Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by metring »

En hora punta i tot????? Calen tants trens a cotxera???? Doncs amb això no assegures regularitat a hores punta amb la que tenim a la Meridiana!!!!!!!
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by victorcasta »

No conec si hi ha 1 ó 2 trens en procés de reforma, però a cotxera hi ha 3 ó 4 trens parats, més si hi ha algun passant algun tipus de revisió, queden trens justets de reserva.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by metring »

Doncs tal i com estan les coses en aquest moment, potser que fessin el manteniment lògic, i deixin la reforma integral per a quan tornin a obrir el túnel de Meridiana, prioritzar se'n diu.
ferroviario_catalan
N8
N8
Posts: 727
Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
Location: Horta L5

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by ferroviario_catalan »

Miquel wrote:Actualitzaem llista:

3001-3004 Ref.
3005-3008 Ref.
3009-3012 Ref.
3013-3036 Ref.
3017-3020 Ref.
3021-3024 Ref.
3025-3028 Orig.
3029-3032 Ref.
3016-3033 Orig.
3037-3040 Orig.
3041-3044 Ref (últim que s'ha reformat)
3045-3048 Org. (?)
3049-3052 Ref.
3053-3056 Ref.
3057-3060 Ref.
3061-3064 Ref.
3065-3068 Orig.
3069-3072 Orig.

Fent recompte.
3000 en estat Original: 6 (1 ha d'anar a Lleida)
3000 en estat Reformat: 12
Total de 3000: 12+6 = 18.

En aquests moments 1 terç dels 3000 son originals. Haurem de fer trobada aviat :)
La unitat 3065-3068 també es troba reformada i en servei. Total de 13 reformats!
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Miquel »

Dons la llista quea així:

3001-3004 Ref.
3005-3008 Ref.
3009-3012 Ref.
3013-3036 Ref.
3017-3020 Ref.
3021-3024 Ref.
3025-3028 Ref.
3029-3032 Ref.
3016-3033 Orig.
3037-3040 Orig.
3041-3044 Ref.
3045-3048 Org. (?)
3049-3052 Ref.
3053-3056 Ref.
3057-3060 Ref.
3061-3064 Ref.
3065-3068 Ref.
3069-3072 Orig.

Aquesta última l'haura posat al servei fa molt poc temps, ja que no l'havia vist.
Sembla ser que el següent és el 3045-3048, ja que fa temps que no el veig.

Y a títol personal, apostaria que els següents seran el 3069-3072, el 3037-3040 i finalment el "remodelat" 3016-3033.

Hauré d'anar a fer una volta sencera amb algun d'aquets 3000 originals (3 queden) que són al carrusel.

És una pena, seguiexo pensant que veure un 3000 o 4000 amb aquell blanc immaculat amb l'antic logo al frontal, era una de les coses més agradables de veure.

Mentrestant, amb els reformats, si ho volem veure, haurem de resar per a que canviïn de lloc el doble i el triple, i els frontals els veurem d'un bon blanc (cert és que a la Cotxera de St.Gennis o vaig poder veure, ja que un dia feien probes amb un doble)
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by metring »

Per gentilesa d'en Miquel Segura LLop, fotografies d'aquest mateix matí de Meridiana amb Fabra i Puig, d'un altre 3000 reformat, cap a Vilapicina:
Attachments
3047.JPG
3047.JPG (92.14 KiB) Viewed 7892 times
3045.JPG
3045.JPG (98.1 KiB) Viewed 7911 times
3000ref.JPG
3000ref.JPG (86.2 KiB) Viewed 7885 times
3000ref fp.JPG
3000ref fp.JPG (116.5 KiB) Viewed 7885 times
3000perfp.JPG
3000perfp.JPG (104.34 KiB) Viewed 7879 times
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Miquel »

Dons la llista queda així:

3001-3004 Ref.
3005-3008 Ref.
3009-3012 Ref.
3013-3036 Ref.
3017-3020 Ref.
3021-3024 Ref.
3025-3028 Ref.
3029-3032 Ref.
3016-3033 Orig.
3037-3040 Orig.
3041-3044 Ref.
3045-3048 Ref.
3049-3052 Ref.
3053-3056 Ref.
3057-3060 Ref.
3061-3064 Ref.
3065-3068 Ref.
3069-3072 Orig.

Si aquets han arribat, en marxarà 1, per tant en deuen quedar 2 d'Originals.

Per cert, haig de repetirme, però, el frontal del 3000 amb color blanc és maquissim.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by El LLOP »

el 3069 va arribar dilluns a la nit a les cotxeres de Vilapicina per al seu posterior trasllat a Tradinsa.
ferroviario_catalan
N8
N8
Posts: 727
Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
Location: Horta L5

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by ferroviario_catalan »

Caram... Hi hauría cap manera d'enxampar algún 3000 per L5? Perque el trasllat de L3 a Vilapicia, s'ha de fer abans que tanqui el metro, ja que per las nits, es talla el subministrament elèctric a la caterària...
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
jsantos233
N5
N5
Posts: 116
Joined: Sunday 10/01/2010 18:39

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by jsantos233 »

ferroviario_catalan wrote:Caram... Hi hauría cap manera d'enxampar algún 3000 per L5? Perque el trasllat de L3 a Vilapicia, s'ha de fer abans que tanqui el metro, ja que per las nits, es talla el subministrament elèctric a la caterària...
Es va parlar d'això a http://transport.cat/viewtopic.php?f=45&t=4226
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Miquel »

El 3016-3033 encara està a Barcelona o ja faig tard per acomiadar-me dels 3000 en estat original?
El metro de Barcelona amb motoristes!
marc
N8
N8
Posts: 666
Joined: Tuesday 25/11/2008 23:11
Location: Vic, Osona, Catalunya

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by marc »

No se si es la unitat que dius, pero jo ahir vaig pujar en un 3000 original
De nou al FTC
ferroviario_catalan
N8
N8
Posts: 727
Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
Location: Horta L5

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by ferroviario_catalan »

marc wrote:No se si es la unitat que dius, pero jo ahir vaig pujar en un 3000 original
Si, encara queda aquest 3000 sense reformar que jo sàpiga, avuí he pujat jo també en aquesta ut, Portser l'últim cop que agafo un 3000 original..
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Miquel »

ferroviario_catalan wrote:
marc wrote:No se si es la unitat que dius, pero jo ahir vaig pujar en un 3000 original
Si, encara queda aquest 3000 sense reformar que jo sàpiga, avuí he pujat jo també en aquesta ut, Portser l'últim cop que agafo un 3000 original..
Gràcies, dons aquesta tarda, a esperar-lo fins que passi.
El metro de Barcelona amb motoristes!
jsantos233
N5
N5
Posts: 116
Joined: Sunday 10/01/2010 18:39

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by jsantos233 »

També tens el 3037-3040, no?
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Miquel »

jsantos233 wrote:També tens el 3037-3040, no?
Si, me n'havia oblidat :oops:
Jo acabo de tornar i he anat amb el 3047-3040 :) , que per cert, experimenta alguns problemes.

Per esperar-lo he fet guàrdia a Montbau fins que ha arribat i de pasada he anotat tot el carrussel de L3 en aquells moments (15:33-16:50h)
Aquí la deixo per si algú li interesa :D
Torn UT
301 - 3021-3024 (ref)
302 - 3061-3064 (ref)
303 - Cotxera
304 - 3045-3048 (ref) A les 16:11, ha pasat fugaçment direcció a Cotxera per Canyelles
305 - 3029-3032 (ref)
306 - 3025-3028 (ref)
307 - 3037-3040 (ORIGINAL)
308 - 3016-3033 (ORIGINAL)
309 - 3009-3012 (ref)
310 - 2013-2016
311 - 3001-3004 (ref)(ENCARA SENSE PLACA AL 3001)
312 - 2021-2024
313 - 2009-2012
314 - 3053-3056 (ref)
315 - 5121-5124
316 - Cotxera
317 - 30xx-30xx (ref)
318 - 20xx-20xx
319 - 5129-5132
320 - 3041-3044 (ref)
321 - 5153-5156
322 - 5149-5152
323 - 2001-2004
324 - 5125-5128
325 - 3005-3008 (ref)
326 - 3057-3060 (ref)
327 - 5145-5148

Hi han 2 que no he pogut identificar.

Per cert, el 3037, com he dit, tenia problemes, les frenades eren més fortes, al arribar a Canyelles (dir. Z.U), no ha pogut obrir portes, el motorista a alegat problemes tècnics per megafonia (que per cert, ha estat forta i entendible), de Montbau a Vall d'Hebron, crec que s'ha posat amb l'ATP o M+25 (dubto aquest últim), ja que corria a baixa velocitat una mica abans d'entrar a les estacions (disc Vermell per devant ? ). Hi he estat fins a Lesseps, on he canviat de via per veure l'entrada del altre 3000 original per la corba, però un asquerós, brut i lletg 5000 s'ha posat al davant. :emprenyat

Com a curiositat, els 3000 a Vall d'hebron, a l'anunci acústic de parada, l'enllaç de L5, el diu la noia en comptes del noi, ademés ho diu de manera més pausada, que recorda a la megafonia antiga.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Gran preocupació històrica

Post by Guigui »

Miquel wrote:311 - 3001-3004 (ref)(ENCARA SENSE PLACA AL 3001)
A aquestes alçades, queda meridianament clar que ens podem anar oblidant de la placa. Total, ja han prostituït el vehicle...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Gran preocupació històrica

Post by metring »

Guigui wrote:
Miquel wrote:311 - 3001-3004 (ref)(ENCARA SENSE PLACA AL 3001)
A aquestes alçades, queda meridianament clar que ens podem anar oblidant de la placa. Total, ja han prostituït el vehicle...
La deuen tenir encara a Tradinsa, i mira que els hi vam dir, quan la visita l'any passat, mentre reformaven el tren, que no l'oblidessin :emprenyat

Podeu enviar mails reivindicant-la...
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Seguiment 3000 Original

Post by Miquel »

A les 19:15 ha passat per Vall d'Hebron la 3016-3033 amb torn 326 direcció Zona Universitària.

M'està agafant pena, pensar que molt aviat ens quedem sense 3000 original.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Seguiment 3000 Original

Post by Miquel »

Avui, la 3016-3033, va amb el tron 326, vista a les 12:55 a Canyelles, direcció Trinitat Nova.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”