A Andorra no és que facin el que els hi convé... el problema és que són els 4 de sempre i entre ells s'ho maneguen tot.nilruiz wrote:Hola, soc nou en aquest forum, i soc un aficionat als trens i rarament de Andorra jajaja. Jo vull donar la meva opinió sobre aquest tema, i es que la meva opinió es que Andorra necessita Tren ja!
Jo crec que seria molt millor que la línia de puigcerdà anès fins a La Seu i fer el control duaner, desde La Seu fer un altre tren/cremallera fins a Andorra i acabar en diferentes parroquies així també guanyariem en movilitat dins del País. Aquest últim tram, crec que ho hauria de pagar l'estat Andorrà i els beneficis d'aquest per l'estat ja dit. I el tram de Puigcerdà > La Seu ho hauria de pagar i els beneficis, l'estat Espanyol o la Generalitat.
Però també crec que aixó es gairé bé impossible; degut a la "dificultat", la despesa econòmica, ... Amès, jo que visc a Andorra se bastant bé el tema dels polítics i solament fan el que els hi convé, bé crec que això pasa a molts païssos.
Bé aquesta es la meva opinió
Salutacions.
Evidentment Andorra necessita tren ja com molt bé dius. En un país on hi falta aparcament i carrils, i que no se n'hi poden fer més perquè físicament no hi caben... l'única opció és el transport d'alta capacitat.
La inversió és molt gran i ara mateix el Govern no la pot assumir... tot i que amb la posada en marxa d'alguns impostos i cobrar-los (alguns impostos no s'han estat cobrant durant anys amb una descoordinació total).
Crec que necessitaria un peatge a l'ombra o quelcom simila.
En alguna de les pàgines anteriors vaig penjar aquesta proposta, a veure que et sembla:
Vilarrubla wrote: