La nova línia C7 de Rodalies RENFE

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
User avatar
Santfeliuenc
N10
N10
Posts: 3520
Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
Location: Sant Andreu de la Barca, BL

Nomenclatura simplicada

Post by Santfeliuenc »

Hola,

Por eso se hace necesaria e imprescindible una nomenclatura simplificada cuanto antes.

Para las cercanías >>> números simples (sin R, sin C, sin S, etc.)
Para el metro >>>>>> letras simples (sin L, sin números, etc.)

Las letras y los números solamente deberían de utilizarse mezclados cuando se agotasen el resto de posibilidades.

Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

437.001 wrote:Cerdanyola...bé, ja se sap, el que voldria saber és quant de tros hi deu haver caminant des del barri de Serraparera fins a l´estació.Creieu que caldria bus?
Jo entenc que et refereixes a Cerdanyola Universitat i no a Cerdanyola Ripollet... En aquest cas, l'únic enllaç amb transport públic existent a la mateixa estació ferroviària són els autobusos que posa la universitat per comunicar l'estació amb el campus.

No crec que a Sarbus li faci gaire gràcia baixar a l'estació de Renfe abans d'entrar el campus doncs perdrà temps quan la gran majoria de públic és universitari, a més de córrer el risc de col·lapsar-se més per aquella gent que agafi aquest autobús en lloc dels que posa l'Autònoma, doncs amb tarifa integrada no suposaria cap cost addicional per l'estudiant.

No he fet mai el trajecte a peu fins a Serraparera, però sí puc dir-te que la pujada per posar-te al nivell del pont sobre les vies i l'AP-7 és bastant antipàtica. No sé si quedaria millor fer-la de nou amb escales, però a veure qui és el maco que hi posa els calés.
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Post by UT596001 »

Doncs per comunicar Cerdanyola-UAB amb el barri de Serraparera hi ha una opció, y ja de pas "matamos 2 pájaros de un tiro". Es podria fer una línia de bus urbà que, sortint del centre de Cerdanyola, anés a Serraparera per on circula el microbús urbà de la línia 2 procedent de Can Coll i un cop passat al barri es baixa a l'estació i ja està.
437.001
N10
N10
Posts: 5038
Joined: Sunday 29/05/2005 21:05
Location: Tarragona

Post by 437.001 »

Experiència a la línia C7 el dilluns passat.
Trajecte:St. Andreu Arenal-Martorell.
Sortida amb 1 minut d´antel.lació respecte al meu tren d´un C4 destinació Martorell (19.58).
Prenc el C7 destinació Martorell que arriba amb retard (Sortida teòrica 19.59, sortida real 20.05).
Fins Cerdanyola del Vallès, tot normal, en aquesta estació baixa quasi tothom, ens quedem unes deu persones al vagó.
Cerdanyola-UAB, baixa una persona, no puja ningú.Para força estona.
St. Cugat.Baixen cinc o sis persones.Para força estona.
Rubí.Baixa algú i puja una persona. Para força estona.
Miro el rellotge i m´adono que tot i les parades, hem recuperat el temps perdut de retard que portava a St. Andreu Arenal.
Arribem a l´entrada de Castellbisbal. Semàfor vermell.
Vuit minuts d´espera per deixar passar...al C4 destinació Martorell que havia sortit un minut abans de St. Andreu Arenal.
Castellbisbal. Baixen les dues altres persones i puja una noia que s´equivoca (anava a la UAB) però el conductor li tanca la porta només pujar ella.
Arribem a Martorell amb retard superior a l´inicial.
L´estació de Martorell està en estat semi-ruïnós.

No entenc res.

LA CONTINUACIó ENCARA éS MéS BèSTIA I MEREIX UN CAPíTOL PER SI SOLA.
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Re: Nomenclatura simplicada

Post by UT596001 »

Santfeliuenc wrote:Hola,

Por eso se hace necesaria e imprescindible una nomenclatura simplificada cuanto antes.

Para las cercanías >>> números simples (sin R, sin C, sin S, etc.)
Para el metro >>>>>> letras simples (sin L, sin números, etc.)

Las letras y los números solamente deberían de utilizarse mezclados cuando se agotasen el resto de posibilidades.

Saludos,
Sergio
Pes con esto agárrate bien a la silla... el domingo pasado salió una noticia dónde el ex-conseller de Obres Públiques, Pere Macias (el que había antes de Felip Puig) proponía líneas de "cercanías metropolitanas exprés". Atención que la nomenclatura se las trae. Las líneas, si creo no mal recordar, eran:
SEM1 Mataró-Granollers-BCN
SEM2 Manresa-Terrassa-Sabadell-BCN
SEM3 Vilanova-Vilafranca-BCN
SEM3B Igualada-Martorell

Así que lo de ahora no es nada...
User avatar
Santfeliuenc
N10
N10
Posts: 3520
Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
Location: Sant Andreu de la Barca, BL

Desquiciados

Post by Santfeliuenc »

Hola,

Pues yo lo siento mucho pero esta gente que propone eso creo que está totalmente desquiciada.

:festa
:begut
:vomit

¿Cómo es posible semejante barbaridad de llamar a una línea SEM3B? bah, dejémoslo.

Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

Post by trainman »

Noticia difosa el 18/05/07

La línia 7 de Renfe perd 5.000 viatgers en el seu segon any de funcionament




Prop de 1.100 viatgers han utilitzat cada dia l'estació de Renfe a Coll Favà en el seu segon any de funcionament. En aquest període, la línia 7 de Rodalies ha perdut 5.000 usuaris a causa de les nombroses incidències i de la desviació de clients cap a altres línies. Renfe admet el mal funcionament del servei però descarta augmentar la freqüència de pas dels trens, que a Sant Cugat és de dos cada hora.

Renfe atribueix la pèrdua de viatgers a les obres a la línia de l'aeroport, a les nombroses incidències i al traspàs d'usuaris cap a altres línies, com la C4.

En declaracions al magazín 'Sant Cugat a Fons', el cap de comunicació de Rodalies Renfe, Antonio Carmona, reconeix el mal servei però subratlla les mesures que s'han previst per minimitzar els problemes.

Antonio Carmona

Renfe Rodalies no ha estat a l'alçada dels viatgers. Hi ha hagut massa incidències, però s'estran prenent mesures per reduir l'afectació als clients.

ESCOLTA-HO




Renfe descarta, per ara, incrementar la freqüència de pas dels trens per la línia 7, que a Sant Cugat és d'un comboi cada mitja hora. Carmona afirma que aquesta freqüència es correspon al nivell d'usuaris.

Antonio Carmona

La freqüència és d'un tren cada mitja hora. Respon a la demanda que tenim. Els esforços per incrementar places se centren a les línies 4, 2 i 1.

ESCOLTA-HO




Renfe espera que el nombre de viatgers de l'estació de Coll Favà s'incrementi en el futur, amb el creixement del barri de Vullpalleres i la construcció de la futura estació de FGC a la zona.

Recordem que la línia C7 de Rodalies Renfe, amb parada a Sant Cugat, té un recorregut semicircular que uneix Martorell i l'Hospitalet del Llobregat. De moment no està previst fer la connexió cap a Mollet.

miquel herrada

http://www.radiosantcugat.com/index.php ... /27982.htm
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Post by Guigui »

Renfe descarta, per ara, incrementar la freqüència de pas dels trens per la línia 7, que a Sant Cugat és d'un comboi cada mitja hora. Carmona afirma que aquesta freqüència es correspon al nivell d'usuaris.
Error monumental d'apreciació: és el nivell d'usuaris el que correspon a la freqüència. Però a Renfomentadif ja li deu anar bé ventilar-ho de la manera que ho fa.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

Guigui wrote:
Renfe descarta, per ara, incrementar la freqüència de pas dels trens per la línia 7, que a Sant Cugat és d'un comboi cada mitja hora. Carmona afirma que aquesta freqüència es correspon al nivell d'usuaris.
Error monumental d'apreciació: és el nivell d'usuaris el que correspon a la freqüència. Però a Renfomentadif ja li deu anar bé ventilar-ho de la manera que ho fa.
Des de Cerdanyola Universitat, per anar a Gelida es fa més via travessant Barcelona que per Sant Cugat i transbordant a Martorell.
buertu
N7
N7
Posts: 384
Joined: Thursday 26/01/2006 22:42
Location: Sant Joan Despí

Post by buertu »

Encara treuran la linia C7... coneixent als de renfe :)
No m'estranya gens que aquesta linia hagi perdut viatgers
perquè al servei la veritat és que li falta de tot (menys trens).

Per cert, que ha sigut d'allò que van dir que es farien públiques les
enquestes de qualitat de renfe al nucli de Barcelona (les quals portaven anys amagant)?
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Post by Mako448 »

Passa que els temps de transbordaments a les estacions de Castellbisbal i Cerdanyola són desastrossos,i a Cerdanyola quan arriba el tren de la R7 destinació Hospitalet,a l'altre via ja n'hi ha un cap a Manresa i si no vas corrent no el pots agafar i et toca esperar un quart d'hora.Peró a sobre el següent tren(Un Martorell-Terrassa),és la mateixa unitat que hi havia estacionada a Martorell i el mateix que surt bastant minuts desprès del R7.Diria que el tren Manresa de 4 minuts mès tard arriba abans a Cerdanyola.
Això fa que el que vulgui anar de Martorell a Sabadell,de Manresa a UAB,de Terrassa a Sant Cugat,etc...tingui uns enllaços nefastos i a sobre els trens no s'esperen.
Cerdanyola hauria de ser una estació d'enllaços entre la R7 i la R4,peró renfe directament passa d'arreclar aquests enllaços tan nefastos i unes esperes llargues.
Un exemple dilluns passat on el meu R7 anava a pas de burra tota l'estona i a Cerdanyola just abans d'acabar el tram de triple via,s'atura uns pocs metres abans de l'estació,ès queda 5 minuts i al cap de 5 minuts o una mica mès ès mou cap a l'estació i quan s'atura a l'altre via veig el tren de Manresa que comença arrencar.Sí senyor,això ès fer bé els transbords!!!!!!!! >:(
User avatar
Pere
N9
N9
Posts: 1566
Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Post by Pere »

També cal recordar que entre Cerdanyola Universitat i Castellbisbal sobre temps a patades, doncs en aquest tram, el tren que sigui (447 o 440R) pot arribar a la seva velocitat màxima.
Danzig
N8
N8
Posts: 761
Joined: Wednesday 04/05/2005 17:03
Location: L'HospiMollet

Post by Danzig »

trainman wrote:De moment no està previst fer la connexió cap a Mollet.
Home, previst si deu estar. Que sigui aquesta dècada ja veurem :|
davida
N9
N9
Posts: 1800
Joined: Wednesday 04/05/2005 15:46
Contact:

Post by davida »

Danzig wrote:
trainman wrote:De moment no està previst fer la connexió cap a Mollet.
Home, previst si deu estar. Que sigui aquesta dècada ja veurem :|
El 2009-2010 estara la linia adaptada a 3 carrils, construida la estació de Santa Perpetua, Asfa+ERMTS per permetre 14 trens hora, salt de motllo a Mollet i desdoblat el tram Mollet Santa Perpetua.
Serà aleshores quan rodalies Renfe no tindrà cap excusa per posar trens per aquest tram
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Post by Guigui »

davida wrote:Serà aleshores quan rodalies Renfe no tindrà cap excusa per posar trens per aquest tram
Les vegades que Renfomentadif, no tenint excusa per fer quelcom, s'ha escudat rere un silenci cartoixà!
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
davida
N9
N9
Posts: 1800
Joined: Wednesday 04/05/2005 15:46
Contact:

Post by davida »

davida wrote:El 2009-2010 estara la linia adaptada a 3 carrils, construida la estació de Santa Perpetua, Asfa+ERMTS per permetre 14 trens hora, salt de motllo a Mollet i desdoblat el tram Mollet Santa Perpetua.
Serà aleshores quan rodalies Renfe no tindrà cap excusa per posar trens per aquest tram
Avui al Boe ha sortit:
Aprobar el expediente de información pública y definitivamente el Proyecto Básico «Ramal Castell-bisball/Papiol-Mollet Sant Fost. Adecuación de la Línea para tráficos en Ancho Internacional y Ancho Ibérico. Nudo de Mollet»
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

Mako448 wrote:Passa que els temps de transbordaments a les estacions de Castellbisbal i Cerdanyola són desastrossos,i a Cerdanyola quan arriba el tren de la R7 destinació Hospitalet,a l'altre via ja n'hi ha un cap a Manresa i si no vas corrent no el pots agafar i et toca esperar un quart d'hora.
Els trens de Manresa, en dies feiners, circulen cada mitja hora i no pas cada quart. I això passava ja quan Cerdanyola Universitat funcionava com a ramal de la C4, fins al punt que els estudiants de l'Autònoma que vivien a Manresa optaven per agafar FGC fins a Sabadell Rambla i desplaçar-se a peu fins l'estació de Renfe de Sabadell Centre.
Danzig
N8
N8
Posts: 761
Joined: Wednesday 04/05/2005 17:03
Location: L'HospiMollet

Post by Danzig »

davida wrote:
davida wrote:El 2009-2010 estara la linia adaptada a 3 carrils, construida la estació de Santa Perpetua, Asfa+ERMTS per permetre 14 trens hora, salt de motllo a Mollet i desdoblat el tram Mollet Santa Perpetua.
Serà aleshores quan rodalies Renfe no tindrà cap excusa per posar trens per aquest tram
Avui al Boe ha sortit:
Aprobar el expediente de información pública y definitivamente el Proyecto Básico «Ramal Castell-bisball/Papiol-Mollet Sant Fost. Adecuación de la Línea para tráficos en Ancho Internacional y Ancho Ibérico. Nudo de Mollet»
ep! gràcies, davida!

destaco això:

"Aprobar el expediente de información pública sustituyendo en los ejes y tramos que a continuación se relacionan los terraplenes inicialmente previstos por viaductos:

Eje 1, entre p.k. 1,450 y 1,929.
Eje 2, entre p.k. 0,260 y 0,729.
Eje 3, entre p.k. 0,380 y 0,848.
Eje 6, entre p.k. 0,190 y 0,728.

3.1 Se recogerá la prolongación del tramo de falso
túnel previsto para el Eje 4 en 25 metros adicionales en
sentido Llagosta (entre el p.k. 0,970 y 0,995)."

m'encanten els viaductes :D
davida
N9
N9
Posts: 1800
Joined: Wednesday 04/05/2005 15:46
Contact:

Post by davida »

Aqui teniu un mapa amb les referencies
CLICK AQUÍ PER VEURE MAPA
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”