Remodelació d'estacions de metro

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Post Reply

Quina/es obra/es al metro trobeu prioritària/es?

Adaptar intercanviador Catalunya L1 i L3
65
19%
Adaptar intercanviador Clot L1 L2
20
6%
Adaptar Espanya L1 L3
60
17%
Adaptar Sants Estació L5 per sortir a Renfe
50
14%
Adaptar Passeig de Gràcia L2 L4
44
13%
Adaptar Plaça de Sants L1 L5
42
12%
Adaptar Verdaguer L4 L5
35
10%
Adaptar Maragall L4 L5
23
7%
Amb canviar l'estètica d'estacions old fashioned, va que xuta!
5
1%
Altres (expliqueu)
7
2%
 
Total votes: 351

User avatar
uriol108
N8
N8
Posts: 919
Joined: Sunday 30/12/2007 21:04
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Location: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contact:

Re: Remodelació d'estacions de metro

Post by uriol108 »



El conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal, ha visitat el nou vestíbul en servei de lestació de lL4 de Guinardó / Hospital de Sant Pau, que aproparà lhospital als viatgers.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

I què?

Post by Guigui »

Veure aquesta gent al metro em produeix la mateixa sensació que quan les Anes Obregons d'aquest món se'n van a comprar amb un bosc de càmeres i carxofes al damunt: quin interès té el que fan ells que no té el que faci jo quan faig el mateix? És més, quina aportació verbal poden fer aquestes persones, més enllà del previsible autobombo que no dura fins més enllà de la següent incidència (i llavors no apareixen amb tanta microfàgia davant els mitjans de comunicació)?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: Remodelació d'estacions de metro

Post by victorcasta »

uriol108 wrote:

El conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal, ha visitat el nou vestíbul en servei de lestació de lL4 de Guinardó / Hospital de Sant Pau, que aproparà lhospital als viatgers.
D'això ja fa un mes...
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Remodelació d'estacions de metro

Post by Miquel »

L'estació de Montbau està apunt d'estrenar ascensors del vestíbul a l'andana.

Ademés, a l'andana ja han posat els cartells de la cadira de rodes.

Al vestíbul també, han estrenat termometres nous amb nou "estil".

Als quadrats desapareix el logo de l'empresa que ho gestiona, i la nomenclatura passa a estar al centre del quadrat, recordo, que avans de posar els logos, la nomenclatura no estava al centre si no desplaçada adalt o avall, i donava una mala sensació a la vista.

També hi han novetats a les altres operadores.
El logotip de rodalies antic desapareix i passa a haver-hi la R amb el quadrat, a Sants, ademés de la R, hi ha un altre quadrat amb la paraula renfe (amb l'estil de lletra lila de renfe), per indicar els altres serveis de tren.
El logo d'FGC ara ocupa tot el quadrat, igual que el del Tram.

Un croqui de com ha quedat.
Image
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Remodelació d'estacions de metro

Post by metring »

No sé exactament des de quan, però avui he vist que la sortida del passeig Torres i Bages de Sant Andreu, torna a estar oberta. Suposo que ben aviat tancaran la de la plaça Orfila.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Remodelació d'estacions de metro

Post by metring »

http://www.elperiodico.com/default.asp? ... io_PK=1022

Abierto el acceso a la estación de Sant Pau y Dos de Maig por la calle de Cartagena

• La remodelación de la entrada está ligada a la modernización de las paradas más antiguas :?:

EFE
BARCELONA
Las obras de rehabilitación del acceso a la estación de metro de Sant Pau y Dos de Maig de la línea 5 por la calle de Cartagena han terminado y se ha reabierto la entrada después de dos meses y medio de obras, según ha informado Transports Metropolitans de Barcelona (TMB).

El acceso a la estación estaba cerrado desde el pasado 25 de enero y, según TMB, las obras de rehabilitación de la entrada se han terminado en el plazo previsto.

Obras desde noviembre

La estación de la línea 5 está en obras de rehabilitación integral desde noviembre pasado junto con la estación de Hospital Clínic, también de la línea 5, y las de Sant Andreu y Santa Coloma, ambas de la línea 1.

Las obras se enmarcan en el programa de modernización de las estaciones más antiguas de las líneas de metro de la capital catalana que lleva a cabo TMB y cuya inversión total es de 6,2 millones de euros.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Pífia (una altra)

Post by Guigui »

• La remodelación de la entrada está ligada a la modernización de las paradas más antiguas :?:
Quan no s'ha après la llengua, passen aquestes coses...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
mikado
N9
N9
Posts: 1844
Joined: Friday 06/05/2005 21:40

Re: Remodelació d'estacions de metro

Post by mikado »

Carta de un ciudadano en :
http://www.lavanguardia.es/lv24h/201004 ... 35198.html


Decepción tras decepción

JOSEP LLUÍS AMADOR | Olesa de Montserrat | 13/04/2010 | Actualizada a las 10:51 | Participación
Después de mi primera odisea hace más de 8 meses de querer viajar de nuevo solo en metro por la ciudad de Barcelona, por la línea roja número 1, viajo de nuevo a vivir mi segunda decepción en la estación de metro de Plaça Espanya, inaccesible total para viajar en una silla de rueda. Si quieres acceder al metro tienes que superar más de 30 centímetros de altura -una imagen vale más que mil palabras-. Después de la inversión del Plan Zapatero, -que leí en algunos diarios catalanes- que se iba hacer una fuerte inversión para solucionar esta problemática sobre las barreras arquitectónicas.
Con el paso del tiempo veo que todo sigue igual. Encuentro otra vez más que la estación de Plaça Espanya no se puede acceder en silla de ruedas. Es increíble, continuamos en la prehistoria. Es más, venir de Plaça Catalunya a Plaça Espanya, no se puede salir, quedas atrapado. Ciudadanos discapacitados de Cataluña, si queréis subir en el tren de los FCG que te lleve dirección Manresa, tienes que bajar una parada de más, cambiar de andén y volver a subir en el metro que de nuevo te lleve a la Plaça Espanya para poder acceder a la via 3 ó 4 y subir al tren que te llevará a tu ciudad de Manresa. Es increíble, pero real como la vida misma en el siglo XXI.

"Yo creía que Barcelona era la ciudad más europea para el discapacitado", tanto en el transporte público como en accesibilidad en la ciudad. Vuelvo a ver que todo es surrealismo de ciudadano. Barcelona tiene aún mucho que aprender de otras ciudades, como por ejemplo Madrid, cómo adecuar el metro para las personas con movilidad reducida -que circulamos en sillas de ruedas-. Un aprobado alto, casi un notable para Madrid… Un suspenso para Barcelona en transporte subterráneo (metro).
Attachments
mbarrfotocarta1304100.JPG
mbarrfotocarta1304100.JPG (29.14 KiB) Viewed 7812 times
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Remodelació d'estacions de metro

Post by Miquel »

mikado wrote:Carta de un ciudadano en :
http://www.lavanguardia.es/lv24h/201004 ... 35198.html


Decepción tras decepción

JOSEP LLUÍS AMADOR | Olesa de Montserrat | 13/04/2010 | Actualizada a las 10:51 | Participación
Después de mi primera odisea hace más de 8 meses de querer viajar de nuevo solo en metro por la ciudad de Barcelona, por la línea roja número 1, viajo de nuevo a vivir mi segunda decepción en la estación de metro de Plaça Espanya, inaccesible total para viajar en una silla de rueda. Si quieres acceder al metro tienes que superar más de 30 centímetros de altura -una imagen vale más que mil palabras-. Después de la inversión del Plan Zapatero, -que leí en algunos diarios catalanes- que se iba hacer una fuerte inversión para solucionar esta problemática sobre las barreras arquitectónicas.
Con el paso del tiempo veo que todo sigue igual. Encuentro otra vez más que la estación de Plaça Espanya no se puede acceder en silla de ruedas. Es increíble, continuamos en la prehistoria. Es más, venir de Plaça Catalunya a Plaça Espanya, no se puede salir, quedas atrapado. Ciudadanos discapacitados de Cataluña, si queréis subir en el tren de los FCG que te lleve dirección Manresa, tienes que bajar una parada de más, cambiar de andén y volver a subir en el metro que de nuevo te lleve a la Plaça Espanya para poder acceder a la via 3 ó 4 y subir al tren que te llevará a tu ciudad de Manresa. Es increíble, pero real como la vida misma en el siglo XXI.

"Yo creía que Barcelona era la ciudad más europea para el discapacitado", tanto en el transporte público como en accesibilidad en la ciudad. Vuelvo a ver que todo es surrealismo de ciudadano. Barcelona tiene aún mucho que aprender de otras ciudades, como por ejemplo Madrid, cómo adecuar el metro para las personas con movilidad reducida -que circulamos en sillas de ruedas-. Un aprobado alto, casi un notable para Madrid… Un suspenso para Barcelona en transporte subterráneo (metro).
Quin es el percentatge de estacions acssesible?

D'altra banda, a Montbau, han posat un nou sistema a la cartelleria de l'andana (jo no l'havia vist mai). Han posat un plàstic a sobre de la cartelleria, aquesta mesura a estacions com Penitents li vindria molt bé.

Per cert, a Montbau ja han posat els ascensors, i no han posat les rajoles blanques de bany :plas
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Protecció de cartelleria a Penitents

Post by Guigui »

Miquel wrote:D'altra banda, a Montbau, han posat un nou sistema a la cartelleria de l'andana (jo no l'havia vist mai). Han posat un plàstic a sobre de la cartelleria, aquesta mesura a estacions com Penitents li vindria molt bé.
Precisament, Penitents també té els rètols coberts amb una pel·lícula que si més no en dificulta la vandalització.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Protecció de cartelleria a Penitents

Post by Miquel »

Guigui wrote:
Miquel wrote:D'altra banda, a Montbau, han posat un nou sistema a la cartelleria de l'andana (jo no l'havia vist mai). Han posat un plàstic a sobre de la cartelleria, aquesta mesura a estacions com Penitents li vindria molt bé.
Precisament, Penitents també té els rètols coberts amb una pel·lícula que si més no en dificulta la vandalització.
Ja, peró si els gamberros (i encara m'ha quedat fi) el ratllen, suposo que poden canviar aquesta pel·lícula, en comptes de canviar la cartelleria, etc.
Penitents m'ha sortit, ja que és l'estació on pitjor he vist la cartelleria per el vandalisme.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Remodelació d'estacions de metro

Post by metring »

http://blocs.gencat.cat/blocs/AppPHP/pt ... can-serra/

El DPTOP posa en marxa un nou ascensor per a facilitar l’accés a l’estació de l’L1 de Just Oliveres des del barri de Can Serra

El Departament de Política Territorial i Obres Públiques ha posat en funcionament un nou ascensor que facilita la comunicació entre el barri de Can Serra de l’Hospitalet de Llobregat i l’estació de l’L1 de Just Oliveres, ubicada a l’altra banda de les vies d’Adif. Així, el nou elevador connecta l’accés de l’estació de Metro, situat al costat mar de les vies de tren, amb el pas superior que connecta amb el costat muntanya, de manera que millora la comoditat i l’accessibilitat a l’estació des d’aquest barri ubicat a l’altra banda de les vies.

L’actuació ha comportat una inversió de 512.000 euros. Paral·lelament, s’està redactant el projecte per a completar l’adaptació a persones amb mobilitat reduïda d’aquesta estació de l’L1.

El Govern ha posat en funcionament un nou ascensor que millora la comunicació entre el barri de Can Serra de l’Hospitalet de Llobregat i l’estació de l’L1 de Just Oliveres, ubicats a banda i banda de les vies del tren d’Adif.
El nou elevador se situa a l’avinguda de Josep Tarradellas, a prop de la rambla Just Oliveres, just a l’altura del pas superior per a vianants que creua les vies del tren.

Així, aquest ascensor permet superar el desnivell existent entre el carrer on s’ubica l’accés del Metro i el nivell superior de la passera sobre les vies del tren, que fins ara es resolia només amb escales fixes. Pel que fa a l’altra banda de les vies, l’accés a la passera també està adaptat a persones amb mobilitat reduïda, mitjançant una rampa habilitada per l’ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat.

D’aquesta manera, amb aquest ascensor es completa la millora de l’accessibilitat a l’estació de l’L1 de Just Oliveres des del barri de Can Serra, situats a la banda mar i la banda muntanya de les vies, respectivament.
El nou ascensor no només dóna servei als usuaris de Metro, sinó que també servirà per millorar la comunicació a peu entre les dues bandes del ferrocarril i millorar la mobilitat urbana.

L’actuació ha comportat una inversió de prop de 512.000 euros, a càrrec del Govern. L’ajuntament de l’Hospitalet serà l’encarregat de dur a terme el manteniment necessari per a garantir el correcte funcionament de l’ascensor.

D’altra banda, el Govern està redactant actualment el projecte constructiu per a completar l’adaptació a persones amb mobilitat reduïda de l’estació de l’L1 de Just Oliveres, per a instal·lar un nou ascensor que comuniqui l’exterior amb el vestíbul i dos més entre vestíbul i andanes.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Remodelació d'estacions de metro

Post by metring »

A partir del dia 26, l'andana sentit Fondo de Sant Andreu romandrà fora de servei per les obres, reobrint la del sentit Hospital de Bellvitge.
alexbn
N6
N6
Posts: 230
Joined: Wednesday 04/05/2005 12:41

Re: Remodelació d'estacions de metro

Post by alexbn »

Miquel wrote:Quin es el percentatge de estacions acssesible?
79% si no recuerdo mal. Siguiendo con el recordar (lo tendría que mirar) al acabar el año será el 87%, contando con las estaciones que están ya en obras más las nuevas que han de estrenarse. Tengo pendiente entretenerme en calcular el porcentaje para Madrid, pero creo que en el centro es imposible encontrar un ascensor.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Remodelació d'estacions de metro

Post by Miquel »

Ja s'han estrenat els nous ascencors de l'estació de Montbau, per tant, ja podem dir que Montbau, ja és accesible.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Re: Remodelació d'estacions de metro

Post by El LLOP »

el dimarts dia 25 d'aquest mes, s'inaugurarà el nou vestíbul de l'estació de Can Vidalet a l'inici del servei. Aquest nou vestíbul passarà a ser el principal de l'estació.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Remodelació d'estacions de metro

Post by metring »

http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... o?id=18442

El conseller Nadal visitarà dimarts el nou vestíbul de l'estació de Can Vidalet de l'L5

El conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal, visitarà el proper dimarts, 25 de maig, el nou vestíbul de l'estació de l'L5 de Can Vidalet, coincidint amb la seva entrada en servei.
A la visita també hi assistiran l'alcaldessa de L'Hospitalet de Llobregat, Núria Marín; i l'alcaldessa d'Esplugues de Llobregat, Pilar Díaz.

La visita tindrà lloc, a les 17.30 hores, a l'estació del metro de Can Vidalet de l'L5. El punt de trobada serà a l'accés de l'estació a la confluència dels carrers de la Maladeta i Hierbabuena.


25-05-2010 17:30 | Metro de Can Vidalet de l'L5 (accés: confluència dels carrers de la Maladeta i Hierbabuena) | Esplugues de Llobregat (Baix Llobregat) | Barcelona
El conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal, visitarà el nou vestíbul de l'estació de l'L5 de Can Vidalet, coincidint amb la seva entrada en servei.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

El fan servir per a quelcom més que tallar cintes?

Post by Guigui »

I, predicant amb l'exemple, com fan tots els nostres estimats polítics, s'hi arribarà en metro, és clar...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Remodelació d'estacions de metro

Post by metring »

Informació ampliada:

http://blocs.gencat.cat/blocs/AppPHP/pt ... 2%80%99l5/



* 25 maig 2010
* 18:54

El conseller Nadal posa en servei el nou vestíbul de l’estació de Can Vidalet de l’L5

El conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal, ha posat avui en servei el nou vestíbul de l’estació de l’L5 de Can Vidalet. Es tracta d’un espai de 300 m2 independent al vestíbul existent, que dobla la superfície original, que permet l’accés adaptat a persones amb mobilitat reduïda des del carrer de la Maladeta i millora la comoditat dels viatgers. Amb aquesta, ja són 103 les estacions de Metro accessibles, el 78% de la xarxa. L’actuació, que ha comportat una inversió de 8,6 MEUR, s’ha completat amb la reurbanització dels carrers de l’entorn de l’estació.

Fins ara, l’estació de Can Vidalet de l’L5 disposava d’un únic vestíbul de dimensions reduïdes, de 150 m2 aproximadament, situat en un dels extrems de l’estació, amb una única sortida cap a l’exterior, amb escales fixes. Amb l’objectiu d’adaptar l’estació a persones amb mobilitat reduïda i millorar la comoditat dels viatgers en els desplaçaments per l’interior de l’estació, el DPTOP va impulsar la construcció d’un segon vestíbul.

Ara, un cop acabats els últims treballs, el conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal, acompanyat de l’alcaldessa de l’Hospitalet de Llobregat, Núria Marín, i l’alcaldessa d’Esplugues de Llobregat, Pilar Díaz, ha visitat avui el nou vestíbul de l’estació de l’L5 de Can Vidalet, coincidint amb la seva posada en funcionament.

L’actuació ha inclòs la construcció d’aquest vestíbul independent a l’existent, situat al límit del terme municipal de l’Hospitalet de Llobregat i Esplugues de Llobregat, per tal de dotar de nous espais l’estació, adaptar-la a persones amb mobilitat reduïda, i construir-hi noves sortides d’emergència.

Això beneficiarà prop de 18.000 viatgers que diàriament fan ús d’aquesta estació, que a partir d’ara es podran desplaçar per l’estació amb més comoditat, amb nous ascensors per comunicar els diferents nivells i espais més amples.

D’altra banda, l’actuació ha comportat també la millora de l’àrea en superfície a l’entorn de l’estació, que s’ha reformat i reurbanitzat, creant nous espais per a l’ús ciutadà. Amb la finalització dels últims treballs, han quedat alliberats els darrers trams en superfície ocupats per les obres, al carrer de la Menta i la Hierbabuena, entre el carrer de Pubilla Cases i el carrer de la Mina.

Les obres es van iniciar el segon semestre del 2008 i han comportat una inversió global de 8,6 MEUR.

Més espais i accés adaptat

Les obres que ara arriben a la seva fi inclouen un seguit d’actuacions que han permès millorar notablement tant l’accessibilitat i la mobilitat a l’estació com l’espai urbà en superfície. Concretament, l’obra ha comprès la construcció dels elements següents :

• Nou vestíbul de 300 m2: s’ha construït un nou vestíbul de 300 m2 de superfície, independent al vestíbul existent, a la cruïlla dels carrers de la Menta / Hierbabuena i de la Maladeta. D’aquesta manera, es dobla la superfície del vestíbul original que té una superfície d’uns 150 m2 aproximadament. El nou espai disposa de 7 validadores i 3 màquines de venda de bitllets. A l’interior, s’han instal•lat dos nous ascensors que permeten connectar amb comoditat amb les dues andanes independents, així com escales mecàniques i fixes. Així, amb aquesta ja són 103 les estacions de Metro accessibles, el 78% del total de la xarxa.

• Nou accés adaptat a persones amb mobilitat reduïda: per tal d’accedir al nou vestíbul, s’ha construït un accés ubicat al carrer de Maladeta, amb escales fixes i un nou ascensor, que comunica l’exterior amb el nivell del vestíbul. Aquest accés se sumarà a l’existent al carrer d’Hortènsia, que permet la connexió amb el vestíbul original mitjançant escales fixes.

• Adaptació d’andanes: el nivell d’andanes s’ha remodelat i condicionat, amb la renovació del revestiments i paviment. A més, s’ha dut a terme el recreixement d’andanes per tal de superar el desnivell respecte dels trens, i facilitar l’accessibilitat de persones amb mobilitat reduïda. Les obres de remodelació en aquest nivell es van completar durant la passada tardor.

• Noves sortides d’emergència: s’ha habilitat dues noves sortides d’emergència al carrer de la Maladeta, una a cada extrem de l’estació, en compliment de la normativa vigent, per incrementar la capacitat d’evacuació de l’estació.

• Urbanització de l’entorn: l’actuació s’ha aprofitat per a renovar el paisatge urbà i dotar de nous espais per a vianants en l’entorn de l’estació. En aquest sentit, s’ha reformat el carrer de la Maladeta, entre el carrer de Rosa d’Alexandria i el carrer d’Hortènsia. Així, s’han construït voreres d’amplada variable d’entre 3,5 i 6 metres, que faciliten els desplaçaments dels vianants, i s’ha reordenat la calçada per a acollir la càrrega i descàrrega, l’aparcament de vehicles i els contenidors de residus.

Remodelació d’un tram contigu del carrer de la Maladeta

Un cop finalitzada aquesta actuació, els ajuntaments d’Esplugues de Llobregat i l’Hospitalet de Llobregat han acordat amb el DPTOP ampliar l’actuació d’urbanització duta a terme a l’entorn de l’estació a la resta del carrer de la Maladeta.

Així, el DPTOP serà l’encarregat d’executar aquests treballs, que seran finançats pels ajuntaments d’Esplugues de Llobregat i l’Hospitalet de Llobregat, amb un cost de 830.000 euros. El termini d’execució és de 4 mesos.

Les obres, que s’iniciaran en els propers dies, consistiran en la modificació de la configuració de la plataforma entre els carrers d’Hortènsia i de Pere Pelegrí, per a donar més prioritat als vianants, a continuació del tram ara condicionat i reformat. Així, s’ampliaran les voreres existents, es renovarà el paviment de la calçada, així com els serveis afectats per les obres. Finalment, l’actuació inclou la instal•lació de nou enllumenat i mobiliari urbà, i la plantació d’arbres.
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Re: Remodelació d'estacions de metro

Post by Mortadel·lo »

L'altre dia a Sant Pau-Dos de Maig van sortir parcialment els anuncis antics i el color blau cel original de les parets, molt més brut però molt més lluminós que el negre que se li va ocòrrer a alguna lluminària dels anys 90...
ES PELIGROSO ASOMARSE
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”