Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
Barceloneta i Drassanes estan ben a prop de l'aigua, i allà hi són des de fa temps...
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
Ja ho se, però no hi son a una platja allà, la sorra, queda a molts pocs metres del final de la línia, realment ho veig poc viable, crec que si ho fan, faràn acabar l'estació més enrere, amb la sortida més endevant, al costat de la platja.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
És una llàstima si no es fa per problemes tècnics, però amb aquesta estació, Badalona per fi tindria una bona connexió mar-montanya, cosa que no queda paliada pels Tusgsal.
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
Espero que no la caguin amb el recorregut com la van ******* aquest estiu, i ho facin be com van fer el 2003 quan va estar tallat de Maragall a Horta.El LLOP wrote:referent a la L5, pel més que bé (Febrer) es tallarà la línia durant un cap de setmana (de divendres a diumenge) per a la substitució de l'enclavament de Maragall. El servei serà de Cornellà a Sagrera i des d'allà servei subtitutori d'autobus fins a Maragall i Horta.
De Collblanc a Diagonal??????? Es que no hi ha manera de fer-la anar fins a Pl.Sants? Llavors almenys es podria enllaçar amb la L1.Més endavant també es tallarà la línia entre Collblanc i Diagonal per substitució de l'enclavament de Sants-estació. Pel juliol ja està prevista la perllongació fins a Vall d'Hebron i l'implantació de la distància objectiu.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
¿Què és exactament el enclavament d'una estació i la distància objectiu?El LLOP wrote:Més endavant també es tallarà la línia entre Collblanc i Diagonal per substitució de l'enclavament de Sants-estació. Pel juliol ja està prevista la perllongació fins a Vall d'Hebron i l'implantació de la distància objectiu.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
Enclavament
La distància objectiu és un mode d'ATP on, a diferència del de velocitat objectiu -que l'objectiu és la velocitat establerta per a un tram de via-, l'objectiu és la distància que guardes amb el tren precedent, fent que el sistema et marqui una velocitat màxima o una altra.
La distància objectiu és un mode d'ATP on, a diferència del de velocitat objectiu -que l'objectiu és la velocitat establerta per a un tram de via-, l'objectiu és la distància que guardes amb el tren precedent, fent que el sistema et marqui una velocitat màxima o una altra.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Efecte xarxa
No es tracta tant de quin transport d'alta capacitat arribi on, sinó de l'efecte xarxa que es pugui crear. Habilitar un enllaç L1-Rodalia permetria una sortida ràpida de Sta. Coloma al Maresme.Vox wrote:Al Carrer del Mar s'hi arriba ja amb la R1 doncs està, literalment al costat de l'estació. I la Rambla tambè.
I el dia que la línia del Maresme vagi per l'interior i se substitueixi per un tramvia, l'intercanviador seguirà tenint utilitat.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
Si però en aquest suposat futur cap el 3084, on la línea de rodalia passi per l'interior, se suposa que seria per la mateixa Badalona Centre aixi que la sortida cap el Maresme desde Santa Coloma ja la tindrien amb L1->R1.
Potser es perque conec la zona molt bé, o perque desde un mapa es veu maco allargar linees (aixi cosim la xarxa, aixi queda millor), però un cop allà no li trobo massa sentit, seria una despesa enorme, obligant a prescindir de cua de maniobres, amb la sorra literalment a sobre i tot per un tros de carrer, que va de la R1 platja a la futura L1/L2 Badalona Centre que es fa en 5minuts a peu.
Badalona Centre L2 te molt sentit ja que tindrà un impacte elevat en una zona molt densa i a res del centre. Apart, Pep Ventura podria perdre clients ja que molta, però molta gent que agafa la L2 a Pep Ventura ho fa venint del centre i d'altres punts al nord de Badalona (en bus, aprofitant la T10) i ara podran/podrem agafar el metro una parada abans. Però en el cas de la L1 a la platja, m'agradria veure un estudi que donguès sentit a quelcom més que ja que arriba fins Badalona Centre, allarguem la ratlleta vermella de la L1 fins la platja i conectarà amb la L1. Igual que la L9 amb el petadíssim ( ) de gent Port de Badalona.
I si es viable i justificable per demanda, doncs endavant, clar.
Vox
Potser es perque conec la zona molt bé, o perque desde un mapa es veu maco allargar linees (aixi cosim la xarxa, aixi queda millor), però un cop allà no li trobo massa sentit, seria una despesa enorme, obligant a prescindir de cua de maniobres, amb la sorra literalment a sobre i tot per un tros de carrer, que va de la R1 platja a la futura L1/L2 Badalona Centre que es fa en 5minuts a peu.
Badalona Centre L2 te molt sentit ja que tindrà un impacte elevat en una zona molt densa i a res del centre. Apart, Pep Ventura podria perdre clients ja que molta, però molta gent que agafa la L2 a Pep Ventura ho fa venint del centre i d'altres punts al nord de Badalona (en bus, aprofitant la T10) i ara podran/podrem agafar el metro una parada abans. Però en el cas de la L1 a la platja, m'agradria veure un estudi que donguès sentit a quelcom més que ja que arriba fins Badalona Centre, allarguem la ratlleta vermella de la L1 fins la platja i conectarà amb la L1. Igual que la L9 amb el petadíssim ( ) de gent Port de Badalona.
I si es viable i justificable per demanda, doncs endavant, clar.
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Re: Seguiment de les obres de la L9
[off_topic] L'L2 fins a Badalona Centre aquest estiu també, no? ¿I l'L5 fins a Vall Hebron per quan es preveia?
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
L5 a Vall d'Hebron
També a l'estiu. Sembla fet expressament a temps per recordar-nos a qui "toca" votar a la tardor.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: L5 a Vall d'Hebron
Només ho semblaGuigui wrote:També a l'estiu. Sembla fet expressament a temps per recordar-nos a qui "toca" votar a la tardor.
Pero jo no crec que l'ampliació de Badalona s'inauguri abans de les eleccions, ja que encara no s'ha decidit ni el nom de l'estació, i tampoc tinc informacions de la conexió entre els dos tunels. Si realment es preveu per abans de les eleccions, ja s'hauria de començar a parlar de les obres de via, catenària, la conexió dels tunels... Després vindran les presses i els problemes.
El Carmel si que el veig més proper, i més possible. Espero que el perllongament serveixi a la zona, i que no s'en faci gaire publicitat per part del govern, tot i que se que això últim és difícil.
Re: L5 a Vall d'Hebron
Deixant de banda els nostres mals pensaments (però encertats, sense dubte), almenys estalviarem uns diners en renovació de plànols i termòmetres.Guigui wrote:També a l'estiu. Sembla fet expressament a temps per recordar-nos a qui "toca" votar a la tardor.
Tranquil, amb un títol provisional tipus Badalona Centre [símbol no ortogràfic que em nego a reproduir] Pompeu Fabra n'hi ha prou per inaugurar. Ja el canviaran dintre de 20 anys, quan hi arribi també la L1.BCN2008 wrote:Pero jo no crec que l'ampliació de Badalona s'inauguri abans de les eleccions, ja que encara no s'ha decidit ni el nom de l'estació
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Re: L5 a Vall d'Hebron
Company Guigi, tranquil que al Carmel no votarem a CiU que a l'any 1984 va desprogramar aquest perllongament i que quan al final s'hi va posar a construir-lo al 2003, la va ******* tan rotundament...Guigui wrote:També a l'estiu. Sembla fet expressament a temps per recordar-nos a qui "toca" votar a la tardor.
- uriol108
- N8
- Posts: 919
- Joined: Sunday 30/12/2007 21:04
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Location: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contact:
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
I per quan tenen prevista iniciar les obres del perllongament de l'L2 per Montjuic fins a la Zona Franca ?
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
Juas! Vols dir que ells mateixos ho saben?
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
" per quan tenen prevista iniciar les obres del perllongament de l'L2 per Montjuic fins a la Zona Franca ?"
La última vez que oí hablar dijeron que el proyecto estaba finalizado,pero que no había dinero para construirlo.
Aplazado "sine-die" me temo.
Por cierto,si no hay dinero para construir este tramo,¿por qué van anunciando el inicio de la redacción de proyectos de nuevas líneas como el túnel de Horta ?..
¿ Para que dentro de 5 años digan:"Bueno,ya tenemos redactado el proyecto,pero no hay calers para construirlo" ?
La última vez que oí hablar dijeron que el proyecto estaba finalizado,pero que no había dinero para construirlo.
Aplazado "sine-die" me temo.
Por cierto,si no hay dinero para construir este tramo,¿por qué van anunciando el inicio de la redacción de proyectos de nuevas líneas como el túnel de Horta ?..
¿ Para que dentro de 5 años digan:"Bueno,ya tenemos redactado el proyecto,pero no hay calers para construirlo" ?
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
L2 i L9, oficialment de la mà
Si no m'erro, oficialment encara no s'ha perdut l'esperança de fer entrar en funcionament el perllongament de la L2 fins a Parc Logístic al mateix temps que l'arribada de la L9 a l'aeroport.uriol108 wrote:I per quan tenen prevista iniciar les obres del perllongament de l'L2 per Montjuic fins a la Zona Franca ?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: L2 i L9, oficialment de la mà
Per mi que a la conselleria han oblidat que encara no han començat les obres.Guigui wrote: Si no m'erro, oficialment encara no s'ha perdut l'esperança de fer entrar en funcionament el perllongament de la L2 fins a Parc Logístic al mateix temps que l'arribada de la L9 a l'aeroport.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
No estan per aquests detalls
Tú creus que aquest detallet de no res els importa?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: No estan per aquests detalls
Nomès si encara no han cobrat el 3% corresponent.Guigui wrote:Tú creus que aquest detallet de no res els importa?
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.