Retards, avaries i deficiències a TMB
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
avaria a les agulles d'Avinguda del carrilet.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
06.30 RAC 1 / TRANSMET
Avaria a L9 Bon Pastor
L9 funciona de Can Zam a Can Peixauet
L10 funciona de Bon Pastor (només via superior) a Gorg
Avaria a L9 Bon Pastor
L9 funciona de Can Zam a Can Peixauet
L10 funciona de Bon Pastor (només via superior) a Gorg
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
http://www.elperiodico.com/default.asp? ... io_PK=1022
Un fallo informático corta la flamante L-9/L-10 media hora
• El transporte se restableció tras reiniciar el servidor que controla la línea
EL PERIÓDICO
BARCELONA
Una avería en el servidor informático dejó sin servicio a la línea doble L-9/L-10 entre las 15.40 y las 16.16 horas, según informaron ayer fuentes de TMB. La flamante línea
–la L-10 fue inaugurada la pasada semana por el president de la Generalitat, José Montilla, mientras que la L-9 abrió hace cuatro meses– está totalmente automatizada, por lo que se controla mediante un complejo programa informático. Según algunos pasajeros, que citaron lo dicho por un operario, el problema en concreto pudo deberse al frenado de los convoyes en el tramo común de ambas líneas, por tanto, cerca de la estación de Bon Pastor.
Como siempre parece suceder en estos casos, sea un servidor de una línea de metro, sea el de otra empresa, la solución ideal es reiniciar el sistema, es decir, lo que en la jerga técnica y de millones de trabajadores se conoce como resetear. Así se hizo, y a las 16.03 horas se restableció el servicio de la L-9, el ramal que llega a Santa Coloma, entre las estaciones de Can Zam y Can Pexauet.
A las 16.16 horas se restableció totalmente el servicio en toda la Y griega, es decir, del Bon Pastor hasta Can Zam (L-9) y del mismo Bon Pastor hasta Gorg, en Badalona.
LA GRAN LÍNEA METROPOLITANA / Estos son los dos primeros tramos de la que será la línea de metro más larga del servicio barcelonés con casi 48 kilómetros de longitud y que unirá el aeropuerto y los polígonos logísticos del puerto con Badalona y Santa Coloma, tras pasar por la parte alta del municipio de Barcelona. En la actualidad, con los 8,2 kilómetros en servicio que suman los ramales del norte, la L-9/L-10 tiene ya en funcionamiento el 17% de su recorrido total
Con todo, el gran salto de esta horquilla norte de la doble línea se dará a finales de mayo con la conexión hasta el intercambiador de La Sagrera (L-1, L-5 y Rodalies), ya en el centro metropolitano. Las obras de excavación con tuneladora han llegado al 76% del total y el 2014se vislumbra como la fecha posible para la puesta en servicio la línea en su totalidad. El coste superará los 7.000 millones de euros, el triple de lo que inicialmente se presupuestó.
Un fallo informático corta la flamante L-9/L-10 media hora
• El transporte se restableció tras reiniciar el servidor que controla la línea
EL PERIÓDICO
BARCELONA
Una avería en el servidor informático dejó sin servicio a la línea doble L-9/L-10 entre las 15.40 y las 16.16 horas, según informaron ayer fuentes de TMB. La flamante línea
–la L-10 fue inaugurada la pasada semana por el president de la Generalitat, José Montilla, mientras que la L-9 abrió hace cuatro meses– está totalmente automatizada, por lo que se controla mediante un complejo programa informático. Según algunos pasajeros, que citaron lo dicho por un operario, el problema en concreto pudo deberse al frenado de los convoyes en el tramo común de ambas líneas, por tanto, cerca de la estación de Bon Pastor.
Como siempre parece suceder en estos casos, sea un servidor de una línea de metro, sea el de otra empresa, la solución ideal es reiniciar el sistema, es decir, lo que en la jerga técnica y de millones de trabajadores se conoce como resetear. Así se hizo, y a las 16.03 horas se restableció el servicio de la L-9, el ramal que llega a Santa Coloma, entre las estaciones de Can Zam y Can Pexauet.
A las 16.16 horas se restableció totalmente el servicio en toda la Y griega, es decir, del Bon Pastor hasta Can Zam (L-9) y del mismo Bon Pastor hasta Gorg, en Badalona.
LA GRAN LÍNEA METROPOLITANA / Estos son los dos primeros tramos de la que será la línea de metro más larga del servicio barcelonés con casi 48 kilómetros de longitud y que unirá el aeropuerto y los polígonos logísticos del puerto con Badalona y Santa Coloma, tras pasar por la parte alta del municipio de Barcelona. En la actualidad, con los 8,2 kilómetros en servicio que suman los ramales del norte, la L-9/L-10 tiene ya en funcionamiento el 17% de su recorrido total
Con todo, el gran salto de esta horquilla norte de la doble línea se dará a finales de mayo con la conexión hasta el intercambiador de La Sagrera (L-1, L-5 y Rodalies), ya en el centro metropolitano. Las obras de excavación con tuneladora han llegado al 76% del total y el 2014se vislumbra como la fecha posible para la puesta en servicio la línea en su totalidad. El coste superará los 7.000 millones de euros, el triple de lo que inicialmente se presupuestó.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
No m'agradaria pas imaginar que tota l'extensió final de les dues linies (el que per a alguns, és la linia de metro més llarga d'Europa), s'hagués de parar (o fer servei parcial) durant 30 minuts per la caiguda d'un servidor.mikado wrote:http://www.elperiodico.com/default.asp? ... io_PK=1022
Un fallo informático corta la flamante L-9/L-10 media hora
• El transporte se restableció tras reiniciar el servidor que controla la línea
EL PERIÓDICO
BARCELONA
Una avería en el servidor informático dejó sin servicio a la línea doble L-9/L-10 entre las 15.40 y las 16.16 horas, según informaron ayer fuentes de TMB. La flamante línea
–la L-10 fue inaugurada la pasada semana por el president de la Generalitat, José Montilla, mientras que la L-9 abrió hace cuatro meses– está totalmente automatizada, por lo que se controla mediante un complejo programa informático. Según algunos pasajeros, que citaron lo dicho por un operario, el problema en concreto pudo deberse al frenado de los convoyes en el tramo común de ambas líneas, por tanto, cerca de la estación de Bon Pastor.
Como siempre parece suceder en estos casos, sea un servidor de una línea de metro, sea el de otra empresa, la solución ideal es reiniciar el sistema, es decir, lo que en la jerga técnica y de millones de trabajadores se conoce como resetear. Así se hizo, y a las 16.03 horas se restableció el servicio de la L-9, el ramal que llega a Santa Coloma, entre las estaciones de Can Zam y Can Pexauet.
A las 16.16 horas se restableció totalmente el servicio en toda la Y griega, es decir, del Bon Pastor hasta Can Zam (L-9) y del mismo Bon Pastor hasta Gorg, en Badalona.
LA GRAN LÍNEA METROPOLITANA / Estos son los dos primeros tramos de la que será la línea de metro más larga del servicio barcelonés con casi 48 kilómetros de longitud y que unirá el aeropuerto y los polígonos logísticos del puerto con Badalona y Santa Coloma, tras pasar por la parte alta del municipio de Barcelona. En la actualidad, con los 8,2 kilómetros en servicio que suman los ramales del norte, la L-9/L-10 tiene ya en funcionamiento el 17% de su recorrido total
Con todo, el gran salto de esta horquilla norte de la doble línea se dará a finales de mayo con la conexión hasta el intercambiador de La Sagrera (L-1, L-5 y Rodalies), ya en el centro metropolitano. Las obras de excavación con tuneladora han llegado al 76% del total y el 2014se vislumbra como la fecha posible para la puesta en servicio la línea en su totalidad. El coste superará los 7.000 millones de euros, el triple de lo que inicialmente se presupuestó.
No està contemplada la circulació en mode Manual (sense ATP, ja que si l'ATC (wireless) no va, dubto que funcioni l'ATO i/o l'ATP) a la línia per no haber-la d'aturar?
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
PUFFFF!!!!!
26/04/2010 - 16:45
En aquests moments hem d'advertir als usuaris de Metro, que per causes alienes a l'empresa, la Línia 1, la línia vermella, només funciona d'hospital de bellvitge a Catalunya, d'una banda, i de Clot a Fondo, de l'altra. A més el funicular de Vallvidrera no funciona a causa d'una avaria tècnica. L'empresa operadora està treballant per restablir el servei el més aviat possible.
Aixó i amb el tall de Rodalies,la que s'haurà liat a la L1 entre Clot i Fabra i Puig...
26/04/2010 - 16:45
En aquests moments hem d'advertir als usuaris de Metro, que per causes alienes a l'empresa, la Línia 1, la línia vermella, només funciona d'hospital de bellvitge a Catalunya, d'una banda, i de Clot a Fondo, de l'altra. A més el funicular de Vallvidrera no funciona a causa d'una avaria tècnica. L'empresa operadora està treballant per restablir el servei el més aviat possible.
Aixó i amb el tall de Rodalies,la que s'haurà liat a la L1 entre Clot i Fabra i Puig...
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
I no posen servei alternatiu de busos?
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Hospital de Bellvitge fins Catalunya??Mako448 wrote:PUFFFF!!!!!
26/04/2010 - 16:45
En aquests moments hem d'advertir als usuaris de Metro, que per causes alienes a l'empresa, la Línia 1, la línia vermella, només funciona d'hospital de bellvitge a Catalunya, d'una banda, i de Clot a Fondo, de l'altra. A més el funicular de Vallvidrera no funciona a causa d'una avaria tècnica. L'empresa operadora està treballant per restablir el servei el més aviat possible.
Aixó i amb el tall de Rodalies,la que s'haurà liat a la L1 entre Clot i Fabra i Puig...
Si es cert, de Catalunya a Universitat es fa a contravia
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- Guigui
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Apa, té provincianisme!
Per als papanates propagandístics, l'avaria (soterrada i sense conductor) més llarga d'Europa.Miquel wrote:No m'agradaria pas imaginar que tota l'extensió final de les dues linies (el que per a alguns, és la linia de metro més llarga d'Europa), s'hagués de parar (o fer servei parcial) durant 30 minuts per la caiguda d'un servidor.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Plujes per demà!!
Recordeu d'usar paraigues al Metro
O el banyador si apareix cap piscina.
Recordeu d'usar paraigues al Metro
O el banyador si apareix cap piscina.
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Fàstic de L11
Hola!
Estic fins al collons de la L11, avui més incidències.
Al arribar a Casa de l'Aigua no es volien obrir les portes d'andana, alguns cops passa que dones el permís per obrir portes i no s'obren les portes d'andana. Aquest cop no ha estat així. Ha intentar fer-ho uns quants cops i no s'han obert.
Jo ja sabia que passava alguna cosa més greu perquè a sobre de les portes d'andana es veia el LED vermell encès. Quan he vist el LED vermell ja sabia que des de dins del tren no podien fer res, llavors l'he obert la porta manualment a una noia i el TOLA em diu que no ho devia haver fet, però què és això? a sobre que no s'obren i les portes no es volien obrir volia deixar a la gent a fora 1 hora, es pensava el TOLA que s'arreglaria des de dins de la cabina? i és clar, com ells ja estan treballant en això no tenen pressa, però els altres tenim que anar a estudiar/treballar/etc ... I a sobre quan he obert la porta manualment ha començat a dir a l'altre TOLA "las ha abierto manualmente, etc.." de mala llet, però a mi em fot que es gastin tants M€€€€ per aquesta porqueria que falla dia si i dia també.
Al final aquest TOLA ha tingut que sortir PER LA PORTA QUE JO OBERT manualment i ha resetejat el sistema des del quadre de control de les portes d'andana que hi ha a l'andana.
QUIN FÀSTIC!!!!!
Estic fins al collons de la L11, avui més incidències.
Al arribar a Casa de l'Aigua no es volien obrir les portes d'andana, alguns cops passa que dones el permís per obrir portes i no s'obren les portes d'andana. Aquest cop no ha estat així. Ha intentar fer-ho uns quants cops i no s'han obert.
Jo ja sabia que passava alguna cosa més greu perquè a sobre de les portes d'andana es veia el LED vermell encès. Quan he vist el LED vermell ja sabia que des de dins del tren no podien fer res, llavors l'he obert la porta manualment a una noia i el TOLA em diu que no ho devia haver fet, però què és això? a sobre que no s'obren i les portes no es volien obrir volia deixar a la gent a fora 1 hora, es pensava el TOLA que s'arreglaria des de dins de la cabina? i és clar, com ells ja estan treballant en això no tenen pressa, però els altres tenim que anar a estudiar/treballar/etc ... I a sobre quan he obert la porta manualment ha començat a dir a l'altre TOLA "las ha abierto manualmente, etc.." de mala llet, però a mi em fot que es gastin tants M€€€€ per aquesta porqueria que falla dia si i dia també.
Al final aquest TOLA ha tingut que sortir PER LA PORTA QUE JO OBERT manualment i ha resetejat el sistema des del quadre de control de les portes d'andana que hi ha a l'andana.
QUIN FÀSTIC!!!!!
Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte
Gaudeix del trajecte
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Jo he anat a donar una volteta al metro, i m'he trobat amb això.
A Bon Pastor, ja tenen goteres, al vestíbul concretament, s'ha filtrat aigua i ha caigut al costat de l'ascensor, aquest estava fora de servei, i només fa 16 dies que ha entrat en servei.
A Sagrada Família, a l'enllaç amb L5, hi havia un plafó d'aquets de vileda, on posava que un accés estava fora de servei (desconec quin, però la fletxa, indicava cap a la L5).
A Diagonal, a l'enllaç, he vist una noia, que s'aseia al recolzador de la cinta transportadora....
També a Diagonal, però a L3, a l'andana direcció Zona Un. hi havia un bassal grandet.
A Vallcarca, hi havien 3 bassals grans, però, el bassal veterà d'aquesta estació segueix formant-si, i la solució com no, serri al damunt cada cop que plou.
Al vestíbul de Montbau, també hi havien goteres. Per solventar-ho, posen galledes...
A Bon Pastor, ja tenen goteres, al vestíbul concretament, s'ha filtrat aigua i ha caigut al costat de l'ascensor, aquest estava fora de servei, i només fa 16 dies que ha entrat en servei.
A Sagrada Família, a l'enllaç amb L5, hi havia un plafó d'aquets de vileda, on posava que un accés estava fora de servei (desconec quin, però la fletxa, indicava cap a la L5).
A Diagonal, a l'enllaç, he vist una noia, que s'aseia al recolzador de la cinta transportadora....
També a Diagonal, però a L3, a l'andana direcció Zona Un. hi havia un bassal grandet.
A Vallcarca, hi havien 3 bassals grans, però, el bassal veterà d'aquesta estació segueix formant-si, i la solució com no, serri al damunt cada cop que plou.
Al vestíbul de Montbau, també hi havien goteres. Per solventar-ho, posen galledes...
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Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Averia a la L4 per causes alienes.
Barcelona (ACN).- La línia 4 de metro ha estat tallada parcialment poc més d'una hora entre les estacions de La Selva de Mar i La Pau per causes alienes a Transports Metropolitans de Barcelona (TMB), segons han explicat a l'ACN fonts de la companyia. La incidència s'ha produït quan passaven sis minuts de dos quarts de dues del migdia i des de pocs minuts després la línia funcionava parcialment entre Trinitat Nova i la Selva de Mar. Entre aquest punt i la Pau ¿un total de quatre estacions- s'ha cobert el trajecte en busos llançadora. A partir de les 14.40 hores, el servei ha quedat completament normalitzat.
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Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Tantes estacions flamants i redissenyades però una simple pluja ho afecta tot i ho altera tot. I la de avui tampoc era una pluja de aquelles molt grans i ja s'ha mig colapsat... Quina vergonya, gastarse cuartos en redecorar les estacions i tal però son incapaços de impedir que l'aigua de la pluja entri dins de les instalac-cions. Que hi farem, en la epoca dels egipcis amb pocs medis fotien grans piramides que duren segles, avui en dia fem merdes rapidament que duren ben poc. En un pais de chapuceros vivim.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
http://www.acn.cat/webACN/detallNoticia ... cia=548687
Aturada la línia 10 del metro de Barcelona per una incidència tècnica
ACN // 14.05.2010 // 06.46 h Ref. 548687
Barcelona (ACN).- La línia 10 del metro ha quedat sense servei a dos quarts de set del matí d'aquest divendres 14 de maig a causa d'una incidència tècnica a l'estació del Bon Pastor. L'avaria afecta també la línia 9, que es queda sense poder utilitzar aquesta estació i només té servei entre les estacions de Can Peixauet i de Can Zam. Des de TMB informen que la millor alternativa per suplir el servei de la línia 10 és l'autobús B-22 de l'empresa Tucsal des de Badalona. A tres quarts de set no hi havia previsions sobre quan podria estar solucionada l'avaria.
Aturada la línia 10 del metro de Barcelona per una incidència tècnica
ACN // 14.05.2010 // 06.46 h Ref. 548687
Barcelona (ACN).- La línia 10 del metro ha quedat sense servei a dos quarts de set del matí d'aquest divendres 14 de maig a causa d'una incidència tècnica a l'estació del Bon Pastor. L'avaria afecta també la línia 9, que es queda sense poder utilitzar aquesta estació i només té servei entre les estacions de Can Peixauet i de Can Zam. Des de TMB informen que la millor alternativa per suplir el servei de la línia 10 és l'autobús B-22 de l'empresa Tucsal des de Badalona. A tres quarts de set no hi havia previsions sobre quan podria estar solucionada l'avaria.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
L3 no efectua parada reglamentaria a drassanes direccio Z. Univ. Ho anuncia per megafonia interna el motorista a caa estacio. Hem passat per drassanes a baixa velocitat i hi he pogut veure gent de tmb, dos VJ , personal del SEM i a terra un individu, que semblqva estar inconscient.
Salutacions,
Oriol
Oriol
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
No sé si recordareu el cas, ara han publicat aquesta carta:
http://www.lavanguardia.es/lv24h/201005 ... 73748.html
Muerte en el metro de Barcelona
HERMANOS SOTO PORTELLA | Barcelona | 19/05/2010 | Actualizada a las 23:56 | Participación
El 23 de agosto de 2006, en la parada de metro de Fabra i Puig (Barcelona), una mujer -nuestra madre- murió al quedar su mano izquierda atrapada en las puertas y salir despedida hacia las vías cuando el convoy reanudó su marcha y no advertir el conductor el hecho. Algunas personas intentaron ayudarla, a los que de nuevo damos las gracias, en especial a una chica joven que también puso en peligro su vida, pero que desgraciadamente, no pudieron hacer nada.
Ya es desgarrador y lamentable saber que tu madre ha muerto de esa forma, pero aún lo es más cuando eres consciente de que podía haberse evitado si las medidas de seguridad fueran las adecuadas y las existentes fuesen usadas de forma apropiada por los conductores. Y es que, como se desprende del informe emitido por los Mossos d'Escuadra, no hay suficientes medidas de seguridad ni las que hay se aplican con rigor. Porque sólo con que el conductor hubiese mirado por el espejo retrovisor mi madre habría salvado la vida. Así de fácil.
Una vez muerta nuestra madre, ha empezado un lento y farragoso camino judicial al que recurrimos en su día con el objetivo de profundizar en las causas del accidente y que se evitara en adelante. La jueza encargada de instruir el caso determinó que era constitutivo no de un delito, sino de una falta, lo que implicaba que sólo el conductor era responsable y de una falta. Recurrimos a la Audiencia Provincial de Barcelona, que dictaminó que había que investigar, realizando las pruebas necesarias, pues no es descartable en esta primera fase, la posible calificación de los hechos como delito de homicidio, por imprudencia grave.
La consideración de uno u otro tipo de delito no es baladí, pues, como decimos, no es lo mismo acusar sólo al conductor que poner en entredicho a la empresa, que, en nuestra opinión, es la verdadera culpable de tan desgraciado accidente, y es que, como reconocen los Mossos, la falta de medidas de seguridad es evidente. Además, el conductor (al que la jueza no quiere volver a llamar a declarar) reconoció en su día que no recibían cursos de seguridad, lo que los sindicatos confirman. Ni siquiera, dice el conductor, les explican que han de tener en cuenta el espejo retrovisor antes de poner en marcha el metro. No es el conductor el que debería de cargar con toda la responsabilidad.
Van a cumplirse cuatro años de la muerte de nuestra madre y la Justicia aún no tiene claro por dónde va a tirar ni qué instancia va a hacerse cargo del caso. Parece como si el mundo judicial, no quisiese profundizar en la razón última del fallecimiento de nuestra madre. Pero lo cierto es que los mecanismos de seguridad de la puerta no se activaron por falta de mantenimiento, y también es cierto que los servicios de seguridad no habían seguido el protocolo de revisiones de las gomas de cierre de las puertas, y por eso, y sólo por eso, nuestra madre fue arrastrada hasta las vías. Así consta en los informes de los Mossos después de revisar e inspeccionar el vagón.
Y nosotros nos seguimos preguntando: ¿Por qué la jueza no admite ahora la declaración del conductor y de los instructores de los cursos de seguridad? ¿Por qué no se investiga a fondo? ¡No lo entendemos! ¿Somos conscientes de que el Metro (TMB) transporta a millones de personas cada día y que está en sus manos el bienestar de nuestras abuelas, madres o hijos? ¿Es seguro viajar en Metro?
http://www.lavanguardia.es/lv24h/201005 ... 73748.html
Muerte en el metro de Barcelona
HERMANOS SOTO PORTELLA | Barcelona | 19/05/2010 | Actualizada a las 23:56 | Participación
El 23 de agosto de 2006, en la parada de metro de Fabra i Puig (Barcelona), una mujer -nuestra madre- murió al quedar su mano izquierda atrapada en las puertas y salir despedida hacia las vías cuando el convoy reanudó su marcha y no advertir el conductor el hecho. Algunas personas intentaron ayudarla, a los que de nuevo damos las gracias, en especial a una chica joven que también puso en peligro su vida, pero que desgraciadamente, no pudieron hacer nada.
Ya es desgarrador y lamentable saber que tu madre ha muerto de esa forma, pero aún lo es más cuando eres consciente de que podía haberse evitado si las medidas de seguridad fueran las adecuadas y las existentes fuesen usadas de forma apropiada por los conductores. Y es que, como se desprende del informe emitido por los Mossos d'Escuadra, no hay suficientes medidas de seguridad ni las que hay se aplican con rigor. Porque sólo con que el conductor hubiese mirado por el espejo retrovisor mi madre habría salvado la vida. Así de fácil.
Una vez muerta nuestra madre, ha empezado un lento y farragoso camino judicial al que recurrimos en su día con el objetivo de profundizar en las causas del accidente y que se evitara en adelante. La jueza encargada de instruir el caso determinó que era constitutivo no de un delito, sino de una falta, lo que implicaba que sólo el conductor era responsable y de una falta. Recurrimos a la Audiencia Provincial de Barcelona, que dictaminó que había que investigar, realizando las pruebas necesarias, pues no es descartable en esta primera fase, la posible calificación de los hechos como delito de homicidio, por imprudencia grave.
La consideración de uno u otro tipo de delito no es baladí, pues, como decimos, no es lo mismo acusar sólo al conductor que poner en entredicho a la empresa, que, en nuestra opinión, es la verdadera culpable de tan desgraciado accidente, y es que, como reconocen los Mossos, la falta de medidas de seguridad es evidente. Además, el conductor (al que la jueza no quiere volver a llamar a declarar) reconoció en su día que no recibían cursos de seguridad, lo que los sindicatos confirman. Ni siquiera, dice el conductor, les explican que han de tener en cuenta el espejo retrovisor antes de poner en marcha el metro. No es el conductor el que debería de cargar con toda la responsabilidad.
Van a cumplirse cuatro años de la muerte de nuestra madre y la Justicia aún no tiene claro por dónde va a tirar ni qué instancia va a hacerse cargo del caso. Parece como si el mundo judicial, no quisiese profundizar en la razón última del fallecimiento de nuestra madre. Pero lo cierto es que los mecanismos de seguridad de la puerta no se activaron por falta de mantenimiento, y también es cierto que los servicios de seguridad no habían seguido el protocolo de revisiones de las gomas de cierre de las puertas, y por eso, y sólo por eso, nuestra madre fue arrastrada hasta las vías. Así consta en los informes de los Mossos después de revisar e inspeccionar el vagón.
Y nosotros nos seguimos preguntando: ¿Por qué la jueza no admite ahora la declaración del conductor y de los instructores de los cursos de seguridad? ¿Por qué no se investiga a fondo? ¡No lo entendemos! ¿Somos conscientes de que el Metro (TMB) transporta a millones de personas cada día y que está en sus manos el bienestar de nuestras abuelas, madres o hijos? ¿Es seguro viajar en Metro?
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Acabo de sortir de la L1, i he sentit per la megafonia que la L2 està aturada per l'acte incívic d'una persona a l'estació de La Pau, i que esperaven tornar-la a fer funcionar en un temps no superior a 10 minuts.
- Guigui
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- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
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Aturada a l'L3 amb maniobra inusual
Ahir al vespre, cap a les 10, vaig veure una situació curiosa a Penitents. El meu metro (sentit Zona Universitària) acabava d'escapar-se, i el següent tren s'anunciava com que no admetia passatge. Efectivament, al cap de dos minuts escassos (22.03, ho recordo pel teleindicador) entra un tren amb el característic xiulet (no podrien treure'l, que no té cap més utilitat que cascar les orelles?) i s'atura, ja que el semàfor estava en vermell. Passen els minuts, i el semàfor no es mou. Al cap d'uns deu minuts, surt la maquinista i se'n va a la cabina de l'altra punta del tren. Mentrestant, havia arribat per l'altra via un tren, que també es va quedar parat. En resum, tota la línia parada, però cap avís d'incidència. Al cap de poc, el tren buit marxa en contravia, suposo que cap a les cotxeres de Sant Genís, aprofitant que la línia estava parada i per a treure el tren del mig quan tornés la normalitat. Finalment, poc abans de les 22.20 va venir el següent tren i es va reprendre el servei amb normalitat.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Ahir entre les 20:00 i les 21:00 aproximadament va estar tallat el servei a la L9 i L10, jo era dins del tren que es va espatllar. Vam estar mitja hora esperant fins que van venir i van desmuntar els controls manuals i el van conduir fins a l'estació més propera.
Vaig gravar el procés (amb el mòbil, o sigui que la qualitat no és gaire bona):
Vaig gravar el procés (amb el mòbil, o sigui que la qualitat no és gaire bona):
«Truly, if there is evil in this world, it lies within the heart of mankind.»
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Si senyor, conducció Manual al poder!!!!!!!!!
Ara bé, quin merder han de fer per posar-se amb el manipulador.
Algun dia d'aquets m'agradaria fer guardia per allà, i veure l'espectacle si hi ha sort.
De totes maneres, com es que el TOLA venia corrent pel túnel??? No hi havia cap responsable al tren per desmuntar les tapes¿?
Ara bé, quin merder han de fer per posar-se amb el manipulador.
Algun dia d'aquets m'agradaria fer guardia per allà, i veure l'espectacle si hi ha sort.
De totes maneres, com es que el TOLA venia corrent pel túnel??? No hi havia cap responsable al tren per desmuntar les tapes¿?
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