Avui m'he quedat a quadres veient un autobús B24 (Tusgsal) al c/ València de BCN. Resulta que portava els típics espais per posar anuncis exteriors, un requadre al darrera i un a cada lateral... il·luminats!!! Per fer-vos una idea, era com agafar un anunci il·luminat dels que hi ha a les parades o al carrer, i posar-lo als laterals de l'autobús.
Realment, això ho permet el codi de circulació? M'estranya.
Per cert, els espais anaven sense anunci, en blanc.
Anuncis il·luminats a Tusgsal
- wefer
- Administrador
Anuncis il·luminats a Tusgsal
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- foronda 141
- N8
Re: Anuncis il·luminats a Tusgsal
En la meve última estada a Madrid, deu fer un any, ja ho portaban alguns autobusos.
- Guigui
- Administrador
Com estalvien energia!
Visca l'ecoloixisme!
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
TUSGSAL ja va fer proves d'aquests panells il·luminats de publi fà un parell d'anys, però només a NitBús. Sembla que ara torna la idea.
Salvem l'Estació de França!
Com se'ls gasten, no? JA podrien fer classes a alguns conductors per recordar límits de velocitat, semàfors....m.h.t. wrote:Sembla que ara torna la idea.
Ferry1ac1 wrote:Com se'ls gasten, no? JA podrien fer classes a alguns conductors per recordar límits de velocitat, semàfors....m.h.t. wrote:Sembla que ara torna la idea.
I en alguns casos que he viscut, també classes de bona educació.
Ahir a la vall d'hebron un conductor de la B19 va esbroncar a una senyora per travessar per davant del seu autobus ja que perdia el 60, i a sobre va tancar portes i marxar rondinant. A i per cert per l'altre costat de la ronda vaig veure una d'aquesta autobusos amb els panells de publicitat il·luminats, es la primera vegada que ho veig i no ho trovo pas una mala idea, ara el que em va cridar mes l'atenció es que no hi havia cap publicitat, no es poden apagar en aquests casos?
De nou al FTC
-
- N7
En aquest cas crec que la senyora es mereix l'esbroncada... hi ha gent que no és conscient del perill que suposa creuar davant de l'autobús quan està en la parada...marc wrote:Ahir a la vall d'hebron un conductor de la B19 va esbroncar a una senyora per travessar per davant del seu autobus ja que perdia el 60, i a sobre va tancar portes i marxar rondinant.