Obro fil perquè aneu explicant comportaments irracionals que aneu veient per part del passatge al transport. No em refereixo a actes incívics (no deixar sortir, fumar, tenir la música a tot drap...).
Una cosa de les que es veu més és accionar compulsivament la palanca de la porta dels 2000, 2100, 3000 i 4000 quan la porta no s'obre; de fet, alguna vegada m'hi he hagut de posar jo perquè l'individu en qüestió no feia altra cosa que fer anar la palanca amunt i avall sense que passés res, quan totes les altres portes ja estaven obertes.
A Àustria, quan agafava un tren que trigava 8 minuts en dur-me a destinació (següent parada comercial), jo anava a seure quan les iaies s'aixecaven, no fos cas que es passessin de parada. Resultat: baixaven tan a poc a poc que qui s'havia d'esperar érem la resta.
Quines coses d'aquestes heu vist vosaltres al transport públic?
Manies de la gent
- Guigui
- Administrador
Manies de la gent
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Manies de la gent
El mateix que la palanqueta pasa amb el boto dels 5000 9000 6000, no hi ha manera que esperin a que s'encengui el ver au apretem que obrira abans
Ara ja no pero abans amb las series 300, 400l 600l una mania era possar las mans entre las gomas de las portas curios
Ara ja no pero abans amb las series 300, 400l 600l una mania era possar las mans entre las gomas de las portas curios
- Guigui
- Administrador
Mans "enganxades"
Cert, recordo que de nen, una vegada em vaig pensar que algú s'hi havia enganxat els dits, veient com el 300 se n'anava. Però al mateix temps, em sorprenia la calma amb la que es prenia l'"enganxada".BRILL 18 wrote:Ara ja no pero abans amb las series 300, 400l 600l una mania era possar las mans entre las gomas de las portas curios
Deuria ser l'impacte que em va deixar el nen punki.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
- Lluita1714
- N9
A la línia del Llobregat, a les 213, he vist un parell de cops gent molt desesperada pitjant el botó verd quan encara no s'havia detingut el tren, i de la desesperació, començaren a donar forts cops de puny al botó fins que, al moment en que s'havia d'obrir ho fes fort o fluix, s'obrí i sortiren correns. No recordo si, potser, era la mateixa persona, però sí a la mateixa estació.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Pitjar el botó verd del Civia per baixar quan encara no s'hi "illumina",li com ja sabeu,fins que el botó no "s'imullina",no és pot obrir les portes.
O una altra cosa divertida és amb les 440R,com ja sabeu s'ha de picar durant una bona estona al botó,peró la gent acostumada a les 447,el pica un cop i la porta d'obre una mica i.....és torna a tancar!
O una altra cosa divertida és amb les 440R,com ja sabeu s'ha de picar durant una bona estona al botó,peró la gent acostumada a les 447,el pica un cop i la porta d'obre una mica i.....és torna a tancar!
-
- N10
En quant a això dels botons d'obertura de portes, el millor és al Tram, on pots sel·leccionar l'obertura d'una porta abans que el tramvia s'aturi, sistema que també funcionarà a l'L9 en el futur.
No ho deixaran com ara que s'obren totes les portes? Abans d'ahir vaig fer el Metéor i vaig observar que les portes del tren no tenen botons ni tampoc a les mampares, per tant s'obren totes les portes.victorcasta wrote:En quant a això dels botons d'obertura de portes, el millor és al Tram, on pots sel·leccionar l'obertura d'una porta abans que el tramvia s'aturi, sistema que també funcionarà a l'L9 en el futur.
-
- N10
No. Només s'obriran les portes sel·leccionades apretant el botó que hi ha, tant dins el tren, com a les portes, que, a més, tindran memòria.