocasió vaig viatjar en una formació (de 5 cotxes) amb un bogie sense traccionar, es a dir, amb 14 motors en comtes de 16. El problema es va solucionar i no va caldre retirar de circulació el tren.
No se com perquè el combinador governava cada unitat. L'únic que em ve al cap es un selector que anulava l'equip de tracció d'una unitat per traccionar amb la de l'altre, pero lo d'aïllar un sol motor? Si tots els cables dels motors d'una unitat anaven a parar a un lloc en comú i entremig no hi havia cap seccionador d'alta tensió!
liniadelRipollés
N10
N10
Posts: 3191
Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Re: Un 1100 per la Barceloneta!

Post by liniadelRipollés »

El vaig veure passar per la zona de Diagonal Mar fa uns dies.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Jordi Freixas

Re: Un 1100 per la Barceloneta!

Post by Jordi Freixas »

GRafitejat per a tot arreu...
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Re: Un 1100 per la Barceloneta!

Post by El LLOP »

a la via 21 del patí del Triangle Ferroviari queden, segons es pot apreciar per les imtages, dos cotxes motors (A+B). La unitat està bastant neta excepte la testera d'un dels cotxes que té tot de signatures. Desconec el destí dels altres cotxes, però no trobo el remolc per enlloc.
BCN2008
N8
N8
Posts: 738
Joined: Monday 18/02/2008 20:31

Re: Un 1100 per la Barceloneta!

Post by BCN2008 »

User avatar
aim
N9
N9
Posts: 1370
Joined: Friday 09/06/2006 20:57
Location: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contact:

Re: Un 1100 per la Barceloneta!

Post by aim »

BCN2008 wrote:Ja se on han anat a parar:
http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=2843
Almenys no l'han desballestat.... de moment.

Es sap què hi feien allà?
Instagram: Ferrocarril | Aviació
BCN2008
N8
N8
Posts: 738
Joined: Monday 18/02/2008 20:31

Re: Un 1100 per la Barceloneta!

Post by BCN2008 »

aim wrote:Es sap què hi feien allà?
Segons diuen al mateix fòrum, proves de resistència del viaducte.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Un 1100 per la Barceloneta!

Post by metring »

Impressionant...Fa uns dies, jo pensava si no els portaven a Zona Franca, però creia que a les cotxeres, que estan al costat...Els posaràn automàtics per a que vagin per la L9? :D
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”