Atropellament massiu a Castelldefels Platja
Re: Atropellament massiu a Castelldefels Platja
Be respecte al luctuós accident, el meu consol a las victimes però també especialment al maquinista, a feisbuk que sapiga de moment están dos fils amb suport amb ell.
Com aficionat que durant el mes vaig a diferents llocs a grabar i fer fotos de circulacions, cosses com aquesta de gent pasan las vias las trobo sempre, sigi on sigi, mireu fá poc a l'estació de Sant Vicenç eram una colla, be tres "ximplets" de 20 o 22 anys saltant davant del butaner que estaba arriban desde la R-4 sur, el curiós es que en aquell moment l'únic vigilant no estaba per allá, i es clar no digis res perque encara et dieun que fan el que els i "rota", en fi...esperem que situacions tan fortes com aquesta no las veiem mai més, a més no es sols gent jove, sino de certa edát a vegades carregats de trastos al damunt, deu fer uns messos que aquí on visc a El Vendrell un mercaderies es va endur per endavant un senyor gran que passaba per el pas de fusta, per cert en mál estát, el mes bó es que tenim ascensors i pas inferior...
Com aficionat que durant el mes vaig a diferents llocs a grabar i fer fotos de circulacions, cosses com aquesta de gent pasan las vias las trobo sempre, sigi on sigi, mireu fá poc a l'estació de Sant Vicenç eram una colla, be tres "ximplets" de 20 o 22 anys saltant davant del butaner que estaba arriban desde la R-4 sur, el curiós es que en aquell moment l'únic vigilant no estaba per allá, i es clar no digis res perque encara et dieun que fan el que els i "rota", en fi...esperem que situacions tan fortes com aquesta no las veiem mai més, a més no es sols gent jove, sino de certa edát a vegades carregats de trastos al damunt, deu fer uns messos que aquí on visc a El Vendrell un mercaderies es va endur per endavant un senyor gran que passaba per el pas de fusta, per cert en mál estát, el mes bó es que tenim ascensors i pas inferior...
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Atropellament massiu a Castelldefels Platja
I després s'estranyen de que hi hagi el que ells anomenen "racisme". Quins nassos que tenen aquesta colla d'irresponsables...El Periódico de Catalunya wrote: Associacions d'equatorians acusen Renfe de "imprudència" per la falta de senyals a Castelldefels
La FAEC, que agrupa 42 entitats a Catalunya, considera que l'empresa pública no va indicar de forma adequada el pas subterrani de l'estació
La Federació d'Associacions d'Equatorians de Catalunya (FAEC), que agrupa 42 entitats, ha acusat avui Renfe d'"imprudència" al considerar que no va senyalitzar de forma adequada el pas subterrani a l'estació de Castelldefels Platja, on 13 persones van morir atropellades per un tren al travessar les vies la nit de Sant Joan.
En declaracions a la Ciutat de la Justícia de Barcelona, el president de la FAEC, José Vera, ha afirmat que el succés va ser fruit d'una "doble imprudència" --de les persones que van travessar la via i de Renfe--, encara que ha remarcat que la de Renfe "va ser la primera".
Segons la seva opinió, les persones que anaven a celebrar la revetlla a la platja desconeixien el pas subterrani que connecta les dues vies des de l'octubre del 2009, de maner que "es van veure obligades" a saltar a la via per dirigir-se a l'altra andana. "Sembla que hi ha impunitat per una de les parts", ha conclòs.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Atropellament massiu a Castelldefels Platja
<ironia> Però com se li acut a RENFE fer passar trens per sobre de les vies?? </ironia>
Per favor...
Per favor...
Re: Atropellament massiu a Castelldefels Platja
Que no està ben assenyalat????????????????? Vergonyós absolutament!! En quin planeta viuen?? Jo hi passo a diari, fins i tot vaig fer fotos de l'estació quan van fer les reformes i està senyalitzada a la perfecció!!! I pels qui deien per la tele que "Yo vine aquí hace tres años, y no tenía porque saber por donde pasar"... Mireu, jo si vaig a una ciutat que no conec i agafo el metro o el tren, miro la senyalització, per saber a on queda la sortida, on canviar d'andana quan ho necessito, etc. que no em vinguin amb històries, que no tenen justificació!!!!!!!!!!!wefer wrote:I després s'estranyen de que hi hagi el que ells anomenen "racisme". Quins nassos que tenen aquesta colla d'irresponsables...El Periódico de Catalunya wrote: Associacions d'equatorians acusen Renfe de "imprudència" per la falta de senyals a Castelldefels
La FAEC, que agrupa 42 entitats a Catalunya, considera que l'empresa pública no va indicar de forma adequada el pas subterrani de l'estació
La Federació d'Associacions d'Equatorians de Catalunya (FAEC), que agrupa 42 entitats, ha acusat avui Renfe d'"imprudència" al considerar que no va senyalitzar de forma adequada el pas subterrani a l'estació de Castelldefels Platja, on 13 persones van morir atropellades per un tren al travessar les vies la nit de Sant Joan.
En declaracions a la Ciutat de la Justícia de Barcelona, el president de la FAEC, José Vera, ha afirmat que el succés va ser fruit d'una "doble imprudència" --de les persones que van travessar la via i de Renfe--, encara que ha remarcat que la de Renfe "va ser la primera".
Segons la seva opinió, les persones que anaven a celebrar la revetlla a la platja desconeixien el pas subterrani que connecta les dues vies des de l'octubre del 2009, de maner que "es van veure obligades" a saltar a la via per dirigir-se a l'altra andana. "Sembla que hi ha impunitat per una de les parts", ha conclòs.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Excuses de mal pagador
D'entrada, desconeixen que Renfe no té responsabilitat sobre la infraestructura. Després, aquesta gent ja fa molt de temps que viu en un país on sap perfectament que el ferrocarril és lleugerament diferent de l'Autoferro d'Ibarra a Salinas. I tercer, si realment era la primera vegada que agafaven el tren, que s'atinguessin a aquella màxima castellana d'"adonde fueres, haz lo que vieres": és una pràctica molt saludable, i aquest accident n'és una clara mostra. En resum: una demostració més de la mentalitat, molt estesa tant aquí com a la resta de països de procedència de les víctimes, que la culpa és sempre d'altri.
Ah, i el fet que el col·lectiu que més excuses busca sigui d'una determinada nacionalitat contradiu força la teoria del racisme. Tinguem-ho clar d'una vegada: no és qüestió racial, ètnica o nacional, sinó purament social. Només cal veure quin nivell educatiu té la persona mitjana que comet aquest tipus d'infraccions.
Ah, i el fet que el col·lectiu que més excuses busca sigui d'una determinada nacionalitat contradiu força la teoria del racisme. Tinguem-ho clar d'una vegada: no és qüestió racial, ètnica o nacional, sinó purament social. Només cal veure quin nivell educatiu té la persona mitjana que comet aquest tipus d'infraccions.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Atropellament massiu a Castelldefels Platja
[més ironia]Esque haurien de posar leds entre les vies i un senyal acústic bén fort a base de música llatina que s'activés quan pasa un tren...[més ironia/]
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Atropellament massiu a Castelldefels Platja
Font: La Vanguardia
Joaquim Nadal: "Habrá que explicarle al cónsul de Ecuador cuáles son las normas de este país"
· Víctor Morlán, secretario de estado de Infraestructuras, asegura que ahora "no procede sacar a debate si los trenes de cercanías deben convivir con los de media y larga distancia"
Barcelona. (Redacción). -Joaquim Nadal, conseller de Política Territorial y Obras Públicas, ha dicho, en una entrevista en El món a RAC1 , que la principal preocupación de la Generalitat es el estado de los heridos y que "habrá que hablar con el cónsul de Ecuador y explicarle cuáles son las normas de este país" asegurando que "él debe mostrar la misma prudencia que todos", en referencia a las críticas de éste.
El conseller ha insistido que siempre "puede haber un grado más de seguridad, pero es evidente que tenemos que subir el grado de civismo y concienciación respecto a cosas que no se pueden hacer". En este mismo sentido, Nadal ha repetido que "la megafonía estaba permanentemente activada" y que, por lo tanto, "hubo imprudencia y temeridad". Sin embargo, ha pedido que no se culpe a nadie en estos momentos y que "se deje descansar" a las víctimas.
También en El món a RAC1 ha sido entrevistado Víctor Morlán, secretario de estado de Infraestructuras, quien ha asegurado que ahora "no procede sacar a debate si los trenes de cercanías deben convivir con los de media y larga distancia".
El artículo 64 de ley ferroviaria de Catalunya dispone que cruzar las vías fuera de los lugares habilitados es una infracción grave multada con entre 6.000 y 30.000 euros. Esta misma mañana, Morlán aseguró que desconocía que se hubiera multado a nadie por cruzar las vías y recordó que está totalmente prohibido.
Francisco Cárdenas, maquinista de RENFE y responsable del sindicato UGT, ha dicho en la misma emisora que "el cruce de las vías es algo muy habitual" y que "hay líneas que son más propensas que la gente las atraviese" porque aún existen estaciones sin paso subterráneo.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Sí, senyor!
Joaquim Nadal: "Habrá que explicarle al cónsul de Ecuador cuáles son las normas de este país"
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Atropellament massiu a Castelldefels Platja
Per aquesta regla de tres, quan vas de viatge a una ciutat a la que mas has estat i hi vas en tren, com que no saps on estan els passos subterranis el primer que se't passa pel cap és creuar la via... bravo! Dec ser curt mental, perquè jo el primer que faig és mirar al voltant meu a veure si hi ha algun indicador, i si no en veig cap camino per l'andana fins que en trobo un.El Periódico de Catalunya wrote: Segons la seva opinió, les persones que anaven a celebrar la revetlla a la platja desconeixien el pas subterrani que connecta les dues vies des de l'octubre del 2009, de maner que "es van veure obligades" a saltar a la via per dirigir-se a l'altra andana. "Sembla que hi ha impunitat per una de les parts", ha conclòs.
En fi, haurem d'acabar col·locant aquelles senyals lluminoses enormes que posen a les obres i que fan pampallugues, senyalant la direcció del pas subterrani perquè ho entenguin?
El que han de fer és reconèixer que van cometre una imprudència i deixar-se de tonteries intentant culpar a Renfe o a qui sigui. El tren era a la via, on ha de ser. El pas subterrani estava obert i senyalitzat (si tot el "tap" de gent que el va embussar el va trobar, els que van creuar per la via també l'haurien vist). Els únics que no eren on havien de ser son els que eren a la via, i són ells els únics responsables d'estar on no devien i al cap i a la fi, son ells els que han provocat l'accident.
Instagram: Ferrocarril | Aviació
Re: Atropellament massiu a Castelldefels Platja
doncs clar que si!!!!Tens tota la raó!!!BCN2008 wrote:[més ironia]Esque haurien de posar leds entre les vies i un senyal acústic bén fort a base de música llatina que s'activés quan pasa un tren...[més ironia/]
Last edited by pedrofgc on Friday 25/06/2010 22:19, edited 1 time in total.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Malgrat tot, Foment esudiarà mesures addicionals
http://avui.elpunt.cat/noticia/article/ ... -tren.html
Foment estudiarà iniciatives per evitar que la gent creui per les vies del tren
El secretari d'Estat d'Infraestructures, Víctor Morlán, considera la possibilitat de “reforçar les mesures complementàries quan tinguin lloc esdeveniments d'aquest tipus”
25/06/10 10:30 - Barcelona - Redacció
“La gent ha se saber que creuar una via sempre és un risc que no es pot assumir i que s'han d'utilitzar els mecanismes adequats per passar”. Així de contundent s'ha mostrat Víctor Morlán, secretari d'Estat d'Infraestructures vint-i-quatre hores després del tràgic accident a l'estació de Castelldefels.
Dit això, però, ha afegit, que quan es “concloguin les investigacions, si cal, es prendran les mesures complementàries per evitar que la gent passi per les vies”.
En declaracions als Matins de TV3, Morlán ha remarcat que l'estació “consta de totes les mesures de seguretat pertinents i està perfectament senyalitzada, ja que és una estació remodelada fa pocs mesos”.
Així, Morlan ha reiterat per activa i per passiva la prohibició de creuar les vies i ha subratllat que “si es trenca aquesta màxima els riscos existeixen”. Si aquesta situació prèvia no s'hagués donat, ha dit, ara no ens enfrontariem a aquesta tragèdia.
Sobre la velocitat del tren Alaris en el moment de passar per l'estació de Castelldefels Platja, el secretari d'Estat, ha incidit en que 139 km/h és una velocitat inferior a la permesa que pot ser de fins a 150 km/h. Morlán ha especificat que “un tren regional sense parada a l'estació no ha de reduir la velocitat en una via lliure”.
Pel que fa a l'estat del maquinista, Víctor Morlán, ha dit que “es troba en estat de xoc i ha recalcat que va actuar correctament” . També ha explicat que li consta que es van activar les senyals acústiques al apropar-se a l'estació , però que aquest últim punt l'hauran de ratificar les investigacions.
Morlán ha detallat que el pas elevat “no era un pas propi de l'estació sinó que era un pas per accedir de banda a banda, i estava tancat des que es va inaugurar el pas subterrani amb ascensor pels usuaris amb mobilitat reduïda”.
En aquest sentit, ha insistit, “em consta que tot estava perfectament senyalitzat, però els informes ho acabaran de confirmar”.
Tanmateix, ha considerat la possibilitat de “reforçar les mesures de seguretat complementàries quan tinguin lloc esdeveniments d'aquest tipus”.
Respecte a la possibilitat que els trens regionals d'alta velocitat tinguin una línia pròpia, el secretari Estat d'Infraestructures, ha recordat que hi ha línies “que han de ser compatibles per trens de rodalies , regionals i de mercaderies”. No obstant, ha senyalat que en 2 o 3 anys, quan estigui acabat el corredor del mediterrani, “s'alliberaran les vies de rodalies del pas de trens d'alta velocitat”.
Evolució dels ferits
Continuen en estat crític tres dels deu ferits hospitalitzats per l'atropellament de tren a l'estació de Castelldefels la matinada de dimecres, que va costar la vida a tretze persones, segons ha confirmat la consellera de Salut, Marina Geli.
Els tres ferits evolucionen favorablement, si bé es pateix especialment per la jove de 25 anys ingressada a l'Hospital de Bellvitge. D'altra banda hi ha dues persones més ferides de gravetat i cinc amb ferides lleus. Totes evolucionen favorablement.
Algunes d'aquestes persones podria ser donada d'alta durant el cap de setmana, segons ha explicat la mateixa consellera.
Foment estudiarà iniciatives per evitar que la gent creui per les vies del tren
El secretari d'Estat d'Infraestructures, Víctor Morlán, considera la possibilitat de “reforçar les mesures complementàries quan tinguin lloc esdeveniments d'aquest tipus”
25/06/10 10:30 - Barcelona - Redacció
“La gent ha se saber que creuar una via sempre és un risc que no es pot assumir i que s'han d'utilitzar els mecanismes adequats per passar”. Així de contundent s'ha mostrat Víctor Morlán, secretari d'Estat d'Infraestructures vint-i-quatre hores després del tràgic accident a l'estació de Castelldefels.
Dit això, però, ha afegit, que quan es “concloguin les investigacions, si cal, es prendran les mesures complementàries per evitar que la gent passi per les vies”.
En declaracions als Matins de TV3, Morlán ha remarcat que l'estació “consta de totes les mesures de seguretat pertinents i està perfectament senyalitzada, ja que és una estació remodelada fa pocs mesos”.
Així, Morlan ha reiterat per activa i per passiva la prohibició de creuar les vies i ha subratllat que “si es trenca aquesta màxima els riscos existeixen”. Si aquesta situació prèvia no s'hagués donat, ha dit, ara no ens enfrontariem a aquesta tragèdia.
Sobre la velocitat del tren Alaris en el moment de passar per l'estació de Castelldefels Platja, el secretari d'Estat, ha incidit en que 139 km/h és una velocitat inferior a la permesa que pot ser de fins a 150 km/h. Morlán ha especificat que “un tren regional sense parada a l'estació no ha de reduir la velocitat en una via lliure”.
Pel que fa a l'estat del maquinista, Víctor Morlán, ha dit que “es troba en estat de xoc i ha recalcat que va actuar correctament” . També ha explicat que li consta que es van activar les senyals acústiques al apropar-se a l'estació , però que aquest últim punt l'hauran de ratificar les investigacions.
Morlán ha detallat que el pas elevat “no era un pas propi de l'estació sinó que era un pas per accedir de banda a banda, i estava tancat des que es va inaugurar el pas subterrani amb ascensor pels usuaris amb mobilitat reduïda”.
En aquest sentit, ha insistit, “em consta que tot estava perfectament senyalitzat, però els informes ho acabaran de confirmar”.
Tanmateix, ha considerat la possibilitat de “reforçar les mesures de seguretat complementàries quan tinguin lloc esdeveniments d'aquest tipus”.
Respecte a la possibilitat que els trens regionals d'alta velocitat tinguin una línia pròpia, el secretari Estat d'Infraestructures, ha recordat que hi ha línies “que han de ser compatibles per trens de rodalies , regionals i de mercaderies”. No obstant, ha senyalat que en 2 o 3 anys, quan estigui acabat el corredor del mediterrani, “s'alliberaran les vies de rodalies del pas de trens d'alta velocitat”.
Evolució dels ferits
Continuen en estat crític tres dels deu ferits hospitalitzats per l'atropellament de tren a l'estació de Castelldefels la matinada de dimecres, que va costar la vida a tretze persones, segons ha confirmat la consellera de Salut, Marina Geli.
Els tres ferits evolucionen favorablement, si bé es pateix especialment per la jove de 25 anys ingressada a l'Hospital de Bellvitge. D'altra banda hi ha dues persones més ferides de gravetat i cinc amb ferides lleus. Totes evolucionen favorablement.
Algunes d'aquestes persones podria ser donada d'alta durant el cap de setmana, segons ha explicat la mateixa consellera.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Atropellament massiu a Castelldefels Platja
Siguiendo con la teoría de estos getas descarados, entonces mañana cuando coja el metro y me baje en Collblanc o Badal o quizás en Urgell o Vilapicina, tomaré el ACCESO que pone "NO CREUEU LES VIES". Como hace 3 años que no paso, esa debe ser la salida no???
Me parece vergonzoso los testimonios que están surgiendo, aunque gracias a dios leyendo las opiniones aquí y en los diarios "La Vanguardia" , "El Periodico" los lectores y los ciudadanos honestos no somos tontos y nos hemos dado cuenta de los 4 inconscientes que encima que han perdido a su familia /amigos quieren hacer copartícipe de su locura en estado sereno u ebrio (lo desconozco) a todas las administraciones española / catalana del país que les recibe.
Ya está bien de permisividad, colegueo o buenismo reinante. Señores han cometido una imprudencia con el tristísimo final de muerte, es que no se dan cuenta ???
Me parece vergonzoso los testimonios que están surgiendo, aunque gracias a dios leyendo las opiniones aquí y en los diarios "La Vanguardia" , "El Periodico" los lectores y los ciudadanos honestos no somos tontos y nos hemos dado cuenta de los 4 inconscientes que encima que han perdido a su familia /amigos quieren hacer copartícipe de su locura en estado sereno u ebrio (lo desconozco) a todas las administraciones española / catalana del país que les recibe.
Ya está bien de permisividad, colegueo o buenismo reinante. Señores han cometido una imprudencia con el tristísimo final de muerte, es que no se dan cuenta ???
Re: Atropellament massiu a Castelldefels Platja
wefer wrote:I després s'estranyen de que hi hagi el que ells anomenen "racisme". Quins nassos que tenen aquesta colla d'irresponsables...El Periódico de Catalunya wrote: Associacions d'equatorians acusen Renfe de "imprudència" per la falta de senyals a Castelldefels
La FAEC, que agrupa 42 entitats a Catalunya, considera que l'empresa pública no va indicar de forma adequada el pas subterrani de l'estació
La Federació d'Associacions d'Equatorians de Catalunya (FAEC), que agrupa 42 entitats, ha acusat avui Renfe d'"imprudència" al considerar que no va senyalitzar de forma adequada el pas subterrani a l'estació de Castelldefels Platja, on 13 persones van morir atropellades per un tren al travessar les vies la nit de Sant Joan.
En declaracions a la Ciutat de la Justícia de Barcelona, el president de la FAEC, José Vera, ha afirmat que el succés va ser fruit d'una "doble imprudència" --de les persones que van travessar la via i de Renfe--, encara que ha remarcat que la de Renfe "va ser la primera".
Segons la seva opinió, les persones que anaven a celebrar la revetlla a la platja desconeixien el pas subterrani que connecta les dues vies des de l'octubre del 2009, de maner que "es van veure obligades" a saltar a la via per dirigir-se a l'altra andana. "Sembla que hi ha impunitat per una de les parts", ha conclòs.
Aviam ho deixarem clar a aquests senyors, la senyalectica habitual són dos palets de color fosc coronats per un rectangle metal.lic de color fosc també amb lletres en blanc que posa SALIDA / SORTIDA . Normalment hi han 3-4 cartellets d'aquests distribuits al llarg de l'andana.
Font: http://www.elperiodico.es/resources/jpg ... 542749.jpg
Quan arribem al costat Barcelona de l'andana hi han unes escales i un ascensor que curiosament donen accés a un lloc que és un pas subterrani per creuar les vies. Com volen que els ho expliquem????
Last edited by mikado on Friday 25/06/2010 23:25, edited 1 time in total.
Re: Sí, senyor!
al Conseller Nadal, a Victor Morlan i al Senyor Teofilo Serrano que desde primera hora del matí va ser molt respectuós i no va voler fer elucubracions.Guigui wrote:Joaquim Nadal: "Habrá que explicarle al cónsul de Ecuador cuáles son las normas de este país"
Re: Atropellament massiu a Castelldefels Platja
Abans demanaran prohibir les revetlles de Sant Joan que no pas acceptar la irresponsabilitat d'aquest grup de persones.
Re: Atropellament massiu a Castelldefels Platja
Sky wrote:Abans demanaran prohibir les revetlles de Sant Joan que no pas acceptar la irresponsabilitat d'aquest grup de persones.
No que són el Inti Raymi , el "solstisio" de verano inca. O el que ve a ser el mateix: Sant Joan...
Re: Atropellament massiu a Castelldefels Platja
A lo millor tindiren que posar dibuxets no deuen saber llegirmetring wrote:Que no està ben assenyalat????????????????? Vergonyós absolutament!! En quin planeta viuen?? Jo hi passo a diari, fins i tot vaig fer fotos de l'estació quan van fer les reformes i està senyalitzada a la perfecció!!! I pels qui deien per la tele que "Yo vine aquí hace tres años, y no tenía porque saber por donde pasar"... Mireu, jo si vaig a una ciutat que no conec i agafo el metro o el tren, miro la senyalització, per saber a on queda la sortida, on canviar d'andana quan ho necessito, etc. que no em vinguin amb històries, que no tenen justificació!!!!!!!!!!!wefer wrote:I després s'estranyen de que hi hagi el que ells anomenen "racisme". Quins nassos que tenen aquesta colla d'irresponsables...El Periódico de Catalunya wrote: Associacions d'equatorians acusen Renfe de "imprudència" per la falta de senyals a Castelldefels
La FAEC, que agrupa 42 entitats a Catalunya, considera que l'empresa pública no va indicar de forma adequada el pas subterrani de l'estació
La Federació d'Associacions d'Equatorians de Catalunya (FAEC), que agrupa 42 entitats, ha acusat avui Renfe d'"imprudència" al considerar que no va senyalitzar de forma adequada el pas subterrani a l'estació de Castelldefels Platja, on 13 persones van morir atropellades per un tren al travessar les vies la nit de Sant Joan.
En declaracions a la Ciutat de la Justícia de Barcelona, el president de la FAEC, José Vera, ha afirmat que el succés va ser fruit d'una "doble imprudència" --de les persones que van travessar la via i de Renfe--, encara que ha remarcat que la de Renfe "va ser la primera".
Segons la seva opinió, les persones que anaven a celebrar la revetlla a la platja desconeixien el pas subterrani que connecta les dues vies des de l'octubre del 2009, de maner que "es van veure obligades" a saltar a la via per dirigir-se a l'altra andana. "Sembla que hi ha impunitat per una de les parts", ha conclòs.
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Atropellament massiu a Castelldefels Platja
Menys mal que has canviat una mica la descripció del grup, perquè l'original era vergonyosa ("todos los suramericanos que aparecen en los medios de comunicación mienten, seguro que iban sin billete y la gran mayoria pretenderan cobrar", etc.)pedrofgc wrote:Qui vulgui donar suport al maquinista
http://www.facebook.com/group.php?gid=132940040067459
Ara només és una mica menys vergonyosa, perquè això de que "todas las personas entrevistadas en los medios de comunicación mienten"...
L'altre grup de suport al maqunista que hi ha a Facebook és molt més respectuós amb tothom, i no s'aprofita de fets tan tristos com aquests i d'una idea molt bona en la base (pensar en el terrible drama personal que deu estar vivint el maquinista) per ventar fòbies particulars. Suposo que, d'on no n'hi ha, no en pot rajar...
Ah, encara posa "hechen" amb "h".
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
Re: Atropellament massiu a Castelldefels Platja
Estàs totalment desinformat, ni Renfe ni Adif poden sancionar per a res perquè no tenen autoritat per això, el que poden fer les dues empreses és denunciar les infracciones que s'observin a les lleis que els afecten, creuar les vies per un lloc no autoritzat afecta tan a Renfe com a Adif com a qualsevol empresa privada i l'administració corresponent és a qui correspon a continuació sancionar.
Fran-Ikarus wrote:Renfe pot sancionar per utilitzar el seu servei (és a dir, viatjar sense bitllet en els trens), igual que ho pot fer TMB al Metro i autobusos, FGC a les seves línies, etc.Pere wrote:No tenen tantes ganes últimament Renfe i el govern de recaptar diners? Doncs que autoritzin als
interventors a multar també per enganxar a qualsevol creuant les vies i uns quants calerons farien, i de pas, evitariem aquests fets tant desagradables.
Les vies no són un servei, i en tot cas són d'Adif. Un treballador de Renfe, en tot cas podrà (i hauria de) cridar l'atenció a qui vegi creuant les vies, però no pot imposar cap sanció, perquè no hi ha cap sanció aplicable. En tot cas, davant d'una situació "sostinguda" que creï perill (per exemple algú borratxo o "follonero" que permaneixi a les vies i no hi hagi forma de que en surti) podrà cridar a Seguretat, i aquests a una força policial, o ell mateix directament a la força policial, i iniciar una denúncia (com s'ha arribat a fer per temes tan absurds como fer fotos...) Però davant d'un fet que dura tan pocs segons, com és que algú creui una via a l'aire lliure, és virtualment impossible engegar tot aquest procès.
Per comparar, si l'empleat d'un peatge veu algú creuar l'autopista a peu, potser podrà cridar als Mossos, però quan hagin arribat, on serà el peató temerari? Podran "sancionar" directament els del peatge a l'imprudent? Doncs no: quina sanció haurien de posar-li?
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Re: Atropellament massiu a Castelldefels Platja
Gràcies,mira-t´ho ara a veure que et semble.Jo només volia dir la veritat,és un fet lamentable però em sembla que no he dit cap mentida.El que està clar és que al maquinista no sé si es recuperarà d´això i també em sap molt greu les morts però les imprudències es paguen aqui i on sigui.Fran-Ikarus wrote:Menys mal que has canviat una mica la descripció del grup, perquè l'original era vergonyosa ("todos los suramericanos que aparecen en los medios de comunicación mienten, seguro que iban sin billete y la gran mayoria pretenderan cobrar", etc.)pedrofgc wrote:Qui vulgui donar suport al maquinista
http://www.facebook.com/group.php?gid=132940040067459
Ara només és una mica menys vergonyosa, perquè això de que "todas las personas entrevistadas en los medios de comunicación mienten"...
L'altre grup de suport al maqunista que hi ha a Facebook és molt més respectuós amb tothom, i no s'aprofita de fets tan tristos com aquests i d'una idea molt bona en la base (pensar en el terrible drama personal que deu estar vivint el maquinista) per ventar fòbies particulars. Suposo que, d'on no n'hi ha, no en pot rajar...
Ah, encara posa "hechen" amb "h".