Logotip de "Rodalies de Catalunya"
- Vilarrubla
- N8
Re: Logotip de "Rodalies de Catalunya"
doncs a mi no m'agraden gaire.
edito: si volen identificar el taronja amb ferrocarrils.. i ja que heu posat aquí els logos transformats de Transports Públics de Catalunya... potser amb el logo de TPC però amb taronja ja estaria... identificant el vermell per als autobusos i el taronja per als ferrocarrils.
edito: si volen identificar el taronja amb ferrocarrils.. i ja que heu posat aquí els logos transformats de Transports Públics de Catalunya... potser amb el logo de TPC però amb taronja ja estaria... identificant el vermell per als autobusos i el taronja per als ferrocarrils.
El que trobo dolç a tu t'amargue.
- Vilarrubla
- N8
- Guigui
- Administrador
Millor
També m'agrada més. De fet, em quedaria amb la versió inferior dreta per a rodalia.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Vilarrubla
- N8
La de l'esquerra no m'acaba de fer el pes... però per fer a prova. De fet no té molt sentit quan l'autobús que sortia abans al símbol l'han tret, tot i que encara és pot veure a molts llocs.
- wefer
- Administrador
A mi m'agraden més les meves
Més raonadament, he escollit els colors i la disposició no per qüestions simplement estètiques. Groc i vermell, quatre "ítems" sobre groc, representant les quatre barres. Per alguna cosa són els Transports Públics de Catalunya.
Més raonadament, he escollit els colors i la disposició no per qüestions simplement estètiques. Groc i vermell, quatre "ítems" sobre groc, representant les quatre barres. Per alguna cosa són els Transports Públics de Catalunya.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Designalis
- N1
Bona pregunta! La R s'ha posat al frontal dels trens sense quadrat per què un cop vista la proposta sobre el morro sembla que el quadrat no "quadra" amb la forma gairebé semiesfèrica del morro, per tant es va decidir posar només la R.aim wrote:Tinc un petit dubte amb el logotip i el frontal dels trens. En el cas del Civia, s'ha col·locat tan sols la R, sense el quadrat (que seria el logo complert). En canvi, a FGC, al frontal dels trens el logo també incorpora el quadrat (amb lo maco que quedava abans...).
Com és que en el cas de del Civia no s'ha fet igual? O el que és el mateix, com és que en FGC no s'ha mantingut el logo "antic" (sense quadrat) en el frontal?
I a FGC?, en renovar la imatge es va incloure el quadrat al frontal. Potser ara s'hauria de fer marxa enrera per coherència amb la R? per aquesta regla de 3 potser també s'hauria de canviar el vermell dels frontals i les portes pel taronja corporatiu... res, que en disseny a vegades 2+2 no és =4
Recuperem el tren Caldes-Mollet "El Calderí"
- Guigui
- Administrador
Canvi d'imatge, però molt superficial
A tot això, suposo que, seguint una vella tradició del país, els pals a les entrades de les estacions seguiran lluint durant anys el logo de "Sercanies", oi?
No, a les estacions on es canvia la cartelleria es posa la banderola de color taronja idèntica a les de estacions de FGC. A la web d'en Bernat n'hi ha una foto:Guigui wrote:A tot això, suposo que, seguint una vella tradició del país, els pals a les entrades de les estacions seguiran lluint durant anys el logo de "Sercanies", oi?
http://www.trenscat.com/renfe/images/li ... 223158.jpg
http://www.trenscat.com/renfe/images/li ... 223160.jpg
- Guigui
- Administrador
Estacions antigues, logos antics
Jo em referia a les estacions on no està prevista una actuació a curt termini. Per exemple, avui he passat per Pl. Catalunya i el pal era el de sempre. Com també ho és el del metro a la boca del Zuric de la mateixa plaça en relació a l'antic logo d'FGC.
- rogermelcior
- N5
Ja podeu consultar el Programa d'identificació visual de Rodalies de Catalunya
http://www.gencat.cat/piv/descarregues/ ... alies.html
- wefer
- Administrador
Continuo pensant el mateix: és lleig de nassos, i té més poca gràcia que los Morancos. Ho sento...rogermelcior wrote:Ja podeu consultar el Programa d'identificació visual de Rodalies de Catalunya
I a sobre, quan posen les lletres al costat sembla que posi RRodalies. Deu ser per denotar moviment? Si és per això, fem-ho bé i posem-li RRRRRRRRodaliesssss!!!
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Lluita1714
- N9
A mi em sembla massa simple. Ja em perdonarà Designalis, però és que trobo que podia haver estat millor treballat, i fer un logotip millor.
Ho heu fet molt bé a la marca Aeroports de Catalunya, amb FGC, però amb rodalies, podien haver-li fet un símbol identificatiu, un pantògraf, un tall de via, xarxa... quelcom més "currat" i no una R en helvètica.
Ho heu fet molt bé a la marca Aeroports de Catalunya, amb FGC, però amb rodalies, podien haver-li fet un símbol identificatiu, un pantògraf, un tall de via, xarxa... quelcom més "currat" i no una R en helvètica.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
A mí personalment em sembla una magnífica idea la d'en Lluita1714 del pantógraf, trobo que sería original i bonic
- Vilarrubla
- N8
no s'han matat gaire a fer el logo
- Lluita1714
- N9
És una idea, molt millorable, òbviament
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
- Vilarrubla
- N8
el problema d'això és que la majoria de gent no sabria que és.
-
- N9
Passa amb la majoria de logotips.
Vilarrubla wrote:el problema d'això és que la majoria de gent no sabria que és.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Si haguessin de demostrar el moviment tenint en compte la quantitat de "R's", haurien d'anomenar-se "Odalies"wefer wrote:Continuo pensant el mateix: és lleig de nassos, i té més poca gràcia que los Morancos. Ho sento...rogermelcior wrote:Ja podeu consultar el Programa d'identificació visual de Rodalies de Catalunya
I a sobre, quan posen les lletres al costat sembla que posi RRodalies. Deu ser per denotar moviment? Si és per això, fem-ho bé i posem-li RRRRRRRRodaliesssss!!!
amb la classica C ja quedaria be