Fil permanent: bitllets de transport

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Pere
N9
N9

Re: Fil permanent: bitllets de transport

Post by Pere »

Bitllet especial per al Tren Groc d'hivern. Aquesta tarifa permet fer qualsevol viatge d'anar i tornar entre qualsevol estació del tren groc i Perpinyà per només 10€.

Image
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

Vas quedar-te a dormir allà dalt? Ho dic per l'hora d'emissió.... :D
Pere wrote:Bitllet especial per al Tren Groc d'hivern. Aquesta tarifa permet fer qualsevol viatge d'anar i tornar entre qualsevol estació del tren groc i Perpinyà per només 10€.

Image
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
liniadelRipollés
N10
N10

Espero que a curt termini sigui factible combinar SNCF amb "Rodalies Catalunya" amb bitllet directe.
Pere wrote:Bitllet de tres pàgines per al trajecte Elna-Barcelona Sants, fent parades a Port-Vendres, Cerbère i Portbou. Tot el recorregut el vaig realitzar amb trens regionals, tant francesos com espanyols.

Un bitllet així a Renfe seria impensable i impossible de fer..

Image
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
oriolp13
N9
N9

Post by oriolp13 »

Tot i que no els tres són ferroviaris:
Image
Image
Els dos primers són bitllets del metro/bus de Roma, d'un viatge i de temps limitat.
El tercer és el bitllet per al vaixell Civitavecchia-Barcelona, que alhora serveix de clau per al camarot ;)

PD: no sé si algú ha agafat el metro de Roma, però apart de que els trens (sobretot els de la línia B, a la A tots nets) van brutíssims, allà, entre estació i estació van a una velocitat bastant més elevada que aquí, vamos que corren més... :?
Salutacions,

Oriol
nilruiz
N4
N4

Post by nilruiz »

Aquí us deixo el planol i un bitllet del metro de Londres:

Image

Image
Salutacions des d'Andorra!
http://www.flickr.com/photos/nilruiz
nilruiz
N4
N4

Post by nilruiz »

Espero que us agradi:

Image

Image

Image

Image
Salutacions des d'Andorra!
http://www.flickr.com/photos/nilruiz
automotorserie 436
N7
N7

Post by automotorserie 436 »

Dos billetes muy especiales, para trayectos con sabor ferroviario
Attachments
escanear0003.jpg
escanear0003.jpg (97.41 KiB) Viewed 4130 times
escanear0002.jpg
escanear0002.jpg (109.45 KiB) Viewed 4129 times
Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona
josep_serre
N9
N9

Post by josep_serre »

Us informo que el Consorci Regional de Transpots de Madrid ha creat per a la final de la Champions League que es celebrarà a la vila de Madrid el pròxim 22 de maig el títol de transport Champions League es tracta d'un abonament per aquest dia vàlid per a la zona A pels operadors que accepten l'abonament de transports, té una validesa de dos dies, no ha de ser necessàriament un dels dos dies el 22 de maig, els títols s'han repartit al públic assistent a la final i no sé per quins canals es pot aconseguir.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

Començo a posar alguns bitllets ferroviaris que he fet servir en el meu últim viatge, en aquest cas a Portugal:

Image

Són quatre bitllets de Rodalia. Els de color roig són els del nucli de Porto, per als trajectes: Porto Campanhã-Braga, Braga-Porto São Bento (tot i que al final vaig baixar a Campanhã) i Espinho-Porto São Bento. L'altre, de color verd és del nucli de Lisboa, de la Linha do Sado, per al trajecte Pinhal Novo-Barreiro. En aquesta línia és l'única línia on els bitllets senzills no són en suport sense contacte, encara que almenys els venuts en ruta sí ho són. Tots quatre bitllets són comprats a màquines autovenda i no són magnètics. Dir com a curiositat que la màquina autovenda de Pinhal Novo té un botó per comprar bitllet fins a Terreiro do Paço, a Lisboa, combinat amb el ferry per travessar el Tejo, però donat que les estacions marítimes tenen torniquets i només accepten títols sense contacte si li dones a aquesta destinació la màquina et diu que no t'el pot vendre. Em vaig quedar amb les ganes de tenir un bitllet tren+ferry :'(
josep_serre
N9
N9

Post by josep_serre »

Us informo de la creació de dues targetes T-Esdeveniment:

- Nom de la targeta: T-EHA 2010
(Congrés Anual de l’Associació Europea d’Hematologia)
- Targeta personalitzada amb el núm. de DNI o passaport
- Títol personalitzat amb el logo del congrés
- Nombre de viatges il·limitats, durant 4 dies
- Dates de validesa: del 10 al 13 de juny de 2010 (a.i.)
- Nombre de zones: 1

- Nom de la targeta: T-Qualitat de l’aire
(Jornada Europea de ciutats i regions per a la millora de la qualitat de l’aire)
- Targeta personalitzada amb el núm. de DNI o passaport
- Títol personalitzat amb el logo del congrés
- Nombre de viatges il·limitats, durant 2 dies
- Dates de validesa: del 17 al 18 de juny de 2010 (a.i.)
- Nombre de zones: 1
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Guigui
Administrador

T-Esdeveniment

Post by Guigui »

I quin és el preu, per curiositat?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
liniadelRipollés
N10
N10

Vas anar a la línia de Cascais?
UT596001 wrote:Començo a posar alguns bitllets ferroviaris que he fet servir en el meu últim viatge, en aquest cas a Portugal:

Image

Són quatre bitllets de Rodalia. Els de color roig són els del nucli de Porto, per als trajectes: Porto Campanhã-Braga, Braga-Porto São Bento (tot i que al final vaig baixar a Campanhã) i Espinho-Porto São Bento. L'altre, de color verd és del nucli de Lisboa, de la Linha do Sado, per al trajecte Pinhal Novo-Barreiro. En aquesta línia és l'única línia on els bitllets senzills no són en suport sense contacte, encara que almenys els venuts en ruta sí ho són. Tots quatre bitllets són comprats a màquines autovenda i no són magnètics. Dir com a curiositat que la màquina autovenda de Pinhal Novo té un botó per comprar bitllet fins a Terreiro do Paço, a Lisboa, combinat amb el ferry per travessar el Tejo, però donat que les estacions marítimes tenen torniquets i només accepten títols sense contacte si li dones a aquesta destinació la màquina et diu que no t'el pot vendre. Em vaig quedar amb les ganes de tenir un bitllet tren+ferry :'(
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

liniadelRipollés wrote:Vas anar a la línia de Cascais?
Sí, i vaig comprovar el sentit peculiar que li dóna la CP al bitllet senzill: si vas i tornes en menys de dues hores només cal que paguis una sola vegada, el bitllet senzill és vàlid dues hores en qualsvol dels dos sentits i a sobre pots parar enmig del camí sortint i entrant de l'estació.

Ara, la única pega és que això és precisament causa de que sigui en suport sense contacte.
liniadelRipollés
N10
N10

Gràcies. Així doncs, no vas veure ni rastre de bitllet edmonson per la línia de Cascais? Interpreto que vas disfrutar molt a Portugal. Fes-nos tres quinzets del teu recorregut, home!
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

liniadelRipollés wrote:Gràcies. Així doncs, no vas veure ni rastre de bitllet edmonson per la línia de Cascais? Interpreto que vas disfrutar molt a Portugal. Fes-nos tres quinzets del teu recorregut, home!
Doncs no, de fet a Cascais i Cais do Sodré estan vallades i tenen torniquets d'accés només aptes per a títols sense contacte. El meu acompanyant de viatge, que anava amb taló FIP, tenia serioses dificultats per trobar personal a les estacions per facilitar la seva entrada i sortida.

En resposta a la segona pregunta, sí, vaig gaudir molt :D , el recorregut que vaig fer és:
Badajoz-Entroncamento-Porto, Porto-Braga-Porto-Aveiro-Coimbra B-Coimbra i tornada fins a Porto São Bento (visita inclosa al que queda de la xarxa de Tròleibusos de Coimbra), xarxa sencera del Metro do Porto i gran part de la xarxa tramviària de Porto amb vehicles històrics (pagant, això sí, amb un títol sense contacte :x ), a Braga vàrem fer el Funicular do Bom Jesús. Continuant per Porto-Pocinho, Aveiro-Águeda, Aveiro-Lisboa Santa Apólonia, part de la xarxa del metro de Lisboa, dels eléctricos, línia del Cascais, Lisboa-Sintra, Lisboa-Pinhal Novo amb el Fertagus amb parada per visitar el Metro Ligeiro do Sul do Tejo, Pinhal Novo-Barreiro i ferri fins a Lisboa, Entrecampos-Tunes amb Alfa Pendular i Tunes-Lagos-Vilareal de Santo Antonio. D'allà creuar el Guadiana per arribar a Ayamonte, bus a Huelva i tornada via Sevilla. Un tour complet :D :x

De pas, poso el bitllet del Funicular do Bom Jesús, a Braga.

Image
Pere
N9
N9

El primer !!

Post by Pere »

Dels primers bitllets que s'expedeixen a l'estació de Volpelleres :) :)

Image
Lluita1714
N9
N9

Post by Lluita1714 »

Algú sap si es pot, i en cas afirmatiu, on es pot aconseguir uns bitllets senzills de TMB amb el disseny de TMB i no pas de l'ATM?
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
liniadelRipollés
N10
N10

De tant en tant se'n troba algun per terra pretallat i codificat.
Lluita1714 wrote:Algú sap si es pot, i en cas afirmatiu, on es pot aconseguir uns bitllets senzills de TMB amb el disseny de TMB i no pas de l'ATM?
Lluita1714
N9
N9

Post by Lluita1714 »

liniadelRipollés wrote:De tant en tant se'n troba algun per terra pretallat i codificat.
I ningú sap on es poden adquirir aquests bitlleta pretallats? És que fa temps que busco i no en trobo. Als punts d'informació com ara el de Sagrera m'han dit... per comprar bitllets, a la màquina.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
victorcasta
N10
N10

Post by victorcasta »

En cap estació ni centre d'atenció al client venen bitllets codificats. Tot i així, existeixen. En cas de fallada de les autovendes o que vulguis comprar un bitllet en elles i les enxampis carregant software, t'haurien de vendre bitllets pretallats i codificats.
Post Reply

Return to “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”