ATENCIÓ!! Primícia: http://diagonalopciod.com/
ATENCIÓ!! Primícia: http://diagonalopciod.com/
Aquesta és la pàgina creada per en wefer, per reivindicar que s'escoltin totes les opinions sobre la reforma de la Diagonal: http://diagonalopciod.com/ , la qual inclou un fòrum específic per tal que tothom pugui donar el seu punt de vista i la seva proposta personal de com hauria de ser, enlloc de limitar-se a les propostes A i B. A veure què us sembla!
Re: ATENCIÓ!! Primícia: http://diagonalopciod.com/
Ben fet!
Per demanar que no quedi:
Jo m'inclino per tramvia amb prioritat semafòrica per la superfície i rodalies i metro subterrani per tota l'avinguda!
En superfície m'agrada més el model "Rambla" amb algun carril per vehicles privats...
Per demanar que no quedi:
Jo m'inclino per tramvia amb prioritat semafòrica per la superfície i rodalies i metro subterrani per tota l'avinguda!
En superfície m'agrada més el model "Rambla" amb algun carril per vehicles privats...
Visca el metro!!
-
- N7
- Posts: 323
- Joined: Friday 01/12/2006 18:22
- Location: R1
Re: ATENCIÓ!! Primícia: http://diagonalopciod.com/
Lo que toca els ous es que alguna gent critiqui la proposta de reduir carrils per a vehicles privats, sectors com ingeniers industrials, comerciants i tal, toca una mica els nassos que no es volgui potenciar el transport public o que hi hagin reticiencies de molts sectors al ampliament del transport public. Esta clar que la opcio A i Opció B proposades son limitades o be no acaben de ser complertes. Pero seguim necessitant un transport public eficient i reformar la Diagonal per al us del transport public es important, perquè ara es el regne del transporte privat.
Però hi han moltes altres coses també a millorar... Per exemple ampliació de carrils bicis per a que no molesti als vianants, remodelació de la Gran Via que es una aventura creuarla si vas per el mig diguemne. Millor interconexió bicing-metro/bus. Per exemple Metro Passeig de Gracia, has de anar fins a la Rambla Catalunya per poder deixar o agafar el bicing, d'acord es un carrer, però aixi succesivament. A Verdaguer has d'anar fins a Roger de Flor crec per a trobar, o creuar la Diagonal. Però respecte a la Diagonal, cal millorar moltes coses pero els governants de chofer amb cotxe oficial prefereixen desdoblar eixos transversals i aquestes coses, que millorar interconectivitats, frecuencies i crear linees ferroviares noves. Esperem que s'erradiqui el transport privat innecessari, perquè es intolerable veure a gent amb cotxe amb un sol ocupant ocupant el carrer i tal. D'Acord el transport public es insuficient, i en certs casos poder es necessari anar en cotxe, però segur que molts l'usen per caprici o per mostrar un poder adquisitiu superior a la resta. Aviam si els politics reflexionen i s'ocupen de lo important. Lamentablament aquest es un pais de estafadors, on els politics també t'estafen o on la estafa es legal (Veure factura llums). Bueno, ja sé que m'en he anat del fil, pero el problema del transport public no deixa de estar lligat a com funciona aquest pais i fins que no es canviin les dinamiques socio-politiques del pais, dificilment veurem una millora clara del transport public.
Però hi han moltes altres coses també a millorar... Per exemple ampliació de carrils bicis per a que no molesti als vianants, remodelació de la Gran Via que es una aventura creuarla si vas per el mig diguemne. Millor interconexió bicing-metro/bus. Per exemple Metro Passeig de Gracia, has de anar fins a la Rambla Catalunya per poder deixar o agafar el bicing, d'acord es un carrer, però aixi succesivament. A Verdaguer has d'anar fins a Roger de Flor crec per a trobar, o creuar la Diagonal. Però respecte a la Diagonal, cal millorar moltes coses pero els governants de chofer amb cotxe oficial prefereixen desdoblar eixos transversals i aquestes coses, que millorar interconectivitats, frecuencies i crear linees ferroviares noves. Esperem que s'erradiqui el transport privat innecessari, perquè es intolerable veure a gent amb cotxe amb un sol ocupant ocupant el carrer i tal. D'Acord el transport public es insuficient, i en certs casos poder es necessari anar en cotxe, però segur que molts l'usen per caprici o per mostrar un poder adquisitiu superior a la resta. Aviam si els politics reflexionen i s'ocupen de lo important. Lamentablament aquest es un pais de estafadors, on els politics també t'estafen o on la estafa es legal (Veure factura llums). Bueno, ja sé que m'en he anat del fil, pero el problema del transport public no deixa de estar lligat a com funciona aquest pais i fins que no es canviin les dinamiques socio-politiques del pais, dificilment veurem una millora clara del transport public.
Re: ATENCIÓ!! Primícia: http://diagonalopciod.com/
Avui a Els Matins estan tractant el tema de la Diagonal i en especial l'opció C. No estaria de més enviar algun missatge al programa o al seu Facebook (ja han comentat algun missatge deixt allà) sobre aquesta opció D.
Instagram: Ferrocarril | Aviació
Re: ATENCIÓ!! Primícia: http://diagonalopciod.com/
La veritat, a mi també en fot que només hi hagi dues opcions, llistes obertes collons! Que no m'hi agraden ni l'A, ni tampoc la B, i el transit ens el menjem amb patates...
La vida es como las escaleras de un 447 "cortas" y mas sucias que el palo de un gallinero
Re: ATENCIÓ!! Primícia: http://diagonalopciod.com/
Em sembla molt bé aquesta opció d. Jo penso que lo ideal seria l'opció bulevard però amb un carril bici més senyalitzat i un carril a cada sentit pel transport privat, que si no es pot fer doncs almenys fer-ho només per a vehicles de càrrega i descàrrega, més o menys com està pensat, diferenciant més el carril bici com he dit abans. El que no tinc clar és per on podrien passar aquests retbus d'alta capacitat que també volen posar, si aniria pel mateix lloc que el tranvia o pel carril del transport públic, que si fos aquesta segona opció, s'haurien de desviar algunes línies que passen ara per la diagonal ja que estorbarien al retbus.
És una bona idea i ho trobo bé la unió dels 2 tranvies (sempre he pensat que no té sentit que estiguin tots 2 sueltos). I a sota de la diagonal proposo un túnel amb vies de rodalies per alliberar una mica Sants i a més una línia de metro que vagi per tota la diagonal (ja que es fa el túnel per rodalies, agafar una mica pel metro no és mala idea). I trobo una bona idea allò que han comentat d'aproximar parades de bicing a aquestes línies de metro/rodalies, aprofitant a més el carril bici de la diagonal. La idea del metro i tranvia, per als que puguin dir que se solaparien, jo penso que no perquè només coincidirien durant la diagonal, la resta dels trajectes ja seria diferent.
És una bona idea i ho trobo bé la unió dels 2 tranvies (sempre he pensat que no té sentit que estiguin tots 2 sueltos). I a sota de la diagonal proposo un túnel amb vies de rodalies per alliberar una mica Sants i a més una línia de metro que vagi per tota la diagonal (ja que es fa el túnel per rodalies, agafar una mica pel metro no és mala idea). I trobo una bona idea allò que han comentat d'aproximar parades de bicing a aquestes línies de metro/rodalies, aprofitant a més el carril bici de la diagonal. La idea del metro i tranvia, per als que puguin dir que se solaparien, jo penso que no perquè només coincidirien durant la diagonal, la resta dels trajectes ja seria diferent.
Re: ATENCIÓ!! Primícia: http://diagonalopciod.com/
Gràcies per les felicitacions!!!
Ei, però si us plau, dieu les vostres propostes al fòrum de la web, no aquí!
Per cert, també hi ha grup al Facebook: "Reforma de la Diagonal: Opció D !!!"
Ei, però si us plau, dieu les vostres propostes al fòrum de la web, no aquí!
Per cert, també hi ha grup al Facebook: "Reforma de la Diagonal: Opció D !!!"
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: ATENCIÓ!! Primícia: http://diagonalopciod.com/
Si us plau, tots aquells que creieu que cap de les tres opcions no us representa, entreu a la web de la opció D i digueu-ho allà també. No cal ni que us registreu, podeu escriure-hi lliurement:
http://DiagonalopcioD.com
http://DiagonalopcioD.com
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: ATENCIÓ!! Primícia: http://diagonalopciod.com/
wefer no pateixis, ara no perquè estic a la feina però aquesta tarda entraré al teu fòrum i posaré lo que he posat aquí i m'explaiaré una mica més, jeje.
Que vagi bé.
Que vagi bé.
Re: ATENCIÓ!! Primícia: http://diagonalopciod.com/
100% d'acord amb l'opció D! És vergonyós el simulacre de referèndum democràtic que ens volen fer empassar. Els que sigueu de Barcelona, mireu-vos la revista mensual que ens envia l'ajuntament. A la pàgina 8 hi surten 6 opinions i totes són a favor de la reforma tal com ells volen fer-la.
Re: ATENCIÓ!! Primícia: http://diagonalopciod.com/
Totalment d'arcord!Barceloní wrote:És vergonyós el simulacre de referèndum democràtic que ens volen fer empassar. Els que sigueu de Barcelona, mireu-vos la revista mensual que ens envia l'ajuntament. A la pàgina 8 hi surten 6 opinions i totes són a favor de la reforma tal com ells volen fer-la.
Això sembla un referèndum franquista!
Això esta més que decidit, l'ajuntament ho té clar, i segur que han asignat el constructor.
La vida es como las escaleras de un 447 "cortas" y mas sucias que el palo de un gallinero
Re: ATENCIÓ!! Primícia: http://diagonalopciod.com/
A La Vanguardia en paper parlen de la web!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Proliferan en la red páginas que abogan por reformas distintas al bulevar y la rambla
Internet quiere laC
NURIA VÁZQUEZ - Barcelona
FACEBOOK Decenas de grupos plantean todo tipo de actuaciones para la Diagonal
OPCIÓN D Un foro de transporte abre un espacio para aportar nuevas ideas
"No a la reforma de la Diagonal". Este el mensaje que más se repite en Facebook, y que da nombre a un grupo en esta red social, tras hacerse públicas las tres posibles opciones para la reforma de la avenida: A (bulevar), B (rambla) yC(ninguna de las anteriores). Más de 6.700 usuarios se han hecho seguidores de algún grupo que, creados por ciudadanos sin aparente vinculación con partidos políticos, apoyan la tercera opción, que puede significar otro tipo de remodelación o dejar la Diagonal tal y como está.
El argumento que más pesa es la falta de necesidad, según estos internautas, de gastar dinero en tiempos de crisis. Otros motivos por los que rechazan las obras en la Diagonal son tales como que significará una saturación para el resto de las calles de l´Eixample; perjudicará a los comercios y vecinos de la zona; se considera un veto al uso del vehículo privado, y es prioritario finalizar, primero, otras obras como las del AVE.
Los grupos reafirman su posición con nombres como Yo votaré la opción C,¡Salvemos la Diagonal! o Votaré en blanco en la reforma de la Diagonal. El tono de humor lo protagoniza el grupo Por una Diagonal de baldosas amarillas y un Forum ´Ciudad Esmeralda´, que apuesta por un paseo de fábulas donde "cantar, bailar y encontrarnos por el camino a nuestros amigos el espantapájaros, el hombre de hojalata y el cobarde león".
Pero no es la única iniciativa que se encuentra en la red en contra de los planes del alcalde de la ciudad, Jordi Hereu. Algunos ciudadanos barceloneses comentan y crean discusiones en sus blogs personales ofreciendo, algunos de ellos, otra posible opción C: no realizar las obras y destinar el dinero a obras sociales o pisos de protección. Otros, en cambio, envían cadenas de e-mails criticando "el afán de recaudar fondos" del Ayuntamiento, califican de "abuso" la reforma y animan a los receptores del correo a que lo reenvíe a todos sus contactos y a votar la "opción C, de cerebro".
Hay otro blog que plantea una cuarta opción, la D, que se presenta como "la única diseñada por los ciudadanos y no por los políticos". Puede consultarse en www. diagonalopciod. com, página creada por el Fòrum del Transport Català, un espacio de debate en internet sobre movilidad, y permite acceder a un apartado en el que se pueden sugerir reformas distintas a las A y B propuestas por el Ayuntamiento o a la C, que muchos identifican con mantener la Diagonal en su actual estado aunque en realidad podría contener estas otras remodelaciones. Entre estas ideas está hacer primero un túnel para Rodalies y metro y después ordenar la superficie, con un tranvía a lo largo de toda la avenida.
Proliferan en la red páginas que abogan por reformas distintas al bulevar y la rambla
Internet quiere laC
NURIA VÁZQUEZ - Barcelona
FACEBOOK Decenas de grupos plantean todo tipo de actuaciones para la Diagonal
OPCIÓN D Un foro de transporte abre un espacio para aportar nuevas ideas
"No a la reforma de la Diagonal". Este el mensaje que más se repite en Facebook, y que da nombre a un grupo en esta red social, tras hacerse públicas las tres posibles opciones para la reforma de la avenida: A (bulevar), B (rambla) yC(ninguna de las anteriores). Más de 6.700 usuarios se han hecho seguidores de algún grupo que, creados por ciudadanos sin aparente vinculación con partidos políticos, apoyan la tercera opción, que puede significar otro tipo de remodelación o dejar la Diagonal tal y como está.
El argumento que más pesa es la falta de necesidad, según estos internautas, de gastar dinero en tiempos de crisis. Otros motivos por los que rechazan las obras en la Diagonal son tales como que significará una saturación para el resto de las calles de l´Eixample; perjudicará a los comercios y vecinos de la zona; se considera un veto al uso del vehículo privado, y es prioritario finalizar, primero, otras obras como las del AVE.
Los grupos reafirman su posición con nombres como Yo votaré la opción C,¡Salvemos la Diagonal! o Votaré en blanco en la reforma de la Diagonal. El tono de humor lo protagoniza el grupo Por una Diagonal de baldosas amarillas y un Forum ´Ciudad Esmeralda´, que apuesta por un paseo de fábulas donde "cantar, bailar y encontrarnos por el camino a nuestros amigos el espantapájaros, el hombre de hojalata y el cobarde león".
Pero no es la única iniciativa que se encuentra en la red en contra de los planes del alcalde de la ciudad, Jordi Hereu. Algunos ciudadanos barceloneses comentan y crean discusiones en sus blogs personales ofreciendo, algunos de ellos, otra posible opción C: no realizar las obras y destinar el dinero a obras sociales o pisos de protección. Otros, en cambio, envían cadenas de e-mails criticando "el afán de recaudar fondos" del Ayuntamiento, califican de "abuso" la reforma y animan a los receptores del correo a que lo reenvíe a todos sus contactos y a votar la "opción C, de cerebro".
Hay otro blog que plantea una cuarta opción, la D, que se presenta como "la única diseñada por los ciudadanos y no por los políticos". Puede consultarse en www. diagonalopciod. com, página creada por el Fòrum del Transport Català, un espacio de debate en internet sobre movilidad, y permite acceder a un apartado en el que se pueden sugerir reformas distintas a las A y B propuestas por el Ayuntamiento o a la C, que muchos identifican con mantener la Diagonal en su actual estado aunque en realidad podría contener estas otras remodelaciones. Entre estas ideas está hacer primero un túnel para Rodalies y metro y después ordenar la superficie, con un tranvía a lo largo de toda la avenida.
Re: ATENCIÓ!! Primícia: http://diagonalopciod.com/
metring wrote:A La Vanguardia en paper parlen de la web!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Proliferan en la red páginas que abogan por reformas distintas al bulevar y la rambla
OPCIÓN D Un foro de transporte abre un espacio para aportar nuevas ideas
Hay otro blog que plantea una cuarta opción, la D, que se presenta como "la única diseñada por los ciudadanos y no por los políticos". Puede consultarse en www. diagonalopciod. com, página creada por el Fòrum del Transport Català, un espacio de debate en internet sobre movilidad, y permite acceder a un apartado en el que se pueden sugerir reformas distintas a las A y B propuestas por el Ayuntamiento o a la C, que muchos identifican con mantener la Diagonal en su actual estado aunque en realidad podría contener estas otras remodelaciones. Entre estas ideas está hacer primero un túnel para Rodalies y metro y después ordenar la superficie, con un tranvía a lo largo de toda la avenida.
Desfen "entuertos"
Degut a una sèrie de comunicacions rebudes per l'administració, voldria aclarir uns quants conceptes:
-La pàgina de l'"opció D" no és per a donar bombo a la idea del FTC del túnel de la Diagonal per a Rodalies, tot i que a qui li agradi la pot recolzar, sinó per tal que qui tingui una proposta diferent a les opcions A i B de la consulta de l'Ajuntament de Barcelona, i no trobi cap forma diferent de l'opció C per tal de dir que no hi està d'acord amb cap de les primeres, però tampoc pot donar el seu parer al ser aquesta "ni una cosa ni l'altre" (cosa que al final no comptarà, perquè ja han declarat que surti el que surti, es farà la unió dels tramvies), pugui publicar la seva idea i /o recolzar les que ja apareguin a la nostra pàgina (no tramvies però sí metro, tramvia i metro, Rodalies i tramvia, etc., en fi la que us agradi). I que si fins ara, no heu vist cap proposta que aparegui a la pàgina a on es vegi reflectida a la vostra personal, no tingueu cap mena de dubte de plantejar-la al fòrum de la pàgina de l'opció D. Repeteixo: l'opció D no és la del túnel, és la vostra.
Espero haver deixat clar quines són les nostres intencions
-La pàgina de l'"opció D" no és per a donar bombo a la idea del FTC del túnel de la Diagonal per a Rodalies, tot i que a qui li agradi la pot recolzar, sinó per tal que qui tingui una proposta diferent a les opcions A i B de la consulta de l'Ajuntament de Barcelona, i no trobi cap forma diferent de l'opció C per tal de dir que no hi està d'acord amb cap de les primeres, però tampoc pot donar el seu parer al ser aquesta "ni una cosa ni l'altre" (cosa que al final no comptarà, perquè ja han declarat que surti el que surti, es farà la unió dels tramvies), pugui publicar la seva idea i /o recolzar les que ja apareguin a la nostra pàgina (no tramvies però sí metro, tramvia i metro, Rodalies i tramvia, etc., en fi la que us agradi). I que si fins ara, no heu vist cap proposta que aparegui a la pàgina a on es vegi reflectida a la vostra personal, no tingueu cap mena de dubte de plantejar-la al fòrum de la pàgina de l'opció D. Repeteixo: l'opció D no és la del túnel, és la vostra.
Espero haver deixat clar quines són les nostres intencions
Re: ATENCIÓ!! Primícia: http://diagonalopciod.com/
Com ha dit l'usuari Miquel, al 3/24 s'han fet ressò: http://www.3cat24.cat/noticia/664105/ba ... -diferents
- Santfeliuenc
- N10
- Posts: 3520
- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
Re: ATENCIÓ!! Primícia: http://diagonalopciod.com/
Hola,
En efecto, la opción "D" no es la propuesta para realizar ningún túnel, sino que la opción "D" está ahí para que todos digais lo que pensais, es la opción de la "Diagonal", de la vuestra, no de la prefabricada de los políticos.
Por cierto, ¿cuándo tendremos listo el pdf de La vanguardia para ver la página de la edición de ese día?
Saludos,
Sergio
En efecto, la opción "D" no es la propuesta para realizar ningún túnel, sino que la opción "D" está ahí para que todos digais lo que pensais, es la opción de la "Diagonal", de la vuestra, no de la prefabricada de los políticos.
Por cierto, ¿cuándo tendremos listo el pdf de La vanguardia para ver la página de la edición de ese día?
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Re: ATENCIÓ!! Primícia: http://diagonalopciod.com/
¿De cuando hablaron de nosotros? Aquí lo tienes
- Attachments
-
- lvg201005080042vb.pdf
- (454.15 KiB) Downloaded 224 times
- Santfeliuenc
- N10
- Posts: 3520
- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
Re: ATENCIÓ!! Primícia: http://diagonalopciod.com/
Hola,
Gracias, ahí está, ya vamos teniendo varias apariciones, jejejejeje. La verdad es que si lo miramos bien, todo esto del referendum y de la supuesta "participación ciudadana" es vergonzoso se mire por donde se mire. Se pensaban que iba a ser pan comido y algo fácil de tapar y les está estallando en la cara a todos estos impresentables. Irregularidades en las votaciones, si sabes el DNI y el cumple de alguien tranquilo que ya podemos votar por él, resulta que el DNI y el cumple están por ahí en listas que todo el mundo sabe o a las que todo el mundo puede tener acceso...
Y al final el único motivo por el que todo esto se está haciendo de esta manera tan y tan fea, sospechosa, interesada... es para unir los tranvías, algo completamente impopular, aunque necesario, y porque quienes pretenden unirlos se quieren saltar a la torera la lógica de proponer antes una alternativa válida y coherente y porque pretenden hacerlo ahora, rápido, ya, sin que se entere nadie de cómo ha pasado y después y tras perpetrarlo al precio que sea y sin importar la forma (el fin justifica los medios), ir diciendo por ahí, si es que alguien se lo cree, que es que lo ha decidido la ciudadanía de forma responsable, democrática y encima ahora van y dicen que "de izquierdas". Vamos como que no hay gente de izquierdas que al tranvía no lo puede ni ver y que prefiere ir en coche. Y ahora nos salen diciendo que será de derechas quien vote que no al tranvía o retrase su proyecto, muy poco de izquierdas por cierto, de llenarse los bolsillos a costa de no poner en la Diagonal nada que no sea su tranvía... es la desfachatez personificada ya en grado superlativo.
Saludos,
Sergio
Gracias, ahí está, ya vamos teniendo varias apariciones, jejejejeje. La verdad es que si lo miramos bien, todo esto del referendum y de la supuesta "participación ciudadana" es vergonzoso se mire por donde se mire. Se pensaban que iba a ser pan comido y algo fácil de tapar y les está estallando en la cara a todos estos impresentables. Irregularidades en las votaciones, si sabes el DNI y el cumple de alguien tranquilo que ya podemos votar por él, resulta que el DNI y el cumple están por ahí en listas que todo el mundo sabe o a las que todo el mundo puede tener acceso...
Y al final el único motivo por el que todo esto se está haciendo de esta manera tan y tan fea, sospechosa, interesada... es para unir los tranvías, algo completamente impopular, aunque necesario, y porque quienes pretenden unirlos se quieren saltar a la torera la lógica de proponer antes una alternativa válida y coherente y porque pretenden hacerlo ahora, rápido, ya, sin que se entere nadie de cómo ha pasado y después y tras perpetrarlo al precio que sea y sin importar la forma (el fin justifica los medios), ir diciendo por ahí, si es que alguien se lo cree, que es que lo ha decidido la ciudadanía de forma responsable, democrática y encima ahora van y dicen que "de izquierdas". Vamos como que no hay gente de izquierdas que al tranvía no lo puede ni ver y que prefiere ir en coche. Y ahora nos salen diciendo que será de derechas quien vote que no al tranvía o retrase su proyecto, muy poco de izquierdas por cierto, de llenarse los bolsillos a costa de no poner en la Diagonal nada que no sea su tranvía... es la desfachatez personificada ya en grado superlativo.
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
-
- N2
- Posts: 13
- Joined: Sunday 21/01/2007 16:34
- Location: Tocant els tèrmics del serbomotor
Re: ATENCIÓ!! Primícia: http://diagonalopciod.com/
Fins ara tenim aquestes opcions:
A la més eficient segons els enginyers i tècnics de mobilitat en quant a transport públic
B mantenir estil Rambla encara que genera més interferències al transport públic i privat.
C mantenir una avinguda que no cumpleix les seves funcions i que tard o d'hora haurà d'ésser reformada, la por de les obres i del canvi.
D l'opció del RACC, del Sr. Acebillo etc... invents com el monorail o rodalies que fan de metro i que no connecten els principals eixos de mobilitat etc. Els mateixos que van tenir la idea de fer estacions com el Camp de Tarragona o Guadalajara al mig del no-res i que volien tancar els ferrocarrils de Sarrià per no ser rentables (ara ja van saturats).
En moments de crisi més que mai s'ha de copiar el que es fa la Europa civilitzada. München, Burdeus, Dublin, Düsseldorf-Essen-Dortmund, etc... Inclòs és el model a seguir que és copiat i iniciant-se a ciutats com ara a Hamburg reintroduint el tram.
Només el 8% dels desplaçaments entre Plaça Francesc Macià i Glòries són per creuar la Diagonal, és el lloc perfecte per a optimtizar la xarxa de l'eixample (no permetent-hi el trencament de la malla ortogonal) i aplicar-hi el mitjà que té més cobertura en aquesta mena de desplaçaments, el tramvia, ja que el bus és saturat (efecte acordeó, velocitats comercials inferiors als 11 km/h).
I si deixessim de ser espanyols en quant mobilitat i copiessim el que funciona arreu d'Europa i es va extenent? És qüestió de creure amb la ciència i la racionalitat.
A la més eficient segons els enginyers i tècnics de mobilitat en quant a transport públic
B mantenir estil Rambla encara que genera més interferències al transport públic i privat.
C mantenir una avinguda que no cumpleix les seves funcions i que tard o d'hora haurà d'ésser reformada, la por de les obres i del canvi.
D l'opció del RACC, del Sr. Acebillo etc... invents com el monorail o rodalies que fan de metro i que no connecten els principals eixos de mobilitat etc. Els mateixos que van tenir la idea de fer estacions com el Camp de Tarragona o Guadalajara al mig del no-res i que volien tancar els ferrocarrils de Sarrià per no ser rentables (ara ja van saturats).
En moments de crisi més que mai s'ha de copiar el que es fa la Europa civilitzada. München, Burdeus, Dublin, Düsseldorf-Essen-Dortmund, etc... Inclòs és el model a seguir que és copiat i iniciant-se a ciutats com ara a Hamburg reintroduint el tram.
Només el 8% dels desplaçaments entre Plaça Francesc Macià i Glòries són per creuar la Diagonal, és el lloc perfecte per a optimtizar la xarxa de l'eixample (no permetent-hi el trencament de la malla ortogonal) i aplicar-hi el mitjà que té més cobertura en aquesta mena de desplaçaments, el tramvia, ja que el bus és saturat (efecte acordeó, velocitats comercials inferiors als 11 km/h).
I si deixessim de ser espanyols en quant mobilitat i copiessim el que funciona arreu d'Europa i es va extenent? És qüestió de creure amb la ciència i la racionalitat.