erbuki wrote:La de la L13 és la mateixa que va reventar un retrovisor del 4114 fent la L8 fa unes setmanes. Per cert el 4056 fa la L3 aquests dies. Perquè posen aquesta assignació per vacances quan haurie de ser durant tot l'any??
El 4122 crec que està ben assignat a la L17, per compensar línies. A la L18 ja tenim el 4124.
El que crec excessiu és el 4137 a la L11. Crec que és una línia per assignar-hi un bus de la série 4129-4132, o posar un d'aquests a la LP i el 4134 fent Llívia-Caparrella.
Aquest tema de la conductora aquesta em recorda a alguns de TMB que també van fent el kamikace, o els de la TUSGSAL, que allà a tots els pots veure saltant-se semàfors en vermell, anant a tota llet per carrils de 30, o si hi ha un cotxe en mig, en comptes de frenar, piten i xoquen (no és la primera vegada que em passa) a més de que en TUSGSAL traten a patades els busos (NO manteniment, busos 24 hores actius, imagineu com estàn, només us dic que ara estàn a punt de donar de baixa els O405N2 de 1999, Citaro de 2001 i CityClass de 2001 i 2003)
I en TMB últimament no us creieu que va molt bé, últimament estàn a les últimes tots els busos, fets caldo, inclós els nous 78xx, hi ha més de un que li he sentit fent el famós soroll dels "grillos" en el motor, i hi ha un conductor (que ja trato d'evitar), que no para de carregar-se autobusos, abans portaba el 3425 i anava a tota llet sempre, saltant-se els semàfors si podia, fotent uns volantassos que et caus a terra. Després (no sé per que) el 3425 ja no l'he vist més, peroò li van possar el 3417, doncs vaig pujar l'altre dia a aquest bus i despres d'un viatje que quasi em mata per fer el bestia, va començar a sortir una olor a cremat del motor(quan ja estava a punt de baixar) i a més, sonava com un pito del motor. Al dia seguent, el vaig veure una altra vegada a tota llet, però amb un altre vehicle (quants es pensa carregar??? AAquest paio es mereix un 82xx dels vells i que s'aguanti, i al ser possible, que li possin un del '96, dels que ja estàn apartats.
Salutacions