Nova estació d'FGC entre Cornellà i Sant Boi

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Re:

Post by wefer »

Ecomobisostrans wrote:He vist que aquesta estacio tindrà 3 vies. Seria millor que en tingui 4 aixi servirien per posar semidirectes.
L'estudi afirma que no són necessàries quatre vies, però que si ho són en el futur es poden posar quatre vies però caldrà refer tota la part interior.

Personalment estic totalment en desacord amb aquesta decisió, ja que el que cal és posar urgentment semidirectes en aquesta (i altres) línies per poder fer competitiu el transport públic en temps de viatge respecte a l'automòbil.
Així, quan es diu que "no cal" es fa basant-se en que no és necessari en les condicions actuals d'explotació. Però el que no s'entén (també és veritat que no és competència d'aquest estudi) és que amb les condicions actuals, tothom qui pot agafa el cotxe en comptes de les tartanes de FGC:
  1. No es construeixen més vies perquè la demanda no ho demana (valgui la redundància).
  2. No hi ha més demanda perquè els trens són lents i la gent prefereix anar en automòbil.
  3. Els trens són lents perquè no es poden posar semidirectes.
  4. No es poden posar semidirectes perquè no hi ha prous vies.
  5. GOTO 1
:roll:

Seria com dir que no cal una línia d'alta velocitat BCN-França perquè actualment no passen trens d'alta velocitat per la línia actual. Absurd.

Us passo el text concret de l'estudi, comentat igualment que no em dóna gaire confiança un estudi on hi ha més faltes d'ortografia que frases, de manera que no passaria la correcció d'un examen d'ESO:
Attachments
alternativa.gif
alternativa.gif (15.92 KiB) Viewed 955 times
User avatar
uriol108
N8
N8
Posts: 919
Joined: Sunday 30/12/2007 21:04
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Location: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contact:

Re: Re:

Post by uriol108 »

wefer wrote: Però el que no s'entén (també és veritat que no és competència d'aquest estudi) és que amb les condicions actuals, tothom qui pot agafa el cotxe en comptes de les tartanes de FGC:
  1. No es construeixen més vies perquè la demanda no ho demana (valgui la redundància).
  2. No hi ha més demanda perquè els trens són lents i la gent prefereix anar en automòbil.
  3. Els trens són lents perquè no es poden posar semidirectes.
  4. No es poden posar semidirectes perquè no hi ha prous vies.
  5. GOTO 1
:roll:
Bucle infinit...
User avatar
canalcole
N9
N9
Posts: 2074
Joined: Friday 03/10/2008 19:23
Facebook: XavierMartinezVidal
Location: PENEDÈS
Contact:

Re: Nova estació d'FGC entre Cornellà i Sant Boi

Post by canalcole »

http://www.elpunt.cat/noticia/article/1 ... 88214.html

Una nova estació de FGC donarà servei al futur barri de Salines

La Generalitat ha iniciat el procés d'informació pública de l'estudi informatiu per construir una estació de Ferrocarrils de la Generalitat (FGC) a Cornellà per donar servei al futur barri de Salines. Se situarà entre les de Riera i Sant Boi, a 700 metres de l'intercanviador de Cornellà Centre, on conflueixen Rodalia, la L5 de metro i el tramvia. L'estació costarà 63,4 milions d'euros i tindrà un termini d'execució de 40 mesos. Es preveu que hi hagi 6.100 viatgers cada dia. L'estudi defineix un edifici de 800 metres quadrats, i s'hi instal·laran escales fixes, mecàniques i un ascensor per accedir a l'andana. El barri de Salines és una àrea residencial estratègica impulsada pel govern.
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”