Com evitar desnonament a estació fora de servei?
Re: Com evitar desnonament a estació fora de servei?
I pel poble què n'opina la gent?
Em sembla que la majoria, sobretot els joves, ni saben que allà hi havia una estació de tren abandonada.
-
- N8
Perdoneu una cosseta, he vist per google, algunes fotos de l'estació de Santa Bàrbara, pel que he pogut veure, les vies estan també abandonades oi? No hi circula cap tren per allá... Quina era la línia?
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
Ara el que queda apart de l'estació, és l'esplanada, les vies estan aixecades.
La línia era la de Tortosa-Ulldecona, que es va desviar per la dreta, fins a un tros abans d'arribar a Freginals, a on ja és el mateix traçat original, tot i que aquesta estació també va quedar fora de servei. Per més informació, mira http://transport.cat/viewtopic.php?f=23&t=10405
La línia era la de Tortosa-Ulldecona, que es va desviar per la dreta, fins a un tros abans d'arribar a Freginals, a on ja és el mateix traçat original, tot i que aquesta estació també va quedar fora de servei. Per més informació, mira http://transport.cat/viewtopic.php?f=23&t=10405
I creus que seria factible fer campanya per allà sobre aquesta situació?metring wrote:Em sembla que la majoria, sobretot els joves, ni saben que allà hi havia una estació de tren abandonada.
Potser, però això s'hauria de fer pels mitjans de comunicació.
Apa que avui...M'han dit al servei d'atenció d'Adif a Sants, que Patrimoni està en un "aulari" a la plaça del davant, i he donat tota la volta i no hi ha forma d'accedir-hi
Apa que avui...M'han dit al servei d'atenció d'Adif a Sants, que Patrimoni està en un "aulari" a la plaça del davant, i he donat tota la volta i no hi ha forma d'accedir-hi
Aquesta mena de mòduls que fan com a construccions provisionals, i com que es fa servir sovint per a nomenar les escoles fetes amb aquestes, per això ho he dit
Acabo de rebre mail de Patrimoni d'Adif, on diuen que el senyor que viu a l'antiga estació de Santa Bàrbara, podrà seguir allà, a menys que no sorgissin imperatius urbanístics o requeriments de l'administració. A veure si va be...
llavors bé no?
- Guigui
- Administrador
Requeriments, una formulació difusa
Depèn dels "requeriments" que l'administració consideri que té.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Jo em mantinc "ni freda ni calenta", perquè una cosa és que Adif tingui bona disposició, però si l'ajuntament s'encaparra amb fer una altre cosa amb l'edifici i/o la zona...
Desgraciadament, i gràcies a la troballa d'un vídeo per part d'en wefer, hem sabut que el senyor que vivia a Santa Barbarà, estació que per cert, Adif, va posar en venda, va morir fa uns anys Ara que no hi viu ningú, s'està degradant ràpidament.
Ho diu al minut 3:15 en endavant:
Ho diu al minut 3:15 en endavant:
- Attachments
-
- ferroviarisantabarbara.jpg (92.91 KiB) Viewed 5966 times