Endevina on he estat

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
megapauer
N8
N8

Re: Endevina on he estat

Post by megapauer »

wefer wrote:La traducció d'aquesta inscripció ve a ser: "La Divisió XXIII de març va passar per aquí derrotant les hordes marxistes". El 23 de març és el dia en que Mussolini va crear el moviment feixista.
"Aprile XVI E.F." significa "El 16è abril des de l'ascensió del feixisme". Si no m'equivoco, Mussolini va arribar al poder l'any 1922. Sumant "16 abrils", tenim que la inscripció va ser feta l'abril de l'any 1938.
Doncs sincerament, jo sóc dels que pensa que s'han de conservar totes aquestes coses feixistes simplement per NO OBLIDAR. Ara, que s'expliquin adequadament perquè no dugui a la mala interpretació. L'història no s'ha de'esborrar mai, ni la bona ni la dolenta.
Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com
victorcasta
N10
N10

Post by victorcasta »

davida wrote:Jo aquest cap de setmana en arribar a una estación vaig pensar amb molt amb la Metring

Sabeu on és?
Olmedo?
wefer
Administrador

Post by wefer »

Efectivament, les següents imatges corresponen a la inacabada línia Vinallop-Amposta-Sant Carles de la Ràpita.

Aquestes dues, corresponen a un pont ubicat molt a prop d'Amposta, entrant pel costat sud (veure a Google maps):

Image

Image

A no gaire distància de l'anterior, hi ha els pilars del que havia de ser un altre pont sobre la carretera, del qual no tinc fotografia (veure a Google maps)

En canvi, aquesta altra estructura es troba a pocs metres del que havia de ser el final de la línia, el propi port de Sant Carles de la Ràpita (veure a Google maps):

Image

La veritat és que no tenia ni idea de que les obres d'aquesta línia haguessin estat tant acabades, ja que la majoria de l'explanació estava feta, i moltes de les obres de fàbrica també, en tot el seu recorregut. De fet, si mireu amb el Google Earth la vista de satèl·lit (millor desactivant altres capes) es pot seguir perfectament gairebé tot el traçat des de Vinallop fins a Sant Carles de la Ràpita.
metring
Administrador

Post by metring »

D'on són aquests trens?
Attachments
1.jpg
1.jpg (84.74 KiB) Viewed 6274 times
2.jpg
2.jpg (64.8 KiB) Viewed 6275 times
Lluita1714
N9
N9

Post by Lluita1714 »

València Nord?
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
metring
Administrador

Post by metring »

Per què? Argumenta una mica :D
Lluita1714
N9
N9

Post by Lluita1714 »

A Catalunya no hem vist cap, d'aquests colors a les 447 o aniria a Avistaments Curiosos XD
Al país basc no em sona cap estació així, com es veu en el reflex de les finestres, i Atocha és subterrània i allà hi ha 446 igual que en altres ciutats si no recordo malament.
A valència, en canvi, sí que hi ha trens amb aquests colors, i tot i que no m'acaba de convèncer que el reflex correspongui a València Nord, m'arrisco.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
metring
Administrador

Post by metring »

Apart d'això, heu observat les particularitats de cada tren? Del segon, ja ho has dit, l'esquema de pintures, però i el primer? Mireu els números.
Lluita1714
N9
N9

Post by Lluita1714 »

metring wrote:Apart d'això, heu observat les particularitats de cada tren? Del segon, ja ho has dit, l'esquema de pintures, però i el primer? Mireu els números.
Ostres, si no m'ho dius no me n'adono! Té passadís diàfan, com volen fer aquí en una reforma,
metring
Administrador

Post by metring »

Nooo, no és això :osti :D
Guigui
Administrador

Diferents números en una composició

Post by Guigui »

447-001 i 447-002 en una mateixa composició. Era això, oi?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
metring
Administrador

Post by metring »

Mmm, a prop!!!!
victorcasta
N10
N10

Post by victorcasta »

La 447-001 pertany a València.
metring
Administrador

Post by metring »

Siii, però no ho heu pillat: és el primer tren de la sèrie!!
nilruiz
N4
N4

Post by nilruiz »

Clar, les primeres 447 estan a València! hahaha
Salutacions des d'Andorra!
http://www.flickr.com/photos/nilruiz
wefer
Administrador

Post by wefer »

Ja anem tornant de les vacances i és hora de mostrar les nostres fotografies estiuenques.
Tornem amb una nova edició de l'"Endevina on he estat".
Aquí us deixo les meves fotos:
Attachments
vacances-2010-01.jpg
vacances-2010-01.jpg (223.06 KiB) Viewed 6007 times
vacances-2010-02.jpg
vacances-2010-02.jpg (160.19 KiB) Viewed 6007 times
vacances-2010-03.jpg
vacances-2010-03.jpg (165.61 KiB) Viewed 6006 times
aim
N9
N9

Post by aim »

Clarament, Berlín!

La primera és de l'estació de Lichtenberg (veig que encara segueix en bon estat, tot i estar a l'intenpèrie, i jo ja deu fer uns 3 anys que hi vaig anar)

La segona és del museu de la tècnica de Berlín (el que té l'avió a la façana, des de la qual es tenen unes bones vistes del metro :D)

L'última podría ser la maqueta que hi ha a Friedrichstraße? És que de maquetes d'aquestes n'he vist tantes a tantes estacions alemanya... xD
Instagram: Ferrocarril | Aviació
metring
Administrador

Post by metring »

aim wrote:Clarament, Berlín!

La primera és de l'estació de Lichtenberg (veig que encara segueix en bon estat, tot i estar a l'intenpèrie, i jo ja deu fer uns 3 anys que hi vaig anar)

La segona és del museu de la tècnica de Berlín (el que té l'avió a la façana, des de la qual es tenen unes bones vistes del metro :D)

L'última podría ser la maqueta que hi ha a Friedrichstraße? És que de maquetes d'aquestes n'he vist tantes a tantes estacions alemanya... xD
Bingo!!! Només podies encertar-ho tu!! :D

La maqueta no és d'aquesta estació, i és que hi han diverses per la xarxa, és de Zooliogischer Garten.

Ara bé, hi ha algú que sàpiga quin és el tren de la primera foto?
Lluita1714
N9
N9

Post by Lluita1714 »

Fa un temps vaig veure un documental sobre Alemanya on sortia un tren igual a aquest, que romania aturat al mateix lloc de feia dècades. Estic esperant a que l'encertin per posar un altre "lloc misteriós"
aim
N9
N9

Post by aim »

És el VT18 (DR 175 015): http://www.railfaneurope.net/pix/de/die ... 8/pix.html

Vinga, poso jo una:

Image

Espero que no sigui difícil. Em sona haver vist aquesta estació en alguna maqueta modular, així que suposo que no us costarà massa tot i no ser uan estació de les més conegudes :D
Instagram: Ferrocarril | Aviació
Post Reply

Return to “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”