Al transport públic, no sense samarreta

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Post Reply
metring
Administrador

Al transport públic, no sense samarreta

Post by metring »

Un extracte de la notícia de http://www.avui.cat/cat/notices/2010/06 ... 101311.php

Barcelona intenta evitar la gent sense samarreta amb adhesius al Metro, bus turístic i espais municipals

La difusió del pictograma Vestir bé, que s'ha començat a col·locar a llocs visibles de 145 equipaments municipals, 29 línies de bus, accessos a 31 estacions de metro, les unitats del Barcelona Bus Turístic, el Telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau

ACN
Barcelona

L'Ajuntament comença aquest dijous la difusió del pictograma Vestir bé, que s'ha començat a col·locar a llocs visibles de 145 equipaments municipals, 29 línies de bus, accessos a 31 estacions de metro, les unitats del Barcelona Bus Turístic, el Telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau, i també als locals hotelers, de restauració i d'oci que es vulguin acollir voluntàriament a la iniciativa. La campanya, que informa de manera "contundent" de la recomanació però no prohibeix anar nu o sense samarreta, va començar al mes de maig, amb la intenció de promoure "un pacte cívic entre l'Ajuntament i les entitats de comerciants, hotelers, i establiments turístics i culturals per establir una estratègia comunicativa conjunta i transmetre que a Barcelona no li agrada aquesta actitud incívica".
Guigui
Administrador

Una martingala més

Post by Guigui »

Doncs m'agrada menys que la gent no pagui, que fumi, que posi música a tot drap, que posi els peus al seient, que no cedeixi el lloc a gent que necessiti seure...

Per tot això, donarem feina a l'amiguet de l'empresa d'adhesius, o ens decidirem d'una vegada per totes a imposar una manera civilitzada de conviure, ara coberta amb el vel farsant del "civisme"?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
calisay
N7
N7

Re: Una martingala més

Post by calisay »

Guigui wrote:Doncs m'agrada menys que la gent no pagui, que fumi, que posi música a tot drap, que posi els peus al seient, que no cedeixi el lloc a gent que necessiti seure...

Per tot això, donarem feina a l'amiguet de l'empresa d'adhesius, o ens decidirem d'una vegada per totes a imposar una manera civilitzada de conviure, ara coberta amb el vel farsant del "civisme"?
:plas :plas :plas
El licor Calisay no se bebe, se saborea
automotorserie 436
N7
N7

Re: Al transport públic, no sense samarreta

Post by automotorserie 436 »

Ahora que nuestro ayuntamiento se ha decidido, por fin, a limitar el uso del burka, pasamontañas, cascos de motos..., en recintos municipales debiera también redactar y aprobar una iniciativa para impedir el nudismo en plena ciudad, pues recuerdo que es posible que una persona pueda pasearse tal como su madre le trajo al mundo en plena ciudad.
Lo más triste de todo es que debamos crear leyes para suplir la falta de educación creciente en nuestra sociedad.
Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona
canalcole
N9
N9
Facebook: XavierMartinezVidal

Post by canalcole »

Al minut 2.08 es parla d'això:

josep_serre
N9
N9

Post by josep_serre »

Lamento dir-te que la llibertat de la gent acaba on comença la dels altres, i actualment no existeix el delicte d'escàndol públic, d'altra banda jo no veig gent despullada pel carrer així que no crec que sigui cap problema.
automotorserie 436 wrote:Ahora que nuestro ayuntamiento se ha decidido, por fin, a limitar el uso del burka, pasamontañas, cascos de motos..., en recintos municipales debiera también redactar y aprobar una iniciativa para impedir el nudismo en plena ciudad, pues recuerdo que es posible que una persona pueda pasearse tal como su madre le trajo al mundo en plena ciudad.
Lo más triste de todo es que debamos crear leyes para suplir la falta de educación creciente en nuestra sociedad.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Vilarrubla
N8
N8

Post by Vilarrubla »

josep_serre wrote:Lamento dir-te que la llibertat de la gent acaba on comença la dels altres, i actualment no existeix el delicte d'escàndol públic, d'altra banda jo no veig gent despullada pel carrer així que no crec que sigui cap problema.
automotorserie 436 wrote:Ahora que nuestro ayuntamiento se ha decidido, por fin, a limitar el uso del burka, pasamontañas, cascos de motos..., en recintos municipales debiera también redactar y aprobar una iniciativa para impedir el nudismo en plena ciudad, pues recuerdo que es posible que una persona pueda pasearse tal como su madre le trajo al mundo en plena ciudad.
Doncs hi ha un home que sempre es passeja pel centre en boles i a més porta tatuats un calçotets XD
El que trobo dolç a tu t'amargue.
josep_serre
N9
N9

Post by josep_serre »

A mi personalment no em molesta, tot i que no l'he vist, fa no gaire en vaig veure algun al Passeig de Gràcia que no anava despullat del tot però poc li faltava, alguns vianants li feien fotografies, ara bé sí que en determinats llocs no em sembla bé, com en els de la campanya o els mateixos on s'ha prohibit el burka, etc...
Vilarrubla wrote:
josep_serre wrote:Lamento dir-te que la llibertat de la gent acaba on comença la dels altres, i actualment no existeix el delicte d'escàndol públic, d'altra banda jo no veig gent despullada pel carrer així que no crec que sigui cap problema.
Doncs hi ha un home que sempre es passeja pel centre en boles i a més porta tatuats un calçotets XD
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Vilarrubla
N8
N8

Post by Vilarrubla »

josep_serre wrote:A mi personalment no em molesta, tot i que no l'he vist, fa no gaire en vaig veure algun al Passeig de Gràcia que no anava despullat del tot però poc li faltava, alguns vianants li feien fotografies, ara bé sí que en determinats llocs no em sembla bé, com en els de la campanya o els mateixos on s'ha prohibit el burka, etc...
Jo quan l'he vist no m'ha molestat. Però si me l'hagués trobat en una botiga, super, o restaurant si que no m'agradaria, però bé suposo que ja directament no el deixarien entrar.

A mi el que si que em molesta i força és dinar sense samarreta, una cosa es estar al xiringuito fent una coca-cola i una altra estar al xiringuito dinant sense samarreta.
El que trobo dolç a tu t'amargue.
automotorserie 436
N7
N7

Post by automotorserie 436 »

Osea que encuentras bien que alguien se pasee desnudo por la ciudad...en mi modesta opinión creo que hay mucha gente que se molestaria y por tanto chocan los límites de libertad individuales, y es ahí donde aparecen las leyes.
Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona
wefer
Administrador

Post by wefer »

A mi en principi no em molesta, però no estic disposat a acceptar haver-me d'apretar dins d'un cotxe del metro contra un tio en pilotes, ni tampoc haver de seure en un banc on s'hi acaba de seure una tia sense roba.

Ja no es tracta de llibertats o teories filosòfiques. És simple higiene.
Fran-Ikarus
N11
N11
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Post by Fran-Ikarus »

Recordeu la noia de l'Urbanudismo?:
Image
Image
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
cristian26
N7
N7

Post by cristian26 »

automotorserie 436 wrote:Osea que encuentras bien que alguien se pasee desnudo por la ciudad...en mi modesta opinión creo que hay mucha gente que se molestaria y por tanto chocan los límites de libertad individuales, y es ahí donde aparecen las leyes.
No veig per què la gent hauria de molestar-se. És que hi ha algú que mai no hagi vist un penis o un parell de pits? No mosseguen!

Ara bé, no trobo bé que aquesta pràctica es dugui a terme en indrets on es concentra la gent, com als transport públics.
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
Guigui
Administrador

Descalç

Post by Guigui »

Fran-Ikarus wrote:Recordeu la noia de l'Urbanudismo?:
Sí, i encara avui em faig creus de com es pot anar descalç per indrets amb un risc tan elevat de trepitjar brutícia.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
Post Reply

Return to “Transport en general / Transporte en general”