El que no entenc és que hi fot el 4058 a la L14... Va per èpoques i nosé si va per gustos del jefe de taller o hi ha algun motiu tècnic per assignar aquest bus a una línia de baixa demanda. Després passen aquestes coses...Ferry1ac1 wrote:Suposo que tinc l'exclusiva:
avui el 4058 ha xocat contra un cotxe que s'ha incorporat sense mirar! Ha estat a l'última volta ja de baixada per Rovira Roure i el cotxe ha sortit d'alcalde vives!
Pel que m'han dit un retrovisor del cotxe ha sortit disparat!
Autobusos de Lleida
Re: Autobusos de Lleida
-
- N5
- Posts: 155
- Joined: Monday 04/05/2009 14:25
- Location: L4 MARIOLA - L5 BORDETA - L17 BORDETA-CIUTAT JARDI
- Contact:
Re: Autobusos de Lleida
Fotos del nou Pont de Princep de Viana y sorpresa el BUS TURISTIC
- Attachments
-
- Nou Pont Princep de Viana sense cap cotxe
- CIMG0730.JPG (79.06 KiB) Viewed 5119 times
-
- BUS TURISTIC fotografiat pel davant
- CIMG0731.JPG (111.04 KiB) Viewed 5120 times
-
- BUS TURISTIC fotografiat pel costat
- CIMG0732.JPG (79.02 KiB) Viewed 5119 times
Re: Autobusos de Lleida
Eps, però que la castanya va ser culpa del cotxe! De fet el conductor de l'autobús va poder alleugerir el xoc, que si no hagués volcat el cotxe segur!
Re: Autobusos de Lleida
Ja, ja ho he llegit, però del que em queixo és de que si les coses es fessin bé aqui a Lleida el que hauria d'haver rebut el cop hauria de ser el 4056 i no un Citaro.Ferry1ac1 wrote:Eps, però que la castanya va ser culpa del cotxe! De fet el conductor de l'autobús va poder alleugerir el xoc, que si no hagués volcat el cotxe segur!
- Evalleida
- N7
- Posts: 589
- Joined: Thursday 25/09/2008 16:35
- Location: L11 Llivia-Caparrella, 11B Llivia-Caparrella-Butsenit
Re: Autobusos de Lleida
Aixo de les assignacions va a cops, quan tinguin l'articulació feta un ñap de rascar a les basses fotran el 4057 i aixi anant fent, amb aquesta linia que no hi hagent que estigui amb cadires de rodes tindria d'haver el 4055 i fer el canvi a mitg mati a un de normal i deixar de marejar la pobra gent de Pardinyes amb el 4055 que es de pis alt, una mica de sentit comu!!!
Per a quan retirarem el 4122 de la L11 ja fa setmanes que el tenim i crec que tindriam de tindre alguna cosa mes millor.
Avistaments curiosos del dia L10 4114 4128 4131 es que te collons la cosa!!!
De mentres a la L6 amb el 4135 i el 4132.
A Ronda tambe avui li ha tocat amb el 4153 4127 4139.
Per a quan retirarem el 4122 de la L11 ja fa setmanes que el tenim i crec que tindriam de tindre alguna cosa mes millor.
Avistaments curiosos del dia L10 4114 4128 4131 es que te collons la cosa!!!
De mentres a la L6 amb el 4135 i el 4132.
A Ronda tambe avui li ha tocat amb el 4153 4127 4139.
-
- N5
- Posts: 155
- Joined: Monday 04/05/2009 14:25
- Location: L4 MARIOLA - L5 BORDETA - L17 BORDETA-CIUTAT JARDI
- Contact:
Re: Autobusos de Lleida
Avistat ahir el 4058 y 4154 fent un ES ESPECIALS y avui el 4055 fent servei a la L3 PARDINYES
Re: Autobusos de Lleida
També vaig avistar el 4148 a Balàfia fent un Especials.L5 BORDETA wrote:Avistat ahir el 4058 y 4154 fent un ES ESPECIALS y avui el 4055 fent servei a la L3 PARDINYES
-
- N7
- Posts: 460
- Joined: Monday 29/09/2008 17:48
- Location: 2 Ronda- Hospitals / 3 Exterior - Hospitals / 20 Ronda
Re: Autobusos de Lleida
Vist avui el 4127 a la L9, toma jaaaaaa!! I el 4155 a la L5....Estan fen ja moviments de cara a la posada en serveis dels dos nous?
- Glac58
- N8
- Posts: 813
- Joined: Wednesday 06/08/2008 0:29
- Location: L5 Bordeta, L6 Magraners, LP Poligons, L17 Bordeta-Ciutat Jardi
Re: Autobusos de Lleida
Es rotació de material, dema segurament estara fent la L9 el 4155sergilleida wrote:Vist avui el 4127 a la L9, toma jaaaaaa!! I el 4155 a la L5....Estan fen ja moviments de cara a la posada en serveis dels dos nous?
-
- N7
- Posts: 460
- Joined: Monday 29/09/2008 17:48
- Location: 2 Ronda- Hospitals / 3 Exterior - Hospitals / 20 Ronda
Re: Autobusos de Lleida
ahir vay poder veure que el nou Iveco 4157 ja esta matriculat. No em recordo del numero pwero les lletres son GVP Al BKB de darrera ficava L2 suposo que deuen estar fen les ultimes proves abans de ficar-lo en marxa.
Re: Autobusos de Lleida
Lo més probable és que demà ja surtin a circular. Estarem atents a veure a on cauen...sergilleida wrote:ahir vay poder veure que el nou Iveco 4157 ja esta matriculat. No em recordo del numero pwero les lletres son GVP Al BKB de darrera ficava L2 suposo que deuen estar fen les ultimes proves abans de ficar-lo en marxa.
-
- N7
- Posts: 460
- Joined: Monday 29/09/2008 17:48
- Location: 2 Ronda- Hospitals / 3 Exterior - Hospitals / 20 Ronda
Re: Autobusos de Lleida
Però no han de fer primer la presentació oficial a la Rambla Ferran??? Ja se que es una mica ridicul presentar nomes dos busos pero bueno la foto es la foto.....
Re: Autobusos de Lleida
No crec que ho fassin... i si ho fan serà ben patètic. És una tonteria presentar 2 busos nous i d'un model que ja tenim. Però tenint en compte les ganes de protagonisme del nostre alcalde... no descarto res.
Re: Autobusos de Lleida
^^ Voilà:
L’Ajuntament de Lleida incorpora 2 nous autobusos urbans, amb els quals gairebé el 100% de la flota serà accessible i adaptada
• Els usuaris dels autobusos de Lleida s’incrementen en 17.444 durant aquest primer trimestre de l’any
La primera tinent d’alcalde d’Urbanisme, Marta Camps, i la regidora de Mobilitat i Via Pública, Sara Mestres, han presentat aquest dilluns dos nous vehicles que s’incorporen a la flota habitual d’autobusos de transport urbà de la ciutat, amb els quals gairebé el 100% de la flota serà accessible i adaptada.
En total, amb els dos nous vehicles, la flota és de 44 autobusos. La resta de vehicles que encara no estan adaptats, sis, es reserven només per a casos de reforç i canvis de cotxes en cas d’avaries.
Els vehicles nous són 2 autobusos urbans, que tenen 12 metres de llargada, amb 25 seients més 2 places per a persones amb mobilitat reduïda i amb capacitat per 60 viatgers de peu. Aquests autobusos nous tenen plataforma baixa contínua de principi a fi. El gran avantatge d’aquests vehicles és la seva accessibilitat, ja que disposa d’un sistema que permet reduir l’altura de la vorera al pis del vehicle, amb la qual cosa queda assegurat un accés còmode, així com una gran mobilitat interior. A més, destaca el muntatge d’una doble rampa per a l’accés de les persones amb cadira de rodes o cotxets d’infants, ja que disposa d’un sistema de doble rampa: una rampa elèctrica que es desplega automàticament i, a més, una rampa manual addicional que garanteix l’accessibilitat completa. Els dos nous autobusos incorporen motor que contaminen menys perquè minimitzen el nivell d’emissions mitjançant el sistema de Reducció Catalítica Selectiva (SCR).
Els usuaris dels autobusos incrementen un 1%
Camps i Mestres han fet públiques les dades dels usuaris que han utilitzat els autobusos urbans durant el primer trimestre d’aquest any 2010. Així, cal destacar que els viatgers s’incrementen en 17.444, que significa un 1%, durant aquest període i en comparació al primer trimestre del 2009.
En concret, durant el primer trimestre del 2010 hi ha hagut un total d’1.911.425 usuaris, mentre que al primer trimestre del 2009 hi va haver 1.893.981. Si es traslladen aquestes dades per mesos, trobem que:
2009 2010
Gener 605.281 599.404
Febrer 614.083 623.200
Març 674.617 688.821
TOTAL 1.893.981 1.911.425
Entre les línies que més augmenten hi ha la L-1 Interior (amb un increment d’un 6,3%), la L-12 Centre Històric-Universitat (amb un increment de l’11,5%), la L-17 Bordeta-Ciutat Jardí (amb un increment de l’11,6%), la L-9 Hospitals (amb un increment del 5,08%) i el gran augment de la línia Llívia-Caparrella-Butsènit que ha passat de tenir 6.427 usuaris al primer trimestre del 2009 a 26.110 usuaris al primer trimestre d’enguany, per tant, ha tingut un creixement del 306%. També cal destacar els 34.837 viatgers que ha tingut durant aquest primer trimestre la línia de nova creació L-18 Palau de Congressos-Rambla de la Mercè.
Cal destacar que la línia L7 amb el canvi de recorregut, amb l’obertura del pont de Prat de la Riba i el nou traçat recte s’aconsegueix un percentatge més alt de puntualitat en la freqüència. Amb aquest nou recorregut també s’ha aconseguit disposar d’una línia que realitzi per primer cop la primera corona de la ciutat en sentit invers de la resta de línies, que significa que s’agilitzen els desplaçaments, la qual cosa beneficia sobretot als veïns de Pardinyes, Balàfia i Centre Ciutat.
La línia que més creix és la L17 (Bordeta-Ciutat Jardí) amb 9.273 viatgers més en el que portem d’any en relació a l’any passat, i Hospitals, amb un increment de 8.380 viatgers. A més, per millorar el servei d’aquestes dues línies, la Paeria instal•larà plataformes en algunes d’aquestes parades que permetrà un millor accés i sortida de viatgers, a més d’un estalvi de temps de viatge.
Durant l’últim any l’Ajuntament de Lleida ha millorat algunes parades amb la instal•lació de noves marquesines a les parades de Palau de Congressos, Hisenda 1 i Auditori 1 (Salmerón), així com la col•locació de bancs a diverses parades del barri de la Bordeta i Cappont. També s’està provant el funcionament de les noves pantalles amb placa solar, que són més fàcils de col•locar i mantenir, i sense despesa elèctrica.
Les plataformes que s’han instal·lat durant l’últim any són a Riu Ebre, Germanies 2, Mercolleida (avinguda Tortosa), Palau de Congressos i Ton Sirera 1, a més de la instal•lació de noves plataformes prefabricades a les parades de Rambla Ferran i Correus. També s’ha modificat la ubicació d’algunes parades per agilitzar el servei, millorar la cobertura i facilitar el transbord, com Ton Sirera, Josep Pla 1 i 2, CAP Balàfia 1 i 2, entre altres.
http://www.paeria.cat/cat/ajuntament/no ... p&Pagina=1
(com de costum l'Ajuntament creu que és més interessant l'aspecte físic dels nostres polítics i no allò que visiten/presenten ).
L’Ajuntament de Lleida incorpora 2 nous autobusos urbans, amb els quals gairebé el 100% de la flota serà accessible i adaptada
• Els usuaris dels autobusos de Lleida s’incrementen en 17.444 durant aquest primer trimestre de l’any
La primera tinent d’alcalde d’Urbanisme, Marta Camps, i la regidora de Mobilitat i Via Pública, Sara Mestres, han presentat aquest dilluns dos nous vehicles que s’incorporen a la flota habitual d’autobusos de transport urbà de la ciutat, amb els quals gairebé el 100% de la flota serà accessible i adaptada.
En total, amb els dos nous vehicles, la flota és de 44 autobusos. La resta de vehicles que encara no estan adaptats, sis, es reserven només per a casos de reforç i canvis de cotxes en cas d’avaries.
Els vehicles nous són 2 autobusos urbans, que tenen 12 metres de llargada, amb 25 seients més 2 places per a persones amb mobilitat reduïda i amb capacitat per 60 viatgers de peu. Aquests autobusos nous tenen plataforma baixa contínua de principi a fi. El gran avantatge d’aquests vehicles és la seva accessibilitat, ja que disposa d’un sistema que permet reduir l’altura de la vorera al pis del vehicle, amb la qual cosa queda assegurat un accés còmode, així com una gran mobilitat interior. A més, destaca el muntatge d’una doble rampa per a l’accés de les persones amb cadira de rodes o cotxets d’infants, ja que disposa d’un sistema de doble rampa: una rampa elèctrica que es desplega automàticament i, a més, una rampa manual addicional que garanteix l’accessibilitat completa. Els dos nous autobusos incorporen motor que contaminen menys perquè minimitzen el nivell d’emissions mitjançant el sistema de Reducció Catalítica Selectiva (SCR).
Els usuaris dels autobusos incrementen un 1%
Camps i Mestres han fet públiques les dades dels usuaris que han utilitzat els autobusos urbans durant el primer trimestre d’aquest any 2010. Així, cal destacar que els viatgers s’incrementen en 17.444, que significa un 1%, durant aquest període i en comparació al primer trimestre del 2009.
En concret, durant el primer trimestre del 2010 hi ha hagut un total d’1.911.425 usuaris, mentre que al primer trimestre del 2009 hi va haver 1.893.981. Si es traslladen aquestes dades per mesos, trobem que:
2009 2010
Gener 605.281 599.404
Febrer 614.083 623.200
Març 674.617 688.821
TOTAL 1.893.981 1.911.425
Entre les línies que més augmenten hi ha la L-1 Interior (amb un increment d’un 6,3%), la L-12 Centre Històric-Universitat (amb un increment de l’11,5%), la L-17 Bordeta-Ciutat Jardí (amb un increment de l’11,6%), la L-9 Hospitals (amb un increment del 5,08%) i el gran augment de la línia Llívia-Caparrella-Butsènit que ha passat de tenir 6.427 usuaris al primer trimestre del 2009 a 26.110 usuaris al primer trimestre d’enguany, per tant, ha tingut un creixement del 306%. També cal destacar els 34.837 viatgers que ha tingut durant aquest primer trimestre la línia de nova creació L-18 Palau de Congressos-Rambla de la Mercè.
Cal destacar que la línia L7 amb el canvi de recorregut, amb l’obertura del pont de Prat de la Riba i el nou traçat recte s’aconsegueix un percentatge més alt de puntualitat en la freqüència. Amb aquest nou recorregut també s’ha aconseguit disposar d’una línia que realitzi per primer cop la primera corona de la ciutat en sentit invers de la resta de línies, que significa que s’agilitzen els desplaçaments, la qual cosa beneficia sobretot als veïns de Pardinyes, Balàfia i Centre Ciutat.
La línia que més creix és la L17 (Bordeta-Ciutat Jardí) amb 9.273 viatgers més en el que portem d’any en relació a l’any passat, i Hospitals, amb un increment de 8.380 viatgers. A més, per millorar el servei d’aquestes dues línies, la Paeria instal•larà plataformes en algunes d’aquestes parades que permetrà un millor accés i sortida de viatgers, a més d’un estalvi de temps de viatge.
Durant l’últim any l’Ajuntament de Lleida ha millorat algunes parades amb la instal•lació de noves marquesines a les parades de Palau de Congressos, Hisenda 1 i Auditori 1 (Salmerón), així com la col•locació de bancs a diverses parades del barri de la Bordeta i Cappont. També s’està provant el funcionament de les noves pantalles amb placa solar, que són més fàcils de col•locar i mantenir, i sense despesa elèctrica.
Les plataformes que s’han instal·lat durant l’últim any són a Riu Ebre, Germanies 2, Mercolleida (avinguda Tortosa), Palau de Congressos i Ton Sirera 1, a més de la instal•lació de noves plataformes prefabricades a les parades de Rambla Ferran i Correus. També s’ha modificat la ubicació d’algunes parades per agilitzar el servei, millorar la cobertura i facilitar el transbord, com Ton Sirera, Josep Pla 1 i 2, CAP Balàfia 1 i 2, entre altres.
http://www.paeria.cat/cat/ajuntament/no ... p&Pagina=1
(com de costum l'Ajuntament creu que és més interessant l'aspecte físic dels nostres polítics i no allò que visiten/presenten ).
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Lògica de polítics
Mireu que sou tossuts, que no us deixeu convèncer que surten tan bufons que no hi ha més remei que votar-los. Feu-los-ho saber, que així almenys us (ens) deixaran en pau.Sky wrote:(com de costum l'Ajuntament creu que és més interessant l'aspecte físic dels nostres polítics i no allò que visiten/presenten ).
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N7
- Posts: 460
- Joined: Monday 29/09/2008 17:48
- Location: 2 Ronda- Hospitals / 3 Exterior - Hospitals / 20 Ronda
Re: Autobusos de Lleida
Que mes dona que el segon bus quedi completament amagat i del primer nomes sapiguem que part de dalt La foto es la foto. Trobo en falta a l'alcalde.....
Per cert avui encara no s'han incorporat crec jo perque a la L2 tenim el 4139, 4153 i 4154 i a la L10 el 4128, 4147 i 4114 que esperem aquest ultim que dema ja nomes el veguem fent reforços...
D'altra banda parlen de 6 no adaptats jo penso i vec el 4114, 4115, 4125, 4126, 4055 i quin es el sisè..algun petit??? He trobat en falta que diguessin algo dels 6 que falten per arribar.....
Per cert avui encara no s'han incorporat crec jo perque a la L2 tenim el 4139, 4153 i 4154 i a la L10 el 4128, 4147 i 4114 que esperem aquest ultim que dema ja nomes el veguem fent reforços...
D'altra banda parlen de 6 no adaptats jo penso i vec el 4114, 4115, 4125, 4126, 4055 i quin es el sisè..algun petit??? He trobat en falta que diguessin algo dels 6 que falten per arribar.....
-
- N7
- Posts: 460
- Joined: Monday 29/09/2008 17:48
- Location: 2 Ronda- Hospitals / 3 Exterior - Hospitals / 20 Ronda
Re: Autobusos de Lleida
Segons el audio de la regidora que hi ha a la web de la Paeria avui els dos busos estan fen un la L18 i l'altre la L9.
Re: Autobusos de Lleida
Quina gran mentira... Només cal veure el 4114 a la L10 i el 4115 a la L8. Porten molts anys dient el mateix i quedant-se igual d'amples. Jo crec que el gerent els hi diu això i ells s'ho traguen com si res. Després ho publiquen a la seva web treient pit i quan ho llegim els usuaris habituals d'aquestes línies ens indignem, però tranquils, que continuaràn guanyant eleccions per majoria absoluta.Sky wrote:En total, amb els dos nous vehicles, la flota és de 44 autobusos. La resta de vehicles que encara no estan adaptats, sis, es reserven només per a casos de reforç i canvis de cotxes en cas d’avaries.
Re: Autobusos de Lleida
Avistaments d'aquesta tarde:
L1: 4140, 4141
L2: 4139, 4153, 4154
L3: 4144, ¿?
L7: 4130, 4143, ¿?
L8: 4115, 4142, 4151
L9: 4155, 4156, ¿?
L10: 4114, 4128, 4147
L12: 4133
L13: 4123
L17: 4145, ¿?
L18: 4127, 4149
Puja a l'Autobus: 4148
No he vist cap dels dos busos nous. A la L18 no n'hi ha cap assignat, i no he vist el tercer bus de la L9. Crec que fins demà no els veurem...
L1: 4140, 4141
L2: 4139, 4153, 4154
L3: 4144, ¿?
L7: 4130, 4143, ¿?
L8: 4115, 4142, 4151
L9: 4155, 4156, ¿?
L10: 4114, 4128, 4147
L12: 4133
L13: 4123
L17: 4145, ¿?
L18: 4127, 4149
Puja a l'Autobus: 4148
No he vist cap dels dos busos nous. A la L18 no n'hi ha cap assignat, i no he vist el tercer bus de la L9. Crec que fins demà no els veurem...
- Evalleida
- N7
- Posts: 589
- Joined: Thursday 25/09/2008 16:35
- Location: L11 Llivia-Caparrella, 11B Llivia-Caparrella-Butsenit
Re: Autobusos de Lleida
Dema sortiran els busos segurament a les linies que han dit, pero es estrany que no diguin la L2