ElDesi1994 wrote:En el regional de Lleida vía Manresa està totalment permès anar amb bitllet de Rodalies. De fet, si treus un bitllet de rodalies a una estació per on passa aquest Regional, normalment al bitllet posa: CE/REG, quan faig Barcelona - Terrassa i el revisor mira el bitllet, i no hi ha cap problema. Quan aquest regional circulava a partir de Manresa (ara no per renovació de vía), valíen igual els bitllets de rodalies, fins a manresa, esclar.
Ara jo tinc un dubte, Rodalies de Catalunya, és de la generalitat, i el Regional a Lleida vía Manresa és de Renfe Operadora. Com és que val un bitllet del Rodalies de Catalunya en un Regional de Renfe Operadora?
Perquè és de la mateixa empresa que presta el servei, dic jo, l'operador és el mateix. L'únic que canvia és qui gestiona cada UN, per exemple, rodalia és gestionada pel DPTOP de la Generalitat, en canvi MD i LD, és gestionada pel Ministeri de Foment del govern central Espanyol. Això que dius de CE/REG també ho diu als bitllets de regionals de la R3, de Vic en amunt, i el cas és el mateix, si ets en un dels antics Delta, fins a Vic són totalment vàlids els títols de rodalia, en canvi a partir de Manlleu, només valen els de regionals, tot i que la línia sigui gestionada íntegrament per rodalia.