estic d'acord al 100%Miquel wrote:Sí, aquest també és maquissim, aquest lluia molt bé als frontals dels 3000.Mr. Baricentro wrote:Yo, per a metro, el que trobo mes maco es aquest:
TMB prepara un canvi d'imatge corporativa
Re: TMB prepara un canvi d'imatge corporativa
Mireu el darrer número de l'"Hora Punta digital", a on es parla llargament de la nova imatge, tot i que el moviment dels títols és una mica marejant
Mentre el nou logo no sigui la floreta de "Primavera cultural".... que de tant F5 ja la tinc avorrida
Instagram: Ferrocarril | Aviació
- Vilarrubla
- N8
Avui he vist aquest anunci a varies parades de TMB, fins a tres missatges diferents contant el de la revista que comentes.metring wrote:Mireu el darrer número de l'"Hora Punta digital", a on es parla llargament de la nova imatge, tot i que el moviment dels títols és una mica marejant
A mi lo dels títols em mola i la lletra també!
El que trobo dolç a tu t'amargue.
-
- N10
Tot i així, ja es diu que no s'abandonaran els logos de TMB, Metro i Bus actuals.
Mira, estàs com joaim wrote:Mentre el nou logo no sigui la floreta de "Primavera cultural".... que de tant F5 ja la tinc avorrida
El metro de Barcelona amb motoristes!
- canalcole
- N9
- Facebook: XavierMartinezVidal
M'agrada l'animació, però no m'acaba de convencer el tipus de lletra...
Per cert, molt bona la campanya sobre el control de la gent que es salta les barreres i viatja sense bitllet.
Per cert, molt bona la campanya sobre el control de la gent que es salta les barreres i viatja sense bitllet.
- Vilarrubla
- N8
Si, ara pel que vec han empegat una pegatina als torns.canalcole wrote:M'agrada l'animació, però no m'acaba de convencer el tipus de lletra...
El que trobo dolç a tu t'amargue.
- davidbarna
- N5
Re: Solera
Guigui wrote:Doncs jo em quedo amb l'anterior a aquest, amb l'M que sobresurt del romb, que amb lleugeríssimes adaptacions seria molt més modern que qualsevol que hi ha ara, tot mantenint la seva solera.Mr. Baricentro wrote:Yo, per a metro, el que trobo mes maco es aquest:
Però queda clar que els gestors actuals no tenen ni idea de què vol dir tradició ni dels valors que transmet, contràriament a les constants batzegades que fan.
Voto per l'opció que proposa el Guigui. De fet, jo reintroduiria els "rombos" que senyalaven les estacions (similars als que hi ha a la línia de Sarrià)
- Guigui
- Administrador
Rombe i senyalètica
La senyalètica de les estacions, la deixaria a grans trets com està ara, que és prou clara (segons sembla, de les més clares d'Europa). I no crec que hi hauria massa problema per a casar-la amb el rombe "tradicional" del metro.davidbarna wrote:Voto per l'opció que proposa el Guigui. De fet, jo reintroduiria els "rombos" que senyalaven les estacions (similars als que hi ha a la línia de Sarrià)
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
s'hauria de reintroduir el rombe com a signe característic i històric del metro. També trobo que el símbol de TMB antic era molt millor, per utilitzar el cercle característic de TB amb el rombe típic del Metro. Representava les dues empreses i la idea d'unió molt més que l'actual "pegot" copia de Vodafone.