A mi també em va bé el 18 de febrer (si no hi ha novetats, que mai no se sap). Però només podré acompanyar-vos de Portbou a La Tor de Querol.entfe001 wrote:Per decret reial, el 18 de febrer. És l'únic dia que m'anirà bé.
440R+RRR+Z2+BUS+440 amb neu
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
ROMI65 wrote:A mi també em va bé el 18 de febrer (si no hi ha novetats, que mai no se sap). Però només podré acompanyar-vos de Portbou a La Tor de Querol.entfe001 wrote:Per decret reial, el 18 de febrer. És l'únic dia que m'anirà bé.
Els suggerim l'STADLER a la SNCF aquell dia i aquell tren?
L'any vinent hi haurà TransStadler Núria-Sallagosa. Aneu fent plans, 6 horetes de camí. Jo no me la penso perdre.
Si no vols els teus bitllets de tren, Romi65, recorda de guardar-me'ls. Són molts interessants a efectes de tarifa. Gràcies
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- ROMI65
- N6
No cal suggerir-ho. En principi, toca una Z150 (Stadler!!) per pujar a la Cerdanya (si no s'espatlla o l'amaguen; l'estima que els cheminots tenen d'aquest tren és més o menys com la teua ).liniadelRipollés wrote: Els suggerim l'STADLER a la SNCF aquell dia i aquell tren?
A veure si aquesta vegada no me la perd!! Però podria fer-se en sentit contrari, per variar una mica, no?liniadelRipollés wrote: L'any vinent hi haurà TransStadler Núria-Sallagosa. Aneu fent plans, 6 horetes de camí. Jo no me la penso perdre.
Quant als bitllets, ja veurem... Jo també me'ls guarde.liniadelRipollés wrote: Si no vols els teus bitllets de tren, Romi65, recorda de guardar-me'ls. Són molts interessants a efectes de tarifa. Gràcies
-
- N10
Aisss....ROMI65 wrote:No cal suggerir-ho. En principi, toca una Z150 (Stadler!!) per pujar a la Cerdanya (si no s'espatlla o l'amaguen; l'estima que els cheminots tenen d'aquest tren és més o menys com la teua ).liniadelRipollés wrote: Els suggerim l'STADLER a la SNCF aquell dia i aquell tren?
OK, ja sabia jo que...suggerint...tindríem informacions de primera línia disponibles...
A veure si aquesta vegada no me la perd!! Però podria fer-se en sentit contrari, per variar una mica, no?liniadelRipollés wrote: L'any vinent hi haurà TransStadler Núria-Sallagosa. Aneu fent plans, 6 horetes de camí. Jo no me la penso perdre.
Res de sentit contrari, que hi ha molt desnivell. Els francesos esteu"enfonsats" allà.
Quant als bitllets, ja veurem... Jo també me'ls guarde.liniadelRipollés wrote: Si no vols els teus bitllets de tren, Romi65, recorda de guardar-me'ls. Són molts interessants a efectes de tarifa. Gràcies
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Mireu, jo no faré el viatge, però de l´estació de Bourg Madame a la de Puigcerdà només hi ha 10 minuts a peu...
És una idea per si fa molt fred o si no voleu morir d´avorriment a l´estació de Latour de Carol...
Més que res ho dic perquè com que a Puigcerdà hi ha més "vidilla"...doncs...això.
Ja ho sabeu.
És una idea per si fa molt fred o si no voleu morir d´avorriment a l´estació de Latour de Carol...
Més que res ho dic perquè com que a Puigcerdà hi ha més "vidilla"...doncs...això.
Ja ho sabeu.
Hola a tots,
A mi ja em va bé el dia que heu triat per fer la sortida i també el sentit Perpinyà - La Tor.
En el meu cas em pujaria al tren o a Sant Andreu Comtal o a Granollers Centre, ja miraré què és el que més em convé.
I pel que fa a l'estada a la Tor de Querol no crec que sigui gaire avorrida per què heu triat el dia que hi ha els trens nocturs especials de vacances per la qual cosa crec que de tot menys avorriment. Els trens especials són:
Corail 3962. La Tor de Querol 17:53-->Paris Austerlitz 6:05
Corail 3964. La Tor de Querol 18:22-->Paris Austerlitz 6:05
I després agafar el rodalies internacional cap a Barcelona (Mollet Santa Rosa en el meu cas)
A reveure
A mi ja em va bé el dia que heu triat per fer la sortida i també el sentit Perpinyà - La Tor.
En el meu cas em pujaria al tren o a Sant Andreu Comtal o a Granollers Centre, ja miraré què és el que més em convé.
I pel que fa a l'estada a la Tor de Querol no crec que sigui gaire avorrida per què heu triat el dia que hi ha els trens nocturs especials de vacances per la qual cosa crec que de tot menys avorriment. Els trens especials són:
I després agafar el rodalies internacional cap a Barcelona (Mollet Santa Rosa en el meu cas)
A reveure
-
- N10
Benvingut al millor fòrum ferrocatfriqui, Lluís !
migjorn wrote:Hola a tots,
A reveure
El problema és que l'autocar és directe de Font Romeu a la Tor de Querol (doncs el tren groc no farà tot el trajecte). Així doncs no pararem a la Guingueta d'Ix, i potser ni ens ve de passada.437.001 wrote:Mireu, jo no faré el viatge, però de l´estació de Bourg Madame a la de Puigcerdà només hi ha 10 minuts a peu...
Ja ho sabeu.
- Trenscat
- N10
Jo també hi assistiré però no sol, si no que vindré també amb la xicota (la malba del fòrum) que molts de vosaltres ja teniu el gust de conèixer Estic convençut que serà una volta molt entretinguda! 8)
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
-
- N9
A hores d'ara crec que fora bo fer una llista de les persones que han confirmat la seva assistència a aquesta trobada:
josep_serre (la meva feina actual em deixa bastant més temps lliure)
entfe001
aarongilp
liniadelripolles
trenscat
malba
abegot
ut596001
migjorn
Guillem (amic migjorn)
wefer
dgxta
Gersenz
Martí (no forumaire)
I possiblement algú més.
ROMI65.
Per tant descomptant ROMI65 que als efectes del que exposaré després no el compto som 14 assitents.
El tema està en la possiblitat de demanar bitllet de grup pels trajectes en tren de SNCF, l'import d'aquests bitllets té una reducció del 30% sobre la tarifa general i la possilitat d'utilitzar-lo en qualsevol període i a diferència de Renfe es pot demanar al moment, això sí, cal que com a mínim siguem 10 persones.
Segons web SNCF l'import del bitllet entre Cervera de la Marenda i La Tor de Querol és de 25,10€ que en cas de grup es quedaria en 17,60€.
entfe001
aarongilp
liniadelripolles
trenscat
malba
abegot
ut596001
migjorn
Guillem (amic migjorn)
wefer
dgxta
Gersenz
Martí (no forumaire)
I possiblement algú més.
ROMI65.
Per tant descomptant ROMI65 que als efectes del que exposaré després no el compto som 14 assitents.
El tema està en la possiblitat de demanar bitllet de grup pels trajectes en tren de SNCF, l'import d'aquests bitllets té una reducció del 30% sobre la tarifa general i la possilitat d'utilitzar-lo en qualsevol període i a diferència de Renfe es pot demanar al moment, això sí, cal que com a mínim siguem 10 persones.
Segons web SNCF l'import del bitllet entre Cervera de la Marenda i La Tor de Querol és de 25,10€ que en cas de grup es quedaria en 17,60€.
Last edited by josep_serre on Wednesday 15/02/2006 23:59, edited 5 times in total.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
- wefer
- Administrador
Jo també vull venir, si em deixeu...
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
-
- N9
Perdó, el missatge ha estat editat.
Ara un altre tema seria que si les persones confirmen explícitament la seva assistència al viatge seria demanar un bitllet de grup pel trajecte La Tor de Querol Barcelona, que en el cas que es confirmés em comprometo a tramitar.
A la llista s'hi hauria de descomptar abegot que disposa d'una tarifa diferent tot i que se'l podria comptar amb algun tipus de compensació en cas que la tarifa de grup li suposés algun tipus de perjudici.
En el cas que es pogués fer el bitllet de grup aquest s'hauria de confirmar el 15 de febrer, jo tanco el termini d'admissió d'inscripcions el 14 de febrer a les 12 del migdia.
Enacara falten alguns punts com ara, el pagament de l'import dels bitllets que hauria de fer-se abans del tancament del període d'inscripcions i que suposaria la formalització com els agrada dir a Renfe de la inscripció.
Per evitar un complicat seguiment del tema en missatges, aquest mateix missatge s'anirà editant amb les persones que vagin confirmant la seva assistència que es pot fer per missatgeria privada si es vol i també dels que la vagin formalitzant.
Ara un altre tema seria que si les persones confirmen explícitament la seva assistència al viatge seria demanar un bitllet de grup pel trajecte La Tor de Querol Barcelona, que en el cas que es confirmés em comprometo a tramitar.
A la llista s'hi hauria de descomptar abegot que disposa d'una tarifa diferent tot i que se'l podria comptar amb algun tipus de compensació en cas que la tarifa de grup li suposés algun tipus de perjudici.
En el cas que es pogués fer el bitllet de grup aquest s'hauria de confirmar el 15 de febrer, jo tanco el termini d'admissió d'inscripcions el 14 de febrer a les 12 del migdia.
Enacara falten alguns punts com ara, el pagament de l'import dels bitllets que hauria de fer-se abans del tancament del període d'inscripcions i que suposaria la formalització com els agrada dir a Renfe de la inscripció.
Per evitar un complicat seguiment del tema en missatges, aquest mateix missatge s'anirà editant amb les persones que vagin confirmant la seva assistència que es pot fer per missatgeria privada si es vol i també dels que la vagin formalitzant.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
- ROMI65
- N6
No hem d’oblidar que dissabte 18 és la tornada de vacances dels parisencs, cosa que podria crear problemes de places a l’autobús de Font-romeu a La Tor. Potser convindria posar-se en contacte amb la SNCF per veure quina és la situació. Puc fer-ho jo mateix, però tot es pot gestionar a partir de la pàgina: http://www.voyages-sncf.com/groupes/Accueil_Groupes.htmjosep_serre wrote:A hores d'ara crec que fora bo fer una llista de les persones que han confirmat la seva assistència a aquesta trobada:
entfe001
aarongilp
liniadelripolles
trenscat
malba
abegot
ut596001
migjorn
wefer
I possiblement algú més.
ROMI65.
Per tant descomptant ROMI65 que als efectes del que exposaré després no el compto som 10 assitents.
- Trenscat
- N10
La malba i jo optarem pel tipus de bitllet que resulti més barat: si és més barat en grup agafarem aquest però si és més barat amb Carnet Jove ens quedarem aquest altre
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat