Fil permanent: bitllets de transport

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Lluita1714
N9
N9

Re: Fil permanent: bitllets de transport

Post by Lluita1714 »

victorcasta wrote:En cap estació ni centre d'atenció al client venen bitllets codificats. Tot i així, existeixen. En cas de fallada de les autovendes o que vulguis comprar un bitllet en elles i les enxampis carregant software, t'haurien de vendre bitllets pretallats i codificats.
Això incita al vandalisme :twisted:
Moltes gràcies.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

Algunes empreses emeten codificats pretallats quan un client reclama que una màquina cancel.ladora se li ha empassat un bitllet i no és factible recuperar-lo en aquell moment.. Desconec si TMB funciona així.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Altaria_Trianilla
N7
N7

Post by Altaria_Trianilla »

liniadelRipollés wrote:Algunes empreses emeten codificats pretallats quan un client reclama que una màquina cancel.ladora se li ha empassat un bitllet i no és factible recuperar-lo en aquell moment.. Desconec si TMB funciona així.

Ara vinc jo i pregunto, què és un bitllet codificat?

Gràcies! ;)
Image
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

Altaria_Trianilla wrote:Ara vinc jo i pregunto, què és un bitllet codificat?

Gràcies! ;)
Aquell que ja ha sigut codificat i no cal programar la banda magnètica. Un exemple serien les tarjetes multiviatge de la TUS comprades a les màquines autovenda que hi ha a algunes oficines de Unnim-Caixa Sabadell o a la oficina de la TUS.
Lluita1714
N9
N9

Post by Lluita1714 »

Avui, en un magatzem familiar he topat amb una cartera amb 500 pessetes (quines monedotes) i dos bitllets T-MES de l'any 98, quan encara tenien originalitat i canviaven els dibuixos cada mes amb colors diferents i siluetes de la Barcelona olímpica, amb el monument aquest de la mà de mistos i el gall del port. Conclusió: és més fàcil aconseguir un bitllet de fa dotze anys que un d'actual i codificat.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
liniadelRipollés
N10
N10

Us comunico que al tren del ciment els bitllets són tèrmics, excepte els emesos pel revisor.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

liniadelRipollés wrote:Us comunico que al tren del ciment els bitllets són tèrmics, excepte els emesos pel revisor.
Realment no em sorprèn. :(
liniadelRipollés
N10
N10

:'(

UT596001 wrote:
liniadelRipollés wrote:Us comunico que al tren del ciment els bitllets són tèrmics, excepte els emesos pel revisor.
Realment no em sorprèn. :(
josep_serre
N9
N9

Post by josep_serre »

Us informo d'una nova T-Esdeveniment es tracta de la T-Barni amb motiu del Campionat d'Europa d'Atletisme, n'hi haurà de 4 tipus ja que poden ser de 2 i 6 dies consecutius i d'una i tres zones en el període entre l'11 de juliol i el 4 d'agost
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Lluita1714
N9
N9

Post by Lluita1714 »

josep_serre wrote:Us informo d'una nova T-Esdeveniment es tracta de la T-Barni amb motiu del Campionat d'Europa d'Atletisme, n'hi haurà de 4 tipus ja que poden ser de 2 i 6 dies consecutius i d'una i tres zones en el període entre l'11 de juliol i el 4 d'agost
Image

Perdoneu, però és el primer que m'ha passat pel cap. Per a d'altres, els passarà pel cap un personatge d'Els Simpson.
Sky
N9
N9

Post by Sky »

Qui o què és el Barni? Té nom de mascota. xD

Jo he pensat en un senyor amb un sol ull... però és clar, parlaríem més aviat de la T-Borni.
Guigui
Administrador

Sobretot, que no falti la i final

Post by Guigui »

Des dels Jocs Olímpics no sembla haver canviat la persona de l'Ajuntament que posa els noms a mascotes, tuneladores i altres animals de companyia. La regla d'or: tingui el nom que tingui, ha d'acabar en i.

Ara que hi penso, em sembla que hauré de registrar el meu nick, no fos cas que un servidor acabi sent confós amb la mascota d'alguna fira de cacauets.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
liniadelRipollés
N10
N10

Re: Sobretot, que no falti la i final

Tot és un procés de regeneració natural en tot l'ambit públic de l'Estat. Us heu fixat que no hi ha jovent conegut per fer aquest procés ?
Guigui wrote:Des dels Jocs Olímpics no sembla haver canviat la persona de l'Ajuntament que posa els noms a mascotes, tuneladores i altres animals de companyia. La regla d'or: tingui el nom que tingui, ha d'acabar en i.

Ara que hi penso, em sembla que hauré de registrar el meu nick, no fos cas que un servidor acabi sent confós amb la mascota d'alguna fira de cacauets.
UT440_132M
N10
N10
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152

Bitllet temporada 2010 Núria

Post by UT440_132M »

El bitllet d'aquesta temporada del cremallera de Núria.

Image

Uploaded with ImageShack.us

Molt més aconseguit que el de la temporada anterior. Almenys fins a finals de febrer, el bitllet era com aquest (encara que sigui de fa un any):

Image
By orikaiser at 2010-06-02
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
josep_serre
N9
N9

Post by josep_serre »

Doncs ja tenim una altra T-Esdeveniment, es tracta de la T-ERS, valdrà entre els dies 18 i 22 de setembre i serà per una zona, es fa amb motiu del congrés de la Societat Europea de la Respiració
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
metring
Administrador

Post by metring »

Una adquisició recent, amb el logo més antic, i un abonament:
Attachments
img049.jpg
img049.jpg (197.12 KiB) Viewed 6407 times
Sky
N9
N9

Post by Sky »

L'ATM regalarà targetes commeratives de la SMSS per carregar-hi els títols integrats.

L'ATM regalarà durant la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura (SMSS) targetes integrades amb un disseny especial que durà la imatge de la SMSS.

La SMSS se celebrarà a Lleida entre el 17 i 26 de setembre. Durant aquesta setmana l'ATM regalarà targetes commemoratives de la SMSS amb funda per la targeta inclosa i xapes amb la imatge de la campanya insitucional de la Generalitat "Els petits gestos". Per aconseguir-la només caldrà adreçar-se als Centres d'Atenció al Client de l'ATM ubicats a Lleida a l'Av. Madrid o a l'estació d'autobusos (taquilla Gamón) i efectuar una recàrrega de T-10, T-10/30 o T-50/30 d'1 o 2 zones.

Amb aquesta iniciativa l'ATM promou l'ús del transport públic i incentiva a nous usuaris a que provin l'ús de títols integrats, regalant-los-hi la targeta.

Per a més informació podeu trucar en horari de 9 a 14 h al telèfon gratuït d'informació a l'usuari: 900 10 68 48.

http://www.atmlleida.cat/noticies/67

Image
liniadelRipollés
N10
N10

Nou Bitllet Funicular Gelida

Amb motiu de la setmana de la mobilitat fins el proper 3 d'octubre es reparteix un bitllet commemoratiu al Funi.
Pere
N9
N9

Devolució exprés de Regionals

Post by Pere »

Recordeu que quan algun tren de la línia de Girona arribi amb un retard igual o superior a 20 minuts a destinació, podeu reclamar el bitllet de devolució exprés per aquell trajecte.
Quan useu la devolució exprés, aquesta haurà d'anar acompanyada del bitllet original.
Image
liniadelRipollés
N10
N10

1959...
Attachments
forgesCanfranc.jpg
forgesCanfranc.jpg (10.68 KiB) Viewed 6136 times
Post Reply

Return to “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”