TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by El LLOP »

aquí us adjunto fotos dels trens que estan en remodelació actualment:



Image
motor 4010

Image
motor 4009 ja retallat

Image
interior del 4010 completament buit.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by metring »

I qui s'encarrega actualment? Els mateixos treballadors de TMB? Perquè Temoinsa ja sabem que van plegar...
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by El LLOP »

potser es van comprometre a acabar la feina. O un altre empresa s'ha fet càrrec amb les mateixes condicions.
User avatar
calisay
N7
N7
Posts: 321
Joined: Friday 05/06/2009 14:14
Location: LLacuna L4

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by calisay »

El LLOP wrote:potser es van comprometre a acabar la feina. O un altre empresa s'ha fet càrrec amb les mateixes condicions.

Això seria bo saber-ho, de cara a saber quin futur li espera a aquest material que toca reformar.
El licor Calisay no se bebe, se saborea
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by Miquel »

metring wrote:I qui s'encarrega actualment? Els mateixos treballadors de TMB? Perquè Temoinsa ja sabem que van plegar...
Però no era Tradinsa, que baixaven a Barcelona a reformar-los?
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by metring »

Miquel wrote:
metring wrote:I qui s'encarrega actualment? Els mateixos treballadors de TMB? Perquè Temoinsa ja sabem que van plegar...
Però no era Tradinsa, que baixaven a Barcelona a reformar-los?
No, Tradinsa són els qui reformen els 3000, però no ho fan als tallers de TMB, sino que els traslladen fins a la seva nau de Puigverd de Lleida.
oriolp13
N9
N9
Posts: 2191
Joined: Sunday 13/05/2007 22:44
Location: Llinars del Vallès

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by oriolp13 »

Aprofito per dir que els 4000 no reformats cada dia estàn pitjors...
La unitat 4003 aquest mati tenia un toll d'aigua bastant gran al terra fruit de l'aparell d'aire acondicionat, i anava caient des del sostre. Per altra banda el sostre exterior de la unitat estava ronyós i oxidat... :avall
Salutacions,

Oriol
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

N'hi ha que prefereixen reformar que fer manteniment

Post by Guigui »

L'excusa perfecta perquè "agraïm" a TMB la retirada dels darrers metros amb seients mitjanament còmodes i la seva substitució per txeques mòbils.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Ismael_BCN
N5
N5
Posts: 95
Joined: Thursday 29/07/2010 16:52
Location: Menendez Pelayo (Madrid)

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by Ismael_BCN »

Aixo e sveritat els seients dels 3000 reformats no m' agraden si els seients que abns eran de 4 persones ara son de 3 personaes perque 4 persones no hi caben i estan esperant a quee sreformin tots els 3000 per continuar amb els 4000?, perque tambe es mereixen tots la reforma encara que tingui els seus defectes com els seients i que jo haguera canviat també la palanca de obertura de portes per un boto, perque no se vosaltres pero a mi les palanques se em queden trabades i hi ha que donarli dues vegades, perque s obri.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Manegar bé les palanques

Post by Guigui »

Ismael_BCN wrote:a mi les palanques se em queden trabades i hi ha que donarli dues vegades, perque s obri.
Les palanques cal mantenir-les premudes fins que s'obrin les portes. Això de fer-les anar i tornar contínuament és una mania de la gent que no fa sinó impedir l'obertura.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

4000 a reformar

Post by Guigui »

Aquesta tarda he vist, a l'A-2 a l'alçada d'Igualada, un cotxe 4000 carregat en un camió en sentit Lleida.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by metring »

A les hores, és que segurament el reformaran a Tradinsa, a l'igual que han fet amb els 3000.
User avatar
UT440_132M
N10
N10
Posts: 3951
Joined: Monday 03/03/2008 17:18
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contact:

Re: 4000 a reformar

Post by UT440_132M »

Guigui wrote:Aquesta tarda he vist, a l'A-2 a l'alçada d'Igualada, un cotxe 4000 carregat en un camió en sentit Lleida.
Jo també els he vist a Cornellà, eren dos cotxes motors i un remolc, els motors eren el 4087 i 4086.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
User avatar
Nozomi
N8
N8
Posts: 687
Joined: Thursday 13/08/2009 0:18

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by Nozomi »

Deberían dejar algún 4000 sin reformar pero "adecentado", les he ido cogiendo cariño a estos trenes desde que cojo la L1 cada día, tienen un aire muy "Nueva York", de hecho, cuando viene un 4000R siento una pequeña decepción, mira que son incómodos los trenes reformados!
User avatar
122-042-132
N9
N9
Posts: 1659
Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by 122-042-132 »

Precisament aire NY, no en tenen gens. Evidenment que cadascu pot tindre els seus gustos, però NY!. A nivell de disseny no tenen res a veure, esteticament aqui son molt angulosos, allà arrodonits; materials tampoc, aqui hi ha molta profusió de plàstics, allà tot és acer inox i alumini. Ho sento Nozomi, però no m'encaixa gens la similitud. Salut!
User avatar
Nozomi
N8
N8
Posts: 687
Joined: Thursday 13/08/2009 0:18

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by Nozomi »

No me refería tanto al aspecto de diseño, sí a lo descuidado y especialmente al traqueteo y la sensación de velocidad que coge entre Glòries y Marina, o te agarras o te vas al suelo :D
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by metring »

Nozomi wrote:No me refería tanto al aspecto de diseño, sí a lo descuidado y especialmente al traqueteo y la sensación de velocidad que coge entre Glòries y Marina, o te agarras o te vas al suelo :D
Imagino que te refieres al aire bucólico de las cosas degradadas. Aunque lo de que a veces te vas al suelo, creo que pasa con todos los trenes, depende de quien conduce.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Batzegades

Post by Guigui »

També passa a l'L4 entre Urquinaona i Passeig de Gràcia, i els trens són dels més moderns de la xarxa.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by wefer »

Nozomi wrote:la sensación de velocidad que coge entre Glòries y Marina, o te agarras o te vas al suelo :D
Crec que no és només sensació, sinó que aquell tram es fa realment "a fons".
A més, en la zona més ràpida hi ha una corba molt curta però força sobtada que dóna la sensació que tu dius, sobretot sentit Pl. Catalunya. A més, ve just després d'una molt lleugera corba en sentit contrari, que accentua la fuetada i fins i tot de vegades sembla que el tren s'hagi de sortir de la via. La sensació es dóna sobretot en els 4000. Esperem que això sí que sigui només una sensació...

Ja veurem si arribem amb 4000 sense reformar fins a final d'any. Jo encara en veig molts, però si ara es comencen a posar les piles, potser aquest sigui l'últim anys dels 4000 originals.

Pel que fa a l'interiorisme, els 4000 originals són més còmodes en el 90% dels casos, és a dir, sempre que no sigui hora punta. Els seients permeten tenir més espai, i si vas dret tens més llocs on recolzar-te còmodament. En canvi, a l'hora de màxima afluència la seva disposició de seients fa que tinguin menys capacitat i són realment incòmodes. Clar que si no posessin només un tren cada 3:30, això es solucionaria sense necessitat d'haver de fer els trens més incòmodes.
pau5321
N7
N7
Posts: 448
Joined: Monday 18/01/2010 4:26
Location: Barcelona
Contact:

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by pau5321 »

Nozomi wrote:Deberían dejar algún 4000 sin reformar pero "adecentado", les he ido cogiendo cariño a estos trenes desde que cojo la L1 cada día, tienen un aire muy "Nueva York", de hecho, cuando viene un 4000R siento una pequeña decepción, mira que son incómodos los trenes reformados!
Se podrían conservar sin reformar los 4000 ya adaptados a PMR, que tienen los mismos asientos igual de cómodos, se diferencian del resto por la pegatina de PMR, el espacio reservado para minusválidos, y el suelo azul.
http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro


http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”