Estacions en "cul de sac". Barcelona França

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Post Reply

Amb trens autopropulsats, son un problema les estacions en "cul de sac"?

Si
3
30%
No
5
50%
Potser
2
20%
 
Total votes: 10

User avatar
sequera
N8
N8
Posts: 678
Joined: Monday 02/05/2005 11:46
Location: L'Hospitalet de Llobregat

Estacions en "cul de sac". Barcelona França

Post by sequera »

Ara que estan fent reformes a la estació de França per tal de acollir tots el trens durant les obres de Sants,...

Creieu que les estacions en cul de sac, com la de França o de Valencia Termino, ja no son un problema per la operativitat .

Amb els nous trens autopropulsats i l'abandonament a Espanya dels trens convencionals, el servei amb inversions de marxa deixa de ser un problema en quant disponibilitat de maquines, personal o temps de demora....

Que creieu?
437.001
N10
N10
Posts: 5038
Joined: Sunday 29/05/2005 21:05
Location: Tarragona

Post by 437.001 »

No, Barcelona-Término no és cap problema.

Sí que ho és, en canvi, València-Estació del Nord.
La Comunitat Valenciana té greus problemes d´infraestructura poc aconseguida o feta massa sense pensar...

València-Estació del Nord és, probablement, el punt més saturat de renfe avui en dia. No dóna més de sí.

La ciutat de València i la seva àrea metropolitana necessiten un altre RAF i una estació central passant com la de Sants a BCN ( i ben prompte Sagrera) o les de Atocha i Chamartín a Madrid, o Delícias a ZGZ.

Desgraciadament, a València hi han hagut algunes decisions que s´han pres massa ràpidament.
Euromed en ample ibèric en comptes de AVE, AVe mal fet i massa tard amb Madrid...

I per mi la cagarada més enorme és el tall de la línia de la Costa Blanca, que no es va finalitzar mai.
Rodalia hasta Gandia, sense tren entre Gandia i Dénia, via estreta entre Dénia i Alacant...

S´haguera hagut de prolongar en ample renfe la línia hasta Alacant, amb un altre RAF per Alacant, per evitar la doble inversió de marxa a Alicante-Término i San Gabriel.

Aixina s´haguera pogut tenir una línia que serviria tota la costa valenciana de Vinaròs a Alacant (Benicarló, Peñíscola, Alcosebre, Torreblanca, Oropesa, Sagunt, València, Cullera, Gandia, Dénia, Teulada, Benissa, Calpe, Altea, Benidorm, Vila-Joiosa, Alacant).

Vos imagineu la de públic que representaria esta línia si el Talgo Mare Nostrum destí Montpellier passara per totes eixes estacions?
Post Reply

Return to “Ferrocarril en general”