Seguiment del traspàs de Rodalies
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Foto, foto, a qui en faci la primera el convido a berenar!!!!!!!!
- rogermelcior
- N5
- Posts: 147
- Joined: Monday 14/09/2009 20:08
- Location: Badalona
- Contact:
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Això és l'únic que surt a la web http://www.gencat.cat/premsa!
Esperarem!
Esperarem!
Code: Select all
#
El conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal, participarà en la presentació de dos nous trens Civia de Rodalies. A l’acte de presentació també assistirà el president de RENFE, Teófilo Serrano.
12:00 | Estació de Sants (accés a l'andana de la via 12) | Barcelona (El Barcelonès)
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
I a la via 12? Així que els civies, ni els presenten a vies de Rodalies? Pos mira que be!
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Suposo que ho hauràn fet per no ocupar una via de rodalies i afectar el trànsit habitual.metring wrote:I a la via 12? Així que els civies, ni els presenten a vies de Rodalies? Pos mira que be!
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Doncs que ho facin per exemple, a EdF, a on tothom ho pugui veure.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Són polítics
"Estació de França? Ah, sí, aquella gran ferida urbana!"
I què, hauran vist en directe l'avaria a Sants?
I què, hauran vist en directe l'avaria a Sants?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Tot just ara acava de sortir al TN el civia en qüestió.
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Ei, però la foto ha de ser feta per un mateix, eh? Sino, no val
- uriol108
- N8
- Posts: 919
- Joined: Sunday 30/12/2007 21:04
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Location: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contact:
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Acabo de veure-ho i em sembla cutre amb la R ben grossa al morro del davant...
- rogermelcior
- N5
- Posts: 147
- Joined: Monday 14/09/2009 20:08
- Location: Badalona
- Contact:
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Aquí teniu la info dels nous trens CIVIA pintats de la GENE!
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... 1&idioma=0
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... 1&idioma=0
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Mala interpretació de la identitat corporativa
Han posat la R malament. Havia de ser a la dreta.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- rogermelcior
- N5
- Posts: 147
- Joined: Monday 14/09/2009 20:08
- Location: Badalona
- Contact:
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Per cert en la segona imatge s'intueix que han posat una mapa del sistema ferroviari integrat de tota la RMB, no només de les línies de Rodalia Catalunya com aquells que ens van colar abans de finals d'any que feia pena!
I també es veu l'enganxina de les portes no serà trilingüe (com les que tenen posades a FGC, sinó que es la mateixa de Renfe)
Per cert no trobeu que queda molt sospitós el color lila de la franja que va per sota la finestra?
I també es veu l'enganxina de les portes no serà trilingüe (com les que tenen posades a FGC, sinó que es la mateixa de Renfe)
Per cert no trobeu que queda molt sospitós el color lila de la franja que va per sota la finestra?
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Una miqueta tren de Pocoyó, no sé, dona sensacio una mica de joguina, però és una opinió personal.uriol108 wrote:Acabo de veure-ho i em sembla cutre amb la R ben grossa al morro del davant...
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Qué algú m'expliqui una coseta:
I també podrien haver millorat les freqüències entr Terrassa i Manresa els caps de setmana,i entre Granollers i Barcelona Sants no nomès en caps de setmana sinó també en matí de dies laborables.
I els dos civies nous,a la R1 com no.Sembla que les altres línies de Rodalies no puguin tenir trens adaptats a PMR.I com no a la R1 no va bé aquests nous civies per qué substituiràn a serveis que és fan amb doble de 447,i aixó significa reducció de capacitat.Jo els haguès posat a la R7 on encara hi circulen 440R,així augmentem la capacitat,a és que a la R7 desde principis d'anys no tots els dies perós i un cop a la setmana mínim sol escapar-seun Civia en servei en aquesta línia.
I respecte a l'imatge dels Civia amb el nou logo de "Rodalia Catalunya",prefreixo l'actual de renfe rodalies,tot i que tampoc està malament,peró la part lateral que lleig queda,les portes taronjes-vermell,amb el mateix color que les de FGC,se'm farà molt extrany veure portes d'aquest color en trens de la xarxa d'Adif-
O sigui,que en caps de setmana tindrem dos trens per hora/sentit en el tram Sant Vicenç de Calders-Vilafranca mentres que en dies laborables UN tren cada hora en aquest tram.Trobo correcte l'ampliació de freqüències en caps de setmana,peró que costava tant que en laborables els Vilafranca és perlloguesin fins a Sant Vicenç de Calders o que?O sigui que al El Vendrell per exemple tindran mès trens en caps de setmana que en laborables?Aixó no s'entèn en asbolut.Increment d’una freqüència per hora i sentit al tram Martorell-Vilafranca els dissabtes, diumenges i festius. : d’aquesta, manera els viatgers d’aquest trajecte disposaran de dos trens per hora i sentit en la connexió amb Martorell-Barcelona-Terrassa. Dos d’aquests trens ampliaran el seu recorregut al trajecte Vilafranca – Sant Vicenç de Calders
I també podrien haver millorat les freqüències entr Terrassa i Manresa els caps de setmana,i entre Granollers i Barcelona Sants no nomès en caps de setmana sinó també en matí de dies laborables.
I els dos civies nous,a la R1 com no.Sembla que les altres línies de Rodalies no puguin tenir trens adaptats a PMR.I com no a la R1 no va bé aquests nous civies per qué substituiràn a serveis que és fan amb doble de 447,i aixó significa reducció de capacitat.Jo els haguès posat a la R7 on encara hi circulen 440R,així augmentem la capacitat,a és que a la R7 desde principis d'anys no tots els dies perós i un cop a la setmana mínim sol escapar-seun Civia en servei en aquesta línia.
I respecte a l'imatge dels Civia amb el nou logo de "Rodalia Catalunya",prefreixo l'actual de renfe rodalies,tot i que tampoc està malament,peró la part lateral que lleig queda,les portes taronjes-vermell,amb el mateix color que les de FGC,se'm farà molt extrany veure portes d'aquest color en trens de la xarxa d'Adif-
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Però a veure si queda una cosa clara: Els Civies són eficaços per a PMR només a estacions a les andanes prou altes, de què serveix posar-ho a línies a on no estan adaptades? Però be, per parlar dels Civies (exceptuant el tema dels nous amb el logo del traspàs), ja tenim el fil corresponent a http://transport.cat/viewtopic.php?f=45 ... start=1540
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
No. Diu que entre Martorell i Vilafranca hi haurà DOS trens per hora els caps de setmana, la mateixa freqüència que en laborables. Simplement, que dues d'aquestes expedicions al dia, arribaran fins a Sant Vicenç.Mako448 wrote:Qué algú m'expliqui una coseta:
O sigui,que en caps de setmana tindrem dos trens per hora/sentit en el tram Sant Vicenç de Calders-Vilafranca mentres que en dies laborables UN tren cada hora en aquest tram.Trobo correcte l'ampliació de freqüències en caps de setmana,peró que costava tant que en laborables els Vilafranca és perlloguesin fins a Sant Vicenç de Calders o que?O sigui que al El Vendrell per exemple tindran mès trens en caps de setmana que en laborables?Aixó no s'entèn en asbolut.Increment d’una freqüència per hora i sentit al tram Martorell-Vilafranca els dissabtes, diumenges i festius. : d’aquesta, manera els viatgers d’aquest trajecte disposaran de dos trens per hora i sentit en la connexió amb Martorell-Barcelona-Terrassa. Dos d’aquests trens ampliaran el seu recorregut al trajecte Vilafranca – Sant Vicenç de Calders
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
A Manresa aniria molt bé el cap de setmana un tren cada mitja hora. No entenc perquè ho fan per Vilafranca i per Manresa no. Segur que molta més gent l'agafaria llavors, perquè freqüència cada hora és bastant pal, ja que si perds el tren t'has d'esperar 1 hora que no es poc.
Jo posaria trens cada 30 minuts el cap de setmana i entre setmana cada 15 en hora punta, cada 20 en hores amb afluència mitjana i cada 30 en hores vall.
Jo posaria trens cada 30 minuts el cap de setmana i entre setmana cada 15 en hora punta, cada 20 en hores amb afluència mitjana i cada 30 en hores vall.
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
A mi, personalment, m'agrada sobretot el frontal. Això sí, em recorda molt a la decoració dels Nexios...
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Llavors pel que etenc un de cada dos trens per hora que acaben a Martorell és perllogarà fins Vilafranca del Penedès.I quins són els dos trens que és perlloguen fins St.Vicenç de Calders?No ho diu.I suposo que al tram entre Martorell i Vilafranca tidnrem un tre cada 20-40 minuts,i no cada 30(com els ramals de Manresa i Igualada d'FGC)
Penso que no costa tant perllogar els trens que acaben a Vilafranca tres estacions més fins a St.Vicenç de Calders,millorem la freqüència de pas entr Vilafranca i Sant Vicenç de Calders,i evitem la incomoditat de que els trens que acaben a vilafranca(que ho fan per via general,ja que les vies mrotes d'aquesta estació nomès hi caben 3 cotxes d'una 447)haguin d'anar de buit fins Els Monjos,canviar de sentit,i tornar a Vialfarnca per inciar un nou servei en via general,per fer aixó i interferir el trànsit de trens(n'hi ha molt de mercaderies!),que vaguin fins a Sant Vicenç de Calders.
No nomès la R4 Manresa li caldria millorar les freqüències en caps de setmana,sinó tambe la R2 a Granollers i Sant Celoni.Un tren cada mitja hora en el primer,i una hora en el segon,són freqüències directament penoses.
Penso que no costa tant perllogar els trens que acaben a Vilafranca tres estacions més fins a St.Vicenç de Calders,millorem la freqüència de pas entr Vilafranca i Sant Vicenç de Calders,i evitem la incomoditat de que els trens que acaben a vilafranca(que ho fan per via general,ja que les vies mrotes d'aquesta estació nomès hi caben 3 cotxes d'una 447)haguin d'anar de buit fins Els Monjos,canviar de sentit,i tornar a Vialfarnca per inciar un nou servei en via general,per fer aixó i interferir el trànsit de trens(n'hi ha molt de mercaderies!),que vaguin fins a Sant Vicenç de Calders.
No nomès la R4 Manresa li caldria millorar les freqüències en caps de setmana,sinó tambe la R2 a Granollers i Sant Celoni.Un tren cada mitja hora en el primer,i una hora en el segon,són freqüències directament penoses.
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Al Facebook de la PTP han penjat diverses fotos del Civia on s'aprecïen bé els detalls de la nova imatge. L'estética recorda als FGC (portes taronges, etc.). Potser unifiquin les imatges corporatives i les unitats d'FGC assignades a línies Sx i Rx (no L6,L7,L8) duïn també la R gegant.
Salvem l'Estació de França!