La SNCF va llançar el proper mes de mayo el nou tren low Cost, el Téoz Éco, Éco de Économique. Aquests nous serveis s'aprofitarán dels cotxes Corail dels rames Lunea, que normalment pasen el dia en els deposits. Es ofreceran tres acomodacions:
- Literes de primera, amb departaments de 4 literes, sense ropa de cama.
- Seients de segona, amb departaments de 6 viatgers.
- Seients reclinables de segona.
Els horaris son aquests:
Paris-Austerlitz 9H51
les Aubrais-Orléans 10H55
Châteauroux 12H17
Limoges-Bénédictins 13H39
Brive-La-Gaillarde 14H41
Cahors 15H47
Montauban-Ville-Bourbon 16H30
Toulouse-Matabiau 16H50
Toulouse-Matabiau 10H22
Montauban-Ville-Boubon 10H50
Cahors 11H30
Brive-La-Gaillarde 12H33
Limoges-Bénédictins 13H38
Châteauroux 14H49
Les Aubrais-Orléans 16H15
Paris-Austerlitz 17H20
Els trens circularán els Divendres, Dissabtes, Diumenges, et Dilluns. Solament es podrán comprar els billets en la web de la SNCF, els preus variaran entre els 15 - 30 € en segona (sense distincció de seients reclinables o no) i 22 - 40 € en primera.
Més info en la web: http://teoz-eco.voyages-sncf.com
Nous Téoz Éco
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Lliteres en serveis diürns?
Quin sentit té posar lliteres en trens diürns?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Lliteres en serveis diürns?
Els departaments de lliteres de la SNCF no són convertibles a butaques com els de RENFE?Guigui wrote:Quin sentit té posar lliteres en trens diürns?
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Re: Lliteres en serveis diürns?
Els de 2a classe segur que es converteixen. Els departaments de 1a, per tant, suposo que també.genissimon wrote:Els departaments de lliteres de la SNCF no són convertibles a butaques com els de RENFE?Guigui wrote:Quin sentit té posar lliteres en trens diürns?
Salut !!
Re: Nous Téoz Éco
Es tracta de fer rodar els trens de nit a un cost baix per aumentar els ingresos d'aquests serveis.
Re: Nous Téoz Éco
Jo he viatjat en el Corail "Côte Vermeille" entre Cervera i París en llitera 1ª classe (vaig agarrar una oferta per web i em sortia 30 euros més barat que en llitera 2ª classe) i diria que, almenys en el cotxe que hi vaig viatjar, no era convertible a seients.