El futur de la Línia 12
El futur de la Línia 12
Hola nois,
Estic com un boig buscant informació sobre la L12:si s'ha replantejat, si passarà per Sant Just, si passaràs per Esplugues, si acabarà a Sarrià o finalment només fins a Sant Boi.
Per què la WEB de la generalitat no canvia la informació si s'ha canviat el pla o s'han fet modificacions?? --> segons l'actual pàgina, la L12 http://www.gencat.net/ptop/actuacions/L12.htm, el traçat continua igual... però està actualitzada al 2002!!
Algú sap que se'n farà d'aquesta línia maleïda?? Jo ja estic cansat de buscar pàgines i trobar-me que totes són del 2001, 2002,.... no hi ha res ACTUAL!!
A veure si algú em pot ajudar!
Moltes gràcies,
Jordi
Estic com un boig buscant informació sobre la L12:si s'ha replantejat, si passarà per Sant Just, si passaràs per Esplugues, si acabarà a Sarrià o finalment només fins a Sant Boi.
Per què la WEB de la generalitat no canvia la informació si s'ha canviat el pla o s'han fet modificacions?? --> segons l'actual pàgina, la L12 http://www.gencat.net/ptop/actuacions/L12.htm, el traçat continua igual... però està actualitzada al 2002!!
Algú sap que se'n farà d'aquesta línia maleïda?? Jo ja estic cansat de buscar pàgines i trobar-me que totes són del 2001, 2002,.... no hi ha res ACTUAL!!
A veure si algú em pot ajudar!
Moltes gràcies,
Jordi
- Santfeliuenc
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Yo integraría esa L12 en "Metrodelta"
Hola,
Yo creo que eso lo colocaron como globo sonda y antes de un proceso electoral para que la gente estuviese animadilla y tal pero creo que hasta que se concrete algo la cosa llevará tiempo.
Curiosamente las complicaciones no surgen en el tramo entre Sant Boi y Castelldefels sino en la unión de las ciudades del Baix y el trazado por esa zona más cercana a Barcelona, que al estar an mal servida, permite trayectos más o menos aceptables por todas partes.
La L12 iría bien por Sant Just, por Sant Feliu, por ant Joan, por Cornellà... en fin, por cualquier sitio, ya que al no existir metro en esta zona y colocar una nueva línea, pues todos los municipios ven que es un caramelo muy jugoso.
Eso sí, para mi hay opciones mejores que otras, pero siempre pensano en un plan director localizado para este lugar en concreto, que demanda, no sólo la L12, sino las ampliaciones de L1, L3, L5, L6, mejor servicio en la L8, etc. Si se hiciese la L12 por cualquiera de los trazados propuestos la citada línea estaría muy bien y tendría una demanda buenísima, pero hay mejores opciones que otras, ya que dependiendo de cómo se vertebrase esa línea en esta zona, pues en el futuro se podrían ampliar otras líneas circundantes mejor o peor.
Yo creo que la L12 debe realizar la función de abastecer el corredor de Castelldefels pasando por núcleos como Castelldefels, Gavà, Vildecans, sus polígonos, Sant Boi... y que para entrar a BCN se tienen diversas opciones, unas me parecen mejores y otras peores.
Mi opinión es que para entrar en BCN se debería de colocar un trazado que tuviese en cuenta ampliaciones futuras coherentes en el resto de líneas colindantes, es decir, contemplar una futura ampliación de la L3 hacia Sant Just y Sant Feliu, otra de la L5 hacia Sant Boi, Molins o ambas, alguna prolongación también transversal de la L6, quizá otra de la L1...
Y teniendo en cuenta eso y con la firme convicción y plan de hacerlo realidad, pues ya sí que te puedes plantear el ampliar en un sentido la L12 porque la L3, L5, etc. sabes que se ampliarán hacia el otro sector más desabastecido. Mientras que si solamente te empleas en la L12, pues amplíes hacia donde amplíes... pues el resto se quedará descontento y desabastecido. Si haces pasar la L12 por Sant Feliu y Sant Just, imposibilitas una ampliación de la L3 a la zona y haces dar al conjunto de la línea una vueltecilla impresionante... yo creo que eso es incorrecto.
Si a alguien que entra desde Castelldefels le haces dar una vueltecilla por Sant Feliu y Sant Just para luego volver a hacerle girar y entrar a BCN por Sarrià... pues o lo veo como algo larguísimo, que ralentiza el trazado y que dicho tramo entre Sant Just y Sant Feli, haciéndolo la L3 quedaría cubierto y la L12 sería más directa y útil.
No obstante yo veo inicialmente a la L12 como una línea que podría incluir tramos que en el futuro podrían colocarse en otras líneas adyacentes o ampliaciones diversas del resto de tramos de la red, dejando el corredor de la L12 propiamente dicho como entrada directa a la ciudad por algún otro lugar. Parte de mi línea Metrodelta propuesta en el foro pertinente y pasando por Sant Feliu, podría entonces construirse inicialmente como L12 pero pensando en dejar dicho tramo en el futuro para la línea logística circular por el delta del Llobregat mientras que la L12 iría de Castelldefels a BCN como eje de cercanias.
Hasta se podría llevar a Cornellà esa L12 y meterla en BCN con un tercer raíl por la infraestructura actual de cercanías... opciones hay muchas. Aunque lo cierto es que se ha dejado de hablar de dicha línea hace muchísimo. Creo que es muy difícil que la hagan, por lo menos el tramo más conflictivo de acceso a BCN nos llevará muchísimo tiempo si no se incluye en algún plan director más amplio que abarque toda la zona y otras ampliaciones del resto de líneas adyacentes.
Saludos,
Sergio
Yo creo que eso lo colocaron como globo sonda y antes de un proceso electoral para que la gente estuviese animadilla y tal pero creo que hasta que se concrete algo la cosa llevará tiempo.
Curiosamente las complicaciones no surgen en el tramo entre Sant Boi y Castelldefels sino en la unión de las ciudades del Baix y el trazado por esa zona más cercana a Barcelona, que al estar an mal servida, permite trayectos más o menos aceptables por todas partes.
La L12 iría bien por Sant Just, por Sant Feliu, por ant Joan, por Cornellà... en fin, por cualquier sitio, ya que al no existir metro en esta zona y colocar una nueva línea, pues todos los municipios ven que es un caramelo muy jugoso.
Eso sí, para mi hay opciones mejores que otras, pero siempre pensano en un plan director localizado para este lugar en concreto, que demanda, no sólo la L12, sino las ampliaciones de L1, L3, L5, L6, mejor servicio en la L8, etc. Si se hiciese la L12 por cualquiera de los trazados propuestos la citada línea estaría muy bien y tendría una demanda buenísima, pero hay mejores opciones que otras, ya que dependiendo de cómo se vertebrase esa línea en esta zona, pues en el futuro se podrían ampliar otras líneas circundantes mejor o peor.
Yo creo que la L12 debe realizar la función de abastecer el corredor de Castelldefels pasando por núcleos como Castelldefels, Gavà, Vildecans, sus polígonos, Sant Boi... y que para entrar a BCN se tienen diversas opciones, unas me parecen mejores y otras peores.
Mi opinión es que para entrar en BCN se debería de colocar un trazado que tuviese en cuenta ampliaciones futuras coherentes en el resto de líneas colindantes, es decir, contemplar una futura ampliación de la L3 hacia Sant Just y Sant Feliu, otra de la L5 hacia Sant Boi, Molins o ambas, alguna prolongación también transversal de la L6, quizá otra de la L1...
Y teniendo en cuenta eso y con la firme convicción y plan de hacerlo realidad, pues ya sí que te puedes plantear el ampliar en un sentido la L12 porque la L3, L5, etc. sabes que se ampliarán hacia el otro sector más desabastecido. Mientras que si solamente te empleas en la L12, pues amplíes hacia donde amplíes... pues el resto se quedará descontento y desabastecido. Si haces pasar la L12 por Sant Feliu y Sant Just, imposibilitas una ampliación de la L3 a la zona y haces dar al conjunto de la línea una vueltecilla impresionante... yo creo que eso es incorrecto.
Si a alguien que entra desde Castelldefels le haces dar una vueltecilla por Sant Feliu y Sant Just para luego volver a hacerle girar y entrar a BCN por Sarrià... pues o lo veo como algo larguísimo, que ralentiza el trazado y que dicho tramo entre Sant Just y Sant Feli, haciéndolo la L3 quedaría cubierto y la L12 sería más directa y útil.
No obstante yo veo inicialmente a la L12 como una línea que podría incluir tramos que en el futuro podrían colocarse en otras líneas adyacentes o ampliaciones diversas del resto de tramos de la red, dejando el corredor de la L12 propiamente dicho como entrada directa a la ciudad por algún otro lugar. Parte de mi línea Metrodelta propuesta en el foro pertinente y pasando por Sant Feliu, podría entonces construirse inicialmente como L12 pero pensando en dejar dicho tramo en el futuro para la línea logística circular por el delta del Llobregat mientras que la L12 iría de Castelldefels a BCN como eje de cercanias.
Hasta se podría llevar a Cornellà esa L12 y meterla en BCN con un tercer raíl por la infraestructura actual de cercanías... opciones hay muchas. Aunque lo cierto es que se ha dejado de hablar de dicha línea hace muchísimo. Creo que es muy difícil que la hagan, por lo menos el tramo más conflictivo de acceso a BCN nos llevará muchísimo tiempo si no se incluye en algún plan director más amplio que abarque toda la zona y otras ampliaciones del resto de líneas adyacentes.
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
IEP!
Ja he vist a la teva web la teva proposta de fer passar la L3 per St. Just i St. Feliu i la L12 que vagi per esplugues. Em sembla una bona proposta, però el que no entenc, és com va tant lent la posada en marxa del PDI. Volien que la L9 estigués enllestida al 2004 i a hores d'ara, ja sabem com estan les coses... és una mica frustrant... potser quan arribi el metro a St. Just, si es que arriba algun dia, ja no seré a temps de veure'l...
Però bé, hem de ser optimistes!!
Per cert, per quan els nous especials de la teva web?? Ja tinc ganes de veure'ls!
Una abraçada,
Jordi
Ja he vist a la teva web la teva proposta de fer passar la L3 per St. Just i St. Feliu i la L12 que vagi per esplugues. Em sembla una bona proposta, però el que no entenc, és com va tant lent la posada en marxa del PDI. Volien que la L9 estigués enllestida al 2004 i a hores d'ara, ja sabem com estan les coses... és una mica frustrant... potser quan arribi el metro a St. Just, si es que arriba algun dia, ja no seré a temps de veure'l...
Però bé, hem de ser optimistes!!
Per cert, per quan els nous especials de la teva web?? Ja tinc ganes de veure'ls!
Una abraçada,
Jordi
esta molt clar ...
mira ,en aquest pais ,entre politics incompetents ,associacions en defensa de no se que ...i d'altres grups no es fa res del que s'hauria de fer ,en aquest cas la linia 12.
pensa que si cuan decideixin el traçat definitiu ,aquest molesta el niu d'una gavina del delta del llobregat ,la pararan 2 o 3 anys fins que es posin d'acord...ops! pena de pais¡¡¡
estic d'acord en la defensa de medi ,en la sostenibilitat i tot aixo ,pero el que no es pot tolerar es que per cualsevol motiu hi hagi oposicio a el que tingui que veure amb ,carrils,be... el cas de bracons es una excepcio ,pero poques vegades hi ha oposicio a carreteres.
pensa que si cuan decideixin el traçat definitiu ,aquest molesta el niu d'una gavina del delta del llobregat ,la pararan 2 o 3 anys fins que es posin d'acord...ops! pena de pais¡¡¡
estic d'acord en la defensa de medi ,en la sostenibilitat i tot aixo ,pero el que no es pot tolerar es que per cualsevol motiu hi hagi oposicio a el que tingui que veure amb ,carrils,be... el cas de bracons es una excepcio ,pero poques vegades hi ha oposicio a carreteres.
- Santfeliuenc
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De acuerdo en esto con Ángel
Hola,
Por ejemplo, la C-32, antigua autopista A-16 competencia de la Generalitat se hizo a modo de pantalla por el corredor de Castelldefels de tal manera que cuando vienen las lluvias torrenciales típicas del otoño en nuestro clima mediterráneo, lo que queda detrás de esta autopista se inunda. Le colocaron tres carriles por banda y lo pusieron allí delante. Bueno pues nadie salió allí a paralizar nada, no surgió ninguna plataforma de "autopistas por el interior" ni nada parecido, le han colocado uno de los peajes más caros de Cataluña, España y de Europa cuando llevan toda la vida quejándose de que en las carreteras de Fomento deberían de desaparecer estos peajes... y ahora que les toca a ellos y que es la Generalitat la que tiene que hacer las cosas, van y ponen en este corredor de la C-32 y en la autopista que llega a Manresa y en los túneles de Vallvidrera, los peajes más caros de España.
Pero no pasa nada, a las carreteras no se les pone fin. Eso sí, cuando hablamos de introducir una infraestructura de mínima anchura como supondría el meter una doble vía y por la que además no pasarían vehículos con motores de combustión sino convoys ferroviarios funcionando con energía eléctrica... entonces todo son problemas, que si los animalillos, que este nido, que si tal y que si cual.
Saludos,
Sergio
PD: A Ethan... pues los especiales están al llegar pero tengo que tener tiempecillo. Ya llegarán ya, tú tranquilo.
Totalmente de acuerdo, cuando algo supone un cambio siempre hay reticencias a ello, ya sea porque es nuevo, porque se le teme, por lo que sea... pero cuando se trata de ferrocarril la cosa es muchísimo más exagerada, y eso que la doble vía de una línea cualquiera de ferrocarril para nada implica todo el espacio en cuestión de anchura de lo que implicaría una autovía de tres carriles por sentido, cosa para la que nunca hay pegas, para la que el medio ambiente nunca es problema, para la que no estorban ni el delta ni los animalillos, ni las flores ni nada.mira ,en aquest pais ,entre politics incompetents ,associacions en defensa de no se que ...i d'altres grups no es fa res del que s'hauria de fer ,en aquest cas la linia 12.
pensa que si cuan decideixin el traçat definitiu ,aquest molesta el niu d'una gavina del delta del llobregat ,la pararan 2 o 3 anys fins que es posin d'acord...p*t* pena de pais¡¡¡
estic d'acord en la defensa de medi ,en la sostenibilitat i tot aixo ,pero el que no es pot tolerar es que per cualsevol motiu hi hagi oposicio a el que tingui que veure amb ,carrils,be... el cas de bracons es una excepcio ,pero poques vegades hi ha oposicio a carreteres.
Por ejemplo, la C-32, antigua autopista A-16 competencia de la Generalitat se hizo a modo de pantalla por el corredor de Castelldefels de tal manera que cuando vienen las lluvias torrenciales típicas del otoño en nuestro clima mediterráneo, lo que queda detrás de esta autopista se inunda. Le colocaron tres carriles por banda y lo pusieron allí delante. Bueno pues nadie salió allí a paralizar nada, no surgió ninguna plataforma de "autopistas por el interior" ni nada parecido, le han colocado uno de los peajes más caros de Cataluña, España y de Europa cuando llevan toda la vida quejándose de que en las carreteras de Fomento deberían de desaparecer estos peajes... y ahora que les toca a ellos y que es la Generalitat la que tiene que hacer las cosas, van y ponen en este corredor de la C-32 y en la autopista que llega a Manresa y en los túneles de Vallvidrera, los peajes más caros de España.
Pero no pasa nada, a las carreteras no se les pone fin. Eso sí, cuando hablamos de introducir una infraestructura de mínima anchura como supondría el meter una doble vía y por la que además no pasarían vehículos con motores de combustión sino convoys ferroviarios funcionando con energía eléctrica... entonces todo son problemas, que si los animalillos, que este nido, que si tal y que si cual.
Saludos,
Sergio
PD: A Ethan... pues los especiales están al llegar pero tengo que tener tiempecillo. Ya llegarán ya, tú tranquilo.
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Jo crec que l'horitzó 2010 per a tot el PDI era massa optimista.
A la revisió del PDI de finals de 2005 o principis de 2006 actualitzaran les actuacions i donaran un calendari. Sembla ser que la L3 l'allargaran fins Esplugues i que la L12 la faran inicialment de Castelldefels fins Molí Nou a enllaçar amb la L8. La resta de la L12 segurament decidiran fer un estudi de per on accedir a Barcelona...
Que ens ho preguntin a nosaltres, porras!!
A la revisió del PDI de finals de 2005 o principis de 2006 actualitzaran les actuacions i donaran un calendari. Sembla ser que la L3 l'allargaran fins Esplugues i que la L12 la faran inicialment de Castelldefels fins Molí Nou a enllaçar amb la L8. La resta de la L12 segurament decidiran fer un estudi de per on accedir a Barcelona...
Que ens ho preguntin a nosaltres, porras!!
- Santfeliuenc
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Baix Llobregat
Hola,
Pues yo insisto en que la zona del Baix Llobregat entre Barcelona, el río, Cornellà, Sant Boi, etc. por sí sola necesita de unos estudios que deriven en un Plan Director del Sector.
Y es que en dicha zona se unen el corredor de Castelldefels con el de la margen derecha del Llobregat, el de la margen izquierda, tenemos allí el puerto, el aeropuerto, los accesos a Barcelona por el oeste... en fin, se juntan tal cantidad de cosas en este sector que la zona demanda por sí misma un Plan Director propio y específico.
Por lo tanto yo no sé cómo lo vereis eso de la L3 hacia Esplugues pero yo creo que antes de aprobarlo se debería dejar claro qué pasa con el resto de líneas tambien y hacia qué parte de Esplugues va a ir la L3 y con qué intenciones futuras.
Aquí teneis un mapa en blanco para colocar vuestras propuestas para esta zona:
MAPA BAIX LLOBREGAT - BARCELONA
Saludos,
Sergio
Pues yo insisto en que la zona del Baix Llobregat entre Barcelona, el río, Cornellà, Sant Boi, etc. por sí sola necesita de unos estudios que deriven en un Plan Director del Sector.
Y es que en dicha zona se unen el corredor de Castelldefels con el de la margen derecha del Llobregat, el de la margen izquierda, tenemos allí el puerto, el aeropuerto, los accesos a Barcelona por el oeste... en fin, se juntan tal cantidad de cosas en este sector que la zona demanda por sí misma un Plan Director propio y específico.
Por lo tanto yo no sé cómo lo vereis eso de la L3 hacia Esplugues pero yo creo que antes de aprobarlo se debería dejar claro qué pasa con el resto de líneas tambien y hacia qué parte de Esplugues va a ir la L3 y con qué intenciones futuras.
Aquí teneis un mapa en blanco para colocar vuestras propuestas para esta zona:
MAPA BAIX LLOBREGAT - BARCELONA
Saludos,
Sergio
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El web de FGC posa en projecte la L12.
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
- Alfredo_21
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Re: De acuerdo en esto con Ángel
En primer lugar, lo de los peajes caros....en fín dejemoslo ahí. Porque al fin y al cabo la autopista esta bien consevada, la AP-1 el precio por KM es más caro, por no hablar de la AP-68, o el precio en relación al trazado de la autopista, porque nos podremos quejar de la C-16/A-18 entre Terrassa y Manresa, pero la AP-8 entre Bilbao/Juan de Garay hasta Durango es más dificil aún.Santfeliuenc wrote:Hola,
Por ejemplo, la C-32, antigua autopista A-16 competencia de la Generalitat se hizo a modo de pantalla por el corredor de Castelldefels de tal manera que cuando vienen las lluvias torrenciales típicas del otoño en nuestro clima mediterráneo, lo que queda detrás de esta autopista se inunda. Le colocaron tres carriles por banda y lo pusieron allí delante. Bueno pues nadie salió allí a paralizar nada, no surgió ninguna plataforma de "autopistas por el interior" ni nada parecido, le han colocado uno de los peajes más caros de Cataluña, España y de Europa cuando llevan toda la vida quejándose de que en las carreteras de Fomento deberían de desaparecer estos peajes... y ahora que les toca a ellos y que es la Generalitat la que tiene que hacer las cosas, van y ponen en este corredor de la C-32 y en la autopista que llega a Manresa y en los túneles de Vallvidrera, los peajes más caros de España.
Pero no pasa nada, a las carreteras no se les pone fin. Eso sí, cuando hablamos de introducir una infraestructura de mínima anchura como supondría el meter una doble vía y por la que además no pasarían vehículos con motores de combustión sino convoys ferroviarios funcionando con energía eléctrica... entonces todo son problemas, que si los animalillos, que este nido, que si tal y que si cual.
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En segundo lugar en cuanto a plataformas contra carreteras, en fín, en Alcanar protestan por la construcción de la autovíaA-7 entre Castellón y Tarragona (y eso que les libraría del peaje de la AP-7), en Barcelona protestan contra el cuarto cinturón por no decir la autovía del eje pirenaíco o el Tunel de Bracons o el Segundo túnel de Vallvidrera... En fín que si podemos protestamos por todo, de ahí que obras como el AVE se ayan retrasado tanto, pero a veces es más facil echar la culpa a los politicos (que tambien la tienen, pero a veces tambien colaboramos todos). Saludos!
Last edited by Alfredo_21 on Sunday 16/09/2007 21:28, edited 1 time in total.
Electrificacions en Trainz, quina cosa més bella
- Guigui
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L12, morta i enterrada
Com ja s'ha dit molts cops (i també s'ha publicat a la premsa), la L12 està morta i enterrada. En el seu lloc hi anirà una línia (perllongada) de rodalies.sortrens wrote:El web de FGC posa en projecte la L12.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Alfredo_21
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Como bien dice Guigui la L12 esta más muerta que otra cosa
Si no me equivoco se abandono el proyecto con el cambio de gobierno de CIU a tripartito. Tampoco me parece mal que pase a ser gestionada por ADIF puesto que de esta manera se podría conectar la línea de la costa (C2-Sur) con la C-4 Sur sin necesidad de que los trenes por alguna emergencia tendan que ser desviados hasta Sant Viçencs de C. Lo veo como una substitución de la bifurcación de Gornal, aunque sea a 20 km. de Sants.
Todo esto, dando por hecho que la línea desde Castelldefels tenga salida a la C-2.
La pregunta es...¿será de vía unica o doble?
Si no me equivoco se abandono el proyecto con el cambio de gobierno de CIU a tripartito. Tampoco me parece mal que pase a ser gestionada por ADIF puesto que de esta manera se podría conectar la línea de la costa (C2-Sur) con la C-4 Sur sin necesidad de que los trenes por alguna emergencia tendan que ser desviados hasta Sant Viçencs de C. Lo veo como una substitución de la bifurcación de Gornal, aunque sea a 20 km. de Sants.
Todo esto, dando por hecho que la línea desde Castelldefels tenga salida a la C-2.
La pregunta es...¿será de vía unica o doble?
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- Guigui
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Via doble... suposo
Suposo pel bé (material nostre i mental dels polítics) que serà en via doble. Qualsevol altra cosa és per fer-los fora de la poltrona a coces.Alfredo_21 wrote:La pregunta es...¿será de vía unica o doble?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
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En el seu moment, van dir que la línia tindria freqüències de metro... I se suposa que aquesta línia és una prolongació de la R3, que obviament no té freqüències de metro perquè és d via única...
La veritat, no tinc ni idea que volen fer amb els trens un cop arribin a Cornellà procedents de Castelldefels... Hi haurà transbord obligatori?
Perquè si als actuals R1 i R4 que circulen en el tram Cornellà - Hospitalet li sumem trens cada tres minuts (freqüència de metro) fins a Barcelona, no hi espai suficient.
A més, considerant que la línia tindria més o menys 20 km en total, a qualsevol afectació a la resta de la xarxa, ja es produirien retrassos considerables, així que de freqüència de metro res de res... Per no dir que els trens de Renfe no tenen les mateixes característiques tècniques que els del Metro i l'acceleració és diferent, oi? No sé si estarien preparats per circular en una línia d'aquest tipus...
Crec que aquesta línia no té les característiques adequades per ser una línia de Rodalies Renfe, la veritat, doncs és una zona massa urbana i hi ha massa estacions planejades. Trobo que aquesta línia era perfecte per a ser explotada pels FGC, no com a ramal de la línia del Vallès des de Sarrià ni com a ramal de la LLobregat des de St. Boi, sinó com a una línia nova independent des de Barcelona paral·lela a la L8 en el tram de la Gran Via, però seguint després cap a El Prat i St Boi.
En el tram entre Castelldefels i St. Boi, que era el menys problemàtic de la L12 van cometre un greu error al decidir que l'intercamviador final de línia fos a Castelldefels - Platja en comptes de a Castelldefels Centre... L'estació del centre de la ciutat se l'han carregat i han decidit crear un intercamviador a un baixador on tan sols paren 2 trens per hora i per sentit (6 a Castelldefels Centre), allunyat del centre urbà i per tant amb una densitat de població més baixa ja que la població es concentra en cases unifamiliars amb jardí.
Igualment el projecte diu que el final de la línia serà en superfície... On pensen ficar les vies??? El baixador actual està encaixnat entre la C-32 i el barri de Castelldefels-Platja, a menys de 100 m del mar, per tant tampoc seria gaire més fàcil fer la nova estació subterrània... Ah, i també faran parar els trens semi-directes de la R2 a Castelldefels - Platja per poder fer el transbord, suposo, quan l'estació de Castelldefels Centre no suposava cap parada adicional.
El projecte anterior de L12 preveia una estació soterrada de final de lína a la zona del barri que toca amb l'autovia (C-31), sensiblement més allunyada del mar i amb més densitat de població i amb menys transport ferroviari actualment, doncs està una mica lluny de les dues estacions de Rodalies...
En canvi l'única estació amb sentit que es manté en els dos projectes és la de la UPC.
La veritat, no tinc ni idea que volen fer amb els trens un cop arribin a Cornellà procedents de Castelldefels... Hi haurà transbord obligatori?
Perquè si als actuals R1 i R4 que circulen en el tram Cornellà - Hospitalet li sumem trens cada tres minuts (freqüència de metro) fins a Barcelona, no hi espai suficient.
A més, considerant que la línia tindria més o menys 20 km en total, a qualsevol afectació a la resta de la xarxa, ja es produirien retrassos considerables, així que de freqüència de metro res de res... Per no dir que els trens de Renfe no tenen les mateixes característiques tècniques que els del Metro i l'acceleració és diferent, oi? No sé si estarien preparats per circular en una línia d'aquest tipus...
Crec que aquesta línia no té les característiques adequades per ser una línia de Rodalies Renfe, la veritat, doncs és una zona massa urbana i hi ha massa estacions planejades. Trobo que aquesta línia era perfecte per a ser explotada pels FGC, no com a ramal de la línia del Vallès des de Sarrià ni com a ramal de la LLobregat des de St. Boi, sinó com a una línia nova independent des de Barcelona paral·lela a la L8 en el tram de la Gran Via, però seguint després cap a El Prat i St Boi.
En el tram entre Castelldefels i St. Boi, que era el menys problemàtic de la L12 van cometre un greu error al decidir que l'intercamviador final de línia fos a Castelldefels - Platja en comptes de a Castelldefels Centre... L'estació del centre de la ciutat se l'han carregat i han decidit crear un intercamviador a un baixador on tan sols paren 2 trens per hora i per sentit (6 a Castelldefels Centre), allunyat del centre urbà i per tant amb una densitat de població més baixa ja que la població es concentra en cases unifamiliars amb jardí.
Igualment el projecte diu que el final de la línia serà en superfície... On pensen ficar les vies??? El baixador actual està encaixnat entre la C-32 i el barri de Castelldefels-Platja, a menys de 100 m del mar, per tant tampoc seria gaire més fàcil fer la nova estació subterrània... Ah, i també faran parar els trens semi-directes de la R2 a Castelldefels - Platja per poder fer el transbord, suposo, quan l'estació de Castelldefels Centre no suposava cap parada adicional.
El projecte anterior de L12 preveia una estació soterrada de final de lína a la zona del barri que toca amb l'autovia (C-31), sensiblement més allunyada del mar i amb més densitat de població i amb menys transport ferroviari actualment, doncs està una mica lluny de les dues estacions de Rodalies...
En canvi l'única estació amb sentit que es manté en els dos projectes és la de la UPC.
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- EUKibo
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Però si fan estació a Castelldefels-estació no podran fer estació a Castelldefels-campus universitari, perquè estan lluny com per necessitar una estacíó però també a prop com per a fer dues estacions seguides a no ser que es faci un metro.
I clar... deixar tot un campus universitari amb milers de persones que s'hi desplacen sense transport... Però també deixar passar una correspondència com Castelldefels-estació per la gent que vulgui anar al Garraf...
I clar... deixar tot un campus universitari amb milers de persones que s'hi desplacen sense transport... Però també deixar passar una correspondència com Castelldefels-estació per la gent que vulgui anar al Garraf...
Suburbans
Bé, a la xarxa de Rodalies de Barcelona hi ha més d'un exemple d'estacions a poca distància com per ésser normal en un ferrocarril suburbà. Per tant no et preocupis.EUKibo wrote:Però si fan estació a Castelldefels-estació no podran fer estació a Castelldefels-campus universitari, perquè estan lluny com per necessitar una estacíó però també a prop com per a fer dues estacions seguides a no ser que es faci un metro.
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I que és de la L13? Allargarant la L2 o portarant la L13 fins a Mongat o l'extendran per el Nord oest?
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
- Guigui
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Número de la mala sort
La L13 l'han deixada córrer perquè s'han posat supersticiosos.sortrens wrote:I que és de la L13? Allargarant la L2 o portarant la L13 fins a Mongat o l'extendran per el Nord oest?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Número de la mala sort
xDDDDDGuigui wrote:La L13 l'han deixada córrer perquè s'han posat supersticiosos.sortrens wrote:I que és de la L13? Allargarant la L2 o portarant la L13 fins a Mongat o l'extendran per el Nord oest?
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!