TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
aquí us adjunto fotos dels trens que estan en remodelació actualment:
motor 4010
motor 4009 ja retallat
interior del 4010 completament buit.
motor 4010
motor 4009 ja retallat
interior del 4010 completament buit.
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
I qui s'encarrega actualment? Els mateixos treballadors de TMB? Perquè Temoinsa ja sabem que van plegar...
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
potser es van comprometre a acabar la feina. O un altre empresa s'ha fet càrrec amb les mateixes condicions.
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
El LLOP wrote:potser es van comprometre a acabar la feina. O un altre empresa s'ha fet càrrec amb les mateixes condicions.
Això seria bo saber-ho, de cara a saber quin futur li espera a aquest material que toca reformar.
El licor Calisay no se bebe, se saborea
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Però no era Tradinsa, que baixaven a Barcelona a reformar-los?metring wrote:I qui s'encarrega actualment? Els mateixos treballadors de TMB? Perquè Temoinsa ja sabem que van plegar...
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
No, Tradinsa són els qui reformen els 3000, però no ho fan als tallers de TMB, sino que els traslladen fins a la seva nau de Puigverd de Lleida.Miquel wrote:Però no era Tradinsa, que baixaven a Barcelona a reformar-los?metring wrote:I qui s'encarrega actualment? Els mateixos treballadors de TMB? Perquè Temoinsa ja sabem que van plegar...
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Aprofito per dir que els 4000 no reformats cada dia estàn pitjors...
La unitat 4003 aquest mati tenia un toll d'aigua bastant gran al terra fruit de l'aparell d'aire acondicionat, i anava caient des del sostre. Per altra banda el sostre exterior de la unitat estava ronyós i oxidat...
La unitat 4003 aquest mati tenia un toll d'aigua bastant gran al terra fruit de l'aparell d'aire acondicionat, i anava caient des del sostre. Per altra banda el sostre exterior de la unitat estava ronyós i oxidat...
Salutacions,
Oriol
Oriol
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
N'hi ha que prefereixen reformar que fer manteniment
L'excusa perfecta perquè "agraïm" a TMB la retirada dels darrers metros amb seients mitjanament còmodes i la seva substitució per txeques mòbils.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N5
- Posts: 95
- Joined: Thursday 29/07/2010 16:52
- Location: Menendez Pelayo (Madrid)
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Aixo e sveritat els seients dels 3000 reformats no m' agraden si els seients que abns eran de 4 persones ara son de 3 personaes perque 4 persones no hi caben i estan esperant a quee sreformin tots els 3000 per continuar amb els 4000?, perque tambe es mereixen tots la reforma encara que tingui els seus defectes com els seients i que jo haguera canviat també la palanca de obertura de portes per un boto, perque no se vosaltres pero a mi les palanques se em queden trabades i hi ha que donarli dues vegades, perque s obri.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Manegar bé les palanques
Les palanques cal mantenir-les premudes fins que s'obrin les portes. Això de fer-les anar i tornar contínuament és una mania de la gent que no fa sinó impedir l'obertura.Ismael_BCN wrote:a mi les palanques se em queden trabades i hi ha que donarli dues vegades, perque s obri.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
4000 a reformar
Aquesta tarda he vist, a l'A-2 a l'alçada d'Igualada, un cotxe 4000 carregat en un camió en sentit Lleida.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
A les hores, és que segurament el reformaran a Tradinsa, a l'igual que han fet amb els 3000.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: 4000 a reformar
Jo també els he vist a Cornellà, eren dos cotxes motors i un remolc, els motors eren el 4087 i 4086.Guigui wrote:Aquesta tarda he vist, a l'A-2 a l'alçada d'Igualada, un cotxe 4000 carregat en un camió en sentit Lleida.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Deberían dejar algún 4000 sin reformar pero "adecentado", les he ido cogiendo cariño a estos trenes desde que cojo la L1 cada día, tienen un aire muy "Nueva York", de hecho, cuando viene un 4000R siento una pequeña decepción, mira que son incómodos los trenes reformados!
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Precisament aire NY, no en tenen gens. Evidenment que cadascu pot tindre els seus gustos, però NY!. A nivell de disseny no tenen res a veure, esteticament aqui son molt angulosos, allà arrodonits; materials tampoc, aqui hi ha molta profusió de plàstics, allà tot és acer inox i alumini. Ho sento Nozomi, però no m'encaixa gens la similitud. Salut!
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
No me refería tanto al aspecto de diseño, sí a lo descuidado y especialmente al traqueteo y la sensación de velocidad que coge entre Glòries y Marina, o te agarras o te vas al suelo
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Imagino que te refieres al aire bucólico de las cosas degradadas. Aunque lo de que a veces te vas al suelo, creo que pasa con todos los trenes, depende de quien conduce.Nozomi wrote:No me refería tanto al aspecto de diseño, sí a lo descuidado y especialmente al traqueteo y la sensación de velocidad que coge entre Glòries y Marina, o te agarras o te vas al suelo
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Batzegades
També passa a l'L4 entre Urquinaona i Passeig de Gràcia, i els trens són dels més moderns de la xarxa.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Crec que no és només sensació, sinó que aquell tram es fa realment "a fons".Nozomi wrote:la sensación de velocidad que coge entre Glòries y Marina, o te agarras o te vas al suelo
A més, en la zona més ràpida hi ha una corba molt curta però força sobtada que dóna la sensació que tu dius, sobretot sentit Pl. Catalunya. A més, ve just després d'una molt lleugera corba en sentit contrari, que accentua la fuetada i fins i tot de vegades sembla que el tren s'hagi de sortir de la via. La sensació es dóna sobretot en els 4000. Esperem que això sí que sigui només una sensació...
Ja veurem si arribem amb 4000 sense reformar fins a final d'any. Jo encara en veig molts, però si ara es comencen a posar les piles, potser aquest sigui l'últim anys dels 4000 originals.
Pel que fa a l'interiorisme, els 4000 originals són més còmodes en el 90% dels casos, és a dir, sempre que no sigui hora punta. Els seients permeten tenir més espai, i si vas dret tens més llocs on recolzar-te còmodament. En canvi, a l'hora de màxima afluència la seva disposició de seients fa que tinguin menys capacitat i són realment incòmodes. Clar que si no posessin només un tren cada 3:30, això es solucionaria sense necessitat d'haver de fer els trens més incòmodes.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Se podrían conservar sin reformar los 4000 ya adaptados a PMR, que tienen los mismos asientos igual de cómodos, se diferencian del resto por la pegatina de PMR, el espacio reservado para minusválidos, y el suelo azul.Nozomi wrote:Deberían dejar algún 4000 sin reformar pero "adecentado", les he ido cogiendo cariño a estos trenes desde que cojo la L1 cada día, tienen un aire muy "Nueva York", de hecho, cuando viene un 4000R siento una pequeña decepción, mira que son incómodos los trenes reformados!
http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.