Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...). Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
BCN2008 wrote:Segons diuen al mateix fòrum, proves de resistència del viaducte.
Para hacer las pruebas de resistencia, deberían hacerlas con una unidad completa no? Ya que 2 coches, no pesan lo mismo que una unidad entera (5coches).
Impresionante ver un 1100 por las vias de L10!
Un 1100 al Carrer A, fem una trobada a la Zona Franca? Així podriem apoderarnos-hi dels 1100 avans no pasin per la trinxadora
Ademés, per la imatge, sembla ser que es pot pujar a l'estació lliurement, llevat la petita tanca, no en veig més, i les escales per pujar semblen estar lliure
Oriol vols dir que amb el munt d'enginyers que han calculat aquest viaducte caura pel pes d'un 1100? ara que el provin amb un 1100 i no amb un impecble 9000 tambe et dona una part de rao
marc wrote:Oriol vols dir que amb el munt d'enginyers que han calculat aquest viaducte caura pel pes d'un 1100? ara que el provin amb un 1100 i no amb un impecble 9000 tambe et dona una part de rao
Sembla que son el 1170 i 1171. Obviament una pena que el 1170 estigui així de brut. Aquets van ser l'últim 1100 en el que vaig pujar .
Ara per ara, amb les cotxeres de Can Zam, Gorg (?) i Zona Franca, No crec que TMB segueixi dient que no hi ha espai per guardar un 1100. O el que queda ja.
Tots dos 1100s, el 1170-1171 continuen al mateix lloc, a la planta baixa de les cotxeres de la Zona Franca de la L10, tancats sota vigilància.
Pot ser que estiguin allà per a la seva preservació?
Segons el llistat d'en Llop, de material rodant de F.C.M.B. el 1171 consta com a preservat... Llavors que fa a Zona Franca, fent proves de pes, i ple de bidons a dins????????? Com molt be es pot veure a la foto d'en Josep, un dels que esta a la Zona Franca és el 1171, i si mireu al llistat d'en Llop el 1171 consta com a preservat... No crec que preservar un vehicle, inclogui omplir-lo de bidons que segurament haurant tingut que desmontar barres o algun seient... I ja se sap com van aquestes coses en aquestes empreses... Arriba el camioner: Vengo a llevarme dos vagones... l'altre li respon... Si coge.. haber... esos dos primeros... Ok. Sense mirar si son els preservats o no. No crec que el Sr.Patiño baixi cada setmana a comprovar el bon estat dels vehicles... Ell diu que estigem tranquils, pero clar segons llistat... A lo millor ni ell sap quins cotxes s'han endut... Metring, per què no averiguem, a veura que s'hi cou? Perquè dubto molt que aquets dos conillets d'indies de la L9-L10, un cop acabades les proves tornin Al Triangle... Jo crec que aniran de pet al "SOPLETE".
Els cotxes que hi ha al viaducte son els mateixos que hi son a les cotxeres de zona franca?
Per les imatges jo puc veure que el que es va veure per la Barceloneta es el mateix que es veu a les fotos de la cotxera de zona franca(els dels graffitis).
La foto del viaducte, al que es pot veure el frontal, obviament no es el mateix. No sé si el que no es pot veure el frontal es el que té els graffitis...
A més El LLop ha dit que hi havien dos unitats motors al triangle...entenc que ho va comprovar després de que la del graffiti estigués per la barceloneta?
jsantos233 wrote:Els cotxes que hi ha al viaducte son els mateixos que hi son a les cotxeres de zona franca?
Són els mateixos. Ahir hi eren aquests a dins de la cotxera, però no hi havia cap a tot el viaducte.
El que no entenc és perquè els van fer entrar per el viaducte, tenint una meravellosa via d'accès a les cotxeres a la part d'abaix d'aquestes.
Qui vulgui anar a veure'ls, són a dins de la cotxera de la L10 a la Zona Franca, a la planta baixa. No s'hi pot entrar, pero es poden veure fàcilment des del carrer A, només cal netejar una mica el vidre.