La conscienciació no és global... molt sector "ecologista" es simplement econòmic i sol ser de dretes. I per altra banda la conscienciació és ben escassa.Lluita1714 wrote:Las izquierdas se quedaron sin discurso. Primero se quedaron sin el muro de berlín, y luego la ecología (que la concienciación es global por los graves problemas que tenemos). Ahora no pretendan decir que el tranvia es de izquierdas.
Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
- Vilarrubla
- N8
- Posts: 673
- Joined: Sunday 31/05/2009 17:26
- Location: Urgell(et)
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
El que trobo dolç a tu t'amargue.
- Lluita1714
- N9
- Posts: 1964
- Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
- Location: Aigüestoses
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
És escassa, però és algo necessari per part de tots, no de quatre gats, i aquí rau la desaparició del discurs. Ara tenen més protagonistes grups científics i ONG's que els partits, i més encara veient el que s'ha fet des del govern de Catalunya per l'ecologia... res.Vilarrubla wrote: La conscienciació no és global... molt sector "ecologista" es simplement econòmic i sol ser de dretes. I per altra banda la conscienciació és ben escassa.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
- Vilarrubla
- N8
- Posts: 673
- Joined: Sunday 31/05/2009 17:26
- Location: Urgell(et)
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Si però tu dius és "necessari" no que la conscienciació real sigui global. Pel moment no ho és.Lluita1714 wrote:És escassa, però és algo necessari per part de tots, no de quatre gats, i aquí rau la desaparició del discurs. Ara tenen més protagonistes grups científics i ONG's que els partits, i més encara veient el que s'ha fet des del govern de Catalunya per l'ecologia... res.Vilarrubla wrote: La conscienciació no és global... molt sector "ecologista" es simplement econòmic i sol ser de dretes. I per altra banda la conscienciació és ben escassa.
Sobre que el govern de Catalunya no ha fet res per l'ecologia no és cert. Que no ha estat prou no t'ho discutiré. Però potenciar la energia eòlica com està fent i l'energia solar (a totes les escoles de nova construcció i algunes velles) em sembla que és alguna cosa. Tot i que evidentment no és gens ambiciós. Recordem que les poques mesures a favor de l'ecologia han estat fortament criticades i n'hi ha hagut més de 80 només a l'àrea de Barcelona.
El que trobo dolç a tu t'amargue.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Sobre el que diu a http://diagonalopciod.com/viewtopic.php?f=5&t=46 en foronda 141 , hi ha algú que pugui dir si això és legal?
foronda 141 wrote:Com tinc el Centre Cívic al costat de casa meva, hi anat a votar en persona, en lloc de fer-ho per internet.
La votació ha anat bé, sense cues i sense problemas informàtics.
Ara be, hi ha una cosa que m'ha indignat: Mentres estaba fent els trámits amb el DNI, a peu d'urna, i s'entent urna com l'ordinador on es vota, s'estaba pasant un video promocional de las opcions A i B.
Si a quansevol co.legi electoral quand hi han eleccions no es permès fer quansevol propaganda electoral, i fins i tot hi ha al día previ una jornada de reflexió, com es posible que s'estigui incitant a votar dues opcions al mateix moment de fer-ho???.
Desconec el régim juridic que te aquesta consulta, si bé em sembla mol poc ética i democràtica aquesta acció.
Com estaba molt emprenyat, hi demanat una fulla oficial de reclamacions, i hi exposat lo descrit, demanant al Ajuntament la seva resposta per e-mail.
Hi explico aixo, per que si algú de vosaltres te mes coneixements juridics i legals que jo, que es denuncii on correspongui, i si cal que s'invalidi la consulta.
Salutacions.
Jordi.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Contra el caciquisme, opció C
Per tot això i molt més, acabo de votar C. I insto tothom que estigui fart de tanta tupinada caciquista per part de l'Ajuntament a fer el mateix.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Trytasa Baldaquino
- N7
- Posts: 330
- Joined: Saturday 21/07/2007 22:56
- Location: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Jo també acabo de votar C.
Per cert, us passo un enllaç facebook força interessant al respecte. Sense veure-ho des del punt de vista del transport com nosaltres, però on es demana una solució consensuada amb la ciutadania, i no una votació de trilers on les cartes estan marcades.
http://www.facebook.com/group.php?gid=2 ... 610&v=info
També han inclòs aquest afegitó en el que jo personalment no havia caigut, però que també dóna molt què pensar...
LA DIAGONAL: UN PASTÍS DE 50M€ ANUALS
Per transformar radicalment una artèria pública principal com la Diagonal, i un sistema de transport públic secularment comprovat com el Bus o el Metro, el debat ciutadà no pot limitar-se a la decoració, sino que ha d’entrar en l’arrel de l’ordenament urbanístic: estructura territorial de mobilitat, impacte sobre barris afectats, impacte atmosfèric, agents urbans implicats, costos colaterals. El debat de fons real hauria d’haver estat:
1.- Es prioritari pacificar el trànsit d’una artèria vertebradora territorial, al cost de convertir l’Eixample en la nova xarxa de trànsit rodat massiu? Volem abocar els més de 100mil automòbils/día que absorbeix la Diagonal, sobre els ja saturats carrers de Rossellò, Provença, Mallorca i Consell de Cent? O es millor pacificar el trànsit en aquest barri, on el comerç de centralitat minva, aprop de les finestres on la gent dorm, segons el model Cerdà primigeni, recuperat fa poc per l’Agencia d’Ecologia Urbana, amb més carrers tipus Enric Granados?
2.- Cóm s’absorbirà l’impacte atmosfèric de la tala massiva d'arbres? Cóm es compensarà l'absorciò de CO2 de la quadruple filera de palmeres i plàtans centenaris, quines copes equivalen a 60Has, 6 grans parcs, durant el temps de les obres i fins el creixement dels nous arbres, uns 12 anys?
3.- Quina modalitat de transport públic convé més als ciutadans? Tramvía, Metro o Bus, doncs aquests determinen formes diferents. Induïnt enormes problemes sobre la semaforització de tot el Centre, les opcions municipals A i B dediquen 2 carrils només al Tramvia. El Metro ni es considera per car, i el Bus queda expulsat!
Tant si guanya A com B, uns 50 milions de billets anuals es transvasaran del Bus a TRAM S.A., imperceptiblement pels usuaris, doncs comprarem la mateixa T10 o el billet, on no es veu a quí els paguem. L’ATM cobra unificadament els billets, amb aparença de servei públic; però desprès, la recaptació es reparteix proporcionalment als respectius usuaris entre els ens integrants, siguin públics: Renfe, FGC i TMB, o els ens privats a qui l’ATM ha donat concessions, com el Tramvía del Llobregat i el Besòs: TRAM S.A. Però el capital de TRAM S.A. es 77% privat: Alstom 20,25%; Fomento de Construcciones y Contratas 19,3%; COMSA 12,4%; Acciona 10,48%; MARFINA 10%(Sarbus, concessionaris Renault); DETREN 4,8%(UTE amb Marfina).
Acceptarem detraure uns 50 milions d’euros cada any de la recaptació de TMB, de proprietat i gestió pública controlable, per regalar-los a la gestora privada TRAM S.A.? Li cedirem gratis 30kms de carril, 15 Has públiques, per explotació privada permanent, a canvi només del cost de l’obra, igual a la facturació d’un sol any? Podrem garantir desprès la viabilitat econòmica del sistema públic de transport metropolità sense aquests enormes excedents en les línies rendibles, que compensen les línies deficitàries? O també privatitzaran aquestes? Front aquestes xifres, el cost d’un nou Metro, o d’un nou túnnel de Renfe, sería calderilla, però el benefici sería públic...
Es tracta d’un regal prou gran al grup de multinacionals i grans constructores: TRAM S.A., com per entendre el cost de 3M€ de l’enorme propaganda, i en plena crisi!
Prou per entendre també perquè necessita ser legitimat. I per tant, que el que s’està plebiscitant encobertament, sí o sí, tant a A com a B, no es res més que un parti pris municipal: la privatització de la Diagonal.
4 de maig 2010
Ada Llorens
Arquitecta, urbanista, paisatgista
Per cert, us passo un enllaç facebook força interessant al respecte. Sense veure-ho des del punt de vista del transport com nosaltres, però on es demana una solució consensuada amb la ciutadania, i no una votació de trilers on les cartes estan marcades.
http://www.facebook.com/group.php?gid=2 ... 610&v=info
També han inclòs aquest afegitó en el que jo personalment no havia caigut, però que també dóna molt què pensar...
LA DIAGONAL: UN PASTÍS DE 50M€ ANUALS
Per transformar radicalment una artèria pública principal com la Diagonal, i un sistema de transport públic secularment comprovat com el Bus o el Metro, el debat ciutadà no pot limitar-se a la decoració, sino que ha d’entrar en l’arrel de l’ordenament urbanístic: estructura territorial de mobilitat, impacte sobre barris afectats, impacte atmosfèric, agents urbans implicats, costos colaterals. El debat de fons real hauria d’haver estat:
1.- Es prioritari pacificar el trànsit d’una artèria vertebradora territorial, al cost de convertir l’Eixample en la nova xarxa de trànsit rodat massiu? Volem abocar els més de 100mil automòbils/día que absorbeix la Diagonal, sobre els ja saturats carrers de Rossellò, Provença, Mallorca i Consell de Cent? O es millor pacificar el trànsit en aquest barri, on el comerç de centralitat minva, aprop de les finestres on la gent dorm, segons el model Cerdà primigeni, recuperat fa poc per l’Agencia d’Ecologia Urbana, amb més carrers tipus Enric Granados?
2.- Cóm s’absorbirà l’impacte atmosfèric de la tala massiva d'arbres? Cóm es compensarà l'absorciò de CO2 de la quadruple filera de palmeres i plàtans centenaris, quines copes equivalen a 60Has, 6 grans parcs, durant el temps de les obres i fins el creixement dels nous arbres, uns 12 anys?
3.- Quina modalitat de transport públic convé més als ciutadans? Tramvía, Metro o Bus, doncs aquests determinen formes diferents. Induïnt enormes problemes sobre la semaforització de tot el Centre, les opcions municipals A i B dediquen 2 carrils només al Tramvia. El Metro ni es considera per car, i el Bus queda expulsat!
Tant si guanya A com B, uns 50 milions de billets anuals es transvasaran del Bus a TRAM S.A., imperceptiblement pels usuaris, doncs comprarem la mateixa T10 o el billet, on no es veu a quí els paguem. L’ATM cobra unificadament els billets, amb aparença de servei públic; però desprès, la recaptació es reparteix proporcionalment als respectius usuaris entre els ens integrants, siguin públics: Renfe, FGC i TMB, o els ens privats a qui l’ATM ha donat concessions, com el Tramvía del Llobregat i el Besòs: TRAM S.A. Però el capital de TRAM S.A. es 77% privat: Alstom 20,25%; Fomento de Construcciones y Contratas 19,3%; COMSA 12,4%; Acciona 10,48%; MARFINA 10%(Sarbus, concessionaris Renault); DETREN 4,8%(UTE amb Marfina).
Acceptarem detraure uns 50 milions d’euros cada any de la recaptació de TMB, de proprietat i gestió pública controlable, per regalar-los a la gestora privada TRAM S.A.? Li cedirem gratis 30kms de carril, 15 Has públiques, per explotació privada permanent, a canvi només del cost de l’obra, igual a la facturació d’un sol any? Podrem garantir desprès la viabilitat econòmica del sistema públic de transport metropolità sense aquests enormes excedents en les línies rendibles, que compensen les línies deficitàries? O també privatitzaran aquestes? Front aquestes xifres, el cost d’un nou Metro, o d’un nou túnnel de Renfe, sería calderilla, però el benefici sería públic...
Es tracta d’un regal prou gran al grup de multinacionals i grans constructores: TRAM S.A., com per entendre el cost de 3M€ de l’enorme propaganda, i en plena crisi!
Prou per entendre també perquè necessita ser legitimat. I per tant, que el que s’està plebiscitant encobertament, sí o sí, tant a A com a B, no es res més que un parti pris municipal: la privatització de la Diagonal.
4 de maig 2010
Ada Llorens
Arquitecta, urbanista, paisatgista
¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Què collons xerra aquesta dona? Privatització de la diagonal? Potser que comprem accions a tramvia metropolità... deu tenir uns beneficis, fua!!! deu donar un dividend..., ens faríem milionaris....
Els cotxes i camions privats passen cada dia per la Diagonal! i això no es privatització per ella?
Va home va vagin tots a pastar fang... Els de la pantomima de referèndum primer, potser te alguna garantia el vot electrònic? L'ajuntament dirà la participació i l'opció que en Jordi Hereu li surti dels )$·(%·, o potser algú podrà comprovar que ens diguin la veritat?.
Els cotxes i camions privats passen cada dia per la Diagonal! i això no es privatització per ella?
Mira una nova la teoria de la conspiració!!!...., a veure si aquesta dona em sap dir quins interessos de multinacionals hi havia darrera el "visca a Barcelona" (i no considerem el PSC multinacional) que va costar 3 MEUR, crec que a començament de crisi (ai perdò aleshores era petit ajustament)Es tracta d’un regal prou gran al grup de multinacionals i grans constructores: TRAM S.A., com per entendre el cost de 3M€ de l’enorme propaganda, i en plena crisi!
Va home va vagin tots a pastar fang... Els de la pantomima de referèndum primer, potser te alguna garantia el vot electrònic? L'ajuntament dirà la participació i l'opció que en Jordi Hereu li surti dels )$·(%·, o potser algú podrà comprovar que ens diguin la veritat?.
- automotorserie 436
- N7
- Posts: 557
- Joined: Sunday 17/08/2008 20:47
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Quizás me acerqué demasiado pronto, pero a las 10:15 en la biblioteca de Can Mariné aún no podia votarse, mañana lo volveré a intentar, está clara mi opción C.
Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
3 mil·lions d'euros per el "Visc a Barcelona"????? Que me'ls paguin a mi, que els hi faig un lema més ben trobat!!!TBF wrote:Què collons xerra aquesta dona? Privatització de la diagonal? Potser que comprem accions a tramvia metropolità... deu tenir uns beneficis, fua!!! deu donar un dividend..., ens faríem milionaris....
Els cotxes i camions privats passen cada dia per la Diagonal! i això no es privatització per ella?
Mira una nova la teoria de la conspiració!!!...., a veure si aquesta dona em sap dir quins interessos de multinacionals hi havia darrera el "visca a Barcelona" (i no considerem el PSC multinacional) que va costar 3 MEUR, crec que a començament de crisi (ai perdò aleshores era petit ajustament)Es tracta d’un regal prou gran al grup de multinacionals i grans constructores: TRAM S.A., com per entendre el cost de 3M€ de l’enorme propaganda, i en plena crisi!
Va home va vagin tots a pastar fang... Els de la pantomima de referèndum primer, potser te alguna garantia el vot electrònic? L'ajuntament dirà la participació i l'opció que en Jordi Hereu li surti dels )$·(%·, o potser algú podrà comprovar que ens diguin la veritat?.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
http://www.directe.cat/noticia/33497/qu ... a-diagonal
Qualsevol que conegui el DNI d'un barceloní pot votar la consulta de la Diagonal
Cap mecanisme evita possibles suplantacions de personalitat · Per votar només cal un DNI amb data de naixement, informacions que tenen centenars d'associacions i comerços
Amb sols un dia de votacions, les irregularitats del sistema de votacions de la consulta de la Diagonal ja s'han posat al descobert. Segons ha pogut comprovar directe!cat, el sistema de votacions per Internet només demana el DNI i la data de naixement d'un ciutadà empadronat a Barcelona, unes dades fàcils d'obtenir a través de Google i que tenen a mà centenars d'associacions, comerços i particulars, així com la mateixa administració pública. El web que permet votar a través d'Internet només remet a una 'declaració responsable', segons la qual el votant assumeix que no està suplantant a ningú i accepta que coneix les conseqüències judicials d'aquesta acció, però aquesta barrera preventiva es pot saltar amb un sol clic. A més diversos barcelonins han denunciat que les votacions habilitades a través dels caixers de Caixa Catalunya no permeten votar l'opció C perquè l'avinguda no canviï, en una vulneració de la llibertat de vot que enllaça amb la campanya d'ocultació d'aquesta opció de les darreres setmanes.
El sistema de votacions per Internet habilitat per l'Ajuntament de Barcelona permet tres opcions per votar: Amb DNI electrònic o certificat digital, a través d'una entitat col·laboradora o bé mitjançant una 'clau de vot d'un sol ús', el mecanisme que aplega la majoria d'irregularitats.
A través d'aquesta opció, qualsevol ciutadà que conegui el número de DNI d'un barceloní i la seva data de naixement pot sol·licitar la clau, que serà enviada per SMS al número de mòbil que especifiqui. Introduint aquesta clau es pot accedir a la segona pantalla del menú, on per continuar amb la votació s'ha de marcar la casella de la 'declaració responsable', segons la qual el votant assegura que no està suplantant la personalitat de ningú, i accepta que coneix les sancions en cas de frau electoral. Un cop marcada aquesta casella és possible continuar amb la votació i triar qualsevol de les tres opcions del referèndum, sense perill que es detecti la suplantació de vot, sempre que el barceloní en qüestió opti decideixi votar pel seu compte.
Cues a les votacions presencials i col·legis que no funcionen
Tal com informàvem aquest dilluns, l'inici de les votacions ha estat accidentat, i ni l'alcalde Jordi Hereu ha aconseguit votar a la primera, ja que li ha calgut l'ajuda dels assistents quan ho ha intentat a Les Corts. El matí de dilluns, data d'inici de les votacions, era impossible votar a almenys 8 centres de vot dels 108 habilitats, i a la tarda aquests problemes continuaven a 5 espais. Segons el consistori, el motiu de les errades ha estat una 'actualització de l'aplicatiu' que s'hauria fet just en el moment d'iniciar les votacions.
L'opció C, desapareguda
Durant el matí de dilluns també van saturar-se les votacions a través d'Internet, i diversos internautes van denunciar la impossibilitat de votar l'opció C a través de Caixa Catalunya, ja que, segons La Vanguardia, en els formularis a través d'aquesta entitat bancària només s'ofereix la possibilitat de votar A i B, però en cap cas deixar l'Avinguda tal com està.
Hereu queda en evidència
Sigui com sigui, els milions d'euros gastats en l'operatiu de la consulta -que no s'organitza segons els preceptes democràtics de la Llei de Consultes catalana ni de la llei espanyola de referèndums, sinó a partir d'una regulació expressa de l'Ajuntament de Barcelona- han quedat en evidència, i més si els comparem amb l'absoluta transparència i el funcionament exemplar de les consultes sobre la independència celebrades arreu del Principat.
En el cas dels referèndums independentistes, i malgrat tractar-se de votacions impulsades per la societat civil i sense el pressupost de la consulta de la Diagonal, els problemes als col·legis electorals van ser mínims i al cap de pocs minuts de l'inici de votacions van ser resolts.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Que tornin els calers!
Què esperen les diferents organitzacions, tan prestades a saltar a tribunals per altres coses, a denunciar el procediment fraudulent i prevaricador de l'Ajuntament?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
http://www.latafanera.cat/historia/cons ... tar-ubuntu
Consulta Diagonal BCN: no s'hi pot votar amb Ubuntu
Ja ho diu la dita. En democràcia tots som iguals, però n'hi ha uns que són més iguals que uns altres. La pàgina de votació requereix Java, però és que jo tinc instal·lat el Java (finestra de l'esquerra a la captura). I ja sense entrar a valorar que el sistema de votació requereixi tenir instal·lat el Java.
Consulta Diagonal BCN: no s'hi pot votar amb Ubuntu
Ja ho diu la dita. En democràcia tots som iguals, però n'hi ha uns que són més iguals que uns altres. La pàgina de votació requereix Java, però és que jo tinc instal·lat el Java (finestra de l'esquerra a la captura). I ja sense entrar a valorar que el sistema de votació requereixi tenir instal·lat el Java.
- Vilarrubla
- N8
- Posts: 673
- Joined: Sunday 31/05/2009 17:26
- Location: Urgell(et)
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
No és simplement pel lema, també els hi faràs els spots, els hi vendràs un lloc a la teva TV? XD.metring wrote:3 mil·lions d'euros per el "Visc a Barcelona"????? Que me'ls paguin a mi, que els hi faig un lema més ben trobat!!!
Igualment no recordo si aquesta xifra era el total d'un pressupost més gran, i que per tant hi havia més coses a part del Visc a Barcelona.
El que trobo dolç a tu t'amargue.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Monto una tele en una tarda, si cal, per 3 quilos!!!
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Ahir dimarts dia 11/05/2010, cap a les 17:30, al programa "Versió RAC1", el savi Quim Monzó em va tornar a il·luminar: NO ESTEM PARLANT D'UN TRAMVIA. ÉS UN TREN!! Els tramvies passen per les ciutats, peró quan no hi són els seus carrils són ocupats per cotxes, motos i autobusos. En el cas de Barcelona, encara que "sembli" un tramvia, encara que es digui "Tram" i encara que tingui els rails a nivell de terra, és un tren (amb uns quants passos a nivell). Sembla que volguem retrocedir un segle en el temps, quan el trens circulaven alegrement per Aragó i per Balmes.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
A l'Hereu ja li han donat un toc, mireu a http://diagonalopciod.com/viewtopic.php?f=7&t=51
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
El Monzó amb aquests temes pixa totalment fora de test, el què passa és que va de modern i d'anar contra el sistema i per això diu tals bajanades. Jo també vaig escoltar-ho i la veritat és que m'anava encenent per dins, perquè el Monzó és un escriptor que admiro però quan parla de segons quins temes doncs crec que no l'encerta gens. Tan de bo fos un tren amb passos a nivell com diu ell, i si fos per mi que fos de vapor i totBarceloní wrote:Ahir dimarts dia 11/05/2010, cap a les 17:30, al programa "Versió RAC1", el savi Quim Monzó em va tornar a il·luminar: NO ESTEM PARLANT D'UN TRAMVIA. ÉS UN TREN!! Els tramvies passen per les ciutats, peró quan no hi són els seus carrils són ocupats per cotxes, motos i autobusos. En el cas de Barcelona, encara que "sembli" un tramvia, encara que es digui "Tram" i encara que tingui els rails a nivell de terra, és un tren (amb uns quants passos a nivell). Sembla que volguem retrocedir un segle en el temps, quan el trens circulaven alegrement per Aragó i per Balmes.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Jo també vaig escoltar el programa, i deixant de banda l'opinió d'en Monzó, vaig flipar amb els correus electrònics i les trucades de gent que explicava les irregularitats a l'hora de votar: cursors que s'anaven sols cap a l'opció A, quan volien votar la C, o el missatge "Gràcies per votar l'opció A" quan encara ni havien començat, o aquell que va poder votar i li sortia un DNI automàticament que no era el seu, etc., etc....
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Jo vaig vota ahir. Rapid i sensa problemes de cap tipus. Em van demana el DNI, em van dona una targeta per introduir al terminal i apa...