Si, si us plau, cal citar-ne la procedència.calisay wrote:D'on està extreta la imatge??122-042-132 wrote:Comença el buidatge de la nova traça del túnel i nova estació de Sagrera-Meridiana. Imatge molt aclaridora de l'abast de les obres. Esperem que arribi el 12 de setembre amb la feina feta i ben feta. Salut!
Estació de rodalia de La Sagrera - Meridiana
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
A la imatge hi ha un error: No es carrer Martí Pol sinó Martí Molins
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
La procedència de la imatge:
http://www.gencat.cat/especial/sagrera/cat/general.htm
Perdoneu l'oblit. Salut!
http://www.gencat.cat/especial/sagrera/cat/general.htm
Perdoneu l'oblit. Salut!
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
Quina xapussa d'intercanviador. Segons la combinació que es vulgui fer, la gent es farà un fart de pujar i baixar escales, a més de passar entremig d'andanes plenes de gent. L'enllaç entre la L9/L10 i la L4 implicarà una excursió digna de ser una sortida de cap de setmana amb la família, motxilla inclosa. I l'enllaç de la L4 amb rodalies, si fa no fa el mateix.
Ja que porten no sé quants anys d'obres entre una cosa i l'altra, per una mica més haguessin pogut fer un intercanviador com cal amb totes les línies més properes i fluxos separats. Però ja se sap, que d'on no n'hi ha, no en pot rajar. M'oloro que aquesta estació s'haurà de fer nova en pocs anys i al final acabarà sortint més cara que se s'hagués fet tot quan calia.
Ja que porten no sé quants anys d'obres entre una cosa i l'altra, per una mica més haguessin pogut fer un intercanviador com cal amb totes les línies més properes i fluxos separats. Però ja se sap, que d'on no n'hi ha, no en pot rajar. M'oloro que aquesta estació s'haurà de fer nova en pocs anys i al final acabarà sortint més cara que se s'hagués fet tot quan calia.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
La L4 es la que quedara marginada, però si fan aquest passadís sota SAM Claret i un altre que vagi de Felip II-Juan de Garay al vestíbul central ja quedara força resolt.
Així: (en negre els passadissos)
Així: (en negre els passadissos)
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Més obres programades
Ja van per la segona obertura en canal. D'una tercera, ja no els vindrà. Això, si els inútils que ho han perpetrat no fan definitivament cua a les oficines de Treball o el que en quedi.wefer wrote:Quina xapussa d'intercanviador. Segons la combinació que es vulgui fer, la gent es farà un fart de pujar i baixar escales, a més de passar entremig d'andanes plenes de gent. L'enllaç entre la L9/L10 i la L4 implicarà una excursió digna de ser una sortida de cap de setmana amb la família, motxilla inclosa. I l'enllaç de la L4 amb rodalies, si fa no fa el mateix.
Ja que porten no sé quants anys d'obres entre una cosa i l'altra, per una mica més haguessin pogut fer un intercanviador com cal amb totes les línies més properes i fluxos separats. Però ja se sap, que d'on no n'hi ha, no en pot rajar. M'oloro que aquesta estació s'haurà de fer nova en pocs anys i al final acabarà sortint més cara que se s'hagués fet tot quan calia.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
Hola soc nou al fòrum encara que us hagi seguit de ben aprop com va constatar algun membre del forum quan va veure el meu nick . El cas és que jo visc aprop de les obres i puc aportar material fotogràfic (Encara em recordo d'alguns incidents com quan va tombar un camió cap els pilons que estaven enterrant). Aquestes ultimes setmanes estan començant a portar el material necessari per muntar vies
Una pregunta, no tenien previst utilitzar plataforma de formigó per posar les vies?
Una pregunta, no tenien previst utilitzar plataforma de formigó per posar les vies?
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
Benvingut al fòrum!
No soc expert en aquest tema, però crec que el formigó es posa un cop ja s'han col·locat les peces que es veuen a la darrera foto. Llavors es posen els carrils.majosa wrote:Una pregunta, no tenien previst utilitzar plataforma de formigó per posar les vies?
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
Benvingut al FTC i gràcies per les fotografies!
- cristian26
- N7
- Posts: 544
- Joined: Saturday 24/11/2007 20:00
- Location: Granollers
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
Gràcies pel material fotogràfic, Majosa!
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
Bon dia, avui m'he llevat i per la finestra entrava un sol radiant , quina pena que pocs metres després trobi el termòmetre marcant 32ºC . Avui he pujat algunes fotos que estaven perdudes en la targeta de memòria.
Bonica estampa de la nevada del març
Vistes de l'entrada al parking improvisat
Aqui podem veure un semafor que curiosament esta sincronitzat amb la Meridiana. Algú sap per què necesiten un semafor amb aquesta configuració?
Bonica estampa de la nevada del març
Vistes de l'entrada al parking improvisat
Aqui podem veure un semafor que curiosament esta sincronitzat amb la Meridiana. Algú sap per què necesiten un semafor amb aquesta configuració?
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
Ostres, per un moment pensava que avui havia nevat!
-
- N2
- Posts: 15
- Joined: Monday 17/05/2010 21:05
- Location: Barcelona, Sagrada Familia
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
¿Vives justo en la esquina de Cardenal Tedeschini con Meridiana? Yo vivia cerca y por las fotos estas justo al ladito de las obras, tienes que tener el piso lleno de polvo!!!majosa wrote:Hola soc nou al fòrum encara que us hagi seguit de ben aprop com va constatar algun membre del forum quan va veure el meu nick . El cas és que jo visc aprop de les obres i puc aportar material fotogràfic (Encara em recordo d'alguns incidents com quan va tombar un camió cap els pilons que estaven enterrant). Aquestes ultimes setmanes estan començant a portar el material necessari per muntar vies
Una pregunta, no tenien previst utilitzar plataforma de formigó per posar les vies?
A lo que iba, justo hoy he pasado por allí y iba a postear lo mismo, parece que están comenzando a preparar el material de vías. En el enlace de L1-L5 de Sagrera ya tienen casi listo el nuevo paso para hacer el transbordo, así que en breve lo abrirán y comenzaran a cargarse el antiguo (el de escaleras metálicas y vidrio).
Un saludo!
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
En front de les obres i sí, les finestres semblen el cotxe del meu pare .celularfreak wrote: ¿Vives justo en la esquina de Cardenal Tedeschini con Meridiana? Yo vivia cerca y por las fotos estas justo al ladito de las obras, tienes que tener el piso lleno de polvo!!!
A lo que iba, justo hoy he pasado por allí y iba a postear lo mismo, parece que están comenzando a preparar el material de vías. En el enlace de L1-L5 de Sagrera ya tienen casi listo el nuevo paso para hacer el transbordo, así que en breve lo abrirán y comenzaran a cargarse el antiguo (el de escaleras metálicas y vidrio).
Un saludo!
Com havia de ser
Poso aquest missatge aquí, perquè l'obra està directament relacionada amb la de l'estació de Sagrera Renfe, al haver baixat la quota del túnel: quan avui he passat per "La" Sagrera per transbordar de la L1 a la L5, m'he quedat de pasta de moniato, al veure que el pas amb escales ha desaparegut A veure si això no es podia haver fet des del principi!!
- Attachments
-
- De la L1 a la L5 A.jpg (93.51 KiB) Viewed 6759 times
-
- De la L1 a la L5 B.jpg
- (74.09 KiB) Downloaded 610 times
-
- De la L5 a la L1.jpg (83.24 KiB) Viewed 6756 times
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Com havia de ser
No es podia fer perquè hi havia el túnel de Renfe. Per poder-ho fer, calia rebaixa la cota del túnel de Renfe, que és el que ara estan fent.metring wrote: al veure que el pas amb escales ha desaparegut A veure si això no es podia haver fet des del principi!!
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
I fer-ho tot al mateix temps?
I, és clar, hi havia un impediment "tècnic" (és a dir, de senderi polític) per a fer-ho tot alhora.
Col·lectivament, tenim els dirigents que ens mereixem: gent que fa el que li dóna la real gana perquè som, de mitjana, una colla d'analfabets funcionals que es deixen donar gat per llebre gratuïtament.*
* Ho destaco en negreta perquè després ningú se senti injuriat a títol personal.
Col·lectivament, tenim els dirigents que ens mereixem: gent que fa el que li dóna la real gana perquè som, de mitjana, una colla d'analfabets funcionals que es deixen donar gat per llebre gratuïtament.*
* Ho destaco en negreta perquè després ningú se senti injuriat a títol personal.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Com havia de ser
Ja, això ja ho sabia, al que em refereixo és per què quan es van fer les obres del metro, no van aprofitar per fer també les de baixar la quota del túnel de Renfe a la vegada, i no fer perdre temps i calers.wefer wrote:No es podia fer perquè hi havia el túnel de Renfe. Per poder-ho fer, calia rebaixa la cota del túnel de Renfe, que és el que ara estan fent.metring wrote: al veure que el pas amb escales ha desaparegut A veure si això no es podia haver fet des del principi!!
Re: I fer-ho tot al mateix temps?
No estic segura al 100%, però em sona que quan s'havien d'iniciar les obres de l'intercanviador del metro, no es va arribar a un acord amb Renfe per coordinar el tema, potser m'equivoco.Pere wrote:Quan van fer les obres del metro, el túnel de renfe ja va romandre tallat tres caps de setmana. Ara bé, no sé si hauria estat millor tenir el túnel de Renfe tallat tres mesos durant el febrer del 2007 i quatre mesos més durant la construcció de l'estació ara.metring wrote: No es podia fer perquè hi havia el túnel de Renfe. Per poder-ho fer, calia rebaixa la cota del túnel de Renfe, que és el que ara estan fent.
Ja, això ja ho sabia, al que em refereixo és per què quan es van fer les obres del metro, no van aprofitar per fer també les de baixar la quota del túnel de Renfe a la vegada, i no fer perdre temps i calers.
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Re: I fer-ho tot al mateix temps?
Això tampoc ho sé del cert, podria ser, (en tot cas coordinar amb l'Adif) però el que et comento és cert. El febrer del 2007 es va interrompre el servei de rodalies per les obres del metro.metring wrote:No estic segura al 100%, però em sona que quan s'havien d'iniciar les obres de l'intercanviador del metro, no es va arribar a un acord amb Renfe per coordinar el tema, potser m'equivoco.Pere wrote:Quan van fer les obres del metro, el túnel de renfe ja va romandre tallat tres caps de setmana. Ara bé, no sé si hauria estat millor tenir el túnel de Renfe tallat tres mesos durant el febrer del 2007 i quatre mesos més durant la construcció de l'estació ara.metring wrote: No es podia fer perquè hi havia el túnel de Renfe. Per poder-ho fer, calia rebaixa la cota del túnel de Renfe, que és el que ara estan fent.
Ja, això ja ho sabia, al que em refereixo és per què quan es van fer les obres del metro, no van aprofitar per fer també les de baixar la quota del túnel de Renfe a la vegada, i no fer perdre temps i calers.