O sigui, que els treballadors han marxat de vacances i han deixat el 1100 sobre el viaducte com si no rés....mikado wrote:Jo treballo a la Zona Franca i ja et dic que dormir el que es diu dormir el 1100 no dorm sota cobert, fa dies que es troba aquí. L'únic vigilant és un ciutadà d'orígen pakistanés de la UTE VIADUCTE (Constructora de la infraestructura aèria que soporta el pas de les vies, pilars i bigues) situat en una barraqueta al final de la línia (ZAL) i controla el material de l'obra.Miquel wrote:
No se suposa que el 1100 està sota vigilància a la cotxera (que se suposa que està tancada).
Un 1100 per la Barceloneta!
Re: Un 1100 per la Barceloneta!
El metro de Barcelona amb motoristes!
Vacances són 2 ó 3 setmanes????Miquel wrote:O sigui, que els treballadors han marxat de vacances i han deixat el 1100 sobre el viaducte com si no rés....mikado wrote:Jo treballo a la Zona Franca i ja et dic que dormir el que es diu dormir el 1100 no dorm sota cobert, fa dies que es troba aquí. L'únic vigilant és un ciutadà d'orígen pakistanés de la UTE VIADUCTE (Constructora de la infraestructura aèria que soporta el pas de les vies, pilars i bigues) situat en una barraqueta al final de la línia (ZAL) i controla el material de l'obra.Miquel wrote:
No se suposa que el 1100 està sota vigilància a la cotxera (que se suposa que està tancada).
Es que ja fa temps que és allà. L'unic canvi ha estat que abans estava amb les portes obertes i es veien els bidons plens d'aigua i ara han tancat les portes.
-
- N5
Encara segueixen allà?
Desde fa un temps ja no els veig. La setmana passada no eren on sempre.
-
- N8
Jo vaig recórrer la setmana passada gran part de viaducte i no el vaig veuremikado wrote:Desde fa un temps ja no els veig. La setmana passada no eren on sempre.
Tinc un mal presentiment, ja que fa dues setmanes em van fer arribar unes fotos d'uns cotxes similars als 1100 en procés de desguaç, i tot i que jo estava convençut que eren fotos antigues, no em van poder dir de quan eren, donant per fet qui me les va reenviar que eren molt recents.megapauer wrote:Jo vaig recórrer la setmana passada gran part de viaducte i no el vaig veuremikado wrote:Desde fa un temps ja no els veig. La setmana passada no eren on sempre.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- wefer
- Administrador
Si algú té un moment, que es passi pel triangle. El 1100 preservat es troba (o hauria de trobar-se) a l'última via costat Llobregat, visible des de l'exterior.Platanito wrote:Tinc un mal presentiment, ja que fa dues setmanes em van fer arribar unes fotos d'uns cotxes similars als 1100 en procés de desguaç,
Els de la Zona Franca no tinc ni idea de si es deuen haver desballestat, però igualment no estaven destinats a la conservació, per desgràcia.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Ahir encara hi era en aquella via , fet pena per certwefer wrote:Si algú té un moment, que es passi pel triangle. El 1100 preservat es troba (o hauria de trobar-se) a l'última via costat Llobregat, visible des de l'exterior.Platanito wrote:Tinc un mal presentiment, ja que fa dues setmanes em van fer arribar unes fotos d'uns cotxes similars als 1100 en procés de desguaç,
Els de la Zona Franca no tinc ni idea de si es deuen haver desballestat, però igualment no estaven destinats a la conservació, per desgràcia.
M'he mirat millor les fotos que deia, i hi surten almenys tres cotxes i una bona quantitat de bogies, a banda de que les fotos em sembla que són del recinte d'Ocsal, que si no recordo malament vau dir que aquella empresa ja ha abandonat.
Disculpeu el malentés.
Disculpeu el malentés.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.