Ara que estan fent reformes a la estació de França per tal de acollir tots el trens durant les obres de Sants,...
Creieu que les estacions en cul de sac, com la de França o de Valencia Termino, ja no son un problema per la operativitat .
Amb els nous trens autopropulsats i l'abandonament a Espanya dels trens convencionals, el servei amb inversions de marxa deixa de ser un problema en quant disponibilitat de maquines, personal o temps de demora....
Que creieu?
Estacions en "cul de sac". Barcelona França
No, Barcelona-Término no és cap problema.
Sí que ho és, en canvi, València-Estació del Nord.
La Comunitat Valenciana té greus problemes d´infraestructura poc aconseguida o feta massa sense pensar...
València-Estació del Nord és, probablement, el punt més saturat de renfe avui en dia. No dóna més de sí.
La ciutat de València i la seva àrea metropolitana necessiten un altre RAF i una estació central passant com la de Sants a BCN ( i ben prompte Sagrera) o les de Atocha i Chamartín a Madrid, o Delícias a ZGZ.
Desgraciadament, a València hi han hagut algunes decisions que s´han pres massa ràpidament.
Euromed en ample ibèric en comptes de AVE, AVe mal fet i massa tard amb Madrid...
I per mi la cagarada més enorme és el tall de la línia de la Costa Blanca, que no es va finalitzar mai.
Rodalia hasta Gandia, sense tren entre Gandia i Dénia, via estreta entre Dénia i Alacant...
S´haguera hagut de prolongar en ample renfe la línia hasta Alacant, amb un altre RAF per Alacant, per evitar la doble inversió de marxa a Alicante-Término i San Gabriel.
Aixina s´haguera pogut tenir una línia que serviria tota la costa valenciana de Vinaròs a Alacant (Benicarló, Peñíscola, Alcosebre, Torreblanca, Oropesa, Sagunt, València, Cullera, Gandia, Dénia, Teulada, Benissa, Calpe, Altea, Benidorm, Vila-Joiosa, Alacant).
Vos imagineu la de públic que representaria esta línia si el Talgo Mare Nostrum destí Montpellier passara per totes eixes estacions?
Sí que ho és, en canvi, València-Estació del Nord.
La Comunitat Valenciana té greus problemes d´infraestructura poc aconseguida o feta massa sense pensar...
València-Estació del Nord és, probablement, el punt més saturat de renfe avui en dia. No dóna més de sí.
La ciutat de València i la seva àrea metropolitana necessiten un altre RAF i una estació central passant com la de Sants a BCN ( i ben prompte Sagrera) o les de Atocha i Chamartín a Madrid, o Delícias a ZGZ.
Desgraciadament, a València hi han hagut algunes decisions que s´han pres massa ràpidament.
Euromed en ample ibèric en comptes de AVE, AVe mal fet i massa tard amb Madrid...
I per mi la cagarada més enorme és el tall de la línia de la Costa Blanca, que no es va finalitzar mai.
Rodalia hasta Gandia, sense tren entre Gandia i Dénia, via estreta entre Dénia i Alacant...
S´haguera hagut de prolongar en ample renfe la línia hasta Alacant, amb un altre RAF per Alacant, per evitar la doble inversió de marxa a Alicante-Término i San Gabriel.
Aixina s´haguera pogut tenir una línia que serviria tota la costa valenciana de Vinaròs a Alacant (Benicarló, Peñíscola, Alcosebre, Torreblanca, Oropesa, Sagunt, València, Cullera, Gandia, Dénia, Teulada, Benissa, Calpe, Altea, Benidorm, Vila-Joiosa, Alacant).
Vos imagineu la de públic que representaria esta línia si el Talgo Mare Nostrum destí Montpellier passara per totes eixes estacions?