Washington, Roma, Barcelona i altres problemes de CAF...

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
sigfrid440s
N6
N6
Posts: 292
Joined: Sunday 03/09/2006 2:35
Facebook: ssygger
Location: Barcelona
Contact:

Post by sigfrid440s »

La serie 5000 d' FMB

Fa menys d'una setmana viatjava en el tren 509, que circulava en direcció Horta amb el cotxe 5013 com a cap del tren. Sembla se que va perdre contacte amb el sistema ATO a sagrada familia y en entrar a 50kmh a hosp sant pau no reduia velocitat. El motorista va tirar del fre d'emergencia y no reacionaba, va haer de ficar el punt 7 de frenada (el maxim) y la primera porta va quedar a dins del tunel.

Error ATO....Error ATO. El 5000 No detectava les balizes.
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Post by Ecomobisostrans »

Ferrovi wrote:Si no m'equivoco... Caf es espanyola no? això ho explica tot, a espanya, ens creiem que lo nostre es bó, pero es una caqueta, igual que el cinema, que només tracta de putes i xulos.
VISCA ALSTOM!

Percert JaMiRo... aquestes caixes, ja seran de 213.34 a 213.43.
Això significa que si a la L-A compren 6 trens més, amés dels 9 ja pactats, hauran de renumerar-ho tot, o fer la serie 214!!!
Fa temps em va explicar un conductor d'autobus que a les empreses financiades amb capital public els obliguen a tenir un minim (em sembla que 20 o 25 %) de material nacional. Per això TMB compra autobusos IVECO, tot i lo dolents que son.
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

un mil remolcant un 5000? :x
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Sí, cert.

Post by JaMiRo! »

Mortadel·lo wrote:un mil remolcant un 5000? :x
Com creus que els primers 5000s es van entrar a Vilapicina? Les 1000s van fer de grues amb uns suports especials. :D
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
MACOSA
N1
N1
Posts: 9
Joined: Saturday 17/04/2010 22:53
Facebook: facebook.com/macosa.meinfesa
Location: Santa Perpetua De Moguda, Catalunya, Spain
Contact:

Re:

Post by MACOSA »

metring wrote:Una mica off topic, però relacionat: algú em pot dir quins van ser els motius pels quals Macosa i MTM van plegar?
Image
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Washington, Roma, Barcelona i altres problemes de CAF...

Post by metring »

Gràcies per la foto, però...És resposta a la meva pregunta? :?
User avatar
Lluita1714
N9
N9
Posts: 1964
Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
Location: Aigüestoses

Re: Washington, Roma, Barcelona i altres problemes de CAF...

Post by Lluita1714 »

Em sembla que vol dir que:
a) es va ensorrar com a empresa, i va fer fallida
b) es va fer servir les terres per revaloritzar-les, fer La Maquinista.
c) totes dues opcions.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”