Un 1100 per la Barceloneta!

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Miquel
Administrador

Re: Un 1100 per la Barceloneta!

Post by Miquel »

mikado wrote:
Miquel wrote::emprenyat :emprenyat
No se suposa que el 1100 està sota vigilància a la cotxera (que se suposa que està tancada). :martell2
Jo treballo a la Zona Franca i ja et dic que dormir el que es diu dormir el 1100 no dorm sota cobert, fa dies que es troba aquí. L'únic vigilant és un ciutadà d'orígen pakistanés de la UTE VIADUCTE (Constructora de la infraestructura aèria que soporta el pas de les vies, pilars i bigues) situat en una barraqueta al final de la línia (ZAL) i controla el material de l'obra.
O sigui, que els treballadors han marxat de vacances i han deixat el 1100 sobre el viaducte com si no rés....
El metro de Barcelona amb motoristes!
mikado
N9
N9

Post by mikado »

Miquel wrote:
mikado wrote:
Miquel wrote::emprenyat :emprenyat
No se suposa que el 1100 està sota vigilància a la cotxera (que se suposa que està tancada). :martell2
Jo treballo a la Zona Franca i ja et dic que dormir el que es diu dormir el 1100 no dorm sota cobert, fa dies que es troba aquí. L'únic vigilant és un ciutadà d'orígen pakistanés de la UTE VIADUCTE (Constructora de la infraestructura aèria que soporta el pas de les vies, pilars i bigues) situat en una barraqueta al final de la línia (ZAL) i controla el material de l'obra.
O sigui, que els treballadors han marxat de vacances i han deixat el 1100 sobre el viaducte com si no rés....
Vacances són 2 ó 3 setmanes????

Es que ja fa temps que és allà. L'unic canvi ha estat que abans estava amb les portes obertes i es veien els bidons plens d'aigua i ara han tancat les portes.
jsantos233
N5
N5

Post by jsantos233 »

Encara segueixen allà?
mikado
N9
N9

Post by mikado »

Desde fa un temps ja no els veig. La setmana passada no eren on sempre.
megapauer
N8
N8

Post by megapauer »

mikado wrote:Desde fa un temps ja no els veig. La setmana passada no eren on sempre.
Jo vaig recórrer la setmana passada gran part de viaducte i no el vaig veure
Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com
Platanito
N9
N9

Post by Platanito »

megapauer wrote:
mikado wrote:Desde fa un temps ja no els veig. La setmana passada no eren on sempre.
Jo vaig recórrer la setmana passada gran part de viaducte i no el vaig veure
Tinc un mal presentiment, ja que fa dues setmanes em van fer arribar unes fotos d'uns cotxes similars als 1100 en procés de desguaç, i tot i que jo estava convençut que eren fotos antigues, no em van poder dir de quan eren, donant per fet qui me les va reenviar que eren molt recents.
:miedo
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
wefer
Administrador

Post by wefer »

Platanito wrote:Tinc un mal presentiment, ja que fa dues setmanes em van fer arribar unes fotos d'uns cotxes similars als 1100 en procés de desguaç,
Si algú té un moment, que es passi pel triangle. El 1100 preservat es troba (o hauria de trobar-se) a l'última via costat Llobregat, visible des de l'exterior.

Els de la Zona Franca no tinc ni idea de si es deuen haver desballestat, però igualment no estaven destinats a la conservació, per desgràcia.
BRILL 18
N7
N7

Post by BRILL 18 »

wefer wrote:
Platanito wrote:Tinc un mal presentiment, ja que fa dues setmanes em van fer arribar unes fotos d'uns cotxes similars als 1100 en procés de desguaç,
Si algú té un moment, que es passi pel triangle. El 1100 preservat es troba (o hauria de trobar-se) a l'última via costat Llobregat, visible des de l'exterior.

Els de la Zona Franca no tinc ni idea de si es deuen haver desballestat, però igualment no estaven destinats a la conservació, per desgràcia.
Ahir encara hi era en aquella via , fet pena per cert
Platanito
N9
N9

Post by Platanito »

M'he mirat millor les fotos que deia, i hi surten almenys tres cotxes i una bona quantitat de bogies, a banda de que les fotos em sembla que són del recinte d'Ocsal, que si no recordo malament vau dir que aquella empresa ja ha abandonat.

Disculpeu el malentés.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”