Nous Téoz Éco

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Post Reply
User avatar
Pardal
N4
N4
Posts: 59
Joined: Monday 31/08/2009 20:34
Location: Asturies

Nous Téoz Éco

Post by Pardal »

La SNCF va llançar el proper mes de mayo el nou tren low Cost, el Téoz Éco, Éco de Économique. Aquests nous serveis s'aprofitarán dels cotxes Corail dels rames Lunea, que normalment pasen el dia en els deposits. Es ofreceran tres acomodacions:

- Literes de primera, amb departaments de 4 literes, sense ropa de cama.
- Seients de segona, amb departaments de 6 viatgers.
- Seients reclinables de segona.

Els horaris son aquests:

Paris-Austerlitz 9H51
les Aubrais-Orléans 10H55
Châteauroux 12H17
Limoges-Bénédictins 13H39
Brive-La-Gaillarde 14H41
Cahors 15H47
Montauban-Ville-Bourbon 16H30
Toulouse-Matabiau 16H50

Toulouse-Matabiau 10H22
Montauban-Ville-Boubon 10H50
Cahors 11H30
Brive-La-Gaillarde 12H33
Limoges-Bénédictins 13H38
Châteauroux 14H49
Les Aubrais-Orléans 16H15
Paris-Austerlitz 17H20

Els trens circularán els Divendres, Dissabtes, Diumenges, et Dilluns. Solament es podrán comprar els billets en la web de la SNCF, els preus variaran entre els 15 - 30 € en segona (sense distincció de seients reclinables o no) i 22 - 40 € en primera.

Més info en la web: http://teoz-eco.voyages-sncf.com
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Lliteres en serveis diürns?

Post by Guigui »

Quin sentit té posar lliteres en trens diürns?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Lliteres en serveis diürns?

Post by genissimon »

Guigui wrote:Quin sentit té posar lliteres en trens diürns?
Els departaments de lliteres de la SNCF no són convertibles a butaques com els de RENFE?

Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
marcel
N7
N7
Posts: 399
Joined: Monday 02/05/2005 18:35

Re: Lliteres en serveis diürns?

Post by marcel »

genissimon wrote:
Guigui wrote:Quin sentit té posar lliteres en trens diürns?
Els departaments de lliteres de la SNCF no són convertibles a butaques com els de RENFE?

Salut !!
Els de 2a classe segur que es converteixen. Els departaments de 1a, per tant, suposo que també.
User avatar
Pardal
N4
N4
Posts: 59
Joined: Monday 31/08/2009 20:34
Location: Asturies

Re: Nous Téoz Éco

Post by Pardal »

Es tracta de fer rodar els trens de nit a un cost baix per aumentar els ingresos d'aquests serveis.
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Re: Nous Téoz Éco

Post by UT596001 »

Jo he viatjat en el Corail "Côte Vermeille" entre Cervera i París en llitera 1ª classe (vaig agarrar una oferta per web i em sortia 30 euros més barat que en llitera 2ª classe) i diria que, almenys en el cotxe que hi vaig viatjar, no era convertible a seients.
Post Reply

Return to “Ferrocarril en general”