Viatgeu sense bitllet?

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.

Viatgeu sense bitllet

Mai, sempre viatjo amb bitllet.
30
67%
No valido títol multiviatge si puc dir que la venda està tancada
0
No votes
No pago bitllet en trajectes on sé positivament que no me'l demanaran
6
13%
Utilitzo bonificacions que no em corresponen
0
No votes
Faig frau de zona
6
13%
Només pago bitllet si el necessito pels controls d'accés
1
2%
Vaig sistemàticament sense bitllet
2
4%

Total votes: 45

Guigui
Administrador

Tamps de permanència

Post by Guigui »

És que diria que tècnicament, no hi ha temps màxim de permanència. O potser algú ja s'ha trobat que una validadora de sortida d'FGC no el deixava passar per excés de temps?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
Miquel
Administrador

Re: Tamps de permanència

Post by Miquel »

Guigui wrote:És que diria que tècnicament, no hi ha temps màxim de permanència. O potser algú ja s'ha trobat que una validadora de sortida d'FGC no el deixava passar per excés de temps?
Jo ho vaig preguntar a un revisor de TMB i em va dir 1h15 minuts, també ho vaig preguntar als Centre d'Atenció al Ciutadà de TMB (el de Sagrada Família), i em van dir 2 hores.

Jo no se si és cert, o no, ni el temps màxim veritable, però per si les mosques, al passar més d'1h15 dins les instal·lacions vaig amb cura.
Ara bé, t'asseguro que per TMB el temps de permanència hi és, fà temps, ho vaig llegir a les estacions, al reglament aquest cutre que apareix al costat del plànol, a l'apartat de les multes de bitllets, gossos i demés.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Mako448
N10
N10

Re: Viatgeu sense bitllet?

Post by Mako448 »

A veure,vaig explicar una cosa que vaig fer ahir que no se si és molt legal.

El cas és que amb la T-10 no tinc ni idea si el nombre de transbordaments són 3 o 4(en alguns llocs llegeixo 3 i en altres 4),com volia fer més de 3 transbordaments(Fabra de Puig-Arc de Triomf amb L1,Arc de Triomf-Hospitalet amb Renfe,Hospitalet-Av.Carrilet amb L1 i Av.Carrilet-St.Andreu de la Barca amb FGC),peró clar si Rodalies NO estiguès tallat llavors si que serien 3 transbordaments,i entre Fabra i Puig i Arc de Triomf el viatge en teoria el faig amb Renfe Rodalies,peró com està tallat haig d'agafar la L1 per nassos.El cas és que li vaig comentar aixó al informador de Rodalies Catalunya que hi havia al costat de la barrera de cancel.ladores i l'informador em va deixar passar.Ho vaig fer bé o malament?

Per cert,una cosa que tampoc crec que no vaig fer va ser fer un trajecte Sitges-Martorell per SVC amb bitllet de 4 zones,si és va per Barcelona potser si que és vàlid,peró anant per SVC no ho se pas.Peró vaja jo a la màquina de Sitges vaig picar Martorell i em va sortir 4 zones.
josep_serre
N9
N9

Post by josep_serre »

El bitllet de Renfe per viatjar en metro és a efectes de validació sempre vàlid de fet els torniquets els admeten il·limitadament per tant sigui havent-lo validat o a la vista si és per aquell dia i en el temps de validesa del bitllet és vàlid.

Martorell-Sitges amb títols de Renfe són 4 zones vagis per on vagis la màquina autovenda posarà les zones via Barcelona si vols que te les faci via Sant Vicenç demana Sant Vicenç amb títols ATM són 5 zones via Barcelona i 6 via Sant Vicenç.

Els transbordament permesos són 3 que implica 4 mitjans de transport no es pot repetir operador
Mako448 wrote:A veure,vaig explicar una cosa que vaig fer ahir que no se si és molt legal.

El cas és que amb la T-10 no tinc ni idea si el nombre de transbordaments són 3 o 4(en alguns llocs llegeixo 3 i en altres 4),com volia fer més de 3 transbordaments(Fabra de Puig-Arc de Triomf amb L1,Arc de Triomf-Hospitalet amb Renfe,Hospitalet-Av.Carrilet amb L1 i Av.Carrilet-St.Andreu de la Barca amb FGC),peró clar si Rodalies NO estiguès tallat llavors si que serien 3 transbordaments,i entre Fabra i Puig i Arc de Triomf el viatge en teoria el faig amb Renfe Rodalies,peró com està tallat haig d'agafar la L1 per nassos.El cas és que li vaig comentar aixó al informador de Rodalies Catalunya que hi havia al costat de la barrera de cancel.ladores i l'informador em va deixar passar.Ho vaig fer bé o malament?

Per cert,una cosa que tampoc crec que no vaig fer va ser fer un trajecte Sitges-Martorell per SVC amb bitllet de 4 zones,si és va per Barcelona potser si que és vàlid,peró anant per SVC no ho se pas.Peró vaja jo a la màquina de Sitges vaig picar Martorell i em va sortir 4 zones.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
437.001
N10
N10

Post by 437.001 »

BRILL 18 wrote:
437.001 wrote:Fa unes tres setmanes que vaig anar des de L´Arboç a Tarragona sense bitllet.
Vaig anar a L´Arboç, i només havia comprat bitllet d´anada.
Creia que hi havia màquina, i no.
A la tornada vaig pujar al tren, no hi havia ningú a l´estació, passatgers apart.
A Sant Vicenç just baixo del tren que arribava el Catalunya exprés a Tarragona, o sigui que corredissa i no vaig tenir temps de comprar bitllet a la màquina de Sant Vicenç.
En el trajecte de Sant Vicenç a Tarragona no va passar el revisor, així que no vaig poder comprar el bitllet.

Una de les poquíssimes vegades que he viatjat gratis amb Renfe.
Les altres han estat casos idèntics amb estacions diferents.
El fet que no pasi el revisor no es excusa, la obligacio del passarger es buscar el revisor per pagar el bitllet, altre cosa es que o hi hagi revisor pero el fet de espera a que passi no es el correcte
El revisor no va passar, no se´l va veure, i jo no penso trucar a la porta de cabina d´una 448 en doble, però a la segona composició, la del darrere, per veure si el revisor hi és o no.
La veritat, em va sorprendre que no hi hagi màquina en una estació com L´Arboç. A Castellbisbal bé que n´hi ha, de màquina...
Vilarrubla
N8
N8

Post by Vilarrubla »

metring wrote:Podeu posar aquí els grups aquests que trobeu, i enviaré un mail a les entitats.
+ Yo tambien cuando pico en el metro lo hago con la tarjeta rosa jeje
El que trobo dolç a tu t'amargue.
Vilarrubla
N8
N8

Post by Vilarrubla »

No se si algú ha fet un resum de les votacions...

El 70% (30 persones!) paga sempre, i el 30% restant fa algun tipus de frau ja sigui a vegades o habitualment... al metro crec que era del 10%?

Això a lo millor vol dir que hi ha gent que ve a veure quins projectes hi ha per veure com s'amplien els seus recorreguts "gratuïts" XDDD
El que trobo dolç a tu t'amargue.
Post Reply

Return to “Transport en general / Transporte en general”