Allí, hi hem trobat:
- Un 3000 de TMB en procés de remodelació. Concretament el primer de la sèrie i primer dels trens de la generació dels 80-90 de TMB, el 3001. Hem vist que se li ha retirat la placa històrica de la inauguració d'aquesta sèrie però se'ns ha assegurat que li tornaran a col·locar.
- El tramvia històric de Tramvies de Barcelona número 867. Després d'haver entregat el cadener, aquest és el nou pas de Patrimoni TMB. El tramvia té la caixa ja gairebé acabada. Ens han comentat que quan va arribar estava en un estat lamentable, i que només s'ha pogut aprofitar el xassís. Al preguntar sobre el fet de poder veure circular tramvies per la línia de l'actual Tram, ens han comentat que hi ha problemes de seguretat, ja que els tramvies restaurats no compleixen les normes de seguretat que exigeixen actualment les lleis. És per això que, finalment, no es va poder fer la circulació d'un tramvia històric per celebrar l'aniversari de la reimplantació del tramvia a Barcelona.
- Un Naval de FGC. Aquest, estava en procés de valoració per conèixer el cost de la restauració. L'estat interior era bo, però necessita un repàs total de xapa, ja que presenta una important corrosió.
- Un parell d'unitats de Renfe: un TRD en remodelació, i un altre tren en reparació (del qual se'ns ha demanat que no en donem detalls).