Retards, avaries i deficiències a FGC
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Hola a tots.
Jo he arribat a l'estació de Plaça d'Espanya a dos quarts de sis, si fa no fa. Hi havia un munt fe gent sortint per les taquilles, tanta que he pensat que era una mena de grup que anava a la Fira de Barcelona en ramat XD. A tots els feien validar per a sortir i, evidentment, l'espai entre les validadores i les dues andanes superiors estava a petar de gent .
A les andanes superiors un tren semblava a punt de sortir en direcció a Molí Nou (L8); l'altre comboi estava aturat i a les fosques, i al rètol hi deia "Reservat". A les andanes inferiors hi havia dos trens. El de l'andana 3 estava a les fosques (havia de ser un Martorell Enllaç o un Olesa de Montserrat); el de l'andana 4 estava a rebentar de gent, i això que anava en doble compo. Era un R5. M'he pujat a aquest (era l'únic que hi havia disponible XD). Encara quedaven seients buits i m'he assegut al primer que he trobat. Han anunciat dues vegades que l'R5 era a punt de marxar, i a la tercera per fi ha tancat portes i iniciat el trajecte. Devien ser vora les sis. S'ha aturat uns segons dins del túnel, prop de Magòria. La resta del viatge ha anat amb normalitat, excepte pel fet que hi havia un munt de gent dempeus, però han començat a baixar a partir de Sant Boi i els cotxes han anat buidant-se. Abans d'arribar a Martorell Enllaç el tren ha tornat a aturar-se, un parell de minuts. Ha baixat un tren de l'estació en direcció Barcelona i el meu tren ha reiniciat la marxa. A Martorell Enllaç l'andana direcció Igualada/Manresa estava a petar de gent. Hi havia molt personal de FGC, alguns parlant amb els viatgers, d'altres parlant pel mòbil i uns altres s'ho miraven des del bar (No calia més gent a l'andana, la veritat XD). I tot eren trens en doble compo, tant de pujada com de baixada a Barcelona.
Només m'ha faltat això després d'un dia de gossos . Dema serà un altre dia.
Jo he arribat a l'estació de Plaça d'Espanya a dos quarts de sis, si fa no fa. Hi havia un munt fe gent sortint per les taquilles, tanta que he pensat que era una mena de grup que anava a la Fira de Barcelona en ramat XD. A tots els feien validar per a sortir i, evidentment, l'espai entre les validadores i les dues andanes superiors estava a petar de gent .
A les andanes superiors un tren semblava a punt de sortir en direcció a Molí Nou (L8); l'altre comboi estava aturat i a les fosques, i al rètol hi deia "Reservat". A les andanes inferiors hi havia dos trens. El de l'andana 3 estava a les fosques (havia de ser un Martorell Enllaç o un Olesa de Montserrat); el de l'andana 4 estava a rebentar de gent, i això que anava en doble compo. Era un R5. M'he pujat a aquest (era l'únic que hi havia disponible XD). Encara quedaven seients buits i m'he assegut al primer que he trobat. Han anunciat dues vegades que l'R5 era a punt de marxar, i a la tercera per fi ha tancat portes i iniciat el trajecte. Devien ser vora les sis. S'ha aturat uns segons dins del túnel, prop de Magòria. La resta del viatge ha anat amb normalitat, excepte pel fet que hi havia un munt de gent dempeus, però han començat a baixar a partir de Sant Boi i els cotxes han anat buidant-se. Abans d'arribar a Martorell Enllaç el tren ha tornat a aturar-se, un parell de minuts. Ha baixat un tren de l'estació en direcció Barcelona i el meu tren ha reiniciat la marxa. A Martorell Enllaç l'andana direcció Igualada/Manresa estava a petar de gent. Hi havia molt personal de FGC, alguns parlant amb els viatgers, d'altres parlant pel mòbil i uns altres s'ho miraven des del bar (No calia més gent a l'andana, la veritat XD). I tot eren trens en doble compo, tant de pujada com de baixada a Barcelona.
Només m'ha faltat això després d'un dia de gossos . Dema serà un altre dia.
Cahorniverns, nicarons, magas è garuns
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Doncs servidor també he patit l'averia,veient la situació a Sant Boi he preferit agafar el L75 fins a Cornella i allà la Renfe.
Agafo un S4 de les 16:36 per Sant Andreu direcció Barcelona,a Santa Coloma el tren de cop s'atura fins a 10 minuts,missatge del maquinista que romandrien mès temps aturat a estació,la megafonia de l'estació deien que el trens circulaven fora del seu horari.A Colonia Güell 10 minuts més aturats,a les 17:05 veig un R6 a Igualada en doble composició fent aturada(a les 16.01 surt un R6,o sigui que ja veieu quin retard portava considerable),pel qual ja dedueixo que passa alguna de grossa.Ara el més divertit ha estat a Sant Boi,ens han ficat per la via 6(l'apartada)!!!!,i a darrere d'un altre tren,que resulta ser que era l'S8 que passava per Sant Andreu de la Barca 10 minuts abans que l'S4,el cas és que els trens s'acoplen i formen una doble composició.A la via general direcció Barcelona hi havia una 213 amb cartells "S8 Barcelona",peró sense servei.Al principi sospitava que aquesta unitat era la causant de l'incidència,20 minuts esperant si el tren sortia o no,i un munt de gent a l'andana,li pregunto al cap d'estació si l'incidència era a Sant Boi o més endavant,em diu més endavant,i la meva reacció ha estat vaig a la parada del bus a agafar l'L75.Mentres esperava el bus he vist el tren marxant,just abans pasava una doble de 213 cap al nord.Mentres eserava el bus ha arribat una altra doble procedent del nord de 213 per la via 6.
Vist la situació,he tornat a casa amb R4 fins a Molins i Soler i Sauret fins a Sant Andreu,no se com estara a hores d'ara.
Agafo un S4 de les 16:36 per Sant Andreu direcció Barcelona,a Santa Coloma el tren de cop s'atura fins a 10 minuts,missatge del maquinista que romandrien mès temps aturat a estació,la megafonia de l'estació deien que el trens circulaven fora del seu horari.A Colonia Güell 10 minuts més aturats,a les 17:05 veig un R6 a Igualada en doble composició fent aturada(a les 16.01 surt un R6,o sigui que ja veieu quin retard portava considerable),pel qual ja dedueixo que passa alguna de grossa.Ara el més divertit ha estat a Sant Boi,ens han ficat per la via 6(l'apartada)!!!!,i a darrere d'un altre tren,que resulta ser que era l'S8 que passava per Sant Andreu de la Barca 10 minuts abans que l'S4,el cas és que els trens s'acoplen i formen una doble composició.A la via general direcció Barcelona hi havia una 213 amb cartells "S8 Barcelona",peró sense servei.Al principi sospitava que aquesta unitat era la causant de l'incidència,20 minuts esperant si el tren sortia o no,i un munt de gent a l'andana,li pregunto al cap d'estació si l'incidència era a Sant Boi o més endavant,em diu més endavant,i la meva reacció ha estat vaig a la parada del bus a agafar l'L75.Mentres esperava el bus he vist el tren marxant,just abans pasava una doble de 213 cap al nord.Mentres eserava el bus ha arribat una altra doble procedent del nord de 213 per la via 6.
Vist la situació,he tornat a casa amb R4 fins a Molins i Soler i Sauret fins a Sant Andreu,no se com estara a hores d'ara.
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
http://www.fgc.net/downloads/notes_prem ... OLUCIO.pdfRecuperació servei línia Llobregat-Anoia
• Una avaria elèctrica a la catenària de via ascendent ha obligat a
interrompre la circulació de trens entre les 16.15 i les 17.30 al tram
Europa-Fira i l’Hospitalet
Barcelona, 22 de febrer de 2010
A les 17.30 hores FGC ha recuperat la tensió a la catenària al tram entre Europa-Fira i
l’Hospitalet que ha obligat a interrompre el servei de la línia Llobregat-Anoia durant
aproximadament una hora i quart.
La causa de l’avaria ha estat el despreniment de la junta de dilatació d’una llosa del
sostre que ha deixat sense electricitat la catenària.
A causa d’aquesta incidència, un comboi amb 250 persones a bord ha quedat atrapat en
l’interior d’un túnel entre Sant Josep i l’Hospitalet durant aproximadament 35 minuts. El
tren ha pogut reprendre la marxa quan s’ha recuperat la tensió a la catenària i no calgut
evacuar-lo tot i que ja s’havia iniciat el protocol de rescat. En aquest comboi hi viatjaven
el maquinista i un interventor d’FGC que han informat als viatgers en tot moment de la
incidència.
Tot i que la línia ja ha recuperat el servei, la normalitat horària en la freqüència de trens
no es restablirà del tot fins a les 19 hores aproximadament.
-
- N7
- Posts: 458
- Joined: Thursday 25/02/2010 14:27
- Facebook: pol.bielsa
- Location: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
A mi també em va passar el mateix al Dilluns, a l'estació El Palau.
Volia agafar un R5 per anar-hi a Manresa-Alta, per veure a un amic, i veig que a les 16:31, passa un S4 cap a BCN.
Estic a la via 2 esperant fins les 17:15, aproximadament, passa un R6 i la megafonia del tren, el conductor dient: Per causes d'una averia elèctrica, el tren cap a direcció Igualada finalitzarà a M-Enllaç. Un desastre, vaig esperar fins les 18:45, i NO VA VENIR CAP R5! I me'n vaig anar. Resulta que a les 19:00 ja estava tot normalitzat.. -.-
Volia agafar un R5 per anar-hi a Manresa-Alta, per veure a un amic, i veig que a les 16:31, passa un S4 cap a BCN.
Estic a la via 2 esperant fins les 17:15, aproximadament, passa un R6 i la megafonia del tren, el conductor dient: Per causes d'una averia elèctrica, el tren cap a direcció Igualada finalitzarà a M-Enllaç. Un desastre, vaig esperar fins les 18:45, i NO VA VENIR CAP R5! I me'n vaig anar. Resulta que a les 19:00 ja estava tot normalitzat.. -.-
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
08/03/2010 - 16:32
En aquests moments hem d'advertir als usuaris dels FGC que, a causa de les fortes nevades, a la línia d'Igualada, la R6, només circula un tren per hora, s'han eliminat per tant les llançadores i només donen servei els directes. També s'han suprimit a la R4 les llançadores a Manresa. Pel que fa a les línies de Rodalia, també amb motiu de la neu es registren demores de 15 minuts a la línia R3 (L'Hospitalet/Vic) i a la R1 està interrompuda la circulació entre Blanes i Maçanet.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
M'acaba de comunicar l'usuari Pere que ha caigut un arbre entre Les Planes i Sant Cugat i se n'ha anat la tensió. S'ha tallat la circulació de trens entre Sarrià i Sant Cugat, segons em diu, i ara mateix ell resta atarpat dins d'un tren a Baixador de Vallvidrera. També m'ha dit que el maquinista els hi ha dit que intentaran arribar a Les Planes com sigui.
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Diuen a Catalunya Informació que la línia del Vallès es restablirà a partir de les 22 hores.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Aglomeració a Av. Tibidabo
A l'estació d'Av. Tibidabo hi havia una gran acumulació de gent que volia entrar-hi cap a les 17 hores. El servei funcionava amb normalitat, però mai hi havia vist tanta gent. Potser és perquè el transport de superfície estava totalment aturat.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Sembla ser que:
L6 i L7 funcionen correctament.
Línia del Vallès, sense servei.
Barcelona - Martorell restablert
Martorel -- Manresa/Igualada al servei al 50%.
L6 i L7 funcionen correctament.
Línia del Vallès, sense servei.
Barcelona - Martorell restablert
Martorel -- Manresa/Igualada al servei al 50%.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Volia mirar informació a la web de FGC, però o surt en blanc, o no es carrega, us passa el mateix?
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Cert, ara mateix no carrega.metring wrote:Volia mirar informació a la web de FGC, però o surt en blanc, o no es carrega, us passa el mateix?
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Han dit a C.R. que està previst que la línia del Vallès funcionarà a partir de les 12.
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
No és quan tanquenmetring wrote:Han dit a C.R. que està previst que la línia del Vallès funcionarà a partir de les 12.
Acabarà el tren que està a les planes i poca cosa més....
Salutacions,
Oriol
Oriol
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Parlen d'evaquar a gent que es troba a estacions de FGC a pol·liesportius, si no treuen trens a temps.
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
He pujat al tren a Baixador de Vallvidrera a les 17:30 i acabo d'arribar a casa ara. Hem estat aïllats des de les 18h més o menys fins les 22h a l'estació de Les Planes, la circulació de trens ha estat tallada entre Sant Cugat i Sarrià fins fa pocs minuts. Menys mal que una bona persona s'ha ofert, malgrat el perillós estat de la carretera, a portar-me fins a l'estació de Sant Cugat d'on sí sortien trens cap a Sabadell. Demà us explico i poso alguna foto.
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
He sentit a la ràdio que hi ha un tren per direcció i hora a les línies del Vallès.
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Els trens no van a l'Autònoma, només fins a Sant Cugat, segons un oient de Rac1.
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Jo he agafat un tren direcció Sabadell sobre les 10h50' i funcionaven, cada 12 min., un servei a Terrassa i un servei a Sabadell, o sigui només línies S1 i S2, aturant-se a totes les estacions. La L6 funcionava només com llançadora entre Sarrià i Reina Elisanda, i la L7 sense incidències. El paisatge pel Vallès, preciòs. Salut!
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Avui FGC Vallès encara no va al 100%. Han suprimit tots els S5 i S55, circulant en hora punta només S1, S2 habituals i amb parades habituals i els L6 i L7. No cal dir que l'aglomeració de gent als trens és important.
Ahir al matí (hora punta) a FGC Llobregat-Anoia com llaunes de sardines de Molí Nou fins a Pl.Espanya, crec que també es van suprimir alguns trens. L'estació de Pl.Espanya estava a rebentar de gent a l'andana de les vies 3 i 4. Que dic jo, si hi ha menys trens circulant potser podrien haver-los posat alguns en doble composició...
Ahir al matí (hora punta) a FGC Llobregat-Anoia com llaunes de sardines de Molí Nou fins a Pl.Espanya, crec que també es van suprimir alguns trens. L'estació de Pl.Espanya estava a rebentar de gent a l'andana de les vies 3 i 4. Que dic jo, si hi ha menys trens circulant potser podrien haver-los posat alguns en doble composició...
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Aixó de les dobles composicions a la Llobrega-Anoia,olvida't,nomès en posen en caps de setmana pels serveis R5,en laborables en canvi res.I a hora punta potser no tenen suficient material per posar dobles composicions(ara si és suspèn algún tren sçi que en tenen),peró a hora punta de la tarda tenim horaris de hora valls normals,sense cap reforç,quan molta gent torna a casa,a Renfe com a mínim hi han reforços de tornada a casa(sobretot per anar a Mataró i Terrassa),o a FGC Vallès també crec que per les tardes circulen els S55 i S5,peró a FGC Llobvregat cap reforç,la mateixa freqüència que les 11:00 del matí,i trens en simple i plens no fins a Molií Nou,sinó fins a St.Vicenç,Can Ros o la mateixa Sant Andreu.I si no agafeu l'R5 que surt de Pl.Espanya a les 19.36,i sabreu del que parlo,és una llauna de sardines fins passat St Boi,i menciono aquest tren que amb els antics horaris sempre anava en doble composició i a sobre semidirecte,ara en simple i aturant a totes les estacions.Trenscat wrote: Ahir al matí (hora punta) a FGC Llobregat-Anoia com llaunes de sardines de Molí Nou fins a Pl.Espanya, crec que també es van suprimir alguns trens. L'estació de Pl.Espanya estava a rebentar de gent a l'andana de les vies 3 i 4. Que dic jo, si hi ha menys trens circulant potser podrien haver-los posat alguns en doble composició...