http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... 1&idioma=0
Nous serveis de bus connectaran Cabrera d'Anoia amb l'estació de ferrocarril de Capellades
El Departament de Política Territorial i Obres Públiques posa en marxa avui, 15 de febrer, nous serveis d’autobús per a comunicar Cabrera d’Anoia amb Capellades, passant per l’estació de ferrocarril. Així, s’oferiran 3 noves expedicions per sentit de dilluns a divendres feiners, 1 per la carretera interior i 2 per la C-15, que facilitaran l’intercanvi modal a l’estació d’FGC a Capellades i amb la línia d’autobús interurbà Capellades-Igualada. L’actuació suposarà una inversió de més de 26.600 euros per aquest any, que serà assumida íntegrament pel DPTOP
El DPTOP millora avui les connexions entre Cabrera d’Anoia i Capellades, incrementant el número d’expedicions diàries entre aquests dos municipis i facilitant l’intercanvi modal amb l’estació d’FGC a Capellades i la línia d’autobús interurbana de Capellades a Igualada. D’aquesta manera, es passa d’1 a 4 expedicions d’anada i d’1 a 4 expedicions de tornada, de dilluns a divendres feiners. En total, s’amplia el servei amb 6 noves expedicions diàries.
Aquesta actuació forma part de les mesures previstes al Pla de transport de viatgers de Catalunya 2008-2012, aprovat pel Govern amb l’objectiu de promoure l’ús del transport públic arreu del territori, millorar la connectivitat local i garantir la intermodalitat entre els diferents sistemes de transport públic.
3 noves expedicions per sentit
Així, a partir d’avui, 15 de febrer, s’oferiran 3 noves expedicions per sentit de dilluns a divendres feiners que enllaçaran Cabrera d’Anoia i Capellades, amb dos recorreguts diferents:
•Per la carretera interior: s’oferirà 1 nova expedició d’anada i 1 nova de tornada, que recorreran Cabrera d’Anoia, des de Can Ros, passant pels nuclis de Canaletes, Can Feixas, el Castell de Cabrera, arribant a l’estació de Capellades i el centre del municipi. La sortida serà a les 15.40 hores des de Can Ros, i a les 18.20 hores des de Capellades. El recorregut en aquest tram tindrà una durada aproximada de 40 minuts, tant d’anada com de tornada.
•Per la C-15: s’oferirà 2 noves expedicions d’anada i 2 noves expedicions de tornada, que comunicaran de manera ràpida el centre de Capellades i Cabrera d’Anoia (Can Ros), amb una única parada a l’estació de ferrocarril. La sortida serà a les 12.47 i a les 18.57 hores de Can Ros, i a les 9.20 i a les 15.20 hores de Capellades. El recorregut en aquest tram tindrà una durada aproximada de 20 minuts, tant d’anada com de tornada.
L’actuació comporta un dèficit per aquest any de 26.600 euros, que seran assumits íntegrament pel DPTOP.
La gestió del servei, que forma part del sistema tarifari integrat de l’ATM de l’Àrea de Barceona, la duu a terme l’empresa Montferri Hermanos.
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/docs ... 690cc2.jpg
Nou bus Cabrera d'Anoia-Capellades
Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Return to “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”
Jump to
- Transport Ferroviari / Transporte Ferroviario
- ↳ Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona
- ↳ Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña
- ↳ Ferrocarril en general
- ↳ Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario
- ↳ Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias
- Transport per carretera / Transporte por carretera
- ↳ Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público
- ↳ Vehicles privats / Vehículos privados
- Altres tipus de transport / Otros tipos de transporte
- ↳ Aeri, marítim i altres / Aéreo, marítimo y otros
- ↳ Transport en general / Transporte en general
- Temes Diversos / Temas Varios
- ↳ Història del transport / Historia del transporte
- ↳ Nou mapa d'elements i cotxeres dels tramvies antics
- ↳ Mapa d'elements històrics a Barcelona (versió 2007)
- ↳ Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos
- ↳ Oci i divertiments / Ocio y divertimentos
- ↳ Comunicats del Fòrum / Comunicados del Foro
- ↳ Suggeriments i proves / Sugerencias y pruebas
- Enllaços
- ↳ Enllaços recomanats / Enlaces recomendados
- ↳ Trenscat.cat
- ↳ Wefer.com
- ↳ Museu del Transport de Barcelona (NOU)
- ↳ Fundación Ferrocarriles Españoles
- ↳ ARCA
- ↳ Autobuses BCN
- ↳ TMB
- ↳ FGC
- ↳ RENFE
- ↳ Amics del Carrilet del Delta de l'Ebre
- ↳ Revista de Ferrocarrils
- ↳ Federació Catalana d'Amics del Ferrocarril
- ↳ Promoció del Transport Públic (PTP)
- ↳ Associació d'Amics del Ferrocarril de Barcelona
- ↳ Agrupació Ferroviària 5a Zona
- ↳ El web del Tren d'Olot
- ↳ Carrilet de Sant Feliu de Guixols a Girona
- ↳ ASSOTRAM
- ↳ Rodalies de Catalunya
- ↳ Rodalia.info
- ↳ ARMF
- ↳ Tren de La Pobla de Llillet
- ↳ Històries del transport per carretera de Catalunya
- ↳ Reclamacions EMT-AMB
- ↳ Associació per la Preservació del Patrimoni Ferroviari i Industrial de Móra la Nova
- ↳ Agrupament Ferroviari de Barcelona
- ↳ Plataforma per a la Defensa d'un Ferrocarril Públic i de Qualitat
- ↳ Con la voluntad de perdurar
- ↳ ADEMAS bloc
- ↳ Red ferroviaria de Barcelona
- ↳ Ferrocarriles de España
- ↳ Bloc de Territori i Sostenibilitat
- ↳ Rails i ferradures
- ↳ Notes de transport públic al Barcelonès Nord
- ↳ Club Ferroviari de Terrassa
- ↳ Associació d’Amics del Ferrocarril de Valls i de L’Alt Camp
- ↳ Gran Metro de Barcelona
- ↳ TB Transportes de Barcelona
- ↳ Bloc d'ACEMA
- ↳ Historias del tren
- ↳ Historia de la Seat
- ↳ Cremallera de Núria
- ↳ Mou-te
- ↳ Tren de Palau
- ↳ Centre de Modelisme Ferroviari de Sabadell (CEMFE)
- ↳ Amics del Bus
- ↳ Ral·li d'Autobusos Clàssics de Barcelona
- ↳ Rails sense fronteres
- ↳ Los tranvías de vapor de España
- ↳ AFEVI Amics del Ferrocarril de Vilanova i la Geltrú
- ↳ ASAFEGI, Associació d’Amics del Ferrocarril de les Comarques Gironines
- ↳ AEHA: Associació d'Estudis Històrics de l'Automoció
- ↳ Grup Ferroviari Mataró
- ↳ Cercle Històric Miquel Biada BCN Mataró