Restes del "Gran Metro" a l'estació de Liceu
Restes del "Gran Metro" a l'estació de Liceu
Hola!
Us adjunto una foto producte de la meva obsessió amb el Metro...
Observant, observant, vaig veure que a les dues boques d'accès a l'estació Liceu, les que estan situades al costat mar, hi havia això...
Una magnífica resta de l'època daurada del Metro, el símbol del Gran Metro de Barcelona... 8)
El problema és, però, que si heu passejat últimament per la Rambla, veureu que una de les dues boques, la del costat Liceu, ja no està per obres d'accessibilitat, mentre que la del costat oposat encara hi és...
Sabeu si han enviat al carajo les baranes de l'altra boca o tenen intenció de retornar aquests trossets de ferro que són història viva del nostre Metro???
Espero que no siguin ja xatarra i la retornin on va sortir...Però em temo alguna cosa dolenta...
Com es pot observar si hi passegeu per allà, les dues boques del costat muntanya són iguals però els hi manca el símbol del Gran Metro de Barcelona, és com si haguèssin volgut fer una còpia baratilla...
Salut!
PD: per si sorgeix cap pregunta al respecte, la meva pàgina estarà disponible un dia d'aquest mes de febrer... 8)
Us adjunto una foto producte de la meva obsessió amb el Metro...
Observant, observant, vaig veure que a les dues boques d'accès a l'estació Liceu, les que estan situades al costat mar, hi havia això...
Una magnífica resta de l'època daurada del Metro, el símbol del Gran Metro de Barcelona... 8)
El problema és, però, que si heu passejat últimament per la Rambla, veureu que una de les dues boques, la del costat Liceu, ja no està per obres d'accessibilitat, mentre que la del costat oposat encara hi és...
Sabeu si han enviat al carajo les baranes de l'altra boca o tenen intenció de retornar aquests trossets de ferro que són història viva del nostre Metro???
Espero que no siguin ja xatarra i la retornin on va sortir...Però em temo alguna cosa dolenta...
Com es pot observar si hi passegeu per allà, les dues boques del costat muntanya són iguals però els hi manca el símbol del Gran Metro de Barcelona, és com si haguèssin volgut fer una còpia baratilla...
Salut!
PD: per si sorgeix cap pregunta al respecte, la meva pàgina estarà disponible un dia d'aquest mes de febrer... 8)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Carlos L'H
- N6
- Posts: 161
- Joined: Saturday 08/10/2005 15:16
- Location: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)
Por cierto hace poco pasé por esta estación y recuerdo que comentaron que la reformaban entera por lo que estaría cerrada una buena temporada. Pero cual fue mi inocencia que estaba igual de la ultima vez que pasé por lo que no se si al final han hecho algo nuevo. Una cosa clara es que todas las estaciones que se reforman en la actualidad se cambian lo rótulos etc. etc. y en este caso sigue por lo cual se que no han hecho nada. Alguien sabe algo al respeto de las obras de esta estación.
Gracias
Gracias
-
- N4
- Posts: 65
- Joined: Sunday 28/08/2005 18:55
- Location: Barcelona. L1, L3, L8 --> Espanya
- Contact:
Re: Restes del "Gran Metro" a l'estació de Liceu
Hola!
http://www.trensim.com/foro/viewtopic.p ... metro+gran
Segons tinc entès no en quedarà resJaMiRo! wrote:Sabeu si han enviat al carajo les baranes de l'altra boca o tenen intenció de retornar aquests trossets de ferro que són història viva del nostre Metro???
http://www.trensim.com/foro/viewtopic.p ... metro+gran
Salutacions!
Fora el logo de Rodalies als senzills de metro!
Fora el logo de Rodalies als senzills de metro!
caqueta!!!
Hola!
Mireu, ho sento si fereixo la sensibilitat d'algú del Fòrum, però per mi ja se'n poden anar a prendre pel cul els responsables de la remodel·lació...Es pot saber on es la cultura d'aquest país?
INDIGNANT
Salut!
Mireu, ho sento si fereixo la sensibilitat d'algú del Fòrum, però per mi ja se'n poden anar a prendre pel cul els responsables de la remodel·lació...Es pot saber on es la cultura d'aquest país?
INDIGNANT
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
No sols és indignant, sinó que possiblement estaríem parlant d'un delicte, si aquestes baranes estan catalogades.
Caldrà investigar el tema.
Resultaria de molta utilitat que si algú passa per la zona, ens enviï unes fotos, encara que siguin fetes amb el mòbil, per poder avaluar la magnitud de la tragèdia.
Caldrà investigar el tema.
Resultaria de molta utilitat que si algú passa per la zona, ens enviï unes fotos, encara que siguin fetes amb el mòbil, per poder avaluar la magnitud de la tragèdia.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Carta a GISA...Si us plau, feu-me cas!
Hola!
Donada la gravetat de l'assumpte, he enviat un correu a GISA (empresa pública de la Generalitat encarregada de la reforma de l'estació) per tal de rebre informació de primera mà. Espero que contestin.
Mentrestant, us animo a copiar i enganxar la meva carta, i posar-hi el vostre nom. EVITEM QUE S'ESBORRI LA HISTÒRIA DEL METRO DE BARCELONA!
Salut!
PD: sé que no faré molta cosa, però millor una mica que res...
Donada la gravetat de l'assumpte, he enviat un correu a GISA (empresa pública de la Generalitat encarregada de la reforma de l'estació) per tal de rebre informació de primera mà. Espero que contestin.
Mentrestant, us animo a copiar i enganxar la meva carta, i posar-hi el vostre nom. EVITEM QUE S'ESBORRI LA HISTÒRIA DEL METRO DE BARCELONA!
Salut!
PD: sé que no faré molta cosa, però millor una mica que res...
[DIRIGIT A] correu@gisa.es
[ASSUMPTE] La remodelació de l'estació de Liceu
Benvolgut/da,
Escric aquest correu en referència a unes obres que la seva empresa està executant a l'estació de Liceu de la línia 3 del Ferrocarril Metropolità de Barcelona. Aquestes obres estan modernitzant l'estació i adaptant-la a persones amb mobilitat reduïda, com bé coneixerà.
Malauradament, l'execució de tals obres ha ocasionat que una de les boques d'accès hagi estat desmantellada; aquesta incidència semblaria totalment normal si no fóra pel que representa. Resulta que en aquesta boca d'accès es poden trobar referències a l'extinta empresa "Gran Metro de Barcelona", arrel de l'actual línia 3 del Ferrocarril Metropolità de Barcelona. Això es pot observar tant al forjat de les baranes, on es pot llegir "GMB", les inicials de l'empresa citada, com a les dues grans columnes que aguanten el panell d'informació sobre el Metro, a on també s'hi troba "GMB".
Voldria comunicar-li la meva preocupació per la desaparició d'aquest element tant característic, no només del Metro, sinó del paisatge urbà de la mítica Rambla barcelonina. Prego si us plau es repensin la retirada d'aquestes boques tan simbòliques en cas que això estigui dins dels plans de reforma de l'estació. Tant a mi com a molts altres barcelonins ens fa molt de mal veure com s'esborra la història del Metro de la nostra ciutat.
Sense res més a dir, rebi una cordial salutació. Espero aviat notícies seves.
[POSEU AQUÍ EL VOSTRE NOM]
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
M'ha semblat molt bé el teu text. Jo l'he enviat amb algunes petites modificacions:
Benvolgut/da,
Escric aquest correu, a l'igual que han fet d'altres persones preocupades per la cultura del nostre país, en referència a unes obres que la seva empresa està executant a l'estació de Liceu de la línia 3 del Ferrocarril Metropolità de Barcelona. Aquestes obres estan modernitzant l'estació i adaptant-la a persones amb mobilitat reduïda, com bé coneixerà.
Malauradament, l'execució de tals obres ha ocasionat que una de les boques d'accès hagi estat desmantellada; aquesta incidència semblaria totalment normal si no fóra pelr la manera en com s'està fent. En aquesta boca d'accès es poden trobar referències a l'extinta empresa "Gran Metro de Barcelona", arrel de l'actual línia 3 del Ferrocarril Metropolità de Barcelona. Això es pot observar tant al forjat de les baranes, on es pot llegir "GMB", les inicials de l'empresa citada, com a les dues grans columnes que aguanten el panell d'informació sobre el Metro, a on també s'hi troba "GMB".
Voldria comunicar-li la meva preocupació per la probable desaparició d'aquest element tant característic, no només del Metro, sinó del paisatge urbà de la mítica Rambla barcelonina. Prego si us plau es repensin la retirada d'aquestes boques tan simbòliques en cas que això estigui dins dels plans de reforma de l'estació. Tant a mi com a molts altres barcelonins ens fa molt de mal veure com s'esborra la història del Metro de la nostra ciutat.
Igualment espero que entenguin que, en cas de no rebre resposta satisfactòria per part seva, em dirigiré a les autoritats, institucions culturals i mitjans de comunicació pertinents per fer-los conèixer aquests lamentables fets, utilitzant els mitjans gràfics dels quals disposo.
Rebin una cordial salutació. Espero aviat notícies seves.
Marçal Guardiola i Sánchez.
DNI: xxxxxxxxxxxx
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Molt ben fet, nois. Ara bé, si s'enviés una altra carta a La Vanguardia o bé on sigui, aprofito per suggerir que potser s'hi podria encabir una frase o pàrraf, preguntant si podria ser que aquest element passés a formar part del catàleg d'"elements urbans protegits" o el què sigui (vaja, el mateix estàtus que segurament té la propera font de Canaletes, entre molts d'altres objectes)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
he buscat al catàleg de patrimoni i no hi surt absolutament res relacionat amb el metro, FGC té algunes cosetes això sí
ESTACIÓ DEL NORD C/ Nàpols, 42 - 80 - c/ Ali Bei, 54 - 80 Demetri Ribes Marco 1910-15 Estació ferroviària
ANTIGA ESTACIÓ TERMINAL DELS FFCC DEL NORD-OEST D’ESPANYA, CONEGUDA PER L’ESTACIÓ DE LA MAGÒRIA. C/ Moianés, 1 - 17 - Gran Via de les Corts Catalanes, 181 - 247 - c/ Mossén Amadeu Oller, 2 - 12 - c/ Corral, 1 - 14 Josep Doménech i Estapá, arquitecte 1912 Estació
ESTACIÓ INTERMÈDIA DEL FUNICULAR I RESTAURANT Av. Miramar, s/n Ramon Echevarría i Ramon Reventós i Farrerons, arquitectes 1927 Estació i restaurant
EDÍCULA BAIXADOR DE L'ESTACIÓ DE SANT GERVASI Pl. Molina, s/n (jardinets de la plaça) Anys 20, segleXX Edícula escala-ascensor
CONJUNT DEL FUNICULAR DE VALLVIDRERA (ESTACIÓ SUPERIOR, INFERIOR I TRAÇAT) C/ Queralt, 20 - c/ Alberes, 14 (estació superior) - av. Vallvidrera, 66 (estació inferior) Bonaventura Conill i Montobbio, arquitecte 1905 Estació del funicular
ESTACIÓ FERROVIÀRIA DE LES PLANES Ctra. Vallvidrera a Les Planes, 56 - 96 1912 Estació ferroviària
ESTACIÓ DE FRANÇA Av. Marqués de l'Argentera, 6 - 20 - c/ Ocata, 1 - 3 - pg. Circunvalació, s/n - c/ Marquesa, 2 - 14 - c/ Doctor Aiguader, s/n - pla de Palau, s/n Pedro de Muguruza; Raimon Duran i Reynals, arquitectes; Andreu Montaner i Serra, enginyer 1926-29 Estació de ferroviària
ESTACIÓ DEL NORD C/ Nàpols, 42 - 80 - c/ Ali Bei, 54 - 80 Demetri Ribes Marco 1910-15 Estació ferroviària
ANTIGA ESTACIÓ TERMINAL DELS FFCC DEL NORD-OEST D’ESPANYA, CONEGUDA PER L’ESTACIÓ DE LA MAGÒRIA. C/ Moianés, 1 - 17 - Gran Via de les Corts Catalanes, 181 - 247 - c/ Mossén Amadeu Oller, 2 - 12 - c/ Corral, 1 - 14 Josep Doménech i Estapá, arquitecte 1912 Estació
ESTACIÓ INTERMÈDIA DEL FUNICULAR I RESTAURANT Av. Miramar, s/n Ramon Echevarría i Ramon Reventós i Farrerons, arquitectes 1927 Estació i restaurant
EDÍCULA BAIXADOR DE L'ESTACIÓ DE SANT GERVASI Pl. Molina, s/n (jardinets de la plaça) Anys 20, segleXX Edícula escala-ascensor
CONJUNT DEL FUNICULAR DE VALLVIDRERA (ESTACIÓ SUPERIOR, INFERIOR I TRAÇAT) C/ Queralt, 20 - c/ Alberes, 14 (estació superior) - av. Vallvidrera, 66 (estació inferior) Bonaventura Conill i Montobbio, arquitecte 1905 Estació del funicular
ESTACIÓ FERROVIÀRIA DE LES PLANES Ctra. Vallvidrera a Les Planes, 56 - 96 1912 Estació ferroviària
ESTACIÓ DE FRANÇA Av. Marqués de l'Argentera, 6 - 20 - c/ Ocata, 1 - 3 - pg. Circunvalació, s/n - c/ Marquesa, 2 - 14 - c/ Doctor Aiguader, s/n - pla de Palau, s/n Pedro de Muguruza; Raimon Duran i Reynals, arquitectes; Andreu Montaner i Serra, enginyer 1926-29 Estació de ferroviària
ES PELIGROSO ASOMARSE
Molt bona també!
Hola!
Marçal, les modificacions que hi has fet em semblen molt bones; vejam si rebem resposta i si no podem adreçar-nos a l'Ajuntament de Barcelona...A veure què tal...
Salut!
Marçal, les modificacions que hi has fet em semblen molt bones; vejam si rebem resposta i si no podem adreçar-nos a l'Ajuntament de Barcelona...A veure què tal...
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Doncs jo diria que la culpa és directament de l'Ajuntament. Vejam, el projecte constructiu de les adaptacions a PMR de l'L3 diu el següent referit a l'estació de Liceu:
S'ha optat per intervenir en els vestíbuls 1 i 2 més propers a l'edifici del Teatre del Liceu. El poder col·locar els ascensors implica en aquesta estació una intervenció quasi absoluta en la que redistribueixen tots els elements. S'inverteix el sentit de les escales d'accés, es replanteja la cabina del cap d'estació, es redistribueix i actualitza la barrera tarifària. El tractament dels elements exteriors serà l'acceptat i consensuat amb l'Ajuntament. S'ha de considerar el desmuntatge i recol·locació del sota relleu existent al vestíbul de la via 2. Sobre el fals sostre de malla inoxidable es col·loca el conducte de l'aire de ventilació de l'estació. El paviment es resol amb formigó indicant els recorreguts preferenciats amb rajoles de terratzo estriades de 40x40 cms.
A la zona de l'estació on es projecten les obres, existeix un col·lector NT 536 del que no es coneix la seva ubicació exacta Abans de l'inici de les obres s'han d'executar cates per a determinar la seva situació exacta i determinar la incidència d'una eventual interferència amb l'àmbit de les obres.
Per a cada via es construeix un ascensor que va del nivell carrer al nivell d'andana. La nova ubicació dels ascensors interfereix amb l'accés a les escales existents, que seran modificades, invertint-se la seva direcció de sortida al carrer. Per a la re-ubicació de les escales es necessita allargar l'estació en direcció Drassanes. La barrera tarifària també es mou, el que implica eixamplar el vestíbul. Per a executar aquest eixamplament, es procediex a estintolar les bigues de coberta en aquesta zona, per a poder enderrocar les pantalles existents. L'estintolament es fa primer construint nínxols a la solera per a col·locar dues fileres de bigues metàl·liques de repartiment que suporten els puntals d'alumini amb capacitat de 20 t per pota que suporten les bigues de coberta. L'hastial existent s'enderroca, es construeixen els pilars de HA de 0,50 x 0,60 que suportaran la nova coberta que té incorporada una mènsula de recolzament per a les bigues existents. Aquests pilars es situen alineats amb la cancel·ladora de la barrera tarifària i a una distància de 2,20 m de la mateixa.
Des de superfície es construeixen micropilons per a cimentar els pilars i com a reforç dels murs existents, segons detalls en plànols. La solera és de 0,30 m i la coberta de 0,70 m es cintra sobre ella. Entre les bigues de coberta i la mènsula es col·loca morter sense retracció Betec Serena 300, per a que les biguen entrin en càrrega. Algunes de les bigues existents de coberta presenten desconxaments, humitats i corrosió d'armadures, el que ha fet que en algunes bigues s'hagi produit el despreniment del recobriment. Per aquest motiu s'estima necessari realitzar la reparació i reforç d'algunes d'aquestes bigues que són objecte de reparació.
Els treballs de restauració de la coberta existent, així com l'ampliació del vestíbul es faran en període nocturn, quan no hi ha trànsit de trens.
És a dir, que pel que entenc quan Gisa fa el projecte diu 'ep, que a l'exterior hi ha això, li preguntarem a l'Ajuntament què vol fer...' I l'Ajuntament haurà dit q com q no és un element catalogat q s'ho poden carregar... I el que és més increible és q al final com diu el projecte es conservi aquest espantós mosaic, però en canvi no respectin l'únic accès original de GMB que hi ha a la ciutat.
S'ha optat per intervenir en els vestíbuls 1 i 2 més propers a l'edifici del Teatre del Liceu. El poder col·locar els ascensors implica en aquesta estació una intervenció quasi absoluta en la que redistribueixen tots els elements. S'inverteix el sentit de les escales d'accés, es replanteja la cabina del cap d'estació, es redistribueix i actualitza la barrera tarifària. El tractament dels elements exteriors serà l'acceptat i consensuat amb l'Ajuntament. S'ha de considerar el desmuntatge i recol·locació del sota relleu existent al vestíbul de la via 2. Sobre el fals sostre de malla inoxidable es col·loca el conducte de l'aire de ventilació de l'estació. El paviment es resol amb formigó indicant els recorreguts preferenciats amb rajoles de terratzo estriades de 40x40 cms.
A la zona de l'estació on es projecten les obres, existeix un col·lector NT 536 del que no es coneix la seva ubicació exacta Abans de l'inici de les obres s'han d'executar cates per a determinar la seva situació exacta i determinar la incidència d'una eventual interferència amb l'àmbit de les obres.
Per a cada via es construeix un ascensor que va del nivell carrer al nivell d'andana. La nova ubicació dels ascensors interfereix amb l'accés a les escales existents, que seran modificades, invertint-se la seva direcció de sortida al carrer. Per a la re-ubicació de les escales es necessita allargar l'estació en direcció Drassanes. La barrera tarifària també es mou, el que implica eixamplar el vestíbul. Per a executar aquest eixamplament, es procediex a estintolar les bigues de coberta en aquesta zona, per a poder enderrocar les pantalles existents. L'estintolament es fa primer construint nínxols a la solera per a col·locar dues fileres de bigues metàl·liques de repartiment que suporten els puntals d'alumini amb capacitat de 20 t per pota que suporten les bigues de coberta. L'hastial existent s'enderroca, es construeixen els pilars de HA de 0,50 x 0,60 que suportaran la nova coberta que té incorporada una mènsula de recolzament per a les bigues existents. Aquests pilars es situen alineats amb la cancel·ladora de la barrera tarifària i a una distància de 2,20 m de la mateixa.
Des de superfície es construeixen micropilons per a cimentar els pilars i com a reforç dels murs existents, segons detalls en plànols. La solera és de 0,30 m i la coberta de 0,70 m es cintra sobre ella. Entre les bigues de coberta i la mènsula es col·loca morter sense retracció Betec Serena 300, per a que les biguen entrin en càrrega. Algunes de les bigues existents de coberta presenten desconxaments, humitats i corrosió d'armadures, el que ha fet que en algunes bigues s'hagi produit el despreniment del recobriment. Per aquest motiu s'estima necessari realitzar la reparació i reforç d'algunes d'aquestes bigues que són objecte de reparació.
Els treballs de restauració de la coberta existent, així com l'ampliació del vestíbul es faran en període nocturn, quan no hi ha trànsit de trens.
És a dir, que pel que entenc quan Gisa fa el projecte diu 'ep, que a l'exterior hi ha això, li preguntarem a l'Ajuntament què vol fer...' I l'Ajuntament haurà dit q com q no és un element catalogat q s'ho poden carregar... I el que és més increible és q al final com diu el projecte es conservi aquest espantós mosaic, però en canvi no respectin l'únic accès original de GMB que hi ha a la ciutat.
Aquests mosaics, escultures de ferro, collages, etc. que decoren moltes estacions de metro van ser encarregats a artistes poc coneguts, però en qualitat d'obra d'art patrimoni de FMB, i per tant sembla ser que es lliuren de la crema. Ja m'hagués agradat que al remodelar l'aeroport s'haguessin menjat el mosaic del Miró, però no només no ho van fer, sinò que es van carregar la mítica escultura mòbil amb jocs d'aigua que hi havia a la paret que separa la terminal B de l'A! (Per cert, busco foto desesperadament)javi82 wrote:És a dir, que pel que entenc quan Gisa fa el projecte diu 'ep, que a l'exterior hi ha això, li preguntarem a l'Ajuntament què vol fer...' I l'Ajuntament haurà dit q com q no és un element catalogat q s'ho poden carregar... I el que és més increible és q al final com diu el projecte es conservi aquest espantós mosaic, però en canvi no respectin l'únic accès original de GMB que hi ha a la ciutat.
Sort que a d'altres ciutats tenen una mica més de respecte per l'Art Déco i ll'obra de forja no gaudiniana en general...
- Attachments
-
- Boca de l'estació de metro "Cité" a París, somni humit dels irresposables de GISA.
- MetroCite_Paris.JPG (45.13 KiB) Viewed 9872 times
Hola:
S'estan "fo....ant" la historia del metro d'aquesta ciutat.
Som d'un moderns que ens caguem "lapatabajo".
S'estan carregant elements identificatius i historics d'aquesta ciutat, en canvi hi ha la "merdaferralla" aquesta de "nuvol i cadira" a sobre del sostre de la Fundacio Tapias, aquell "artista" que va fer una escultura d'un mitjo....
Si elevem al terme d'art un mitjo o un munt de ferralla, no ens ha d'extranyar la manca de sensibil.litat per preservar i tenir respecte pels elements del metro.
I ho sento pel que pensi que el mitjo o la ferralla es art si l'ofes... Pero mes art hi trobo en el mosaic que hi ha a Lesseps amb les lletres "GMB", o en el cas que estem tractant.
Sal.lutacions:
Serie600
S'estan "fo....ant" la historia del metro d'aquesta ciutat.
Som d'un moderns que ens caguem "lapatabajo".
S'estan carregant elements identificatius i historics d'aquesta ciutat, en canvi hi ha la "merdaferralla" aquesta de "nuvol i cadira" a sobre del sostre de la Fundacio Tapias, aquell "artista" que va fer una escultura d'un mitjo....
Si elevem al terme d'art un mitjo o un munt de ferralla, no ens ha d'extranyar la manca de sensibil.litat per preservar i tenir respecte pels elements del metro.
I ho sento pel que pensi que el mitjo o la ferralla es art si l'ofes... Pero mes art hi trobo en el mosaic que hi ha a Lesseps amb les lletres "GMB", o en el cas que estem tractant.
Sal.lutacions:
Serie600
La meva opinió ws:wefer wrote:No sols és indignant, sinó que possiblement estaríem parlant d'un delicte, si aquestes baranes estan catalogades.
Caldrà investigar el tema.
Resultaria de molta utilitat que si algú passa per la zona, ens enviï unes fotos, encara que siguin fetes amb el mòbil, per poder avaluar la magnitud de la tragèdia.
Res de fer cartes al Ajuntament de Barcelona, res d'enviar-li a GISA "amablement" unes castes (amb 300 tindrien prou), Nosaltres els del Forum del Transport (critic) Catalá, en tenim molta més clase 8) que tot aixó.
La Solució és DENUNCIAR-HO (ho posso en gran perque es veigi) però no a l'autoritat, no !!, perque l'autoritat son ELLS. Jo els hi enviaria un e-mail molt ben escrit (però, molt ben escrit) a TVB, ells ho comprobarán i encara farán un reportatge de tot el que falta "i sobra" a la ciutat.