megapauer wrote:Els bogies de la plataforma realment sorprenents.
Imatges per a la història
Re: imatges per a la història
Son bogies ORE
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: imatges per a la història
Apa Nois, una mica de nostalgia.
Un 500, i un Pegaso Seida d'Urbas. El 500 segurament fent la línia 51 ó 53, en direcció cap el Besòs.
Fotografia trobada al blog: bdebarna
Salut!
Un 500, i un Pegaso Seida d'Urbas. El 500 segurament fent la línia 51 ó 53, en direcció cap el Besòs.
Fotografia trobada al blog: bdebarna
Salut!
- Attachments
-
- La Meridiana amb Bonaventura Muñoz, anys 60
- trafic_.jpg (83.39 KiB) Viewed 7850 times
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: imatges per a la història
Més històries del transport públic de Barcelona. Salut!
Fotografies del Sr. Joan Garcia i Ribalta, extretes de la : http://regulado.ideasmil.com
Fotografies del Sr. Joan Garcia i Ribalta, extretes de la : http://regulado.ideasmil.com
- Attachments
-
- Tres tramvies exWashington, de la sèrie 1600, a la Granvia amb Muntaner, entre l'any 1965 i 1968. Fixeu-vos que cada tramvia és d'una subsèrie diferent.
- A-Tramvia--29.jpg (28.44 KiB) Viewed 7756 times
-
- Un tramvia de la sèrie 1200 (el 1252?) fent la línia 64, baixant per Muntaner, a l'alçada de la Granvia, entre l'any 1965 i 1968
- A-Tramvia64petita.jpg (40.2 KiB) Viewed 7750 times
Re: imatges per a la història
Fantàstica foto del 1964 de l'entrada dels ff.cc. En primer terme el bar Bracafè, i en segon el Zurich. Al mig l'antiga entrada.
http://media.photobucket.com/image/%252 ... e_1964.jpg
http://media.photobucket.com/image/%252 ... e_1964.jpg
- Attachments
-
- bracafe_1964.jpg (60.27 KiB) Viewed 7574 times
Què és alló??
Re: imatges per a la història
que maco!! i no l'edifici asèptic que hi ha ara. Sembla París.
Re: imatges per a la història
Tens raó, especialment per la visió de les Andrew sisters prenent el tè de les cinc... o el café au lait de les cinq... Quina Barcelona més diferent!El LLOP wrote:que maco!! i no l'edifici asèptic que hi ha ara. Sembla París.
Què és alló??
Re: imatges per a la història
Aquest mati a Masadas he trobat aquesta coleccio de fotos dels anys 70 curiosas
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
300 per L5
Ostres, no sabia que els 300 arribessin a circular en servei comercial per l'L5. Perquè el fet d'anar amb els llums interiors del tot encesos bé ho indica, oi?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: imatges per a la història
fantàstiques imatges!!!!!! Donaria el que fos per veure-les més grans però moltes gràcies!!!!
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: imatges per a la història
Durant els anys setanta van coexistir tres sèries ben diferents a la línia 5, els 300 (darrera subsèrie), els 600 (provinents de la primitiva línia 2) formats, de primer per un tren simple (M-M)i posteriorment per dos trens de dos cotxes(M-M)+(M-M) i els 1000, que al començament anaven en formació d'únicament dos cotxes.
Noteu la difència de gàlib entre el 1000 i el 300; el 300 s'el veu ben petit.
De fet els 300 van estrenar, a l'any 1969, la línia 5, entre Diagonal i Sant Ramon, amb formacions de tres cotxes (M-R-M). Posteriorment a l'any 1970 amb la connexió fins La Sagrera van començar a ser operatius els primers 1000 (en composicions simples de 2 cotxes (M-M)). Finalment entre el 1973 i 1974, els 300 van passar a la línia 4, fins Joanic. I la línia 5 és va quedar amb els 600 i els 1000, fins que a finals del 70, amb l'arribada de tots els 1000, els 600 van ser retirats del tot.
Ep!, moltes gràcies a En Brill 18, per penjar aquestes fotos. Salut!
Noteu la difència de gàlib entre el 1000 i el 300; el 300 s'el veu ben petit.
De fet els 300 van estrenar, a l'any 1969, la línia 5, entre Diagonal i Sant Ramon, amb formacions de tres cotxes (M-R-M). Posteriorment a l'any 1970 amb la connexió fins La Sagrera van començar a ser operatius els primers 1000 (en composicions simples de 2 cotxes (M-M)). Finalment entre el 1973 i 1974, els 300 van passar a la línia 4, fins Joanic. I la línia 5 és va quedar amb els 600 i els 1000, fins que a finals del 70, amb l'arribada de tots els 1000, els 600 van ser retirats del tot.
Ep!, moltes gràcies a En Brill 18, per penjar aquestes fotos. Salut!
Re: imatges per a la història
De res he pensat que las tenia que compartir i tot el que comentas sobre els 300 a la linea V ho corroboro, ja que per edad vaig viure en directe aquella epoca, a mes a mes era la meva linea vivia a Vilapicina122-042-132 wrote:Durant els anys setanta van coexistir tres sèries ben diferents a la línia 5, els 300 (darrera subsèrie), els 600 (provinents de la primitiva línia 2) formats, de primer per un tren simple (M-M)i posteriorment per dos trens de dos cotxes(M-M)+(M-M) i els 1000, que al començament anaven en formació d'únicament dos cotxes.
Noteu la difència de gàlib entre el 1000 i el 300; el 300 s'el veu ben petit.
De fet els 300 van estrenar, a l'any 1969, la línia 5, entre Diagonal i Sant Ramon, amb formacions de tres cotxes (M-R-M). Posteriorment a l'any 1970 amb la connexió fins La Sagrera van començar a ser operatius els primers 1000 (en composicions simples de 2 cotxes (M-M)). Finalment entre el 1973 i 1974, els 300 van passar a la línia 4, fins Joanic. I la línia 5 és va quedar amb els 600 i els 1000, fins que a finals del 70, amb l'arribada de tots els 1000, els 600 van ser retirats del tot.
Ep!, moltes gràcies a En Brill 18, per penjar aquestes fotos. Salut!
Com a curiositat comentare l'impresio que em van donar els 600 el primer cop que vaig veure un tren de quatre cotxes, acostumat com estaba a veure de dos, tambe com pregaba per que el tren que vingues fos un 300 o un 600, adivineu per que veritat je je j e
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: imatges per a la història
Homeeeee!, què potser volies anar a la finestreta del davant?
Salut Brill 18!
Salut Brill 18!
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: imatges per a la història
Fixeu-vos que a la foto que ha penjat en Brill 18 de l'interior del 300, és encara en estat original, amb el sostre amb llinterna, així és com s'haurien d'acabar de reformar els 3 cotxes 300 que ens queden. Salut!
Re: imatges per a la història
Ostras si , yo tambien me he fijado. Creia que la serie habia sido remodelada mucho antes
Por cierto... se ve claramente que son de color azul no ?
Por cierto... se ve claramente que son de color azul no ?
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: imatges per a la història
Uiiiii, no comencis Evodi, no comencis.....; però sí, tens tota la raó, son ben blaus. Salut!
Re: imatges per a la història
Com ho has endevinat jajajajajajajajajaj122-042-132 wrote:Homeeeee!, què potser volies anar a la finestreta del davant?
Salut Brill 18!
i si millor no toquem mes el tema colors pero son BLAUS jejejeje
i sobre el sostre es em el primer que em vaig fitxar guay no
Re: imatges per a la història
Home una mica verds son tambe oi?
Re: imatges per a la història
Por cierto.... Os habeis fijado en el termometro del 300 ? Yo veo algo raro...
PD: llegue a tener dos termometros de esos enmarcados que saque de las cotxeras de leseps cuando estaban abandonas, lamentablemente los perdi
PD: llegue a tener dos termometros de esos enmarcados que saque de las cotxeras de leseps cuando estaban abandonas, lamentablemente los perdi
Re: imatges per a la història
No se es el termometro cuando aun estaba el ramal de correos cuando la linea 3 y la 4 formaban parte de una sola con bifucarcion en aragonevody wrote:Por cierto.... Os habeis fijado en el termometro del 300 ? Yo veo algo raro...
PD: llegue a tener dos termometros de esos enmarcados que saque de las cotxeras de leseps cuando estaban abandonas, lamentablemente los perdi
Re: imatges per a la història
No si... ya digo que los tenia en casa pero .... decidme cuantas estaciones salen en cada ramal...