Restes preservades del tram inaugural del Gran Metro Catalunya-Lesseps
Re: Han aparegut RESTES del GMB a ARAGON (Passeig de Gracia)
De las blancas, si quedaran "recambios", però de las azules con dibujos dorados...
Pode aquestas ?
- Attachments
-
- 4-12-06anticedicleurquinaona13detal.jpg (67.19 KiB) Viewed 7791 times
Mmm, si algún dia quisieran recuperar esto...
Els simples portalàmpares dels tubs fluorescents ja són dignes de preservar per si sols, un element que per altra banda aniria de cap a les escombraries per molt acurada que es fes la restauració...
Què és alló??
i altres elements que hi han.Alemany wrote:Els simples portalàmpares dels tubs fluorescents ja són dignes de preservar per si sols, un element que per altra banda aniria de cap a les escombraries per molt acurada que es fes la restauració...
- ElDesi1994
- N7
- Facebook: Josué Ferrero
El 28 de Abril em vaig passar sense voler jo . Anava cap a l'Estació de França fent l'interminable transbord de PAsseig de Gràcia, i me les vaig trovar... Curiós que les hagin netejat!
Les fustes a on deuen donar?
Les fustes a on deuen donar?
- Vista del "Forat", que en els seus temps, eren per pasar llum de l'exterior.
- Detall de el "Mural" del Costat del "Forat".
- Comparació entre la Zona "Neta" i la zona bruta.
Parlem amb propietat.
Les fustes donen al carrer, aproximadament a la alçada del pas de peatons de can batllo. Meitad a la borera y meitad a la calçada
Es curios con es veuen les marques circulars que varen dixar el portabombetes originals de la estacio
Seria bo que les restauresin una mica.....
Es curios con es veuen les marques circulars que varen dixar el portabombetes originals de la estacio
Seria bo que les restauresin una mica.....
Ahi vaig passar per l'estacio. Algu han mogut, dons el tub de plastic gris ha estat escorçat i ja no travessa les rajoles blaves i nomes el dos cables continuen fins al sostre
Hoy me he pasado y me he encontrado con esto.
Que cada cual saque sus conclusiones.....ra
Por una parte contento de ver que la preservacion de este espacio va en serio. Por la otra intuyo que la recuperacion total del techo del vestibulo no esta contemplada por el momento, y eso que el lucernario central se conserva mucho mejor que el que se puede ver actualmente, como pudimos comprobar en anteriores fotografias
Que cada cual saque sus conclusiones.....ra
Por una parte contento de ver que la preservacion de este espacio va en serio. Por la otra intuyo que la recuperacion total del techo del vestibulo no esta contemplada por el momento, y eso que el lucernario central se conserva mucho mejor que el que se puede ver actualmente, como pudimos comprobar en anteriores fotografias
- Attachments
-
- IMG_3490.jpg (48.29 KiB) Viewed 7257 times
-
- IMG_3489.jpg (42.19 KiB) Viewed 7251 times
-
- IMG_3488.jpg (38.96 KiB) Viewed 7250 times
-
- IMG_3487.jpg (41.34 KiB) Viewed 7252 times
Ai, que aquets ens tornaran a donar gat per llebre altre cop.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Però què és això?????????
Mare meva, què passa amb les rajoles blanques? No les estaven netejant!??????????????????
Mare meva, què passa amb les rajoles blanques? No les estaven netejant!??????????????????
- ElDesi1994
- N7
- Facebook: Josué Ferrero
Una m... com una casa.metring wrote: Però què és això?????????
Soposo que per no tacarse les mans mentre tornen les tornen a tapar.metring wrote:Mare meva, què passa amb les rajoles blanques? No les estaven netejant!??????????????????
Parlem amb propietat.
Es mes... jo diria que han desaparegut algunes rajoles blanques de les pareds dels costats...
Ja ho vaig veure la setmana passada, almenys han cobert i guardat les rajoles antigues...
Visca el metro!!
Per això, millor les rajoles.
Després penjaré les fotos, però avui hem vist com està el tema de les rajoles, i el pladur amb que han recobert el punt de llum (perquè només n'ha quedat un descobert, l'altre l'han tornat a tapar amb les xapes cutres), ja no està verd, sinó blanc, cosa que no té sentit, ja que deixant les rajoles blanques ben netes quedava molt millor però de llarg, i al mig hi ha una llum que imita una mica la natural, però que en wefer diu que és de fluorescent.
sí, ja es va dir que la llum procediria d'un llum artificial que imitaria la llum natural d'abans.
Ara sí, la foto, a veure què us sembla:
- Attachments
-
- rajoles pdg.jpg (125.3 KiB) Viewed 6703 times
I la resta de rajoles, que? No son del GMB i per tant no mereixen ser vistes?
Amb lo maco que quedaría tot el vestíbul amb rajola blanca (esperem que amb la propera remodelació es tinguin en compte les rajoles del vestíbul...).
Amb lo maco que quedaría tot el vestíbul amb rajola blanca (esperem que amb la propera remodelació es tinguin en compte les rajoles del vestíbul...).
Em sembla fatal, ens han donat gat per llebre clarament. Tenia molt bones expectatives, i de fet havia arribat a pensar que almenys volien conservar algunes coses emblemàtiques, però ja veig que no.
El poc que queda del GMB està condemnat, i això és molt trist.
Això sí, tindrem lalineaautomaticamesllargadeeuropa, amb les seves estacions gairebé calcades, però no podrem veure la història reflectida al metro perquè les reformes a poc a poc acabaran amb tot, o el faran malbé amb "restauracions" (Si se li pot dir així)
De debò, em sembla tristíssim ...
:enfado
El poc que queda del GMB està condemnat, i això és molt trist.
Això sí, tindrem lalineaautomaticamesllargadeeuropa, amb les seves estacions gairebé calcades, però no podrem veure la història reflectida al metro perquè les reformes a poc a poc acabaran amb tot, o el faran malbé amb "restauracions" (Si se li pot dir així)
De debò, em sembla tristíssim ...
:enfado
I'll be straight with you on the train
They'll never believe it now, we're on our way
They'll never believe it now, we're on our way
Doncs després del seguiment d'aquest interessant fil i l'evolució de les deduccions i posteriors treballs, sembla que hi ha algú que encara no ho té del tot clar...
http://www.granmetro.es/DiagonalVest.html
O sóc jo que no m'aclaro?
http://www.granmetro.es/DiagonalVest.html
O sóc jo que no m'aclaro?
Què és alló??