Avistaments curiosos de trens
- ElDesi1994
- N7
- Facebook: Josué Ferrero
Re: Avistaments curiosos
El cerealer "? - Granollers (Pastas gallo)" va passar ahir per Mollet - Santa Rosa a les 10:10h aprox.
Anava amb doble tracció de 269 colors renfe operadora, i... NETES!!!
Anava amb doble tracció de 269 colors renfe operadora, i... NETES!!!
Parlem amb propietat.
Doble tracción con dos locomotoras de la misma numeración, cierto? Parece que con la llegada de las nuevas séries para mercanías Renfe está agrupando las japonesas en "tandems" de la subsérie 75x y 85x. Las primeras tienen base en Casa Antúnez, las segundas en Sevilla Santa Justa, con lo cual muy posiblemente fuese de las primeras.
Saludos,
Saludos,
- ElDesi1994
- N7
Cierto, un aficionado que estaba en la propia estación me lo dijo, era la misma numeración.norte300 wrote:Doble tracción con dos locomotoras de la misma numeración, cierto? Parece que con la llegada de las nuevas séries para mercanías Renfe está agrupando las japonesas en "tandems" de la subsérie 75x y 85x. Las primeras tienen base en Casa Antúnez, las segundas en Sevilla Santa Justa, con lo cual muy posiblemente fuese de las primeras.
Saludos,
Parlem amb propietat.
- canalcole
- N9
- Facebook: XavierMartinezVidal
Ahir l'Arco García Lorca amb +90 amb 9/10 cotxes, dos d'ells 9.000's.
-
- N7
Quina alegria veure un tren convencional d'aquesta llargada! Ja m¡havia preocupat quan l'altre dia em van passar una foto del García Lorca amb 3 cotxescanalcole wrote:Ahir l'Arco García Lorca amb +90 amb 9/10 cotxes, dos d'ells 9.000's.
Per cert, algú te constància que pujés ahir cap a Manresa una 333.3? És que vaig sentir una pitada que ho va semblar, però no vaig poder veure res perquè els arbres em tapen la visió.
- 122-042-132
- N9
L'altre dia anant cap a Mollerussa, per la Autovía A-2 em vaig creuar amb una UTE del nou metro d'Alger, va ser tot una sorpresa; malauradament anava conduint i no em va ser possible fer-ne cap foto. Salut
- Attachments
-
- 20081015044627_argel_1.jpg (45.56 KiB) Viewed 5926 times
Sembla que és un altre germà dels 5000, dels pares cafeters.122-042-132 wrote:L'altre dia anant cap a Mollerussa, per la Autovía A-2 em vaig creuar amb una UTE del nou metro d'Alger, va ser tot una sorpresa; malauradament anava conduint i no em va ser possible fer-ne cap foto. Salut
El metro de Barcelona amb motoristes!
I encara s'assembla més als de Roma que als de BarcelonaMiquel wrote:Sembla que és un altre germà dels 5000, dels pares cafeters.122-042-132 wrote:L'altre dia anant cap a Mollerussa, per la Autovía A-2 em vaig creuar amb una UTE del nou metro d'Alger, va ser tot una sorpresa; malauradament anava conduint i no em va ser possible fer-ne cap foto. Salut
Salutacions,
Oriol
Oriol
Tots són germans
La diferència és la porta del motorista, com que els 5000 aniran sense motorista.
Recordo que els de Roma tenien el retrovisor, però amb aquest no li veig ni retrovisor ni càmera.
També recordo que els primers dibuixos del "nou metro" eren iguals a aquest, color blanc, amb indicador superior, etc.
La diferència és la porta del motorista, com que els 5000 aniran sense motorista.
Recordo que els de Roma tenien el retrovisor, però amb aquest no li veig ni retrovisor ni càmera.
També recordo que els primers dibuixos del "nou metro" eren iguals a aquest, color blanc, amb indicador superior, etc.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- canalcole
- N9
Ahir a les 23.30 de la nit material d'obres direcció Cunit.
Avui mentre a Sitges, sortint de Castelldefels Platja, he vist per l'altre via un tren d'un sol cotxe, de color taronja i com anava ràpid no he pogut veure de quina sèrie era, però diria que no era cap 448 ni 470. Igual és d'aquellas sèries que no passen per aquí habitualment i les deixen parades a Sants. Algú ho ha vist?
- UT440_132M
- N10
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Tamagotxi
Podria ser que fos un 596 Tamagotxi, de la línia de La Pobla, que hagi anat a SAC a passar revisió.
Com aquest
Com aquest
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Si, diria que era d'aquest tipus, però costava de veure'l bé.
Re: Tamagotxi
metring wrote:Avui mentre a Sitges, sortint de Castelldefels Platja, he vist per l'altre via un tren d'un sol cotxe, de color taronja i com anava ràpid no he pogut veure de quina sèrie era, però diria que no era cap 448 ni 470. Igual és d'aquellas sèries que no passen per aquí habitualment i les deixen parades a Sants. Algú ho ha vist?
UT440_132M wrote:Podria ser que fos un 596 Tamagotxi, de la línia de La Pobla, que hagi anat a SAC a passar revisió.
Com aquest
Crec recordar que algú d'aquí va dir que els trens diesels no podien trepitjar els túnels de Barcelona,tenint en compte que el tren el qüestió ha estat vist a Platja de Castelldefels,m'extranya i molt que fos un 596,si un tren diesel va a SAC a passar revisió,normalment tinc entès que fan el recorregut per Vilafranca-Cerdanyola Universitat-Montcada Birfucació-Ramal Aigües-Sant Andreu Comtal.Ara bé,potser hi hagut una excepció avui i la 596 si que l'han fet anar per la línia de Vilanova,i per tant,passar pel túnel de Barcelona,peró m'extranyaria i molt.
No seria una 448R de dos cotxes?
Estic bastant segura de que no era una 448, i de que tenia només un cotxe.
- ElDesi1994
- N7
Els que tenen el pas totalment prohibit per la quantitat de fums, són els "Camells", dels "Tamagotxis" no he escoltat mai res.Mako448 wrote:Crec recordar que algú d'aquí va dir que els trens diesels no podien trepitjar els túnels de Barcelona,tenint en compte que el tren el qüestió ha estat vist a Platja de Castelldefels,m'extranya i molt que fos un 596,si un tren diesel va a SAC a passar revisió,normalment tinc entès que fan el recorregut per Vilafranca-Cerdanyola Universitat-Montcada Birfucació-Ramal Aigües-Sant Andreu Comtal.Ara bé,potser hi hagut una excepció avui i la 596 si que l'han fet anar per la línia de Vilanova,i per tant,passar pel túnel de Barcelona,peró m'extranyaria i molt.
Parlem amb propietat.
-
- N10
Crec que aquesta prohibició té més de llegenda urbana que de fet real: qui va fer les maniobres dels 6000 del metro va ser una locomotora dièsel.
- ElDesi1994
- N7
Tens raó, però no és el mateix de nit (no hi ha clients), que de dia. Si ho fan de nit, sobra temps a que els túnels és puguin ventilar.victorcasta wrote:Crec que aquesta prohibició té més de llegenda urbana que de fet real: qui va fer les maniobres dels 6000 del metro va ser una locomotora dièsel.
Last edited by ElDesi1994 on Saturday 12/06/2010 0:11, edited 1 time in total.
Parlem amb propietat.
- canalcole
- N9
L'any passat en vaig veure un per Calafell...
Avui m'han dit que han portat la 448.002 a SAC a per una revisió.
Avui m'han dit que han portat la 448.002 a SAC a per una revisió.
SI el tema són els fums, tant uns com altres n'emeten.ElDesi1994 wrote:Els que tenen el pas totalment prohibit per la quantitat de fums, són els "Camells", dels "Tamagotxis" no he escoltat mai res.Mako448 wrote:Crec recordar que algú d'aquí va dir que els trens diesels no podien trepitjar els túnels de Barcelona,tenint en compte que el tren el qüestió ha estat vist a Platja de Castelldefels,m'extranya i molt que fos un 596,si un tren diesel va a SAC a passar revisió,normalment tinc entès que fan el recorregut per Vilafranca-Cerdanyola Universitat-Montcada Birfucació-Ramal Aigües-Sant Andreu Comtal.Ara bé,potser hi hagut una excepció avui i la 596 si que l'han fet anar per la línia de Vilanova,i per tant,passar pel túnel de Barcelona,peró m'extranyaria i molt.
Ara bé, dubto que el pas d'un tren, si no para a cap estació, pugui ser tant perjudicial :S
Salutacions,
Oriol
Oriol